Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 31 по 45 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #11897

    Владиславе і всі читачі! Ура! Я сподівався на це. Хвала “Електротранспортникові”! Номер за 9.09.67.

    #11899

    І він є також і у відомості (якщо, звичайно, там не “128” написано). 127 у відомості немає, але він згадується у “Електротранспортнику” за 4.07.69 (фотографії немає). Так що, правда, МТВ-82 було не менше двадцяти восьми.
    У відомості на вісімці є поїзд 268. Так що “пульмани” КТВ-55 не раніше 269. Але логічно припустити, що їх почали з 271 (хоча такого принципу явно дотримувалися не завжди).

    #11902
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Это Т-2?

    #11903
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Кстати, а КТВ-55 упомянуты в хронике в 1972 году? Обычно там писали, сколько вагонов получено в каждом году, например, там упомянули даже один вагон из ЧССР.

    И ещё КТВ-55 по идее должны были быть с прицепами КТП-55

    #11907

    126 – це МТВ-82.
    Наскільки я зрозумів, цілком нормально КТВ-55 без причепів. В хроніці я їх не пригадую. А чому саме 1972 року? Вони мали з’явитися між 1961 і 1965 роками.
    21 червня 67 року 271 працював на маршруті 7 (стаття за 24.06.67) – це вони вже у третьому депо.
    272 згадується в номері за 18.06.66.
    6 липня 65 року 275 працював на маршруті 9 (стаття за 10.07.65), 16.11.65 – на маршруті 6 (стаття за 20.11.65)
    В номері за 28.01.67 вказано, що 275 на маршруті 6. Це вони ще у першому депо.
    274 згадується в номері за 15.01.66.

    Вище Владислав запитував про роки існування маршрута 6а. Судячи зі статті за 26.02.66, у 1965 році він існував. Можливо, до відкриття Нового мосту доіснував.

    #11922
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Тогда непонятен номер вагона Т-2. № 126 у разных вагонов в одно время не мог быть. А поставлялись они в одно время.

    Упомянуты в хронике, я имел в виду, что там была рубрика “Літопис підприємства”. Там по идее в каком-то году должно быть их упоминание.

    Исходя из приведённых вами данным, можно предположить, что КТВ-55 было штук 5 или 6. Вряд ли больше, так как их было всего выпущено не так много, а помимо Днепропетровска они были ещё в ряде городов.

    #11923

    Ось, мабуть, два “пульмани”: https ://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.49167/35.03139 і https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065#18/48.49998/35.04016.

    #11924
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Нумерация Гот началась с 371 (мотор) и 571 (прицеп)

    Допустим, нумерация КТВ-55 началась с 271

    Возможно, нумерация Т-2 началась (и сразу же закончилась) с № 171?

    У КТМ/КТП-1, МТВ-82, Т-3, КТМ-5 М “Урал” нумерация тоже начиналась с числа, где последняя цифра – 1 (41, 401, 101, 1001, 2001). исключение здесь разве что только КТМ/КТП-2, у них нумерация началась с двойки на конце, но они унаследовали соседнюю нумерацию от других моделей.

    #11925

    Так, про 1972 рік – дякую. То я вже погано щось тямлю.
    Щодо кількості – я теж так розумію.
    UPD: Щодо 126 – не знаю, що сказати. Проти фотографії не попреш. Там МТВ-82 і номер видно однозначно. У А. Оландера теж було якесь джерело інформації. Можливо, десь хтось помилився.

    Там де двісті сімдесяті розписував, забув додати, що в газеті щодо них в жодному випадку не сказано “поїзд”.

    #11927
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Что касается 6-а. Очень похоже на то, что этот маршрут закрыли с открытием нового моста, сокращением 6-ки до пл. им. Островского, переносом конечной 3-ки на вокзал и созданием 14 (ДЭВЗ – ДИИТ). То есть в 1966 году.

    Хотя в путеводителе за 1966 (если не путаю) год (карманного формата) 6-а не упомянут, а 3 и 6 ещё указаны до пл. Демьяна Бедного.

    Кстати, вы не помните, когда тот карманный путеводитель подписан к печати?

    А вот первая крайняя дата её появления? 1960 или 1961? Ходила ли она всегда до пл. Островского или всегда до вокзала? Или в разное время было по-разному?

    Может 6-а, как и 13 был каким-то маршрутом-призраком или пиковым, как был 10-а в 1970-е?

    #11928

    Щодо 126. Малоймовірний, але, в принципі, можливий варіант: “Татру” 126 забирають з міста. Номер звільняється. Його дають одному з КТВ (може, на фото КТВ?), або, навіть якомусь переданому звідкись МТВ (і тоді їх кількість зростає з 27 до 28). Малоймовірно, звичайно.

    Путівник – 1966 року. Але дату підпису до друку не пам’ятаю. Не пам’ятаю навіть, чи подивився я її. Не знаю навіть, що сказати про 6а. А що за дата 1960 у зв’язку з нею? І, знов-таки, що за Миколаївський трамвай і Гота на вокзалі?

    Щодо нумерації. Вважаю, що 1 на кінці початкового номера – дуже ймовірно. Дуже цікаво зрозуміти, чому Готи почали з 371. І це при тому, що 401 вже був зайнятий, а в менший бік ще повно місця. КТМ/П-2 теж дивнувато – КТМ продовжує нумерацію “Х”, а КТП продовжує нумерацію КТП.

    А ще “Татра” могла мандрувати містами зі своїм раніше десь наданим номером.

    #11929
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Кстати, вот:
    http://www.det.dp.ua/about/history/%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81/

    1961
    В трамвайные парки поступило 22 вагона из ГДР, один чехословацкий Татра-Т2, 4 вагона РВЗ (МТВ-82), 3 вагона производства КЗЭТ, 6 производства УКВЗ (1 поезд КТМ-1 + КТП-1 и 2 поезда КТМ-2 + КТП-2), а также 6 прицепных собственного производства.

    1962
    Получено 20 трамвайных вагонов из ГДР, 3 вагона производства КЗЭТ и 15 троллейбусов, из них 10 ЗИУ-5 и 5 Шкода-9Тр.

    #11933
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Насколько я знаю, Т-2 поставлялись во многие города СССР, но в 99% случаев это были экспериментальные закупки. То есть массовых поставок не было. В основном, этот вагон нигде не пошёл, это была бета-версия Т-3. Их было произведено всего 400 штук (Т-3 – около 14 тысяч)

    Гота и николаевский на вокзале – это 6-а, скорее всего.

    6-а появился в 1960 или 1961 году. В путеводителе 1959 года его нет. А в документации за май 1960 уже есть. Хотя если путеводитель издан в начале 1959 года, то 6-а мог появиться и в конце 1959 года. Ориентировочный период его появления: конец 1959 – начало 1961.

    #11934

    Дякую за посилання. Я вважав, що там з книжки Науменка, а там, виявляється, ширша версія. Дякую!
    КТВ дуже непогано вписується в нашу теорію.
    КТМ/П-2 у 1961 році? Які ж їм номери надати? Але я б цьому повірив.
    Так а яка документація? Якщо відомість, то вона ж 1961 року.

    #11935
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Да, имел в виду май 1961, а не 1960. Это опечатка.

    3+3 вагона производства КЗЭТ, скорее всего, имели №№ 271—276.

Перегляд 15 повідомлень - з 31 по 45 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .