Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникПросто поруч https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/54518375_619029571893536_5780828978856067072_n.jpg! Можна насолоджуватися одними й тими самими будинками. Явно він не міг міст не сфотографувати, напевно до цієї має ще “панорамний комплект” додаватися. (Може сонце, звичайно, заважало, але, гадаю, це елементарно долається, так що мав зняти міст.)
Олексій АдамчикУчасникПерепрошую, що спотворив Ваше прізвище.
У газетних замітках я познаходив ще трохи. Це “Зоря” за 8 квітня і 7 вересня 1945 року (тут, звичайно, Михайлу Олександровичу дістається, але це така вже галузь) і “Електротранспортник” за 2 червня 1972 року, що на честь ювілея продублював Рішення міськвиконкому від 6 січня 1941 року.
Олексій АдамчикУчасникТак, ракурси важкуваті для уяви (принаймні мені), але це воно. Це точно.
Найвища (ну майже найвища) будівля – це отой довгий будинок на місці Будівельного технікума.
Дякую, що поділилися фотографією!Attachments:
Олексій АдамчикУчасникТут https://www.facebook.com/photo?fbid=1160438201086001&set=pcb.1157040944800026, у коментарях Д. Солом’яний пише, що не має фотографії М. О. Солом’яного.
Перепрошую, що втручаюся, але я так розумію, що фотографія потрібна, тому повідомляю, що фотографія існує, і розміщую тут її копію з книги Івана Михайловича Науменка “З вершини століття”.
За допомогу дякуємо vladislav kliuchik і Дніпропетровській обласній бібліотеці!Attachments:
Олексій АдамчикУчасникДуже дякуємо О. Присягиній і Н. Коваленко за https://www.facebook.com/photo?fbid=1165995347196953&set=oa.436574906846637.
Тільки це не 50-ті роки, а не пізніше 1948-го. На фотографії – осінь, а навесні 1949-го було проведено роботи з впорядкування озера, і ми б вже бачили штучні береги з огорожею.
Олексій АдамчикУчасникЯкщо судити за станом вікон вагонів, то це справді період війни. І тоді це 1943 рік. Ну або 1944.
Де годинник, точніше – його циферблат, не знаю. Мало б бути видно
Олексій АдамчикУчасникСтоп, я, здається, дарма паніку здійняв. Годинник, здається, є. А решта деталей дрібніші – їх, можливо, просто не видно. А трубу могло відірвати й у жовтні 1943-го.
UPD. А тепер знов мені здається, що годинника нема. Тим паче, що він же ж має бути з циферблатами з обох боків. Циферблата точно не бачу.
Олексій АдамчикУчасникЩе, здається, десь тут, на цьому сайті, має бути.
Олексій АдамчикУчасникГадаю, першоджерелом постав А. Оландер https://transphoto.org/photo/369034/?gid=530, https://transphoto.org/photo/369033/?gid=530, за що ми йому, безумовно, також щиро дякуємо! Я не бачив причин сумніватися. Єдине що – не 1942 рік – точно!
Олексій АдамчикУчасникТак.
Це чи кінець 1943, чи початок 1944 року. І весь проспект (а може й не тільки) так знято за наслідками окупації (ну, це я так розумію).
Олексій АдамчикУчасникУ світлі оприлюдненого сьогодні В. С. Старостіним https://www.facebook.com/photo/?fbid=2816817638647330&set=a.1398814410447667 (дуже дякуємо йому за це!) все начебто хилить до того, що нижче – таки ще довоєнного часу фотографія.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникОсь замітка, де згадуються КТМ/П-2 у першому депо.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникДякую Вам дуже, Олеже, за Вашу копітку роботу. Нормально там все з коментарем в цілому. І щодо висновків з цієї так вдало розміщеної у газеті (бо більше таких, здається, й нема) Дошки пошани я з Вами повністю погоджуюсь і ще раз дякую за час, витрачений на розгрібання всього цього. І з 282 все нормально – якщо маршрут ще не передано, то це друге депо, якщо передано – то третє (можливо, я чогось не зрозумів, що Ви мали на увазі).
Якщо роки поставки КТМ/П-2 на трансфото вірні, то всі вони (вагони) до сімсотих, і перші сімсоті також, йшли спочатку у друге депо. А сімсоті, швидше за все, з якогось часу ділилися між другим і третім депо. У третьому вони (сімсоті) як нові, швидше за все, призначалися для першого маршрута, на якому використовувалися у 1968-1970 роках.
Бо я у себе натрапив на такий запис: “У номері “Електротранспортника” за 11.12.70 р. стаття партгрупорга депо 1 “Комуністи нашої партгрупи”, де, зокрема, сказано: “Зараз колектив вивчає нові для нас вагони КТМ-2, які передано нам на експлуатацію з депо № 2 і № 3”. (Свого часу я замітку не сфотографував, але як буде нагода – сфотографую).
На першому маршруті КТМ/П-2 з’являються десь наприкінці 1968 року (замітка за 10 січня 1969 нижче), а швидше за все – просто разом із Татрами, і, швидше за все, просто перше депо передало маршрут третьому.
Тобто у першому депо нових КТМ/П-2 не було – лише передані!І от це все, як Ви вірно кажете, вкладалося б у досить струнку систему. Але саме сьогодні я зустрів у “Зорі” за 1 березня 1970 року згадування поїзда з моторним № 367 на дванадцятому маршруті (там замітка про те, що там скривдили людину – я таке не зберігаю). А ось – у другому файлі – у номері “Електротранспортника” за 17 січня 1969 року він-таки згадується на десятому маршруті! Як ми розуміємо, у ці роки десятий маршрут – це депо 3, а дванадцятий – депо 2! Ну як же ж так!?
Олексій АдамчикУчасникhttps://www.facebook.com/photo/?fbid=3845281092257798&set=a.262978550488088… Чи відомо, це до революції чи після або рік?
Це, певна річ, “глибокопісляреволюційне” фото, десь незадовго до знесення. Не виключаю, що вже навіть прокладено трамвайну лінію навколо. Швидше ні, але не виключаю.
P. S. Глуха мовчанка щодо появи цього фото вражає! Може, щоправда, я не знаю де треба читати-слухати?
Олексій АдамчикУчасникЩе Дерев’яний міст. https://auction.violity.com/107229486-foto-zhenchina-na-plyazhe-2. Тут зі станцією завода Карла Лібкнехта.
Attachments:
-
АвторЗаписи











