Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Горлов ВладимирУчасник
Алексей,у них отличается низ,где сцепка и путеочиститель,у верхнего трамвая она выше и в длину меньше
Горлов ВладимирУчасникАлексей,а парень в дутой болоньевой куртке,они вроде в середине 80-х появились или я ошибаюсь
Горлов ВладимирУчасникЗ’явився шедевр на pastvu.com.
Дещо змістимо діапазон часу зйомки: 1957 (ПК Машинобудівників здали до 7 листопада 1956 р.) — 1961 (вже точно мають бути тролейбусні зупинки). Гадаю, що навіть можна звузити до 1958 (дата на фасаді заводоуправління, з якого, мабуть, і знято) — 1961.
Завважимо, що на Робітничу ходять не лише «старі» вагони (перепрошую, не вмію їх розрізняти), а й «новіші» КТМ-1-КТП-1 (як на маршруті № 1 в той час). У зв’язку з цим згадаємо фотографію, що давно лежить на ebay:https://www.ebay.com/itm/RUS104-1958-DNIPROPETROVSK-CITY-TRAMWAY-TRAM-PHOTO-Russia-Ukraine/142540187886?hash=item21300ea8ee:g:e8gAAOxyYANTb7zh. Може, і справді Дніпропетровськ?
Алексей,не подскажите локацию фото(если это Днепропетровск)
Attachments:
Горлов ВладимирУчасникСпасибо Алексей,а ДЗМУ -это какой завод,современное название с этой аббревиатурой думаю не соответствует тому,что вы хотели сказать
Горлов ВладимирУчасникБольшое спасибо Алексей.
Горлов ВладимирУчасникБольшое спасибо Алексей,а насчет 8 фото,вы говорите пл.Островского,церкви нет,значит повозка стоит приблизительно ближе к Привокзальной,где маршрутки останавливаются на левый берег? И на фото 7,на заднем плане какая улица и справа-что за сооружения и не на месте ли оно крытого рынка
Горлов ВладимирУчасникПотужна колекція від якогось залізничника (а може й не залізничника, бо, здається, єфрейтор всюди один і той самий). Крім Дніпра — Одеса, Жмеринка, Кобеляки, Бобринська (ім. Т. Г. Шевченка, Сміла), Ромодан, Ромни, Ліщинівка (Білики). Майже все — цікаве.
Тут продублюю Дніпропетровськ (шукати на «Dnipropetrowsk»). В основному, це Озерка. Можна побачити багато того, чого зараз нема. Також звертаю увагу на світлофори на трамвайно-залізничних переїздах на Горького — Вокзальній. Великий плюс комунгоспу Дніпропетровська! Трохи пригнічує особисто мене те, що трамвайні колії тут мені здаються вузької ширини, а я ж знаю, що вони там широкої. Ну і звичайно ж, вокзал з незвичного ракурса — з узвоза на Старий міст.
UPD. Щось продавці на Озерці — то по-зимньому, то по-демісезонному. Чи точно тут все Озерка? Подумаємо.
UPDUPD. Подумали. Звичайно, перша і третя фотографії — це не Озерка. Це треба переносити до Одеси. Там вони взимку, і на третій є моряк.
UPDUPDUPD. Восьма фотографія розширює наше уявлення про площу М. Островського. Церкви на момент знімання вже нема. Цікаво, це весна чи осінь 1942 р.?Алексей,а на фото 5,дома на заднем плане,это на Боброва?
Горлов ВладимирУчасникАлексей,а с этим фотом ничего не определилось,у нас ли этот дом или двор,он немного похож на Пушкина 77 или мне кажется?
Attachments:
Горлов ВладимирУчасникочень похоже Алексей,это оно,только без 4 го этажа
Горлов ВладимирУчасникСпасибо,Алексей,про Выборгскую 9 уже понял,а у Бойни есть адрес или до нынешнего времени строения не дожили
Горлов ВладимирУчасникЯкось все більшає чотириповерхових будинків до 1905 року у Катеринославі. Важко у це віриться, і я схиляюся, що у «Звєзді» перебільшення.
Але, тим не менш, цікаво, на підставі чого Олександр Волок вважає будинок Виборзька, 9 чотириповерховим?
UPD. Сергію і Олександре! Повідомлення про статтю у «Звєзді» я побачив раніше, а лише тепер побачив і Ваш діалог там, на фейсбуці, так що перепрошую за вищепоставлене запитання. І все-таки чотири поверхи для 1904-05 років багатенько. А Алтайська, 19, все ж, навіть на виді зверху на аерофото’1941 виглядає передвоєнної архітектури, навряд чи воно 1904-05 років.
UPDUPD. Та й 21 квартира на три поверхи красивіше ділиться, ніж на чотири.
UPDUPDUPD. Не знаю, наскільки це можна брати як аргумент, але на аерофото’1941 на Виборзькій, 9 саме сім якихось вентиляційних каналів чи чогось такого.Щодо статті у «Дніпрі вечірньому». У інших джерелах пояснення згаданим переселенням у великі будинки геть інше. Це покращання житлових умов німців за національністю. І, як там вірно зазначено, за рахунок когось іншого. До того ж не пригадую, щоб мені зустрічалось бодай ще одне зізнання, що при відступі німці когось везли поїздом у Гамбург, а, незважаючи на катастрофу, вперто доправили біженців до пункту призначення.
прошу прощения Алексей,я тут все пропустил,Выборгская 9,Алтайская 19,какую фотографию вы обсуждаете и “бойня”,вы уже определились с адресом или все еще в поисках,подскажите пожалуйста,если не трудно
Горлов ВладимирУчасникСпасибо Алексей,помню что был разговор на форуме,но у меня ассоциируется больше на предмет опровержения,нежели подтверждения
Горлов ВладимирУчасникЯ извиняюсь Алексей,я не помню разбирали ли вы это фото,но спрошу на всякий случай,это Днепропетровск?Похоже на Днепромлин или только похоже?
Attachments:
Горлов ВладимирУчасникВы по форме офицера определили?Тогда я вообще не понимаю,как в том году,танк,город,наступление немцем,наше отступление и возня с танком,не понятно,я в тупике
Горлов ВладимирУчасникСогласен полностью,ну может на ремонт затянули,а военкор снял и подал сюжет приблизительно как написали,у нас же в городе немцы где-то технику ремонтировали,не на территории ли первого трамвайного депо,может и наши туда притянули и мне кажется,что фото обрезано,должное быть больше
-
АвторЗаписи