Главная Форум Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

В этой теме 447 ответов, 7 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 1 неделя, 1 день назад.

Просмотр 15 сообщений - с 1 по 15 (из 448 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #11719

    Вдвохсоте приношу вибачення у О. Присягиній, Ю. Биковському, А. Костюку.
    На https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct як зажди цікаве фото. Трамвайний поїзд КТМ-1 — КТП-1 першого маршрута їде на тлі хіміко-технологічного інститута (знято з перехрестя Табірної (якщо до 1957) і Чернишевського. Вказаний діапазон часу знімання 1955-59 виглядає цілком правдоподібно, за що б таке зачепитися, щоб точно визначити рік — поки не вигадав.
    Але я про інше. Запрошую всіх спробувати витягнути інвентарний номер причіпного вагона, бо мені ввижається там щось абсолютно неочікуване. До речі, можливо, якось може допомогти негатив, чи паперова фотографія.
    Наперед дякую!

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11721

    Сергію! На transphoto вагон № 304 — перше депо. «Двійка» ніколи не могла бути у першому депо, лише друге.

    #11722

    Сергей Мушенок
    Участник

    Сергію! На transphoto вагон № 304 — перше депо. «Двійка» ніколи не могла бути у першому депо, лише друге.

    Тогда какие варианты остаются? Ведь номер маршрута и номер вагона на обоих фото читается однозначно. Кстати более свежее фото уже кто-то успел добавить на трансфото.

    По фото Ю. Быковского спасибо в очередной раз, я признаться тоже крутил это фото, но привязать к местности не смог. Смущало расположение путей таки близко к тротуару, а про этот участок единицы как-то забыл. Кстати и номер маршрута и номер вагона пытался разглядеть, но резкости фото не хватает, можно только гадать.

    P.S. мне там кажутся две двойки (в номере вагона), может только кажутся, а между ними единица, это уже почти наугад)

    #11723

    Не знаю, але там не все відповідає дійсності. Хотів було написати, що вагон № 304 додано до бази transohoto лише, маючи за джерело фотографію, підписану 1949 роком; його модель і депо вказано умовно, просто щоб заповнити клітинку, хоча її ї додав А. Оландер. Але дивлюсь — там написано, що вагон передано з Києва, тобто все ж таки мається на увазі якийсь вагон, про який щось та й відомо. Не знаю. Але «двійки» — точно завжди друге депо.
    (Я,до речі, тут навчився відрізняти «Х»/«М» від миколаївських, але лише з боків — у «Х»/«М» 8 вікон між стійками, у миколаївських — 6. Але, можливо, у нас ще якісь зі схожих вагонів були).
    Щодо номера КТП-1 — у тому-то й річ, що й я бачу те саме, що Ви написали. Але КТП-1 на двісті — це переворот всього. Не могло такого бути. КТП-1 мають бути на чотириста. Дуже хотілося б розгледіти той номер.

    #11733

    Вибачення Артему Костюку і всім читачам, хто не відстежує transphoto.ru!
    Висловлюючи подяку за «Електротранспортник» Владиславу Цапенку, наведу фотографії «Гот» — про яку згадує Vicente і ще одну — які зміг пригадати. Не виключаю, що я про якусь ще й підзабув. Крім того, можливо буде цікавим подовжений варіант фотографії «Готи», тільки в «Зорі» вона за 26.05.63 — тобто, на три роки раніше, ніж у «Електротранспортнику». Автор фото в різних газетах підписався різними псевдонімами. (Фото кількарічної давнини я помічав і в «Електротранспортнику» за 1983 рік, так що можна мати це на увазі).
    Анітрохи не сумніваючись, що Владислав також помітив у газеті згадування «пульманів» у Дніпропетровську, але, враховуючи непоширеність цієї теми, все ж таки наведу тут фото статті «Як цьому запобігти» за 18.06.66 і словами скажу, що з номера за 16.07.66 непрямо також можна зрозуміти, що 128 — це «пульман», переданий з Києва. Але є і один момент, що вимагає ставитися до № 128 дещо обережніше: у статті «Наболілі питання» за 12.03.66 сказано, що МТВ-82 всього 28; за цією логікою 128 мав би бути МТВ-82.
    Ще раз дякую, Владиславе, за «Електротранспортник»!

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11742

    Сергей Мушенок
    Участник

    Я хоть прочитав комментарии на трансфото понял про что вы пишите). Сначала вообще ничего не понял. И узнал, что у нас в городе были такие вагоны как Gotha.

    #11747

    Зі статті за 23.10.65 виходить, що або на «сімці» «пульман», або 128 — все-таки МТВ-82.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11749

    «Пульман» з Києва інв. № 272? Раз вони на «четвірці» ходили, то, значить, і на «сімці» 128 цілком може бути «пульманом».
    Просто після відкриття 3-го депо вагони МТВ-82, 4-й, 7-й, 17-й маршрути перейшли туди, а «пульмани», я так зрозумів, лишилися в першому і працювали, схоже, на 6-му і 9-му маршрутах.
    Ще раз щиро дякую Владиславові Цапенку!

    P. S. Щось не знайду, звідки я взяв про «пульмани» у першому депо після відкриття третього. Це я, мабуть, вже щось довигадав.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11752

    Прошу вибачення у Владислава Цапенка, сподіваюся він не заперечуватиме проти наведення тут статті, розміщеної поруч із фотографією, яку він виклав на http://transphoto.ru/photo/1259895/?aid=10919. Сергій Мушенок свого часу звертав увагу на залізничну вітку вулицею Горького. Так ось, виявляється, рештки від неї дожили до 1966 року. Її краю в бік проспекта я не бачу і призначення її у 1965-66 роках зрозуміти не можу, але трамвай інв. № 126 примудрився потрапити тут під цілий поїзд.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11755

    Прошу допомоги. Підкажіть, будь ласка, хто знає — як формувалися тривагонні трамвайні поїзди? Принаймні у післявоєнний час. А то на фотографіях я бачу моторний — моторний — причіпний. Я б очікував якось по-інакшому. А то так виходить, що і двовагонні могли формуватися моторний — моторний?

    #11756

    Ось ці фотографії: перша від О. Волока з поїздом КТМ-1 — КТМ-1 — КТП-1 (принаймні, так мені здається) і друга з фотоальбома «Мое Приднепровье» 1974 року видання з поїздом КТМ-2 — КТМ-2 — КТП-2.
    Так ось, на другу половину питання газета «Електротранспортник» сьогодні мені надала відповідь. Стверджується, що це дніпропетровська розробка, і з’єднані вони (мабуть, треба розуміти, що два моторних) за системою багатьох одиниць. І експлуатувалися такі поїзди, починаючи з 1971 року (стаття за 15 січня 1971 р.). Також є ще одна ілюстрація такого поїзда першого депо на площі Островського. Можливо, в газеті краще видно, 6 це чи 9 маршрут — на жаль не запам’ятав. Також вони ходили як мінімум ще на 15 маршруті другого депо.
    На першу половину питання — щодо КТМ-1 — відповіді поки немає. Можливо, звичайно, то мені тільки здається, що там два моторних.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11761

    Ні, все-таки, щось з першою фотографією тут не те. Написано ж, що КТМ-1 не вистачало потужності виїхати трьома вагонами на гору. Залишається, що він за якимось дідьком приїхав задом аж від Залізної (Миронова)? Але, все одно, я бачу два моторних вагони.

    #11781

    … Також є ще одна ілюстрація такого поїзда першого депо на площі Островського. Можливо, в газеті краще видно, 6 це чи 9 маршрут — на жаль не запам’ятав…

    Сьогодні подивився — ні, краще не видно. Тільки це не такий поїзд. Це як раз КТМ-2 — КТП-2 — КТП-2. Видно, зовсім недовго проіснували ті системи багатьох одиниць КТМ-2.
    Кому цікаво, в газетах мені трапилися два конкретних потрійних поїзди: 1) 325 — 317 — 475 — моторний — моторний — причіпний другого депо, лютий 1971 року і 2) 738 — 488 — 838 — моторний — причіпний — причіпний першого депо, 1.11.1975 працював на третьому маршруті.

    #11782
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    А откуда цветное фото вокзальной площади, где видно тройной состав КТМ/КТП-2?
    Это из книги какой-то?

    #11783

    А я ж там написав. Альбом «Мое Приднепровье», М., «Планета», 1974. Шукати на М

Просмотр 15 сообщений - с 1 по 15 (из 448 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.