- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 1 тиждень, 6 днів тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
01.10.2019 о 20:45 #11897Олексій АдамчикУчасник
Владиславе і всі читачі! Ура! Я сподівався на це. Хвала “Електротранспортникові”! Номер за 9.09.67.
Attachments:
01.10.2019 о 21:10 #11899Олексій АдамчикУчасникІ він є також і у відомості (якщо, звичайно, там не “128” написано). 127 у відомості немає, але він згадується у “Електротранспортнику” за 4.07.69 (фотографії немає). Так що, правда, МТВ-82 було не менше двадцяти восьми.
У відомості на вісімці є поїзд 268. Так що “пульмани” КТВ-55 не раніше 269. Але логічно припустити, що їх почали з 271 (хоча такого принципу явно дотримувалися не завжди).01.10.2019 о 21:47 #11902vladislav kliuchikУчасникЭто Т-2?
01.10.2019 о 21:58 #11903vladislav kliuchikУчасникКстати, а КТВ-55 упомянуты в хронике в 1972 году? Обычно там писали, сколько вагонов получено в каждом году, например, там упомянули даже один вагон из ЧССР.
И ещё КТВ-55 по идее должны были быть с прицепами КТП-55
01.10.2019 о 22:41 #11907Олексій АдамчикУчасник126 – це МТВ-82.
Наскільки я зрозумів, цілком нормально КТВ-55 без причепів. В хроніці я їх не пригадую. А чому саме 1972 року? Вони мали з’явитися між 1961 і 1965 роками.
21 червня 67 року 271 працював на маршруті 7 (стаття за 24.06.67) – це вони вже у третьому депо.
272 згадується в номері за 18.06.66.
6 липня 65 року 275 працював на маршруті 9 (стаття за 10.07.65), 16.11.65 – на маршруті 6 (стаття за 20.11.65)
В номері за 28.01.67 вказано, що 275 на маршруті 6. Це вони ще у першому депо.
274 згадується в номері за 15.01.66.Вище Владислав запитував про роки існування маршрута 6а. Судячи зі статті за 26.02.66, у 1965 році він існував. Можливо, до відкриття Нового мосту доіснував.
02.10.2019 о 00:00 #11922vladislav kliuchikУчасникТогда непонятен номер вагона Т-2. № 126 у разных вагонов в одно время не мог быть. А поставлялись они в одно время.
Упомянуты в хронике, я имел в виду, что там была рубрика “Літопис підприємства”. Там по идее в каком-то году должно быть их упоминание.
Исходя из приведённых вами данным, можно предположить, что КТВ-55 было штук 5 или 6. Вряд ли больше, так как их было всего выпущено не так много, а помимо Днепропетровска они были ещё в ряде городов.
02.10.2019 о 00:02 #11923Олексій АдамчикУчасникОсь, мабуть, два “пульмани”: https ://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.49167/35.03139 і https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.49998/35.04016.
02.10.2019 о 00:10 #11924vladislav kliuchikУчасникНумерация Гот началась с 371 (мотор) и 571 (прицеп)
Допустим, нумерация КТВ-55 началась с 271
Возможно, нумерация Т-2 началась (и сразу же закончилась) с № 171?
У КТМ/КТП-1, МТВ-82, Т-3, КТМ-5 М “Урал” нумерация тоже начиналась с числа, где последняя цифра – 1 (41, 401, 101, 1001, 2001). исключение здесь разве что только КТМ/КТП-2, у них нумерация началась с двойки на конце, но они унаследовали соседнюю нумерацию от других моделей.
02.10.2019 о 00:12 #11925Олексій АдамчикУчасникТак, про 1972 рік – дякую. То я вже погано щось тямлю.
Щодо кількості – я теж так розумію.
UPD: Щодо 126 – не знаю, що сказати. Проти фотографії не попреш. Там МТВ-82 і номер видно однозначно. У А. Оландера теж було якесь джерело інформації. Можливо, десь хтось помилився.Там де двісті сімдесяті розписував, забув додати, що в газеті щодо них в жодному випадку не сказано “поїзд”.
02.10.2019 о 00:18 #11927vladislav kliuchikУчасникЧто касается 6-а. Очень похоже на то, что этот маршрут закрыли с открытием нового моста, сокращением 6-ки до пл. им. Островского, переносом конечной 3-ки на вокзал и созданием 14 (ДЭВЗ – ДИИТ). То есть в 1966 году.
Хотя в путеводителе за 1966 (если не путаю) год (карманного формата) 6-а не упомянут, а 3 и 6 ещё указаны до пл. Демьяна Бедного.
Кстати, вы не помните, когда тот карманный путеводитель подписан к печати?
А вот первая крайняя дата её появления? 1960 или 1961? Ходила ли она всегда до пл. Островского или всегда до вокзала? Или в разное время было по-разному?
Может 6-а, как и 13 был каким-то маршрутом-призраком или пиковым, как был 10-а в 1970-е?
02.10.2019 о 01:02 #11928Олексій АдамчикУчасникЩодо 126. Малоймовірний, але, в принципі, можливий варіант: “Татру” 126 забирають з міста. Номер звільняється. Його дають одному з КТВ (може, на фото КТВ?), або, навіть якомусь переданому звідкись МТВ (і тоді їх кількість зростає з 27 до 28). Малоймовірно, звичайно.
Путівник – 1966 року. Але дату підпису до друку не пам’ятаю. Не пам’ятаю навіть, чи подивився я її. Не знаю навіть, що сказати про 6а. А що за дата 1960 у зв’язку з нею? І, знов-таки, що за Миколаївський трамвай і Гота на вокзалі?
Щодо нумерації. Вважаю, що 1 на кінці початкового номера – дуже ймовірно. Дуже цікаво зрозуміти, чому Готи почали з 371. І це при тому, що 401 вже був зайнятий, а в менший бік ще повно місця. КТМ/П-2 теж дивнувато – КТМ продовжує нумерацію “Х”, а КТП продовжує нумерацію КТП.
А ще “Татра” могла мандрувати містами зі своїм раніше десь наданим номером.
02.10.2019 о 01:04 #11929vladislav kliuchikУчасникКстати, вот:
http://www.det.dp.ua/about/history/%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81/1961
В трамвайные парки поступило 22 вагона из ГДР, один чехословацкий Татра-Т2, 4 вагона РВЗ (МТВ-82), 3 вагона производства КЗЭТ, 6 производства УКВЗ (1 поезд КТМ-1 + КТП-1 и 2 поезда КТМ-2 + КТП-2), а также 6 прицепных собственного производства.1962
Получено 20 трамвайных вагонов из ГДР, 3 вагона производства КЗЭТ и 15 троллейбусов, из них 10 ЗИУ-5 и 5 Шкода-9Тр.02.10.2019 о 01:20 #11933vladislav kliuchikУчасникНасколько я знаю, Т-2 поставлялись во многие города СССР, но в 99% случаев это были экспериментальные закупки. То есть массовых поставок не было. В основном, этот вагон нигде не пошёл, это была бета-версия Т-3. Их было произведено всего 400 штук (Т-3 – около 14 тысяч)
Гота и николаевский на вокзале – это 6-а, скорее всего.
6-а появился в 1960 или 1961 году. В путеводителе 1959 года его нет. А в документации за май 1960 уже есть. Хотя если путеводитель издан в начале 1959 года, то 6-а мог появиться и в конце 1959 года. Ориентировочный период его появления: конец 1959 – начало 1961.
02.10.2019 о 01:34 #11934Олексій АдамчикУчасникДякую за посилання. Я вважав, що там з книжки Науменка, а там, виявляється, ширша версія. Дякую!
КТВ дуже непогано вписується в нашу теорію.
КТМ/П-2 у 1961 році? Які ж їм номери надати? Але я б цьому повірив.
Так а яка документація? Якщо відомість, то вона ж 1961 року.02.10.2019 о 02:08 #11935vladislav kliuchikУчасникДа, имел в виду май 1961, а не 1960. Это опечатка.
3+3 вагона производства КЗЭТ, скорее всего, имели №№ 271—276.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .