Главная Форум Транспорт Закрытые троллейбусные линии

В этой теме 51 ответ, 6 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 2 дн., 9 час. назад.

Просмотр 15 сообщений - с 31 по 45 (из 52 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #10818

    Сергей Мушенок
    Участник

    Бывший маршрут 11, Победа-Речпорт?
    Фото с сайта transphoto.ru


    Вот такой интересный комментарий нашел к этому фото

    >> Это был маршрут №6 «ул Квиринга — Подстанция», он как раз и уходил на Курчатова, и через Карла Маркса и Гагарина шел на Подстанцию. Ходил он в начале 60-хх, а затем уже 6 маршрут шел от Октябрьской площади до Шинного завода, где в тупике был открыт профилакторий Депо №1, обслуживавший отдаленные маршруты правобережья Днепропетровска

    #10819

    №№ 1, 2. Той 11-й проіснував з 1972 (Науменко) до 1974-75 року. На фотографіях 13-й.
    № 3. Виходячи з наявних (для мене) джерел, дещо доповню наведений коментар. У другій половині 60-х «Квірінга (тоді вул. Миру) — Курчатова — Підстанція» — це маршрут № 1. Вперше з кінцевими «З-д Петровського — Підстанція» я його бачу у путівнику «Дніпропетровськ» 1966 року. Перше указання на Курчатова я бачу на карті М.Шатрова 1967 року, 1970 року він ще є, а 1974 року — вже ходить вулицею Сєрова. З 1966 до 1979-го чи 80-го року 6-ка ходить за маршрутом «Вокзал — Підстанція».
    25.03.1960 року (рівно 59 років тому) справді з’являється маршрут № 6 (Науменко і «Дніпровська правда» за 26.03.1960) «З-д Петровського — Лікарня Мечнікова», при тому, що на той час маршрут № 1 — «Вокзал — Жовтнева площа». Можливо, саме тоді прокладено лінію вул. Курчатова, але, можливо, що йшла та 6-ка не Курчатова, а Сєрова, а цю лінію прокладено дещо пізніше. І проіснувала та 6-ка явно якийсь дуже короткий час, можливо, навіть менше року.
    Профілакторій введено в дію 1969 року, і тоді ж з’являється 8-ка «Просп. Пушкіна — шинний з-д», а маршрут № 6 «Жовтнева площа — Шинний з-д» з’являється 1980 року.
    Взагалі, часті зміни маршрута № 1 дуже заплутані, і зараз поки що важко відновити весь хід його розвитку. Але спробуємо потрохи розплутати.

    #10820

    Сергей Мушенок
    Участник

    №№ 1, 2. Той 11-й проіснував з 1972 (Науменко) до 1974-75 року. На фотографіях 13-й.

    Вот надо же, не знал, что 13-й ходил до Речпорта. Когда же его «обрезали» до Глинки? И спасибо за развернутый ответ.

    #10821

    11 — Перемога — Річпорт
    12 — Перемога — Глінки
    13 — Комунар — Глінки
    (13а — Комунар — Річпорт)

    #10864

    Чергова велика подяка Олені Присягиній https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct, а також С. Г. Грицаєнку і автору фото — цього разу за фотографію розвороту першої тролейбусної лінії міста. Дублюю фотографію тут.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #10870

    Сергей Мушенок
    Участник

    1 травня 1948 року лінія була подовжена до парку ім. Шевченка (по вул. Дзержинського).

    Т.е. либо фото раньше, либо разворот остался до того времени? Как троллейбус вообще разворачивался на таком узком пространстве Баррикадной?

    И раз уж поднялась эта тема, не затруднит вас ответить на вопрос: а как собственно 2-ка выезжала на деревянный мост? И где была ее конечная, не совсем понял, где сейчас остановка райисполком Индустриальный примерно?

    У 1949 році з Москви поступило 6 нових тролейбусів МТБ-82 і збудована нова лі-нія довжиною 8 км: від центру міста по вул. Миронова і Плеханова, висоководному дерев’яному мосту через Дніпро, по шосейній дорозі до залізничного переїзду поблизу станції Нижньодніпровськ.

    Обе цитаты из книги І.М. Науменко «З вершини століття»

    #10871

    Сергей Мушенок
    Участник

    Частично уже сам нашел ответ, точнее конечная тройки была возле:

    … исполкома АНД-района (район современного виадука)

    Информация отсюда
    https://ok.ru/group52486470893735/topic/67721751295399
    я так понимаю теперь это сообщество Екатеринослав-Днепропетровск в ФБ.
    И по поводу 1-цы,

    уже 1 мая 1948 года линия троллейбуса была продлена до парка имени Шевченко по улице Дзержинского. Теперь в городе работали уже два маршрута: «Вокзал – Горсовет» и «Вокзал – Парк Шевченко».

    Т.е. это были два разных маршрута.
    Странно другое, что по этой ссылке дата открытия троллейбусного движения в городе — 7 ноября 1947г., а не октября, как в книге Науменко, что на мой взгляд более логично. Так какая же верная?
    Там кстати есть фото из периодики, которые я раньше не видел.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #10874

    Гадаю, що розворот проіснував до 1957 року, коли лінію продовжили до Жовтневої площі — перед горою розворот зайвим не буде. А от якби він залишався після 1957 року, то на якійсь ділянці там би йшло три лінії — на Барикадну, на Дзержинського і на Жовтневу площу, тому, вважаю, що 1957 року його прибрали.

    На міст йшла 3-ка. Як вона туди потрапляла — я сам тут ставив питання. Про те, що Науменко вказує Миронова — Плеханова я вже підзабув, якби Ви не нагадали, я б вважав, що лінія йшла проспект — Московська — Центральна — далі або Залізна (Миронова) — Глинки, або Центральна — Ширшова — далі Харківська — міст. Але, оскільки у Науменка Миронова — Плеханова, я пропоную до появи точних відомостей важати так: проспект — Московська — Центральна — Залізна — Плеханова — міст. (Як було організовано в’їзд на дерев’яний міст — я не уявляю). Я б Науменку повірив повністю, якби не фотографія нижче — перехрестя Залізна — Плеханова, тролейбусних проводів не бачу. Діпрошахт вже є, він 1953 року, лінія 1949, але, можливо в 1955-66 роках її знімали, і фото цих років.

    Перший віадук на Новомосковському шосе побудовано 1954 року, і то він здається на газетному фото значно меншим за теперішній, так що гадаю, що розворот під віадуком з’явився, коли вже віадук став таким, як зараз, а до побудови лінії на Нове Клочко в тому ж таки 1957 році тролейбус мабуть розвертався спочатку перед переїздом, а згодом перед віадуком. Але як саме все це тоді виглядало мені важкувато уявити.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #10876

    Сергей Мушенок
    Участник

    Спасибо за развернутый ответ, а дата открытия троллейбусного движения все таки 7.11.1947?

    #10877

    З історією першого маршрута маса питань. Гадаю, що на момент відкриття трійки він ще існував. Згодом, схоже, його закрили. Далі з пуском тролейбуса через Старий міст в 1956 році, там спочатку йшов саме маршрут № 1, причому я гублюся в здогадах, де в нього була кінцева на правому березі. Але, здається в тому ж 1956 (максимум в 1957) там вже ходить не 1-й, а 3-й маршрут.

    Про 7 жовтня у Науменка теж не додивився, але решта джерел називають 7 листопада — на річницю революції — і я впевнений, що саме так і було. І всі фото це підтверджують. (За фотографії дякую, а то я до газет 1947 року ще не скоро доберуся).

    #10903

    Сергей Мушенок
    Участник

    На нижней открытке троллейбус маршрута 2 возле парка Шевченко.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #10930

    Вже, мабуть, ніхто не наздожене Олену Присягину в плані надання фотографій старих тролейбусних ліній. https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct.
    Дякуємо їй щиро за чергову ділянку. Цікаво було б, якби хтось пригадав, як там розвивалося з тим розворотом після того, як з’явилося депо, і чи не пов’язані розворот і депо «прямою» тролейбусною лінією?

    До речі, третя фотографія — це, мабуть, розширення проспекта «Правди» (з побудовою, зокрема, підземних переходів). Можливо, хтось знає, який це рік?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #10936

    Сергей Мушенок
    Участник

    По третьей фотографии, в источнике указана дата, 25 января 1964 года открылся единственный на левом берегу кинотеатр, который назвали в честь юбилея газеты «Правда». А вообще, если брать в целом реконструкцию проспекта, то она, насколько я понимаю, растянулась на довольно длительный период. Например, виадук над путями ж/д появился в 1954 г. А виадуков в начале и конце проспекта нет еще на СП 1965г.
    Вот по ссылке нашел интересное описание трансформации проспекта
    https://gorod.dp.ua/tema/zametki/?pageid=818
    Там в частности есть такой кусок:

    В 1949 году, из центра города, через деревянный мост, пришёл троллейбус. Конечная остановка его была, примерно там, где сейчас находится въезд на железнодорожный виадук со стороны города

    ?

    #10939

    Сергей Мушенок
    Участник

    Не догрузился снимок.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #10950

    Сергей Мушенок
    Участник

    Было или нет, вроде тему просмотрел, фото не видел.
    Фотоархив Павла Юльевича Поллюля, взял у Александра Волока https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/37389095040/in/album-72157687773699304/

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
Просмотр 15 сообщений - с 31 по 45 (из 52 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.