Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 391 по 405 (всього 909)
  • Автор
    Записи
  • #13915

    Дуже дякую Вам! Два мільярди разів бачив цю фотографію – тільки тепер усвідомив, що саме є на ній!
    Дума на тому ж місці – в будинку з каланчею. Нова будівля – щось на кшталт 1903 року побудови.
    Ні, ну це фото гуляє інтернетом, як тільки він з’явився. Мені особисто вперше трапляється, щоб хтось вголос звернув увагу на трамвайну стрілку. Ні в кого навіть питань не виникло, що це взагалі таке?!

    #13917
    imperator
    Учасник

    Я думал что в это время она (Дума) на Рогалева была в здании Военторга на углу с пл.Демьяна Бедного. Вроде как раз тут или у Присягиной читал.

    #13918

    Наскільки я розумію, Дума тут. А там – Земські збори чи щось таке. Але я ж так, поверхнево.

    #13919
    imperator
    Учасник

    Хотя на той же pastvu есть и такие фото датируемые тем же периодом (не графически перерисованные фото под открытки):

    #13921
    vicente
    Учасник

    Якщо карти не брешуть, то розворот на вокзалі з’являється 1908 або 1909 року. Так може саме тоді й з’являються причіпні вагони у бельгійській компанії?
    (За такого варіанта Ганц’и, ймовірніше за все, належали міській компанії)

    У меня сейчас другая гипотеза. Дело в том, что последние вагоны Бельгийского Общества визуально явно отличаются от первых M.A.N.-ов. Сравните, есть фото 46,50 (думаю, на самом деле, номер вагона на “нашем” перекрёстке не 50, а 51), и 54 – к них отличается “морда”. “Straßenbahn magazin” не указывает о производителе вагонов 1905 – 1907 года. Там указано “22 вагона”, думаю, это ошибка и речь идёт о вагонах №№ 44-54 – всего 11 ед. Науиенко пишет о том, что вагоны Городского трамвая “были точно такими же, только выкрашены в красный, а не зелёный цвет…”. Есть фотографии вагонов M.A.N. для городского Трамвая, в частности 25. Так что, в первую очередь, я подозреваю “бельгийские” вагоны 44 – 54, как “Ganz”. Возможно, прицепные – тоже.
    По Городскому Трамваю тоже есть вопросы, в свою очередь. Например, расположение фары на 25 и имеющемуся фото 32 возле Казарм не на том же месте. Ну, и “загадочные” вагоны В.Б.К. или, как там их… из ведомости 1931 года…

    #13923

    Мені здається, 54 явно такий саме, як 40. Це явно MAN’івське розфарбування, та й відмінностей у конструкції я не бачу.

    #13925
    vicente
    Учасник

    На 40 не видно ничего. Сравниваем 46 и 13 =)))
    51 тоже самое, что и 46, только закрытый. Я говорю о контроллере, вынесенном за линию кабины. Также отсутствует фара, которая на 25 (предположительно Городского Трамвая) уже есть.

    #13934

    Так, справді, пізніші вагони сильно відрізняються від раніших. Зокрема буферами (чи як правильно?). Мені здається, що у 40 він такий, як і у 46, 51 (мені все-таки там ввижається 50), 54

    #13937
    vicente
    Учасник

    Я не вижу этого “выступа” для контроллера в торце вагона на 40. Не утверждаю, что там его нет. Просто отмечаю, что эту часть, мне лично, не видно.
    Здесь на скане из журнала, на нижнем фото, предположительно, вагон для Городского Трамвая. Если так, то по годам выпуска, они должны быть одного времени, этот 25 и 46, 50 (51) и 54. Поэтому и такие мысли.

    #13939
    vicente
    Учасник

    Кстати, объясню почему 51, а не 50. “0” совсем не вяжется со шрифтами, которые мы видим на других фотографиях. Если представить, что та “дуга” , которая справа образует этот “ноль” – просто “кака-маляка” вместе с другими линиями в том месте – остаётся ровная “единичка”. Но, тоже … не утверждаю.

    #13940
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Здесь на скане из журнала, на нижнем фото, предположительно, вагон для Городского Трамвая

    И шрифт номера совсем другой

    #13941
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Хотя на той же pastvu есть и такие фото датируемые тем же периодом (не графически перерисованные фото под открытки):

    Двухпутка должна быть позже, чем однопутка. То есть фото не близко по времени сняты.

    #13942

    Інтернет каже, що фірму MAN як Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg засновано чи то у 1897, чи, швидше, навіть у 1898 році. Абревіатуру MAN почали застосовувати взагалі з 1908 року. Як правильно називати вагони нашого міста? Може, Сіменс-Шуккерт, Сіменс-Гальске і В. Е. К. (В. Б. К., В. К. К.) – це найточніше?

    #13943

    Всі фотграфії міських вагонів – на відміну від усіх фотографій бельгійських вагонів – із фарою не на даху, а спереду кабіни. Порівнююччи із львівськими вагонами Сіменс-Гальске, а також з датами поставки вагонів Сіменс-Гальске у Катеринослав зі звіту 1931 року, я б припустив, що фара спереду кабіни є ознакою Сіменс-Гальске, ну і що Сіменс-Шуккерт – це бельгійські вагони, а Сіменс-Гальске – це міські.

    #13944


    Ні, ну це фото гуляє інтернетом, як тільки він з’явився. Мені особисто вперше трапляється, щоб хтось вголос звернув увагу на трамвайну стрілку. Ні в кого навіть питань не виникло, що це взагалі таке?!

    Це фото набагато частіше зустрічається у обрізаному знизу вигляді і стрілки на тому варіанті не видно.

Перегляд 15 повідомлень - з 391 по 405 (всього 909)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .