Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 76 по 90 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #12187
    vladislav kliuchik
    Учасник

    А вот ещё такой вариант: (но опять же, нумерация М1 получится хаотичной и бессмысленной).

    128 — М1 (1961);
    129 — М1 (1961);
    130 — М1 (1961);

    271 — КТВ-59 (1962);

    272 — М1 (1962);

    273 — КТМ-2 (1961);
    274 — КТМ-2 (1961);

    275 — Татра Т-2 (1962) – и у неё на самом деле № не 126 (который у МТВ-82), а какой-то из 27х;

    314 — М1 (1962);

    #12188
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Если же информация по Tatra T2 № 126 в базе данных (https://transphoto.ru/list.php?mid=112&cid=33) верна, то для меня непонятно, зачем T2 дали № 126, если он уже есть у МТВ-82?

    Единственное, что тут можно предположить – то, что сначала № 126 был именно у Tatra T2, но этот вагон и до конца года не продержался в ДТТУ и вскоре куда-то делся (передан в другой город / возвращён на завод / угрохали), а в это же время (1962 год) в город пришли последние 2 вагона МТВ-82 1961 года производства (и им дали №№ 126, 127).

    Другой вариант событий:
    Сначала были МТВ-82 №№ 101—125, потом Tatra T2 № 126, потом МТВ-82 с №№ 127, 128.

    Но Tatra T2 вскоре куда-то дели, и МТВ-82 № 128 изменили на № 126, а № 128 присвоили другому вагону (М1 – ?).

    #12189

    Так, 126 Татра сильно плутає.
    Але я ще нагадую про твердження в “Електротранспортнику” про 28 вагонів МТВ-82, про гіпотетичну можливість номерів цих ранніх КТМ-2 99 і 100, ну і знов про Вашу ідею, Владиславе, що Дніпропетровські “пульмани” – це ті саме, що були в нашому місті до війни. Цим дуже добре пояснювалася б відсутність вільних вагонів в київському списку, які могли б бути передані в Дн-вськ.
    До речі, якщо твердження, що жоден КТВ-59 не є перебудованим “пульманом”, вірно, то взагалі незрозуміло, який з київських міг би бути в Дн-вську. Хоча, можливо, що він (вони, разом КТП-59) побудовані спеціально для нашого міста, а повз тих, хто збирав історію КЗЕТ’а, ці відомості якось промайнули.

    #12195
    vicente
    Учасник

    Скопирую сюда данные, приведенные Ааре Оландером на СТТС по КТМ/КТП-2 по годам:

    #12197
    vicente
    Учасник

    Теперь обратимся к “летописи”:

    1963 – 14 поездов
    1964 – 15 поездов
    1965 – 24 поезда
    1966 – 17 поездов
    1967 – 34 поезда
    1968 – 28 поездов
    1969 – “42 трамвайных вагона”

    У меня 1967 не сходится. Общее число поездов КТМ/КТП-2 в Днепропетровске тоже получается различным. Тем более, если учитывать упомянутые в “летописи” 2 поезда 1961 года. Разница между 141 и 145 с точки зрения истории – более чем внушительная.

    #12198

    Дякую! Цінна підбірка. І ще добре те, що якщо був моторний 311, то причіпний з ним був не 461, а 611.
    Гадаю, поїзд 100 – 461 можна вважати визначеним, а тоді, напевно і всі КТМ/П-1. Навіть, якщо 99 і 100 – це КТМ-2, принаймні скалад поїздів з 41 по 100 зрозумілий точно.
    Єдине, що мені аж не віриться, ну невже поїзди ніколи не переформовували?

    #12199
    vicente
    Учасник

    311? Не факт, что это был КТМ-2.
    И ещё один непонятный мне пропуск в 1967: 304-305…
    По 304 есть фото 1963 года на Пушкина. Но, вот вопрос. Сравните два фото:

    https://transphoto.ru/vehicle/52371/

    Мне кажется, или это разные вагоны? На первом фото явно состав Х+М, На втором – странный вагон. Ну, и обращаем внимание на пометку в базе СТТС “передан из Киева”

    #12200

    Звичайно перше, що проситься, це 304, 305, але, може, ще Х трималися (але чомусь саме ці два).
    Ну і зовсім явно випливає, що в згаданих в “Як цьому запобігти” “пульманах” таки помилка – не 314, а 311.
    А чи не відомо Вам про вагони 269, 270, 273? І що за поїзд 268, що там за діра у відомості між 262 і 268?

    #12201

    Я також підіймав тут питання, чи може бути так перебудований вагон, але я і сам розумію, що це два різні вагони. На київській сторінці згадуються вагони 2М №№ 860 і 936 (обох є фото – такі вагони як на нашому старішому фото) – 1950 і 51 рік передачі, і плутана зчіпка 937 – 317, чи то до Дніпропетровська, чи то до Дніпродзержинська, чи моторний туди, а причіпний сюди.

    #12202

    А, ну на старішому фото – там датування з архіву, цим відомостям можна вірити. В усякому разі знято не пізніше 1949, значить точно не з тих київських, про які я сказав. Мабуть, їх можна розрізнити – Х і 2М, але я не розрізню.

    #12203
    vicente
    Учасник

    Вот фотография 2М в Житомире. Как говорится, найдите пять отличий (от фото 304 1963 года). И,да – вагон мог спокойно “дожить” до 1967. На фотографии 1949 года, по-моему, совсем другой вагон. Не уверен, что Х (тележку не видно, но по заборникам на крыше можно такое предположить).
    Насчет “пропусков” в ведомости 1961 года, да, там может быть всё, что угодно! Это всего лишь ведомость суточного выпуска вагонов на маршруты. Не обязательно, что все вагоны были задействованы в маршрутном движении – раз, ремонты – два, списания и т.д. – три.
    КТМ-5 номер 2110, например, сгорел на 15-м маршруте где-то в 1984 или 1985 году. После этого он тоже не попал бы в такую ведомость =)

    Кстати, в подписи на СТТС к вагонам 15 и 16 в Житомире, значится “передан из Днепропетровска в 1949 году”
    https://transphoto.ru/photo/695571/?vid=319814

    Attachments:
    #12205
    vicente
    Учасник

    И это.. вынужден разочаровать сторонников теории КТМ-2 номер 99 и 100. Вагон 99 мы можем наблюдать в той же ведомости 1961 года на 1-м маршруте (он там последний). Так что, с очень большой вероятностью , это КТМ-1

    #12206

    Якщо мене, то я-то за КТМ-1. Але от у відомості все ж 98, та й новий КТМ-2 могли і на маршрут № 1 поставити. До речі, в “Електротранспортнику” зустрічаються на початку сімдесятих, поки ще Татри не заповнили всі випуски (так вірно казати?), КТМ-2 з сімсотих на першому маршруті.

    Там Ярослава Івановича і 1963 рік зі стелі взято. Є архів Ярослава Іванова, зокр. звідти фото КТМ-1 № 50, а це архів Олексія Александрова і на facebook О. Присягиної написано 7 листопада 1961 року – не знаю, наскільки це точно їм відомо.

    #12207
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Если это правда, то с МТВ-82 и Т-2 всё проясняется и становится на свои места.

    Attachments:
    #12212

    Та, все одно, питання залишається: 128 – “пульман” чи МТВ-82? Але й Татра – 129 – це вже чимало.
    Я так розумію, що соті вагони – це, здебільшого причепи. Ніхто не знає, так чи ні?.
    “Електротранспортник” за 29 квітня 1967 року. Як вважаєте, може бути на трамваї 48 аж три бригади з водіями? Трамвай 155 – не помилка, не 115?. Якщо ні, хто б це міг бути – один з “пульманів” або М1?

Перегляд 15 повідомлень - з 76 по 90 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .