Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 91 по 105 (всього 909)
  • Автор
    Записи
  • #12214

    Оскільки фотографій Гот мало, розмістимо тут пару фото з “Електротранспортника” за лютого 1967 року. Це, звичайно, не те, що хотілося б знайти, але поки що є таке.

    #12218
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Та, все одно, питання залишається: 128 — «пульман» чи МТВ-82? Але й Татра — 129 — це вже чимало.

    Скорее всего, всё-таки МТВ-82.

    #12219
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Я думаю, что опечатки с номерами много где встречаются. Если писать цифры рукой – можно спутать многие цифры (например, единицу с семёркой, четвёрку с девяткой, ноль с шестёркой). Также не исключены ошибки при наборе на печатной машинке (палец не на ту цифру попал).

    #12247
    vicente
    Учасник

    Опечатки в местных газетах – согласен. В газете “для своих” – в меньшей мере.
    За запись о вагоне 314 (КТМ-2), который на самом деле, скажем, 304 (Х или 2М), корреспонденту обычной газеты ничего не будет. А, вот, за “нагоняй” начальника в газете предприятия, неверно переданного массам, наборщика по головке не погладят. 🙂

    Очень интересен вопрос также связанный с номерами вагонов, а именно – распределения вагонов по депо. Из этой информации тоже можно делать выводы.

    #12250

    Перепрошую за відповіді тут на питання з transphoto.ru.
    Vicente, в “Електротранспортнику” за 30.09.77 згадується 292 сьомого маршрута третього депо, за 16.06.1978 згадується 283 – 683 сьомого маршрута третього депо, за 24.11.78 згадується 287 – 687 сімнадцятого маршрута, за 10.08.79. згадується, що 18.05 289 – 689 третього депо працював на сімнадцятому маршруті. Що пізніше їх нема – не факт. На час відкриття третього депо туди передали маршрути 4, 7, 17 і туди явно передали МТВ-82 (ще Татр не було), пізніше МТВ-82 повернули у перше депо, швидше за все от тоді у третьому для роботи на 7, 17 з’явилися КТМ/П-2, хоча по роках – так, справді, двохсоті КТМ-2 1966-67 року. Є пару фотографій МТВ-82 сімнодцятого маршрута.
    Владиславе, “Електротранспортник” за 16.11.84 пише, що верхній поїзд був дванадцятого маршрута, а нижній був 1027 – 1028.

    #12251
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Владиславе, «Електротранспортник» за 16.11.84 пише, що верхній поїзд був дванадцятого маршрута, а нижній був 1027 — 1028.

    А есть полностью сама статья?

    #12252

    На жаль, ні – не перефотографував. Дата самої події – 29 жовтня.
    І ще я забув про інше Ваше питання – там оцю штуку не забудьте – без неї, як на мене, в депо не поїдеш.
    Може автор, все ж, має на увазі Шпиндяка?.. Але слідів я і там не бачив.

    Attachments:
    #12254

    … На час відкриття третього депо туди передали маршрути 4, 7, 17 і туди явно передали МТВ-82 (ще Татр не було), пізніше МТВ-82 повернули у перше депо, швидше за все от тоді у третьому для роботи на 7, 17 з’явилися КТМ/П-2, хоча по роках — так, справді, двохсоті КТМ-2 1966-67 року…

    Ні, двохсоті КТМ/П-2 у мене вперше з’являються у номері за 9.12.67, а саме 282 на десятому маршруті без вказання депо. У 1969 КТМ/П-2 і МТВ-82 одночасно ще працювали у третьому депо, двохсоті КТМ/П-2 – на десятому-одинадцятому маршрутах і вже є сімсоті КТМ/П-2 (також третього депо) на першому маршруті.
    До відкриття депо туди явно передали не лише МТВ-82, а й “пульмани”, принаймні 271 (вище в коментарях їх перелічено).

    #12255

    Ось ще знайшов таке. В номері за 9.08.74 зазначено, що в депо 3 залишилося (тобто інші кудись пішли) 18 КТМ-2 (поїздів чи вагонів – не скажу). Тут же сказано, що у депо 3 ще є МТВ-82, і це при тому, що з початку 1971 року четвірки МТВ-82 згадуються в газеті як з першого депо.

    #12256
    vicente
    Учасник

    Алексей, во-первых, огромное спасибо за информацию! Наконец-то, что-то в голове моей приходит в порядок. Ну, и “откровения” , конечно… Мне, например, казалось, что КТМ/КТП-2 на “7” и “17” в конце 70-х были 1-го депо, а ноно – вот как. Насчет 700-х.. точно 3-го депо? Не 1-го?
    И ещё. Одно из видений моего раннего детства – прочитанное на перегородке “Татры”-“двухдверки” на 1-м маршруте “Вас обслуживает трамвайное депо #1”. С годами, всё меньше и меньше в это верится. Может быть такое вообще?

    #12257
    vicente
    Учасник

    Насчет принадлежности 1191+1192 на момент аварии… Я не знал точной её даты. Ориентировался по тому, что писали на СТТС Владислав и другие участники на 1985 год. А, в том году вся “партия” 1978 года (1188-1207) была уже какое-то время в Первом депо. Есть фотографии Оландера 1985 года. В частности, 1203+1204 и т.д.
    По поводу передачи “12” из Первого в Третье в 1983, у меня в памяти, вот, почему-то как раз обратная картина. До какого-то года в начале 80-х, я на этом маршруте, как и на “16” наблюдал ТОЛЬКО вагоны 3-го депо! У этих депо были разные маршрутные таблички. При передаче вагонов из 3-го депо в 1-е, эти указатели менялись. Так что, принадлежность к депо определялась даже у проходящего трамвая без необходимости лезть во внутрь и читать надпись на перегородке водителя. Но, с документами спорить сложно… Значит, память подводит. Хотя… Я всё детство бывал на Бородинской у бабушки. “Не-татры” на этих маршрутах я не помню. А, в период в конце 70-х “Татр” в депо 1, насколько я помню, не было. Их начали передавать туда из 3-го (я так думаю) в 1980 году как только в депо 3 накопилось около 220 вагонов. То есть, пришла партия 1208 – 1227 (или 1228, который – отдельная тема, поищите, пожалуйста в газете информацию по нему – официально-СТТСовская версия – пострадал в аварии на К. Маркса в районе Артёма – покатился назад, период, если так – где-то сразу после поступления, моё частное мнение – не было такого вагона, лично я его в глаза не видел, а 1227 ездил с 1208 изначально), 112х пошли в 1-е депо. И так далее. “Татры” в 1-м депо поначалу расцепляли и одиночки эти “разбавляли” КТМ/КТП-2 на 6 и 9 маршрутах. Для обслуживания “12” у Первого депо просто напросто как раз года до 1983-го попросту не было достаточно “Татр”
    Опровергайте! =)))

    #12258

    Я вказане Вами саме так також пригадую. Я там навів КТМ до 78 року. Ситуація, коли на 7 маршруті КТМ з першого депо і Татри з третього, мені траплялася в Електротранспортнику, мені здається, що у проміжку 1979-82 років. Але поки що я не знайшов. Але я це так само пам’ятаю. Я так само читав це на кабінах вагонів.
    У 1970 році зустрічається на 17 маршруті 74 поїзд – навіть якщо помилка (74х) (ні, якщо помилка, то це може бути і третє депо), все одно виходить, що вже тоді бували поїзди першого депо там? Щоправда, далі, начебто, 17 зустрічається лише третього депо.
    Щодо першого маршрута, у менен теж стійкі спомини, що були там Татри першого депо. В номері за 12.01.79 1197 разом з купою вагонів третього депо зазначено на маршруті 1. Якщо Вам не важко, вкажіть, які були першого депо, а то номерів десь на межах зустрічається багато, але, здається, вони всі третього депо, типу 1142, 1178 – 1187, 1179 – 1180.
    Листопад 1968 – 723 – 5 маршрут, депо 2. У 1969 – Ви праві – сімсоті на першому маршруті – без вказання депо – можливо, перше. Вагони такі: поїзд 733, 714, 711. Крім них: поїзд 712 – депо 3, 705 – маршрут 11, поїзд 740 – маршрут 10. В номері за 3.07.70 пишуть, що 310 виїхав на перший маршрут, хоча мав виходити на десятий, 746 виїхав на перший маршрут, хоча мав виходити на одинадцятий. Номер за 31.07.70 – 734 – депо 3.

    #12260


    Я так розумію, що соті вагони — це, здебільшого причепи. Ніхто не знає, так чи ні?.
    «Електротранспортник» за 29 квітня 1967 року. Як вважаєте, може бути на трамваї 48 аж три бригади з водіями? Трамвай 155 — не помилка, не 115?. Якщо ні, хто б це міг бути — один з «пульманів» або М1?

    https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T670429E1-IMG02520.jpg
    Дозволю собі нагадати це. А то він міг загубитися. Можливо, хтось має якісь думки, особливо щодо 155?

    #12261
    vladislav kliuchik
    Учасник


    Я так розумію, що соті вагони — це, здебільшого причепи. Ніхто не знає, так чи ні?.
    «Електротранспортник» за 29 квітня 1967 року. Як вважаєте, може бути на трамваї 48 аж три бригади з водіями? Трамвай 155 — не помилка, не 115?. Якщо ні, хто б це міг бути — один з «пульманів» або М1?

    https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T670429E1-IMG02520.jpg
    Дозволю собі нагадати це. А то він міг загубитися. Можливо, хтось має якісь думки, особливо щодо 155?

    Может это ошибка и там на самом деле 15 или 115?

    #12263

    15, я гадаю, це друге депо, а 155, знов таки – мені здається, посеред трамваїв першого депо. І ще зараз побачив в світлі вищеобговорюваного: вже бачимо 284, мабуть з третього депо. Водій Бурова, здається, – це з відомих орденоносних працівників?

Перегляд 15 повідомлень - з 91 по 105 (всього 909)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .