Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Фотографии города 1950-1991

Цікаве про м. Дніпро

Фотографии города 1950-1991

Фотографии города 1950-1991

Головна Форуми Радянський Дніпропетровськ Фотографии города 1950-1991

Перегляд 15 повідомлень - з 301 по 315 (всього 1,369)
  • Автор
    Записи
  • #14191

    Ні-ні, Романе, не кваптеся. Я там у попередньому коментарі вже встиг свою думку на 180 градусів перевернути. Схоже, що, на жаль, не Дніпро. Але все одно, добре, що розібралися. З кременчуцькими взагалі важкувато – мільйон переправ було за час війни, вихід однієї з них на берег – майже як дві краплини з виходом нашої переправи на піво-в Файнберга. Так що таких питань ще може виникати багато.

    #14192

    Побачив редагування. Так, саме конструкція опор спонукала до обговорення. Спочатку це фото саме до Олександра і потрапило. Виходить спрацювали 2 відсотки. Добре.

    #14193

    А можно подробнее для тех кто на деревянном бронепоезде приехал, про какие фото идет речь?

    #14198

    Якщо в моєму коментарі № 14188, то в середині коментаря – про снапшоти з обговорення А. Костюком і Д. Кубановим фотографії можливого Старого мосту зі сторінки Музея історії Дніпра, а наприкінці – про серію фотографій Дарницького мосту, на яких його (міст) нерідко плутають з нашим або кременчуцьким. Фотографії ці є у О. Волока https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/albums/72157685314755334/with/46618251384/.

    #14199

    Понял, спасибо, не видел этих комментариев, т.е. пришли к мнению что это фото тоже не “наше”?

    #14204

    Моя думка – не наше. Буде час – хочу передивитися, що там ще є про Кременчук, може там десь ще підтвердження буде. А тут – ну я порівнюю опори – і бики, і власне опори (ті маленькі, між прольотами і биками) – мені здається, що вони однозначно інші. Також тут дуже можливо, що відстань між мостами менша, ніж у нас.

    #14205

    Тут у меня еще вопрос по этой фотографии, кстати есть ее точная дата, 23.09.1953 г.
    Так вот, по номерам помеченным мною на фото:
    1 – новый двухъярусный уже пролет
    2 – одноярусный пролет с движением только жд, которые были установлены после временного деревянного моста и которые мы видим на предыдущих фото
    3- вот вопрос, что это за мелкаш? Он явно меньше всех остальных.

    #14207

    Моя думка — не наше. Буде час — хочу передивитися, що там ще є про Кременчук, може там десь ще підтвердження буде. А тут — ну я порівнюю опори — і бики, і власне опори (ті маленькі, між прольотами і биками) — мені здається, що вони однозначно інші. Також тут дуже можливо, що відстань між мостами менша, ніж у нас.

    Да, в комментариях к этой фотографии в чате Артема в телеграмме как раз указали, что расстояние между мостами было около 1 км в Кременчуге. У нас же я прикинул по ГМ почти 2,5 км.
    Кроме этого действительно у нашего деревянного моста кажется опоры не сплошные, парные. На фото с двумя мостами они вроде бы цельные идут.

    #14208

    Тут не може бути “нових” прольотів, бо їх усі поставили за кілька годин. (Хоча, може й тут не варто вірити газетним публікаціям “в лоб”?)
    Десь мені траплялося, чи то у М. Шатрова, чи то хтось з сучасних старожилів в інтернеті писав, що міст до 1955 року було зібрано з найрізноманітніших прольотів (можу припустити, що позабирали їх як трофеї чи за репараціями швидше), і це добре підтверджує ця пара фотографій – з човна і панорами Поллюля. Але у Поллюля я отого малого не бачу, тому припускаю, що це щось технологічне. А може й бачу, але не на цьому місці?
    Тільки зараз до пуття осягнув Вашу думку. А що це взагалі за будівельні роботи у вересні 1953 року???. А що до цього було??? Панораму Поллюля слід класти на 1950-51 рр. – там є міст і навіть паровоз димить, що ж відбувається у 1953 р? Перепрошую за сумбур.

    #14209

    Тут не може бути «нових» прольотів, бо їх усі поставили за кілька годин. (Хоча, може й тут не варто вірити газетним публікаціям «в лоб»?)

    Я уже подзабыл, почему-то думалось, что их меняли постепенно, один за одним, а не одновременно.

    #14213

    Еще раз “нашел” документ, предоставленный А. Волоком на своей стр. в ФБ.
    В нем, во-первых, есть подтверждение того, что пролетные строения моста на первом этапе были разными. Во-вторых, четче очерчены временные рамки этапов восстановления моста.
    Что касается фотографии 1953г., предполагаю, что работы по замене пролетов на двухъярусные могли выполняться в 53г., а до 1955 выполнялись остальные работы по капитальному восстановлению моста, например установка подъемной конструкции, уширение насыпи и т.д.

    #14215

    Ні, заміна прольотів – у січні 1955 року. “Зоря” за 11 і “Дніпровська правда” за 13 січня 1955 року.

    #14218

    Гм, значит остается вариант с неправильной датировкой фотографии, других объяснений нет у меня.

    #14227

    Наробили кіпишу) з цим фото Кременчуцького мосту. Не розбираючись тулять вже як … https://dnepr.info/news/unikalnoe-foto-kak-ranshe-vyglyadel-amurskij-most-v-dnepre?fbclid=IwAR2-i5mQQJkvpbr-q31J1UWQR_WBdsZRQqC2F6D295Y8pP-gcBWYCnXUguQ

    Мені на фб відписались з групи “НОВИЙ МІСТ КРЕМЕНЧУК” із запитаннями, крім усього, там є обговорення цього фото зроблено з лодки з двома мостами у Кременчуці https://www.facebook.com/groups/2522869487773099 там є цікаві фото цього деревяного мосту, виявляється його збудували німці і на відміну від мосту у Дніпрі (Дніпропетровську) він існував у 1942-43рр, наприклад такі фото кременчуцького мосту,там далі є й інші цікаві фото, у т.ч. як він горів у 1943р…

    #14238

    Нічого, зате розібралися. Дякую за посилання і фотографії.

Перегляд 15 повідомлень - з 301 по 315 (всього 1,369)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .