Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 46 по 60 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #11936
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Кстати, открытие маршрута № 17 в 1967 году было освещено в “Электотранспортнике”? Что-то я там не нашёл про открытие.

    #11937

    Було таке. В номері за 29.07.67.
    Щодо номерів “пульманів” – погоджуюсь із Вами.

    #11983

    3+3 вагона производства КЗЭТ, скорее всего, имели №№ 271—276.

    Владиславе, на transphoto 276 – це КТМ-2 1966 року поставки. В такому разі, можливо, КТВ-55 – №№ 270 – 275. Якщо це так, то для повноти картини і розуміння системи було б непогано з’ясувати, хто б міг мати номер 269.

    #12003

    Низка надцікавих нових фотографій: https://transphoto.ru/search.php?aid=10919&auth=2.
    Можна відзначити, що в базі transphoto час побудови купи тролейбусів зміщено вперед.
    Владиславе, якщо цікаво про А. А. Заїменка, то замітка з “Дніпровської правди” за 9.9.53.

    #12013

    КТП-1 інв. № 401 – з першої в місті партії цих вагонів. (Власне, я підозрюю, що і час знімання недалеко від часу їх поставки, хоча, мабуть, і не той самий рік, не 1949). Очікуваний номер моторного вагона 41. Фото Ю. Поллюля з flickr О. Волока. https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/37615418022/in/album-72157687773699304/. Там є у вищому розділенні, а також поруч там лежить ще один варіант цієї фотографії.

    #12028

    Стаття “В бригадах денного огляду” з “Електротранспортника” за лютого 1972 року. 1) Що б це могла б бути за “94 машина” у 1972 році, коли є фото від Андрія Янковського зі Шкодою-9Тр https://transphoto.ru/photo/579014/?vid=166671, яку, як заявляється тут http://www.det.dp.ua/about/history/%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81/, 1963 року передано у Сімферополь? 2) Відзначимо тролейбусну зчіпку 232/193 (“Києви-4”).

    #12030
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Возможно, № 94 в 1972 году – это перебивка.

    #12031
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Спасибо за “Дн. правду” 1953 года. Не ожидал. Отсканирую эту статью))

    #12039

    В тій же газеті за той самий рік – відоме фото, знайдене А. Оландером. “Дніпровська правда” за 20.01.53.

    #12041


    КТМ/П-2 у 1961 році? Які ж їм номери надати?..

    Стає можливим, що № 100, ну а заразом і № 99, – це поїзди КТМ/П-2.

    #12042

    … Що б це могла б бути за «94 машина» у 1972 році, коли є фото від Андрія Янковського…

    Там схоже, що всі номери переданих у Сімферополь Шкод згодом надали іншим машинам. Принаймні в “Електротранспортнику” за 60-і – початок 70-х часто зустрічаються 85, 86, 87, 92, 94, можливо, й інші.

    #12075

    Стаття з “Електротранспортника” за 16.07.1966 р. (перша фотографія, дуже перепрошую за якість) вимагає, на мій погляд, повернутися по питання трамвайного вагона № 128, а також пульманів у Дніпропетровську. З контексту викладеного у статті досить сумнівним постає, щоб 128 був МТВ-82. Тобто питання, скільки ж було у Дніпропетровську МТВ-82 – 27 чи 28, аж ніяк не закрито.
    Оскільки у раніше обговорюваній статті за 18.06.66 (друга фотографія) вагон № 128 пов’язано з пульманами, то це спонукало мене спробувати дещо глибше розібратися з київськими пульманами, і я, нарешті, звернувся до сторінки м. Києва на transphoto.ru, хоча, звичайно, по-нормальному це треба було зробити вже давно.
    Дореволюційні Пульмани (до цього я вважав, що слово “пульман” визначає особливий тип вагона, а розроблено вагони такого типу фірмою Пульмана; тепер вважаю, що під цим словом справедливо буде розуміти марку вагонів, і писатиму це слово з великої літери) на Київському заводі електротранспорта після війни перебудовували у вагони КТВ-55, КТВ-57 або залишали у спокої і не перебудовували. КТВ-57 – двосторонній вагон і у Дніпропетровську він ні до чого, облишимо його. На наведеному раніше фото вагона 27х (третя фотографія), принаймні на моє розуміння, явно зображено вагон КТВ-55.
    Літопис Дніпроміськелектротранса повідомляє нам, що у Дніпропетровськ у 1961 і 1962 роках надходило по три вагони виробництва Київського завода електротранспорта.
    Трансфото, на жаль, не знає і не знаходить місця фактам передачі вагонів КТВ-55 у Дніпропетровськ, але, на щастя, ми маємо у розпорядженні третє фото. Натомість Трансфото повідомляє нам про передачу до Дн-вська п’ятьох вагонів марки Київського завода електротранспорта М1 у травні, червні, листопаді, грудні 1961 року і у 1962 році. Київські номери цих вагонів відповідно 1102, 1109, 1101, 1103 і 1104. Грудневий цілком може вважатися в Літописі серед надійшовших вже 1962 року. Але М1 – це не Пульмани і зовнішньо відрізняються від КТВ-55. Але у статті на другій фотографії Пульмани згадуються принаймні у множині, а підозрюю, що нам просто чітко названі інвентарні номери дніпропетровських Пульманів, тобто їх має бути три. До речі, за браком відомостей неможна виключати, що у Дніпропетровськ, крім як мінімум одного КТВ-55 (з третьої фотографії), передавалися неперебудовані Пульмани, і, наприклад, саме про них йдеться у статті на другій фотографії. Так що вимущений констатувати, що питання з Пульманами що далі то більше заплутується і ускладнюється.
    Цікава обставина – Пульмани і М1 – тридверні, КТВ-55 – дводверні, але двері в них передні і середні (задніх нема), і як вони працювали за нашої дводверної системи – для мене загадка. Ну, ще для КТВ-55 можу вигадати, що вхід був через передні двері, там же оплата кондуктору, а вихід – через середні. А для тридверних М1 і гіпотетичних у нашому місті неперебудованих Пульманів можу припустити лише, що середні двері ніколи не відкривалися. Хоча, чому гіпотетичних? До війни-то неперебудовані Пульмани точно у нас були (четверте і п’яте фото від pastvu.com і В. Старостіна).
    Але візит на сторінку м. Києва просто приголомшив мене відомостями про передачу до Дніпропетровська у жовтні 1966 року дев’ятьох КТМ-1, слід розуміти, з їхніми КТП-1!!! Київські номери 513 – 113, 525 – 125, 527 – 127, 530 – 130, 538 – 138, 539 – 139, 545 – 145, 547 – 147, 559 – 159. І це ще не все. Передача у 1981 і 1983 роках (!!!!!) шести МТВ-82! Київські номери 1223 (до нього ще має додаватися причіпний КТП-55 № 1035), 1267, 1271, 1302, 1327, 1579. Чесно кажучи, я майже в це не вірю. Щоб у 1980-х з’явилися на маршрутах МТВ-82 – ні, такого не було. Для перевлаштування у вантажні? Свої були. Ні, не віриться. У “Електротранспортнику” КТМ/П-1 зустрічаються до січня 1971 року і ніяких інших, крім тих, що є у відомості 1961 року і, можливих 99 і 100, я не ідентифікував. А тут цілих дев’ять поїздів! І які у них у всіх могли б бути номери???
    Також зафіксую тут помічені мною передані з Києва до Дніпропетровська вагони (напевно, поїзди) 2М (поїзд 2М – М). 2М – це аналог вагона Х, тільки виробництва Київського завода електротранспорта. Київські номери 937 – 317, 860, 936.
    Наявність вагонів цього типа непрямо підтверджується “Електротранспортником”. Швидше за все, таких переданих 2М у Дніпропетровську було набагато більше ніж три, і, підозрюю, що саме про такі вагони йдеться у статті на першій фотографії (220, 223, 241, 251).

    #12082

    … Ну, ще для КТВ-55 можу вигадати, що вхід був через передні двері, там же оплата кондуктору, а вихід — через середні…

    Ні! Не може такого бути. Якщо до всіх вагонів вхід був крізь задні двері, то не могло бути, щоб для однієї моделі вхід був крізь передні. То б на зупинках відбувалося казна-що!

    #12083


    Трансфото, на жаль, не знає і не знаходить місця фактам передачі вагонів КТВ-55 у Дніпропетровськ…

    Підозрюю, що “пульмани”, про які йдеться у статті “Як цьому запобігти” – це КТВ-55, які побудовано на основі “пульманів” спеціально для передачі у Дніпропетровськ, і в Києві вони як КТВ-55 не експлуатувалися. “Пульманів” з невизначеною долею в списку київських трамваїв Трансфото цілком вистачає. Три з них цілком можуть бути перебудованими і переданими до Дніпропетровська.

    #12088


    КТВ-55 — дводверні, але двері в них передні і середні (задніх нема)…

    Ні, це неправда. Десь в голові поплуталася інформація про КТВ-55 і про КТВ-57. Останні справді малу таку пару дверей. А у КТВ-55 залишалися звичні передні і задні двері. Кілька фото КТВ-55 з сайта “Пам’яті київських трамваїв” http://www.mashke.org/kievtram/. На двох КТВ-55 без причіпного вагону, на третьому – поїзд КТВ – КТП-55.

Перегляд 15 повідомлень - з 46 по 60 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .