Главная Форум Советский Днепропетровск Фотографии города 1950 — 1991

В этой теме 420 ответов, 11 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 4 час., 31 мин. назад.

Просмотр 15 сообщений - с 376 по 390 (из 421 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #15234

    Так, гадаю, приблизно оце воно https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=google#18/48.46427/35.07160. Може, звичайно, на терасу вище, але там, мабуть, все ж був танцмайданчик.

    #15331

    Сергей Мушенок
    Участник

    Может кто подскажет откуда снято и что на заднем плане. Нутром чую почему-то, что это район памятника Славы, но зданий с заднего плана не нахожу. Может и ошибаюсь конечно.
    https://www.facebook.com/photo?fbid=974910866305403&set=oa.810402286130562

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15345

    Має бути щось таке.
    Звичайно, кут замаленький, але приблизно щось таке.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15351

    Сергей Мушенок
    Участник

    Спасибо, Алексей, надпись «споруда Днiпроспецбуду» выходит на здании бассейна Славутич.

    #15466

    Висловимо подяку О. Присягиній (https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct) і О. Шишкіну і дозволимо собі поставити два надважких запитання. Але раптом хтось пояснить нам!
    1) «правило», що чоловіче пальто має заходити зліва направо, а жіноче — справа наліво, воно давно існує, чи це досить сучасна вигадка?
    2) де конкретно на ділянці першого трамвайного маршрута від просп. Дм. Яворницького перед вул. О. Гончара і до Металургійного інститута кронштейни опор контактної мережі змінювалися з ошатних, з зірками на такі, як на фото, і навпаки??

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15487

    Сергей Мушенок
    Участник

    По первому пункту у меня только одно предположение, что пальто не мужское, хотя время уже не послевоенное, сомнительно конечно.

    Интересный альбом попал в руки Елены Присягиной, она будет потихоньку постить с него фото. Это уже было давно опубликовано, но я только сегодня заметил интересную деталь на левом верхнем фото.
    https://www.facebook.com/photo?fbid=955788261550997&set=pcb.950319845472138

    Составительница альбома явно ошиблась, не было моста до войны. Но все равно фото интересное, выходит на нем запечатлено строительство пешеходного моста. Только почему пролет лежит на воде, или это так кажется, подвезли баржой например а затем поднимали? В общем что-то непонятное в левой части кадра на заднем плане.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15491

    Так, це явно його монтування. Можливо проліт лежит на якомусь плавзасобі.

    Не за темою — Сергію, відкидайте сумніви, німецькою читається Кляйст.

    #15493

    Сергей Мушенок
    Участник

    Так, це явно його монтування. Можливо проліт лежит на якомусь плавзасобі.

    Жалко год не указан точно, карандашом подписано 1954-55? Примерно так и есть. Последнее на чем я остановился, что мост открыли в 1955г.

    Не за темою — Сергію, відкидайте сумніви, німецькою читається Кляйст.

    От скольких еще ошибок гуляющих в интернете предстоит избавиться).

    #15504

    Сергей Мушенок
    Участник

    Помните табличку обсуждали с надписью «остановка». Такая же на другом фото, но как назло текст ниже опять же плохо читаем. Слишком мелкий размер шрифта, зачем их вообще делали такого размера, для проверки зрения? Архив А. Волока.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15514

    Дуже дякую, Сергію! І вчорашній випадок, і цей нагадують нам, що ми не прочитали й половини того, що є у вже відомих нам джерелах.
    В принципі, тепер майже все зрозуміло. Крім грубої смуги чи лінії, чи стрілки. На Артема — маршрут № 1, на Карла Лібкнехта — маршрути №№ 1, 3, 6.
    І я все більше схиляюся, що фото з зупинки «Артема» навіть не 1960-х, а 1950-х років. І таке ще: що-що, а четвірку сумніву ми жодного разу не піддали. За допомогою сучасного ПЗ на старих фотографіях можна побачити все, що завгодно!

    #15515

    Сергей Мушенок
    Участник

    І таке ще: що-що, а четвірку сумніву ми жодного разу не піддали.

    Да уж, такое бывает привидится. Это кстати намекает на то, что гадать инвентарные номера на нечетких снимках транспорта-дело неблагодарное).
    Хорошо, на табличке первое слово «остановка», а какое второе, «трамвая» или «транспорта»?

    #15516

    Я також мав на увазі інвентарні номери. Але буває добре видно.
    Остановка вагонов.
    Щодо номерів маршрутів — я ці цифри, звичайно, не розрізняю — просто логіка не залишає інших варіантів.

    #15557

    Ще один Ленін майже у парку Шевченка.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15600
    Anna
    Anna
    Участник

    1) «правило», що чоловіче пальто має заходити зліва направо, а жіноче — справа наліво, воно давно існує, чи це досить сучасна вигадка?

    якщо вірити гуглу , то давно : кілька століть . Я думаю ось що : у післявоєнні роки (це і 50-х стосується , і навіть пізніше ) верхній одяг могли перешивати і перелицьовувати з того , який був у наявності і який могли дістати , тому правило «чоловіча» і «жіноча» сторона , думаю, не враховували , бо не завжди можна було гарно перешити б/в речі

    Помните табличку обсуждали с надписью «остановка». Такая же на другом фото, но как назло текст ниже опять же плохо читаем. Слишком мелкий размер шрифта, зачем их вообще делали такого размера, для проверки зрения? Архив А. Волока.

    теперь мне чудится семерка в последней строчке )))))))

    #15603

    Там на дореволюційних фотографіях і 20-х років у чоловіків ледь не частіше справа наліво зустрічається, але в цілому десь навпіл. Про жінок не скажу.

Просмотр 15 сообщений - с 376 по 390 (из 421 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.