Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 871 по 885 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #22752
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Редкое фото
    Вот ещё на трансфото интересное фото появилось: https://transphoto.org/photo/1714402/

    Attachments:
    #22754

    Дякуємо, Владиславе! (Там на трансфото тепер вийшло так, що є ЗіУ-5 № 305 і ЗіУ-5Д № 1305.)

    І ще, з іншої теми. У Дніпрі міським автобусам надали інвентарні номери. На чотири тисячі – 4ххх.

    #22773

    Свого часу мені здалося очевидним, що на фотографії https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/52662380187/in/album-72177720305702238/ досить чітко читається номер моторного вагона. Я тоді ще й нав’язав цю думку Владиславу. Як зазвичай, тепер приношу вибачення. Перепрошую!
    Там інший номер. Слід відзначити, що цей поїзд взагалі якийсь важкий для роздивляння. На причіпному вагоні взагалі – ніби нема номера і край.
    Але ціною витраченого часу і перенапруженого зору я все ж прочитав номера вагонів. Моторний – № 253, причіпний – № 157. Попереду них до кадра потрапив вагон № 152 (за моїми домислами моторний у нього має бути № 227, але це – лише домисли). Вагон № 253 на фотографії потрапляв ще як мінімум двічі: https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/40887241801/in/album-72157690571805075/ і листівка нижче. Але тоді він ще був у поїзді з причепом № 153, якого десь орієнтовно 1936 року (не раніше) було перебудовано на ширококолійний. І є ще одна фотографія поїзда 253-153, точніше причепа № 153 – https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/51637344534/in/album-72157720111704695/.
    Якщо в когось буде бажання також роздивитися номери на усіх цих фотографіях, – пам’ятайте про час і зір.
    Слава Україні!

    #22902

    Тут трохи змінилося уявлення щодо історії вагона № 205 – https://artkostyuk.com/forums/topic/novye-fotografii-s-ebay/page/59/#post-22901. Гадаю, буде доречним припустити, що причіпний вагон при ньому у 1941 році – № 523.
    Я місяці три тому спробував був пороздивлятися по різних фотографіях і кінохроніках інвентарні номери вагонів. Серед результатів було таке: тут (1937 р.): https://transphoto.org/photo/1615415/?vid=176306 – 205-523; тут (1936 р.): https://transphoto.org/photo/369077/?vid=176306 – 205-523-513.
    Раптом що, то 1941 року він ось: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&double=0#18/48.46419/35.03296.

    #22907

    Подскажите пожалуйста где точно снято фото? Вагон 207, номер четко читается, спасибо вагоновожатой и кондуктору, что не закрыли.
    Маршрут 2-ка, Заводы-Горсовет. По идее это 50-е, непонятно продлили ли уже маршрут до ДЗМО или нет.
    Мне кажется, что снято на остановке завод Ленина, характерный закругленный козырек проходной слева на фото, но могу ошибаться.
    https://oldmaps.dp.ua/?rightmap=2011&leftmap=41065#18/48.47732/34.97248
    Источник фото:https://alltransua.com/gallery/photo/62956

    Attachments:
    #22909

    Сергію, це ДЗМУ. Туди трамвай протягнули ще 1937 р. Тут – так, кінець 40-х – поч. 50-х. Я за посиланням нічого не бачу, але це вони взяли у Володимира Горлова https://www.facebook.com/photo/?fbid=2376357279196680&set=oa.497762632376232.
    Будинок, відбитий у правому для нас склі, можна побачити на аерофото https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300544&rightmap=41065&double=0#18/48.47529/34.95816.
    Першоджерелом фотографії напевно є Інесса Корогод, бо тут її бабуся, яку ми вже бачили на наданих нею фотографіях з іншими вагонами тих років.

    #22910

    Спасибо, Алексей, за подсказки и поправки.

    #22951
    vladislav kliuchik
    Учасник

    1958

    Attachments:
    #22954
    vladislav kliuchik
    Учасник

    1958, тоже

    Attachments:
    #22966
    vicente
    Учасник

    Олексію, бабуся Інеси Корогод працювала у першому депо.

    #22967

    Дякую, Олеже! Це я зайвого понавигадував. Дуже перепрошую!

    #22971
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Судя по публикациям, где-то до начала-середины 1970-х водители и кондукторы относились не к депо, а к службе движения.

    #22998
    vicente
    Учасник

    https://fb.watch/l0PJFjcZL4/?mibextid=Nif5oz

    Зверніть увагу, що у сюжеті надається рік виробництва ретро-вагона. 1956. І, хоча на світлині під час оголошення цього факту – вагон Х на вісімці, о 1956 то має бути КТМ-1? Такий службовий вагон був наприкінці 80-х у третьому депо/ДТВРЗ. Сам його бачив на Войцеховича (не є факт, що взагалі вагон з Дніпропетровська, але ж звідки то інформацію було надано журналістам).
    Останній КТМ-2 мав бути той, що на transphoto службовий колишній 747, звісно 1969 р.в.

    Цікаво

    #22999

    Я спробував знайти якісь конструктивні відмінності між КТМ-1 і КТМ-2. Такі, щоб неможливо було їх змінити під час перебудови вагона. Не знайшов.

    Можливо, колись хтось у “Дніпровському електротранспорті” зацікавиться документами минулих не дуже давно років і оприлюднить цікаву інформацію…

    #23013
    Александр
    Учасник

    Владиславу, по поводу вагона 1364: https://transphoto.org/photo/1740509/#3113793

    С лета прошлого года (впервые заметил в июле 2022) под этим номером вновь работает оригинальный вагон, можно сравнить детально по этим фотографиям:
    https://transphoto.org/photo/1740509/
    https://transphoto.org/photo/1512181/
    https://transphoto.org/photo/1205305/
    Рассматривал его лично, на перегородке был номер 1364, но замазанный краской, сзади была та же самая табличка с 15 маршрутом что видна тут: https://transphoto.org/photo/1409388/. Куда делся 1364, который настоящий 1346 мне неизвестно, но очевидно что он не ездил с весны-лета 2022.

Перегляд 15 повідомлень - з 871 по 885 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .