- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 1 місяць, 1 тиждень тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
02.10.2019 о 02:12 #11936vladislav kliuchikУчасник
Кстати, открытие маршрута № 17 в 1967 году было освещено в “Электотранспортнике”? Что-то я там не нашёл про открытие.
03.10.2019 о 00:40 #11937Олексій АдамчикУчасникБуло таке. В номері за 29.07.67.
Щодо номерів “пульманів” – погоджуюсь із Вами.Attachments:
07.10.2019 о 22:07 #11983Олексій АдамчикУчасник…
3+3 вагона производства КЗЭТ, скорее всего, имели №№ 271—276.
Владиславе, на transphoto 276 – це КТМ-2 1966 року поставки. В такому разі, можливо, КТВ-55 – №№ 270 – 275. Якщо це так, то для повноти картини і розуміння системи було б непогано з’ясувати, хто б міг мати номер 269.
10.10.2019 о 21:11 #12003Олексій АдамчикУчасникНизка надцікавих нових фотографій: https://transphoto.ru/search.php?aid=10919&auth=2.
Можна відзначити, що в базі transphoto час побудови купи тролейбусів зміщено вперед.
Владиславе, якщо цікаво про А. А. Заїменка, то замітка з “Дніпровської правди” за 9.9.53.Attachments:
11.10.2019 о 21:27 #12013Олексій АдамчикУчасникКТП-1 інв. № 401 – з першої в місті партії цих вагонів. (Власне, я підозрюю, що і час знімання недалеко від часу їх поставки, хоча, мабуть, і не той самий рік, не 1949). Очікуваний номер моторного вагона 41. Фото Ю. Поллюля з flickr О. Волока. https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/37615418022/in/album-72157687773699304/. Там є у вищому розділенні, а також поруч там лежить ще один варіант цієї фотографії.
Attachments:
12.10.2019 о 21:01 #12028Олексій АдамчикУчасникСтаття “В бригадах денного огляду” з “Електротранспортника” за лютого 1972 року. 1) Що б це могла б бути за “94 машина” у 1972 році, коли є фото від Андрія Янковського зі Шкодою-9Тр https://transphoto.ru/photo/579014/?vid=166671, яку, як заявляється тут http://www.det.dp.ua/about/history/%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81/, 1963 року передано у Сімферополь? 2) Відзначимо тролейбусну зчіпку 232/193 (“Києви-4”).
Attachments:
12.10.2019 о 21:02 #12030vladislav kliuchikУчасникВозможно, № 94 в 1972 году – это перебивка.
12.10.2019 о 21:03 #12031vladislav kliuchikУчасникСпасибо за “Дн. правду” 1953 года. Не ожидал. Отсканирую эту статью))
12.10.2019 о 21:58 #12039Олексій АдамчикУчасникВ тій же газеті за той самий рік – відоме фото, знайдене А. Оландером. “Дніпровська правда” за 20.01.53.
Attachments:
13.10.2019 о 00:00 #12041Олексій АдамчикУчасник…
КТМ/П-2 у 1961 році? Які ж їм номери надати?..Стає можливим, що № 100, ну а заразом і № 99, – це поїзди КТМ/П-2.
13.10.2019 о 00:04 #12042Олексій АдамчикУчасник… Що б це могла б бути за «94 машина» у 1972 році, коли є фото від Андрія Янковського…
Там схоже, що всі номери переданих у Сімферополь Шкод згодом надали іншим машинам. Принаймні в “Електротранспортнику” за 60-і – початок 70-х часто зустрічаються 85, 86, 87, 92, 94, можливо, й інші.
19.10.2019 о 00:32 #12075Олексій АдамчикУчасникСтаття з “Електротранспортника” за 16.07.1966 р. (перша фотографія, дуже перепрошую за якість) вимагає, на мій погляд, повернутися по питання трамвайного вагона № 128, а також пульманів у Дніпропетровську. З контексту викладеного у статті досить сумнівним постає, щоб 128 був МТВ-82. Тобто питання, скільки ж було у Дніпропетровську МТВ-82 – 27 чи 28, аж ніяк не закрито.
Оскільки у раніше обговорюваній статті за 18.06.66 (друга фотографія) вагон № 128 пов’язано з пульманами, то це спонукало мене спробувати дещо глибше розібратися з київськими пульманами, і я, нарешті, звернувся до сторінки м. Києва на transphoto.ru, хоча, звичайно, по-нормальному це треба було зробити вже давно.
Дореволюційні Пульмани (до цього я вважав, що слово “пульман” визначає особливий тип вагона, а розроблено вагони такого типу фірмою Пульмана;тепер вважаю, що під цим словом справедливо буде розуміти марку вагонів, і писатиму це слово з великої літери) на Київському заводі електротранспорта після війни перебудовували у вагони КТВ-55, КТВ-57 або залишали у спокої і не перебудовували. КТВ-57 – двосторонній вагон і у Дніпропетровську він ні до чого, облишимо його. На наведеному раніше фото вагона 27х (третя фотографія), принаймні на моє розуміння, явно зображено вагон КТВ-55.
Літопис Дніпроміськелектротранса повідомляє нам, що у Дніпропетровськ у 1961 і 1962 роках надходило по три вагони виробництва Київського завода електротранспорта.
Трансфото, на жаль, не знає і не знаходить місця фактам передачі вагонів КТВ-55 у Дніпропетровськ, але, на щастя, ми маємо у розпорядженні третє фото. Натомість Трансфото повідомляє нам про передачу до Дн-вська п’ятьох вагонів марки Київського завода електротранспорта М1 у травні, червні, листопаді, грудні 1961 року і у 1962 році. Київські номери цих вагонів відповідно 1102, 1109, 1101, 1103 і 1104. Грудневий цілком може вважатися в Літописі серед надійшовших вже 1962 року. Але М1 – це не Пульмани і зовнішньо відрізняються від КТВ-55. Але у статті на другій фотографії Пульмани згадуються принаймні у множині, а підозрюю, що нам просто чітко названі інвентарні номери дніпропетровських Пульманів, тобто їх має бути три. До речі, за браком відомостей неможна виключати, що у Дніпропетровськ, крім як мінімум одного КТВ-55 (з третьої фотографії), передавалися неперебудовані Пульмани, і, наприклад, саме про них йдеться у статті на другій фотографії. Так що вимущений констатувати, що питання з Пульманами що далі то більше заплутується і ускладнюється.
Цікава обставина – Пульмани і М1 – тридверні, КТВ-55 – дводверні, але двері в них передні і середні (задніх нема), і як вони працювали за нашої дводверної системи – для мене загадка. Ну, ще для КТВ-55 можу вигадати, що вхід був через передні двері, там же оплата кондуктору, а вихід – через середні. А для тридверних М1 і гіпотетичних у нашому місті неперебудованих Пульманів можу припустити лише, що середні двері ніколи не відкривалися. Хоча, чому гіпотетичних? До війни-то неперебудовані Пульмани точно у нас були (четверте і п’яте фото від pastvu.com і В. Старостіна).
Але візит на сторінку м. Києва просто приголомшив мене відомостями про передачу до Дніпропетровська у жовтні 1966 року дев’ятьох КТМ-1, слід розуміти, з їхніми КТП-1!!! Київські номери 513 – 113, 525 – 125, 527 – 127, 530 – 130, 538 – 138, 539 – 139, 545 – 145, 547 – 147, 559 – 159. І це ще не все. Передача у 1981 і 1983 роках (!!!!!) шести МТВ-82! Київські номери 1223 (до нього ще має додаватися причіпний КТП-55 № 1035), 1267, 1271, 1302, 1327, 1579. Чесно кажучи, я майже в це не вірю. Щоб у 1980-х з’явилися на маршрутах МТВ-82 – ні, такого не було. Для перевлаштування у вантажні? Свої були. Ні, не віриться. У “Електротранспортнику” КТМ/П-1 зустрічаються до січня 1971 року і ніяких інших, крім тих, що є у відомості 1961 року і, можливих 99 і 100, я не ідентифікував. А тут цілих дев’ять поїздів! І які у них у всіх могли б бути номери???
Також зафіксую тут помічені мною передані з Києва до Дніпропетровська вагони (напевно, поїзди) 2М (поїзд 2М – М). 2М – це аналог вагона Х, тільки виробництва Київського завода електротранспорта. Київські номери 937 – 317, 860, 936.
Наявність вагонів цього типа непрямо підтверджується “Електротранспортником”. Швидше за все, таких переданих 2М у Дніпропетровську було набагато більше ніж три, і, підозрюю, що саме про такі вагони йдеться у статті на першій фотографії (220, 223, 241, 251).Attachments:
19.10.2019 о 10:48 #12082Олексій АдамчикУчасник… Ну, ще для КТВ-55 можу вигадати, що вхід був через передні двері, там же оплата кондуктору, а вихід — через середні…
Ні! Не може такого бути. Якщо до всіх вагонів вхід був крізь задні двері, то не могло бути, щоб для однієї моделі вхід був крізь передні. То б на зупинках відбувалося казна-що!
19.10.2019 о 22:35 #12083Олексій АдамчикУчасник…
Трансфото, на жаль, не знає і не знаходить місця фактам передачі вагонів КТВ-55 у Дніпропетровськ…Підозрюю, що “пульмани”, про які йдеться у статті “Як цьому запобігти” – це КТВ-55, які побудовано на основі “пульманів” спеціально для передачі у Дніпропетровськ, і в Києві вони як КТВ-55 не експлуатувалися. “Пульманів” з невизначеною долею в списку київських трамваїв Трансфото цілком вистачає. Три з них цілком можуть бути перебудованими і переданими до Дніпропетровська.
20.10.2019 о 11:36 #12088Олексій АдамчикУчасник…
КТВ-55 — дводверні, але двері в них передні і середні (задніх нема)…Ні, це неправда. Десь в голові поплуталася інформація про КТВ-55 і про КТВ-57. Останні справді малу таку пару дверей. А у КТВ-55 залишалися звичні передні і задні двері. Кілька фото КТВ-55 з сайта “Пам’яті київських трамваїв” http://www.mashke.org/kievtram/. На двох КТВ-55 без причіпного вагону, на третьому – поїзд КТВ – КТП-55.
Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .