Главная Форум Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

В этой теме 447 ответов, 7 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 1 неделя, 1 день назад.

Просмотр 15 сообщений - с 16 по 30 (из 448 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #11786

    А откуда цветное фото вокзальной площади, где видно тройной состав КТМ/КТП-2?
    Это из книги какой-то?

    Це або 15, або 8. На 1 в той час вже самі «Татри» Хоча, а який саме це час? Крім того, 1 до будівництва метро розвертався внутрішнім колом, а маршрути з Курчатова — зовнішнім (як використовувалися два кола до 1965 року — питання, що мене цікавить).

    #11787

    Сьогодні подивився — ні, краще не видно. Тільки це не такий поїзд. Це як раз КТМ-2 — КТП-2 — КТП-2. Видно, зовсім недовго проіснували ті системи багатьох одиниць КТМ-2.
    Кому цікаво, в газетах мені трапилися два конкретних потрійних поїзди: 1) 325 — 317 — 475 — моторний — моторний — причіпний другого депо, лютий 1971 року і 2) 738 — 488 — 838 — моторний — причіпний — причіпний першого депо, 1.11.1975 працював на третьому маршруті.

    Кілька днів мені знадобилося, що побачити в наведеній статті за 15.01.71, що там чітко вказано: на 6 і 9 ходять поїзди з моторного і двох причіпних. На фото саме такий поїзд. Що я від нього ще хотів?
    Також трапилося згадування про ще один поїзд з трьох вагонів. На жаль там вказано номер тільки першого ваона. В грудні 1971 року на 8 маршруті працював поїзд № 333. Відповідно, за аналогією з 325, здогадуємось, що він також був два моторних — причіпний, але це не точно.

    (Коли одразу так багато інформації, у поспіху часто чогось важливого не помічаєш).

    #11789
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Це або 15, або 8.

    Или 14.

    #11799

    Один з перших у Дн-вську ЗіУ-5. На transphoto він значиться 1961 р. в., але 13 листопада 1960 року він вже на шпальті «Зорі».
    № 81. Синій, мабуть.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11813

    5 вересня 1975 року у газеті «Електротранспортник» згадано зчіпку Шкод №№ 501 — 502, що працює на маршруті «Б». У пізніші часи на «Б» зчіпок не було, і для мене картина зчіпки десь на Гагаріна, Тітова, Уральській або на Карла Маркса уявлялася б досить незвичною. Мабуть тому для мене «Дніпро вечірній» проілюстрував цей факт фотографією з перехрестя з Сєрова у номері за 12.07.75 (не факт, що це «Б», і не факт, що це 501 — 502, але все можливо).

    Ага, і все забуваю вибачитися за якість.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11883

    Перейду сюди.
    Владиславе! Ви ж щодо їх номерів майже все розкрутили. Цієї реліквії https://transphoto.ru/photo/540982/ і списку рухомого складу Дніпра на transphoto, в цілому, достатньо, щоб вирахувати систему. А в «Електротранспортнику» знаходимо підтвердження.
    У другому депо вони, безумовно, були. На 5, 10, 11 (зокр., на фото № 427 О. Александрова, що оприлюднила О. Присягина). Передавали їх з депо до депо (судячи з «Електротранспортника») без якогось принципа і неодноразово з першого в друге і навпаки. Співставляючи весь цей масив, що став зараз відомим, я розумію, що потрійним був отой єдиний 69, як у відомості за 1.05.61. І все. Всі інші — двовагонні. Принцип такий: моторні 41 — 68, 69, 70 — 100; відповідні причіпні 401 — 428, 429-430 (поїзд 69 — 429 — 430), 431 — 461. І тоді далі гармонійно продовжується 462 — це перший КТП-2 поставки 1963 року (причіп до КТМ № 312).
    99 і 100 немає у відомості, але з газети ми бачимо, що поїзд 100 існував, ще й ходив у 1965 на 5 маршруті, де у 1961 були КТМ/П-1. З цього я роблю обґрунтоване припущення про існування КТМ-1 №№ 99 і 100. (До того ж у 1961 році іх ще могли поставляти, у 1961 припинено їх виробництво).
    Пару моментів. В списку рухомого складу немає КТМ-2 № 311. Це дуже вписується в моє припущення, але, якщо такий існував, то причіпом до нього мав би бути № 461. Це спростувало б моє припущення. І важливе: мені важко уявити, що склад поїздів ніколи не змінювали.
    Про першу партію КТМ/П-1 в Дніпрі мені стало відомо з «Зорі» за 1949 рік (я дивився IV квартал). Там є відома фотографія, розповсюджена А. Оландером, поїзда з КТМ-1 № 49, і сказано, що місто отримало партію з нових 18 вагонів. Також недавно була фотографія з Робітничої вул. з КТМ-1 № 50. Він вже у пізнішому розфарбуванні (без діагоналі, без гербів). Тобто, якщо ми бачимо КТМ/П-1 з діагоналлю, то це — з першої партії №№ 41 — 49.

    Звичайно, без підтвердження документами, фотографіями це все — лише припущення. Але їх обґрунтовано вагомими підставами, і вони складають струнку систему, не протирічать даним зі списку рухомого складу з transphoto, так що до появи чогось іншого я вважаю його таким, що відповідає історії.

    #11885
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    По-моему, на сайте СТТС в нумерации МТВ-82 ошибка

    Известно, что в Днепропетровске был один вагон марки Tatra T2 из ЧССР. Поступил в 1961 году из ЧССР. У него был бортовой № 126.

    То есть МТВ-82 № 126 не могло быть.

    Нумерация МТВ-82 должна быть такая:
    101
    102
    103
    104
    105
    106
    107
    108
    109
    110
    111
    112
    113
    114
    115
    116
    117
    118
    119
    120
    121
    122
    123
    124
    125
    127
    128

    То есть вместо 126 должен быть 128.

    Вагон № 128 реально существовал, в «Електротранспортнике» он упоминается как раз в связи с маршрутом № 7 (там были долгие годы закреплены МТВ-82)

    #11886
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Вот здесь говорится также о рижских вагонах. Разве они были в нашем городе когда-либо?

    #11889

    У Дніпропетровську всі МТВ-82 — ризького виробництва.
    Цю замітку я взагалі читаю так, що 128, 272, 314 — це «пульмани». Владиславе, гляньте, будь ласка тут же коментарі, тільки вище. Там є фото двісті сімдесят якогось, і це не МТВ-82. А в газеті зустрічаються ще й 271, 274, 275. Там дуже цікаво. Прошу вибачення, продовжу ввечері, нема часу.
    Владиславе, пригадайте, будь ласка, звідки відомо, що номер Т2 — саме 126 і що МТВ-82 було 27 одиниць? В газеті зустрічається, що 28. Але все може бути.

    #11890
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    А что за вагон тогда в газете № 27* ?

    #11891
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Информация про Т-2 № 126 и 27 штук МТВ-82 — от Ааре Оландера. Возможно, что у него ошибка или неполные данные. В 1966 году говорится что МТВшек 28, и это значит, что это количество на тот момент (на 1966 год). Может быть до 1966 их было даже больше, чем 28, и какие-то из них к 1966 году успели угрохать.

    #11892

    А что за вагон тогда в газете № 27* ?

    Ми віримо замітці М. Рошка (чи Рошко — вибачаюсь, якщо помилився) http://artkostyuk.com/wp-content/uploads/IMG01872.jpg і розуміємо, що це — КТВ-55, складений на основі рами дореволюційного вагона фірми Пульмана. Про це я начитався у хорошій статті https://traffic.od.ua/news/eltransua/1207426. Єдине погано — автори цієї статті не знають про вагони, передані у Дніпропетровськ. Але «пульмани» в «Електротранспортнику» згадуються не менше двох разів, а «Київські вагони» — безліч разів. Також про них згадує користувач transphoto Z.. тут https://transphoto.ru/photo/1218828/?gid=530#2475362. Наявність їх у Дніпропетровську беззаперечна.
    В газетах згадуються вагони з номерами 271, 272, 274, 275. Майже зі стопроцентною ймовірністю можна припустити наявність вагона 273, а також те, що вагони з цими номерами і номерами поруч (якщо були номери поруч) — однакової моделі, а саме КТВ-55.

    Я от подумав, що замітку М. Рошка (або Рошко, ще раз перепрошую) 1966 року можна прочитати й таким чином, що йдеться не про всі німецькі вагони, всі ризькі вагони і три «пульмани», а про три конкретних вагони: один ризький (128), один «пульман» (272) і один німецький (помилково написано 314, мало бути 374). Тим більше, що куди ж інакше подіти КТМ-2 № 314, який 1963 року поставки?

    На додачу ще одна фотографія «Пульмана» зі сторінки В. Старостіна. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1872676893061414&set=a.1398814410447667&type=3&theater. Це довоєнний Дніпропетровськ. Коментар Вадима Пономаренка я розумію так, що вагон це дореволюційний, фірми Пульмана, модернізований Київським заводом.

    #11893

    … Принцип такий: моторні 41 — 68, 69, 70 — 100; відповідні причіпні 401 — 428, 429-430 (поїзд 69 — 429 — 430), 431 — 461. І тоді далі гармонійно продовжується 462 — це перший КТП-2 поставки 1963 року (причіп до КТМ № 312)…

    Владиславе! Номер вагона на фотографії з «Центральної прохідної» не 76, а 36, і він є у відомості 1.V.1961 р.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #11895
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    Точно, это КТВ-55, а я про него и забыл.

    Цифру 7 легко спутать с 1. Не могло быть Готы № 314, а № 374 была. Скорее всего, там, действительно, ошибка.

    И по поводу нумерации КТВ-55, это более похоже на правду. Не мог быть такой разнобой в нумерации. Все три номера (128, 272, 314) — каждого из типов вагонов, а не одних КТВ-55.

    Может МТВ-82 начали нумерацию с № 100, а не с № 101?

    Допустим, их было 28 штук, №№ 100—125, 127, 128 (126 — допустим, единственный Т-2).

    Тогда непонятно с гипотетическим КТП-1 № 461, но он мог быть с кем-то в тройнике.

    #11896

    Ні! 100 — поїзд на маршруті 5. http://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T651023E1-IMG01889.jpg. Я більш ніж впевнений, що 100 — це КТМ-1 і, схоже, останній.
    Можливо МТВ-82, все ж таки, було 27. Можливо був, наприклад, 129. Можливо, як Ви сказали, що їх ще більше було.

Просмотр 15 сообщений - с 16 по 30 (из 448 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.