Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 286 по 300 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #13061

    Приймальний акт “Тупика до ФЗУ з-да ім. Петровського”, – на моє тверде переконання, це лінія вул. Юнацькою. Швидкість вивезення сміття я в попередніх коментарях переоцінив. Тупик прийнято в експлуатацію ще 17 вересня 1934 року. Полишаючи як другорядне питання, як колія проходила в безпосередній близькості від житлового будинка Юнацька, 2, я докладаю всю можливу уяву, щоб вигадати, куди там можна завести тупик на 533,6 метри у одноколійному обчисленні??? Дуже сумніваюся, щоб його, наприклад, було влаштовано двоколійним (на 267 метрів його ще можна було б там втулити).

    #13064

    А где кстати само здание располагалось или располагается ФЗУ з-да ім. Петровського. А то как раз только недавно видел его фотографию.

    #13065

    Вважаю, що оце: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841#18/48.47475/34.98466. Сергію, покажіть, будь ласка його фотографію, ми ж тоді точно будемо знати, це той тупик чи ні. Ну, а якщо Ви допоможете з “директорською хвірткою”, то це наблизить нас до розуміння, де ж все-таки був перша кінцева двійки “Завод Петровського”.

    Якщо та фотографія, яку Ви бачили, недосяжна, то на ній було це?

    #13067

    Да, это же здание, видел на фликре у А. Волока, к сожалению видно только само здание, без окрестностей. ФЗУ видимо на украинском, устаткування, по-русски оборудование, поэтому последняя буква “гуляет”.
    1930-е Школа ФЗО им товарища Петровского 001 ФОТОКОПИЯ 6x6 CROP FS4800 [Путий В.Г.]

    #13069

    О, клас! Дуже дякую! Школи ФЗУ – фабрично-заводського учнівства – були раніше; школи (чи, може, училища) ФЗН (ФЗО) – фабрично-заводського навчання – були пізніше. Але, судячи з назви фотографії, ця школа після реформи стала не ФЗН, а ремісничим училищем металургів чи металістів (РУМ).
    Я, щоправда, на фасаді ну ніяк не можу прочитати “ФЗ.”, але спишемо це на слабку уяву. Там багато літер вже пошкоджено (або така сильна гра світла і тіней).

    #13070

    Я, щоправда, на фасаді ну ніяк не можу прочитати «ФЗ.», але спишемо це на слабку уяву.

    Да, я тоже, там похоже по центру вообще какой-то символ. А название на фронтоне могло и отличаться.
    Что касается калитки, удалось найти в книге Шатрова “Город на трех холмах” 1969г. следующую информацию:

    #13073

    Т.е. выходит конечная все таки была с южной стороны от завода? А точнее? Калитка эта получается была там где и сейчас уже заброшенная проходная?

    #13074

    Сергій, щиро дякую Вам безліч разів!!! А швидкість – взагалі неперевершена!
    Нагадаємо посиланням, про що йдеться. https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T251223Z3.jpg. І додам ще, що десь в архівних справах мені зустрічалося, що “Завод Петровського” (в контексті двійки) – це петля. Чесно кажучи, не дуже бачу там для неї місце, але там могла внести корективи забудова другої половини 30-х років.

    #13075

    Т.е. выходит конечная все таки была с южной стороны от завода? А точнее? Калитка эта получается была там где и сейчас уже заброшенная проходная?

    Виходить, що кінцева таки була, але щодо подробиць поки що я також гублюся у здогадах.
    І ще до цієї теми. В “Звезде” 1925 року мені зустрівся також “топонім” “директорський міст” – можливо колись десь нам це також знадобиться.

    #13076

    Мост возможно был рядом с калиткой, этот переход есть и сейчас справа от заброшенной проходной.

    #13077

    Так, тепер щодо цього ніяких сумнівів.

    #13078
    vicente
    Учасник

    Ещё одно фото из группы Елены Присягиной. К сожалению, не рассмотреть ни номера вагона, ни того, что на указателе

    Attachments:
    #13110
    vladislav kliuchik
    Учасник

    А в какой период существовал маршрут № 5 “Казанская петля – заводы”? Я так понимаю, лишь в 1932—1933 гг.? В 1931 он ещё был по Артёма (Фабрика – Лагеря)?

    #13111

    Схоже, що так.
    Єдине, що є така “Звезда” за 13 лютого 1925 року, і тут згадується лінія “Брянська” – “Казанська”. Але , може, це так обізвано другий маршрут? Або, наприклад, у 1925 році він мав номер 3?

    Attachments:
    #13113

    Спроба відповіді на запитання, чому з’являлися маршрути 10 – 13 при тому, що не було маршрута 5 і чому не розбирали колію повз Історичний музей аж до 1960 року.
    “Зоря” за 1 січня 1951 року.

Перегляд 15 повідомлень - з 286 по 300 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .