Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 61 по 75 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #12102

    Схоже, що загадкові вагони 661, 662, 663, 664, 669 і 688 з дивовижної реліквії – відомості розподілу вагонів по маршрутах 1 травня 1961 року – це московські моторні вагони Ф (перші п’ять) і MAN (688), причому із залишеними їх московськими номерами. Судячи з усього, таке ж припущення роблять і автори сторінки м. Москва сайта https://transphoto.ru, з якої я і взяв інформацію.
    Пару застережень. 1) 662, 663 і 664 за даними цього ж джерела передано з Москви не до Дніпропетровська, а в інші міста. 2) В Москві, судячи з фотографій вагонів із сусідніми номерами, як ці Ф, так і ці MAN’и, здебільшого ходили без причіпних. У нас же, за відомістю, це поїзди, а 662, 663 і 664 – ще й потрійні.
    Джерело відомості – https://transphoto.ru/photo/540982/, причетні до її появи архів ДТТУ, К. Козлов і А. Оландер. Дублюю відомість тут і висловлюю вдячність сайту Трансфото.

    Attachments:
    #12127

    Владиславе! Якщо Ви не вважаєте ці питання марними, то, якщо це зручно, спитайте, будь ласка, чи не ясно з “Електротранспорту України”, куди саме “пішли” дніпропетровські КТВ/П-59, а головне, чи мали вони київські інвентарні номери?

    Я би, в принципі, погодився з думкою, що у статті “Як цьому запобігти” йдеться не про одиночні вагони, а про причіпні поїздів. Але. З інших матеріалів в “Електротранспортнику” на 99,(9) % випливає, що 128 – це саме одиночний вагон. А в такому разі – швидше за все решта – також одиночні. І тоді німецькі – це німецькі, ризькі – це ризькі, а 128, 272 і 314 – це “пульмани”. Але, звичайно, це не впертість, а думки вголос з намаганням з уривчастих відомостей відтворити минуле.

    #12128

    Повторити файл не вийшло, тому ось на нього посилання: https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/IMG01872.jpg

    Так, і приношу вибачення іншим читачам – моє прохання стосується обговорення дуже цікавого фото новенького МТВ-82 на “штатному” місці фотографування вагонів – при виїзді на Карла Маркса (від Вокзальної площі). Обговорення на Трансфото https://transphoto.ru/photo/1269704/?gid=530.

    #12130
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Так КТВ-59, судя по всему, был только в единственном экземпляре, также как и КТП-59 – прицепка к нему.
    Но какой он номер имел – непонятно. Надеюсь, скоро узнаем исходя из информации в книге “Электротранспорт Украины”
    Скорее всего, его мы и видим на фотографии в статье о водителе 4-го трамвая.

    Но когда в “Электротранспортнике” говорят о пульманах – говорят, если я не ошибаюсь, во множественном числе? И имеется информация Науменко с сайта ДГЭТ, что были получены 3+3 киевских вагона в 1960-1961 гг. Судя по всему, это были М1, переделанные из Пульманов.

    Кстати, вот тут они тоже упоминаются:
    https://traffic.od.ua/news/eltransua/1207182

    #12131
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Кстати, есть версия, что под пульманами автор статьи в газете подразумевал как М1, так и КТВ-59 – и то, и то одновременно.
    Можно предположить (но пока с большой осторожностью), что первая партия М1 (1961 г.) имела №№ 128, 129, 130.
    КТВ-59 имел № 272.
    Вторая партия М1 (1962 г.) – №№ 312, 313, 314 или 313, 314, 315 или 314, 315, 316 (в любом случае какой-то из них – 314 – точно).

    Но пока мне всё-таки ближе гипотеза, что № 128 – это МТВ-82, № 314 – это на самом деле Гота № 374, № 272 – это что-то из пульманов, под которыми автор статьи подразумевал одновременно и КТВ-59 (в реальности не пульманы), и М1. То есть, наверное, пульманы в данном случае – синоним слова “киевские”, “полученные из Киева”.

    #12132

    Я би, в принципі, погодився з думкою, що у статті «Як цьому запобігти» йдеться не про одиночні вагони, а про причіпні поїздів…

    Які причіпні? 374 – це ж моторний!

    А мені ближче запропонований Вами варіант, що згадувані в “Електротранспортнику” “пульмани” – це ті, що були у Дн-вську до війни і перебудовані КЗЕТ’ом у КТВ-55 чи КТВ-59. Різниця між ними якась примарна – ото, хіба що, там щось у електроустаткуванні, бо овальні віконця – це неправда. Овальні віконця були тільки у найпершого КТВ-55 (київський № 1110) і його причепа КТП-55 № 1010 – і все. Самі сайти transphoto і mashke не розрізняють КТВ/П-55 і -59.
    Щодо М1 не погоджуся з Вами. Перегляньте, будь ласка, ще раз – там на “пульмані” було апробовано систему гальмуання, а М1 з такою ж системою – це заново побудовані вагони – не “пульмани”. А от з тим, що автор М.Рошко може називати “пульманами” такого штибу київські вагони (тобто не “Х”), я погоджуюсь.
    Ще одне: якщо 128 – все-таки “пульман”, то знов постає питання кількості МТВ-82. Також не треба забувати про зустрінуті в “Електротранспортнику” вагони 271, 274, 275

    Щодо “Електротранспорту України”, боюся, що все, що там є – вже сказано. Просто мені щось таке пригадується, що я колись давно його тримав в руках в якомусь київському магазині, якби там було набагато більше, ніж на трансфото, я б запам’ятав. Але будемо сподіватись, що я щось плутаю.

    Щодо водія 4-го трамвая. Ех, якби це точно був її трамвай! Ми б одразу виключили поїзд, бо на 4-ці поїзди не зустрічаються аж до Татр. Але це колаж, а ми бачили, що на колажі можуть водія трамвая на фоні тролейбуса зобразити. З іншого боку такий колаж свідчить про наявність десь в анналах фотографії цього вагона без людини, де точно видно його номер. А раптом десь спливе! Навіть в тих таки “Зорі” чи “Дніпровській правді”.

    #12133

    Так, чекайте, Владиславе! Один М1 прибирайте, бо у нас більше п’яти бути не могло. Там чотири пішло у Миколаїв, а усього їх дев’ять екземплярів.

    #12134
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Значит, было
    М1 – 5 шт.;
    КТВ-59 – 1 шт.;
    КТП-59 – 1 шт.?

    #12135
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Жаль, что нет “Электротранспортника” с 1957 по 1964 гг. и полного комплекта за 1965 год.

    Я думаю, что там есть ответы на многие вопросы.

    #12136

    Значит, было
    М1 — 5 шт.;
    КТВ-59 — 1 шт.;
    КТП-59 — 1 шт.?

    Так, такий варіант можливий. Але мені Ваша ідея про ті “пульмани”, що були у нас до війни, дуже подобається. Вона дуже добре пояснює, чому в статтях про КТВ-55, -59, які експлуатувалися у Києві, ніде не згадується передача у Дніпропетровськ. А от і користувач трансфото Z.. щось же мав на увазі. https://transphoto.ru/photo/1218828/?gid=530#2475362.

    Жаль, что нет «Электротранспортника» с 1957 по 1964 гг. и полного комплекта за 1965 год.

    Я думаю, что там есть ответы на многие вопросы.

    Та! Ми б знали майже все. (Починаючи з 1957).

    #12137
    vicente
    Учасник

    Повторю здесь то, что написал на СТТС: порядковые номера КТМ/КТП-2 согласно сайту – после 370/670 перескочили на 276/676. Моторный 371 не могли дать из-за Gotha T59 , который на тот момент был на балансе. Вопрос: почему начали с 276/676, а не, скажем, с 270 или 271? Ответ может быть только один. Эти номера были заняты. И, речь идёт, скорее всего, именно о вагонах 271-275, а не о 671-675.
    Какими вагонами? Мне нравится идея о киевских.

    #12138
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Возможно, КТВ-59 и 5 штук М1 имели номера с 270 по 275. Прицепка КТП-59 могла иметь какой-то совершенно другой номер.

    #12151

    … Вопрос: почему начали с 276/676, а не, скажем, с 270 или 271? Ответ может быть только один. Эти номера были заняты. И, речь идёт, скорее всего, именно о вагонах 271-275, а не о 671-675.
    Какими вагонами? Мне нравится идея о киевских.

    Ці номери точно були зайняті. Двохсот сімдесяті КТМ-2 (276 і далі) на transphoto з 1966 року. В “Електротранспортнику” за 1965 ми вже зустрічаємо вагон № 275. Звести разом все, що мені трапилося в “Електротранспортнику” з двохсот сімдесятих не КТМ’ів, спробував тут, вище, у коментарях №№ 11892 і 11907 за 1 жовтня ц. р. Міг, звичайно, щось і не догледіти.

    #12174

    Там на трансфото новини щодо КТВ-59 в Дніпропетровську. https://transphoto.ru/photo/1270670/?aid=10919. Щиро хотілося б, щоб воно так і було, тоді ми б хоч з 271 визначилися, але як би ці відомості співставити зі списками Києва і Конотопа. Хоча, можливо, це я прискіпуюсь, і в “Електротранспорті України” все стикується. Будемо шукати.

    #12186
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Выдвигаю такую гипотезу:
    128 – М1 (1961);
    129 – М1 (1961);
    130 – М1 (1961);

    271 – КТВ-59 (1962);

    272 – КТМ-2 (1961) – допустим, поступил в 1961 году, но нумерацию дали уже в 1962 году вместе с КТВ-59 и М1 1962 года поставки;
    273 – КТМ-2 (1961) – аналогично;

    274 – М1 (1962);
    275 – М1 (1962).

    Или немного наоборот:
    128 – М1 (1961);
    129 – М1 (1961);
    130 – М1 (1961);

    271 – КТВ-59 (1962);

    272 – М1 (1962);
    273 – М1 (1962);

    274 – КТМ-2 (1961);
    275 – КТМ-2 (1961).

Перегляд 15 повідомлень - з 61 по 75 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .