- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 1 тиждень, 6 днів тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
25.01.2023 о 21:14 #22752vladislav kliuchikУчасник
Редкое фото
Вот ещё на трансфото интересное фото появилось: https://transphoto.org/photo/1714402/Attachments:
26.01.2023 о 22:06 #22754Олексій АдамчикУчасникДякуємо, Владиславе! (Там на трансфото тепер вийшло так, що є ЗіУ-5 № 305 і ЗіУ-5Д № 1305.)
І ще, з іншої теми. У Дніпрі міським автобусам надали інвентарні номери. На чотири тисячі – 4ххх.
05.02.2023 о 18:38 #22773Олексій АдамчикУчасникСвого часу мені здалося очевидним, що на фотографії https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/52662380187/in/album-72177720305702238/ досить чітко читається номер моторного вагона. Я тоді ще й нав’язав цю думку Владиславу. Як зазвичай, тепер приношу вибачення. Перепрошую!
Там інший номер. Слід відзначити, що цей поїзд взагалі якийсь важкий для роздивляння. На причіпному вагоні взагалі – ніби нема номера і край.
Але ціною витраченого часу і перенапруженого зору я все ж прочитав номера вагонів. Моторний – № 253, причіпний – № 157. Попереду них до кадра потрапив вагон № 152 (за моїми домислами моторний у нього має бути № 227, але це – лише домисли). Вагон № 253 на фотографії потрапляв ще як мінімум двічі: https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/40887241801/in/album-72157690571805075/ і листівка нижче. Але тоді він ще був у поїзді з причепом № 153, якого десь орієнтовно 1936 року (не раніше) було перебудовано на ширококолійний. І є ще одна фотографія поїзда 253-153, точніше причепа № 153 – https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/51637344534/in/album-72157720111704695/.
Якщо в когось буде бажання також роздивитися номери на усіх цих фотографіях, – пам’ятайте про час і зір.
Слава Україні!Attachments:
02.04.2023 о 10:09 #22902Олексій АдамчикУчасникТут трохи змінилося уявлення щодо історії вагона № 205 – https://artkostyuk.com/forums/topic/novye-fotografii-s-ebay/page/59/#post-22901. Гадаю, буде доречним припустити, що причіпний вагон при ньому у 1941 році – № 523.
Я місяці три тому спробував був пороздивлятися по різних фотографіях і кінохроніках інвентарні номери вагонів. Серед результатів було таке: тут (1937 р.): https://transphoto.org/photo/1615415/?vid=176306 – 205-523; тут (1936 р.): https://transphoto.org/photo/369077/?vid=176306 – 205-523-513.
Раптом що, то 1941 року він ось: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&double=0#18/48.46419/35.03296.05.04.2023 о 11:38 #22907Сергій МушенокУчасникПодскажите пожалуйста где точно снято фото? Вагон 207, номер четко читается, спасибо вагоновожатой и кондуктору, что не закрыли.
Маршрут 2-ка, Заводы-Горсовет. По идее это 50-е, непонятно продлили ли уже маршрут до ДЗМО или нет.
Мне кажется, что снято на остановке завод Ленина, характерный закругленный козырек проходной слева на фото, но могу ошибаться.
https://oldmaps.dp.ua/?rightmap=2011&leftmap=41065#18/48.47732/34.97248
Источник фото:https://alltransua.com/gallery/photo/62956Attachments:
05.04.2023 о 12:18 #22909Олексій АдамчикУчасникСергію, це ДЗМУ. Туди трамвай протягнули ще 1937 р. Тут – так, кінець 40-х – поч. 50-х. Я за посиланням нічого не бачу, але це вони взяли у Володимира Горлова https://www.facebook.com/photo/?fbid=2376357279196680&set=oa.497762632376232.
Будинок, відбитий у правому для нас склі, можна побачити на аерофото https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300544&rightmap=41065&double=0#18/48.47529/34.95816.
Першоджерелом фотографії напевно є Інесса Корогод, бо тут її бабуся, яку ми вже бачили на наданих нею фотографіях з іншими вагонами тих років.05.04.2023 о 12:25 #22910Сергій МушенокУчасникСпасибо, Алексей, за подсказки и поправки.
29.04.2023 о 11:46 #22951vladislav kliuchikУчасник1958
Attachments:
29.04.2023 о 11:48 #22954vladislav kliuchikУчасник1958, тоже
Attachments:
01.05.2023 о 08:18 #22966vicenteУчасникОлексію, бабуся Інеси Корогод працювала у першому депо.
01.05.2023 о 12:21 #22967Олексій АдамчикУчасникДякую, Олеже! Це я зайвого понавигадував. Дуже перепрошую!
06.05.2023 о 19:54 #22971vladislav kliuchikУчасникСудя по публикациям, где-то до начала-середины 1970-х водители и кондукторы относились не к депо, а к службе движения.
08.06.2023 о 01:59 #22998vicenteУчасникhttps://fb.watch/l0PJFjcZL4/?mibextid=Nif5oz
Зверніть увагу, що у сюжеті надається рік виробництва ретро-вагона. 1956. І, хоча на світлині під час оголошення цього факту – вагон Х на вісімці, о 1956 то має бути КТМ-1? Такий службовий вагон був наприкінці 80-х у третьому депо/ДТВРЗ. Сам його бачив на Войцеховича (не є факт, що взагалі вагон з Дніпропетровська, але ж звідки то інформацію було надано журналістам).
Останній КТМ-2 мав бути той, що на transphoto службовий колишній 747, звісно 1969 р.в.Цікаво
10.06.2023 о 15:03 #22999Олексій АдамчикУчасникЯ спробував знайти якісь конструктивні відмінності між КТМ-1 і КТМ-2. Такі, щоб неможливо було їх змінити під час перебудови вагона. Не знайшов.
Можливо, колись хтось у “Дніпровському електротранспорті” зацікавиться документами минулих не дуже давно років і оприлюднить цікаву інформацію…
13.06.2023 о 12:47 #23013АлександрУчасникВладиславу, по поводу вагона 1364: https://transphoto.org/photo/1740509/#3113793
С лета прошлого года (впервые заметил в июле 2022) под этим номером вновь работает оригинальный вагон, можно сравнить детально по этим фотографиям:
https://transphoto.org/photo/1740509/
https://transphoto.org/photo/1512181/
https://transphoto.org/photo/1205305/
Рассматривал его лично, на перегородке был номер 1364, но замазанный краской, сзади была та же самая табличка с 15 маршрутом что видна тут: https://transphoto.org/photo/1409388/. Куда делся 1364, который настоящий 1346 мне неизвестно, но очевидно что он не ездил с весны-лета 2022. -
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .