- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 1 місяць, 4 тижні тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
26.10.2019 о 20:46 #12214Олексій АдамчикУчасник
Оскільки фотографій Гот мало, розмістимо тут пару фото з “Електротранспортника” за лютого 1967 року. Це, звичайно, не те, що хотілося б знайти, але поки що є таке.
Attachments:
26.10.2019 о 21:07 #12218vladislav kliuchikУчасникТа, все одно, питання залишається: 128 — «пульман» чи МТВ-82? Але й Татра — 129 — це вже чимало.
Скорее всего, всё-таки МТВ-82.
26.10.2019 о 21:13 #12219vladislav kliuchikУчасникЯ думаю, что опечатки с номерами много где встречаются. Если писать цифры рукой – можно спутать многие цифры (например, единицу с семёркой, четвёрку с девяткой, ноль с шестёркой). Также не исключены ошибки при наборе на печатной машинке (палец не на ту цифру попал).
27.10.2019 о 11:41 #12247vicenteУчасникОпечатки в местных газетах – согласен. В газете “для своих” – в меньшей мере.
За запись о вагоне 314 (КТМ-2), который на самом деле, скажем, 304 (Х или 2М), корреспонденту обычной газеты ничего не будет. А, вот, за “нагоняй” начальника в газете предприятия, неверно переданного массам, наборщика по головке не погладят. 🙂Очень интересен вопрос также связанный с номерами вагонов, а именно – распределения вагонов по депо. Из этой информации тоже можно делать выводы.
27.10.2019 о 22:35 #12250Олексій АдамчикУчасникПерепрошую за відповіді тут на питання з transphoto.ru.
Vicente, в “Електротранспортнику” за 30.09.77 згадується 292 сьомого маршрута третього депо, за 16.06.1978 згадується 283 – 683 сьомого маршрута третього депо, за 24.11.78 згадується 287 – 687 сімнадцятого маршрута, за 10.08.79. згадується, що 18.05 289 – 689 третього депо працював на сімнадцятому маршруті. Що пізніше їх нема – не факт. На час відкриття третього депо туди передали маршрути 4, 7, 17 і туди явно передали МТВ-82 (ще Татр не було), пізніше МТВ-82 повернули у перше депо, швидше за все от тоді у третьому для роботи на 7, 17 з’явилися КТМ/П-2, хоча по роках – так, справді, двохсоті КТМ-2 1966-67 року. Є пару фотографій МТВ-82 сімнодцятого маршрута.
Владиславе, “Електротранспортник” за 16.11.84 пише, що верхній поїзд був дванадцятого маршрута, а нижній був 1027 – 1028.27.10.2019 о 23:19 #12251vladislav kliuchikУчасникВладиславе, «Електротранспортник» за 16.11.84 пише, що верхній поїзд був дванадцятого маршрута, а нижній був 1027 — 1028.
А есть полностью сама статья?
27.10.2019 о 23:33 #12252Олексій АдамчикУчасникНа жаль, ні – не перефотографував. Дата самої події – 29 жовтня.
І ще я забув про інше Ваше питання – там оцю штуку не забудьте – без неї, як на мене, в депо не поїдеш.
Може автор, все ж, має на увазі Шпиндяка?.. Але слідів я і там не бачив.Attachments:
28.10.2019 о 00:01 #12254Олексій АдамчикУчасник… На час відкриття третього депо туди передали маршрути 4, 7, 17 і туди явно передали МТВ-82 (ще Татр не було), пізніше МТВ-82 повернули у перше депо, швидше за все от тоді у третьому для роботи на 7, 17 з’явилися КТМ/П-2, хоча по роках — так, справді, двохсоті КТМ-2 1966-67 року…
Ні, двохсоті КТМ/П-2 у мене вперше з’являються у номері за 9.12.67, а саме 282 на десятому маршруті без вказання депо. У 1969 КТМ/П-2 і МТВ-82 одночасно ще працювали у третьому депо, двохсоті КТМ/П-2 – на десятому-одинадцятому маршрутах і вже є сімсоті КТМ/П-2 (також третього депо) на першому маршруті.
До відкриття депо туди явно передали не лише МТВ-82, а й “пульмани”, принаймні 271 (вище в коментарях їх перелічено).28.10.2019 о 00:25 #12255Олексій АдамчикУчасникОсь ще знайшов таке. В номері за 9.08.74 зазначено, що в депо 3 залишилося (тобто інші кудись пішли) 18 КТМ-2 (поїздів чи вагонів – не скажу). Тут же сказано, що у депо 3 ще є МТВ-82, і це при тому, що з початку 1971 року четвірки МТВ-82 згадуються в газеті як з першого депо.
28.10.2019 о 00:55 #12256vicenteУчасникАлексей, во-первых, огромное спасибо за информацию! Наконец-то, что-то в голове моей приходит в порядок. Ну, и “откровения” , конечно… Мне, например, казалось, что КТМ/КТП-2 на “7” и “17” в конце 70-х были 1-го депо, а ноно – вот как. Насчет 700-х.. точно 3-го депо? Не 1-го?
И ещё. Одно из видений моего раннего детства – прочитанное на перегородке “Татры”-“двухдверки” на 1-м маршруте “Вас обслуживает трамвайное депо #1”. С годами, всё меньше и меньше в это верится. Может быть такое вообще?28.10.2019 о 01:20 #12257vicenteУчасникНасчет принадлежности 1191+1192 на момент аварии… Я не знал точной её даты. Ориентировался по тому, что писали на СТТС Владислав и другие участники на 1985 год. А, в том году вся “партия” 1978 года (1188-1207) была уже какое-то время в Первом депо. Есть фотографии Оландера 1985 года. В частности, 1203+1204 и т.д.
По поводу передачи “12” из Первого в Третье в 1983, у меня в памяти, вот, почему-то как раз обратная картина. До какого-то года в начале 80-х, я на этом маршруте, как и на “16” наблюдал ТОЛЬКО вагоны 3-го депо! У этих депо были разные маршрутные таблички. При передаче вагонов из 3-го депо в 1-е, эти указатели менялись. Так что, принадлежность к депо определялась даже у проходящего трамвая без необходимости лезть во внутрь и читать надпись на перегородке водителя. Но, с документами спорить сложно… Значит, память подводит. Хотя… Я всё детство бывал на Бородинской у бабушки. “Не-татры” на этих маршрутах я не помню. А, в период в конце 70-х “Татр” в депо 1, насколько я помню, не было. Их начали передавать туда из 3-го (я так думаю) в 1980 году как только в депо 3 накопилось около 220 вагонов. То есть, пришла партия 1208 – 1227 (или 1228, который – отдельная тема, поищите, пожалуйста в газете информацию по нему – официально-СТТСовская версия – пострадал в аварии на К. Маркса в районе Артёма – покатился назад, период, если так – где-то сразу после поступления, моё частное мнение – не было такого вагона, лично я его в глаза не видел, а 1227 ездил с 1208 изначально), 112х пошли в 1-е депо. И так далее. “Татры” в 1-м депо поначалу расцепляли и одиночки эти “разбавляли” КТМ/КТП-2 на 6 и 9 маршрутах. Для обслуживания “12” у Первого депо просто напросто как раз года до 1983-го попросту не было достаточно “Татр”
Опровергайте! =)))28.10.2019 о 02:06 #12258Олексій АдамчикУчасникЯ вказане Вами саме так також пригадую. Я там навів КТМ до 78 року. Ситуація, коли на 7 маршруті КТМ з першого депо і Татри з третього, мені траплялася в Електротранспортнику, мені здається, що у проміжку 1979-82 років. Але поки що я не знайшов. Але я це так само пам’ятаю. Я так само читав це на кабінах вагонів.
У 1970 році зустрічається на 17 маршруті 74 поїзд –навіть якщо помилка (74х)(ні, якщо помилка, то це може бути і третє депо), все одно виходить, що вже тоді бували поїзди першого депо там? Щоправда, далі, начебто, 17 зустрічається лише третього депо.
Щодо першого маршрута, у менен теж стійкі спомини, що були там Татри першого депо. В номері за 12.01.79 1197 разом з купою вагонів третього депо зазначено на маршруті 1. Якщо Вам не важко, вкажіть, які були першого депо, а то номерів десь на межах зустрічається багато, але, здається, вони всі третього депо, типу 1142, 1178 – 1187, 1179 – 1180.
Листопад 1968 – 723 – 5 маршрут, депо 2. У 1969 – Ви праві – сімсоті на першому маршруті – без вказання депо – можливо, перше. Вагони такі: поїзд 733, 714, 711. Крім них: поїзд 712 – депо 3, 705 – маршрут 11, поїзд 740 – маршрут 10. В номері за 3.07.70 пишуть, що 310 виїхав на перший маршрут, хоча мав виходити на десятий, 746 виїхав на перший маршрут, хоча мав виходити на одинадцятий. Номер за 31.07.70 – 734 – депо 3.28.10.2019 о 02:43 #12260Олексій АдамчикУчасник…
Я так розумію, що соті вагони — це, здебільшого причепи. Ніхто не знає, так чи ні?.
«Електротранспортник» за 29 квітня 1967 року. Як вважаєте, може бути на трамваї 48 аж три бригади з водіями? Трамвай 155 — не помилка, не 115?. Якщо ні, хто б це міг бути — один з «пульманів» або М1?https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T670429E1-IMG02520.jpg
Дозволю собі нагадати це. А то він міг загубитися. Можливо, хтось має якісь думки, особливо щодо 155?28.10.2019 о 02:54 #12261vladislav kliuchikУчасник…
Я так розумію, що соті вагони — це, здебільшого причепи. Ніхто не знає, так чи ні?.
«Електротранспортник» за 29 квітня 1967 року. Як вважаєте, може бути на трамваї 48 аж три бригади з водіями? Трамвай 155 — не помилка, не 115?. Якщо ні, хто б це міг бути — один з «пульманів» або М1?https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T670429E1-IMG02520.jpg
Дозволю собі нагадати це. А то він міг загубитися. Можливо, хтось має якісь думки, особливо щодо 155?Может это ошибка и там на самом деле 15 или 115?
28.10.2019 о 03:23 #12263Олексій АдамчикУчасник15, я гадаю, це друге депо, а 155, знов таки – мені здається, посеред трамваїв першого депо. І ще зараз побачив в світлі вищеобговорюваного: вже бачимо 284, мабуть з третього депо. Водій Бурова, здається, – це з відомих орденоносних працівників?
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .