- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 2 місяці тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
21.10.2019 о 01:41 #12102Олексій АдамчикУчасник
Схоже, що загадкові вагони 661, 662, 663, 664, 669 і 688 з дивовижної реліквії – відомості розподілу вагонів по маршрутах 1 травня 1961 року – це московські моторні вагони Ф (перші п’ять) і MAN (688), причому із залишеними їх московськими номерами. Судячи з усього, таке ж припущення роблять і автори сторінки м. Москва сайта https://transphoto.ru, з якої я і взяв інформацію.
Пару застережень. 1) 662, 663 і 664 за даними цього ж джерела передано з Москви не до Дніпропетровська, а в інші міста. 2) В Москві, судячи з фотографій вагонів із сусідніми номерами, як ці Ф, так і ці MAN’и, здебільшого ходили без причіпних. У нас же, за відомістю, це поїзди, а 662, 663 і 664 – ще й потрійні.
Джерело відомості – https://transphoto.ru/photo/540982/, причетні до її появи архів ДТТУ, К. Козлов і А. Оландер. Дублюю відомість тут і висловлюю вдячність сайту Трансфото.Attachments:
22.10.2019 о 21:01 #12127Олексій АдамчикУчасникВладиславе! Якщо Ви не вважаєте ці питання марними, то, якщо це зручно, спитайте, будь ласка, чи не ясно з “Електротранспорту України”, куди саме “пішли” дніпропетровські КТВ/П-59, а головне, чи мали вони київські інвентарні номери?
Я би, в принципі, погодився з думкою, що у статті “Як цьому запобігти” йдеться не про одиночні вагони, а про причіпні поїздів. Але. З інших матеріалів в “Електротранспортнику” на 99,(9) % випливає, що 128 – це саме одиночний вагон. А в такому разі – швидше за все решта – також одиночні. І тоді німецькі – це німецькі, ризькі – це ризькі, а 128, 272 і 314 – це “пульмани”. Але, звичайно, це не впертість, а думки вголос з намаганням з уривчастих відомостей відтворити минуле.
22.10.2019 о 21:03 #12128Олексій АдамчикУчасникПовторити файл не вийшло, тому ось на нього посилання: https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/IMG01872.jpg
Так, і приношу вибачення іншим читачам – моє прохання стосується обговорення дуже цікавого фото новенького МТВ-82 на “штатному” місці фотографування вагонів – при виїзді на Карла Маркса (від Вокзальної площі). Обговорення на Трансфото https://transphoto.ru/photo/1269704/?gid=530.
22.10.2019 о 23:32 #12130vladislav kliuchikУчасникТак КТВ-59, судя по всему, был только в единственном экземпляре, также как и КТП-59 – прицепка к нему.
Но какой он номер имел – непонятно. Надеюсь, скоро узнаем исходя из информации в книге “Электротранспорт Украины”
Скорее всего, его мы и видим на фотографии в статье о водителе 4-го трамвая.Но когда в “Электротранспортнике” говорят о пульманах – говорят, если я не ошибаюсь, во множественном числе? И имеется информация Науменко с сайта ДГЭТ, что были получены 3+3 киевских вагона в 1960-1961 гг. Судя по всему, это были М1, переделанные из Пульманов.
Кстати, вот тут они тоже упоминаются:
https://traffic.od.ua/news/eltransua/120718222.10.2019 о 23:44 #12131vladislav kliuchikУчасникКстати, есть версия, что под пульманами автор статьи в газете подразумевал как М1, так и КТВ-59 – и то, и то одновременно.
Можно предположить (но пока с большой осторожностью), что первая партия М1 (1961 г.) имела №№ 128, 129, 130.
КТВ-59 имел № 272.
Вторая партия М1 (1962 г.) – №№ 312, 313, 314 или 313, 314, 315 или 314, 315, 316 (в любом случае какой-то из них – 314 – точно).Но пока мне всё-таки ближе гипотеза, что № 128 – это МТВ-82, № 314 – это на самом деле Гота № 374, № 272 – это что-то из пульманов, под которыми автор статьи подразумевал одновременно и КТВ-59 (в реальности не пульманы), и М1. То есть, наверное, пульманы в данном случае – синоним слова “киевские”, “полученные из Киева”.
23.10.2019 о 00:37 #12132Олексій АдамчикУчасникЯ би, в принципі, погодився з думкою, що у статті «Як цьому запобігти» йдеться не про одиночні вагони, а про причіпні поїздів…
Які причіпні? 374 – це ж моторний!
А мені ближче запропонований Вами варіант, що згадувані в “Електротранспортнику” “пульмани” – це ті, що були у Дн-вську до війни і перебудовані КЗЕТ’ом у КТВ-55 чи КТВ-59. Різниця між ними якась примарна – ото, хіба що, там щось у електроустаткуванні, бо овальні віконця – це неправда. Овальні віконця були тільки у найпершого КТВ-55 (київський № 1110) і його причепа КТП-55 № 1010 – і все. Самі сайти transphoto і mashke не розрізняють КТВ/П-55 і -59.
Щодо М1 не погоджуся з Вами. Перегляньте, будь ласка, ще раз – там на “пульмані” було апробовано систему гальмуання, а М1 з такою ж системою – це заново побудовані вагони – не “пульмани”. А от з тим, що автор М.Рошко може називати “пульманами” такого штибу київські вагони (тобто не “Х”), я погоджуюсь.
Ще одне: якщо 128 – все-таки “пульман”, то знов постає питання кількості МТВ-82. Також не треба забувати про зустрінуті в “Електротранспортнику” вагони 271, 274, 275Щодо “Електротранспорту України”, боюся, що все, що там є – вже сказано. Просто мені щось таке пригадується, що я колись давно його тримав в руках в якомусь київському магазині, якби там було набагато більше, ніж на трансфото, я б запам’ятав. Але будемо сподіватись, що я щось плутаю.
Щодо водія 4-го трамвая. Ех, якби це точно був її трамвай! Ми б одразу виключили поїзд, бо на 4-ці поїзди не зустрічаються аж до Татр. Але це колаж, а ми бачили, що на колажі можуть водія трамвая на фоні тролейбуса зобразити. З іншого боку такий колаж свідчить про наявність десь в анналах фотографії цього вагона без людини, де точно видно його номер. А раптом десь спливе! Навіть в тих таки “Зорі” чи “Дніпровській правді”.
23.10.2019 о 00:41 #12133Олексій АдамчикУчасникТак, чекайте, Владиславе! Один М1 прибирайте, бо у нас більше п’яти бути не могло. Там чотири пішло у Миколаїв, а усього їх дев’ять екземплярів.
23.10.2019 о 01:05 #12134vladislav kliuchikУчасникЗначит, было
М1 – 5 шт.;
КТВ-59 – 1 шт.;
КТП-59 – 1 шт.?23.10.2019 о 01:07 #12135vladislav kliuchikУчасникЖаль, что нет “Электротранспортника” с 1957 по 1964 гг. и полного комплекта за 1965 год.
Я думаю, что там есть ответы на многие вопросы.
23.10.2019 о 01:23 #12136Олексій АдамчикУчасникЗначит, было
М1 — 5 шт.;
КТВ-59 — 1 шт.;
КТП-59 — 1 шт.?Так, такий варіант можливий. Але мені Ваша ідея про ті “пульмани”, що були у нас до війни, дуже подобається. Вона дуже добре пояснює, чому в статтях про КТВ-55, -59, які експлуатувалися у Києві, ніде не згадується передача у Дніпропетровськ. А от і користувач трансфото Z.. щось же мав на увазі. https://transphoto.ru/photo/1218828/?gid=530#2475362.
Жаль, что нет «Электротранспортника» с 1957 по 1964 гг. и полного комплекта за 1965 год.
Я думаю, что там есть ответы на многие вопросы.
Та! Ми б знали майже все. (Починаючи з 1957).
23.10.2019 о 11:28 #12137vicenteУчасникПовторю здесь то, что написал на СТТС: порядковые номера КТМ/КТП-2 согласно сайту – после 370/670 перескочили на 276/676. Моторный 371 не могли дать из-за Gotha T59 , который на тот момент был на балансе. Вопрос: почему начали с 276/676, а не, скажем, с 270 или 271? Ответ может быть только один. Эти номера были заняты. И, речь идёт, скорее всего, именно о вагонах 271-275, а не о 671-675.
Какими вагонами? Мне нравится идея о киевских.23.10.2019 о 13:22 #12138vladislav kliuchikУчасникВозможно, КТВ-59 и 5 штук М1 имели номера с 270 по 275. Прицепка КТП-59 могла иметь какой-то совершенно другой номер.
23.10.2019 о 22:08 #12151Олексій АдамчикУчасник… Вопрос: почему начали с 276/676, а не, скажем, с 270 или 271? Ответ может быть только один. Эти номера были заняты. И, речь идёт, скорее всего, именно о вагонах 271-275, а не о 671-675.
Какими вагонами? Мне нравится идея о киевских.Ці номери точно були зайняті. Двохсот сімдесяті КТМ-2 (276 і далі) на transphoto з 1966 року. В “Електротранспортнику” за 1965 ми вже зустрічаємо вагон № 275. Звести разом все, що мені трапилося в “Електротранспортнику” з двохсот сімдесятих не КТМ’ів, спробував тут, вище, у коментарях №№ 11892 і 11907 за 1 жовтня ц. р. Міг, звичайно, щось і не догледіти.
25.10.2019 о 01:49 #12174Олексій АдамчикУчасникТам на трансфото новини щодо КТВ-59 в Дніпропетровську. https://transphoto.ru/photo/1270670/?aid=10919. Щиро хотілося б, щоб воно так і було, тоді ми б хоч з 271 визначилися, але як би ці відомості співставити зі списками Києва і Конотопа. Хоча, можливо, це я прискіпуюсь, і в “Електротранспорті України” все стикується. Будемо шукати.
25.10.2019 о 16:40 #12186vladislav kliuchikУчасникВыдвигаю такую гипотезу:
№ 128 – М1 (1961);
№ 129 – М1 (1961);
№ 130 – М1 (1961);№ 271 – КТВ-59 (1962);
№ 272 – КТМ-2 (1961) – допустим, поступил в 1961 году, но нумерацию дали уже в 1962 году вместе с КТВ-59 и М1 1962 года поставки;
№ 273 – КТМ-2 (1961) – аналогично;№ 274 – М1 (1962);
№ 275 – М1 (1962).Или немного наоборот:
№ 128 – М1 (1961);
№ 129 – М1 (1961);
№ 130 – М1 (1961);№ 271 – КТВ-59 (1962);
№ 272 – М1 (1962);
№ 273 – М1 (1962);№ 274 – КТМ-2 (1961);
№ 275 – КТМ-2 (1961). -
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .