Головна › Форуми › Радянський Дніпропетровськ › Фотографии города 1950-1991
- This topic has 1,368 відповідей, 15 учасників, and was last updated 1 рік, 8 місяців тому by
Горлов Владимир.
-
АвторЗаписи
-
03.08.2021 о 07:37 #19375
imperator
УчасникЩодо https://www.facebook.com/photo/?fbid=4157687741017130&set=a.262978550488088.
Тут стан місцевості не на 1956 р. — роки на три-чотири, мабуть, раніше. Я б з усього багатства незвичних для нас об’єктів особливо виокремив би два: вже прибудовану колонаду цирка і отой в’їзд-виїзд з депо. Він — вузькоколійний. І саме до нього прив’язана триниткова колія проспектом. А з усіх інших колій вже третю рейку прибрано. Навіщось його тримали! От зрозуміти б, навіщо!? І куди приводила триниткова колія?
Та мабуть, на Артема приводила. Ну і ще на петлю Центральної площі. А далі куди? І що, повернутися в депо аж звідти можна лише заднім ходом?
Дякуємо Валентині Лазебник і Олександрові Волоку!Может просто напортачили чертёжники?
Судя по ветке с Пастера на К.Маркса там вообще четырёхнитковая колея с брошенным рельсом.
Крытого рынка тогда ещё не было в планах и на перспективных планах?03.08.2021 о 18:56 #19376Олексій Адамчик
УчасникПросто на кресленні дата — Листопад 1956.
Інерція, мабуть, якась. Я орієнтуюся за тією-таки “Озеркою нашою”. Хоча, зрештою, все може бути.
До речі (чи не до речі), про колонаду. Її показано умовно. В натурі колони не так розташовано.03.08.2021 о 19:01 #19377Олексій Адамчик
УчасникМожет просто напортачили чертёжники?
Судя по ветке с Пастера на К.Маркса там вообще четырёхнитковая колея с брошенным рельсом.
Крытого рынка тогда ещё не было в планах и на перспективных планах?Критий ринок був у планах ще з бозна-яких довоєнних років. Але у дуже абстрактних планах. Всерйоз за нього узялися лише 1959 року. Щодо колій – я вважаю, що там справді зображено триниткову колію, але вона вже як вузькоколійна, мабуть, не експлуатувалася. Це просто останній шматок, до якого ще руки не дісталися.
05.08.2021 о 18:57 #19401Олексій Адамчик
Учасникhttps://www.facebook.com/photo/?fbid=4166284753490762&set=a.262978550488088 – тут усе на своєму місці. Роман правий, це – площа Горького. Ось тут, наприклад, видно цей будинок https://artkostyuk.com/wp-content/comment-image/22754.jpg.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=4166783113440926&set=a.262978550488088 – цю поки що не уявляю де б.05.08.2021 о 21:54 #1941105.08.2021 о 22:33 #19414Олексій Адамчик
УчасникБез Кремля – це 1 Травня 1953 року. З Кремлем – явно 7 Листопада. Рік – десь недалеко. Я більше схиляюсь, що початок 50-х, ніж кінець 40-х. (Що не раніше 1947-го – це 100 %.)
UPD. Та як на мене, то на фотографіях все однакове. Я б сказав, що з Кремлем – то 7 Листопада 1952 р.06.08.2021 о 01:11 #19415imperator
УчасникЯ к тому спрашиваю, что у Присягиной писали что все эти дома от 80го до 88го по К.Маркса строить начали в году так 52м, ну 53м максимум. А тут на моём фото дом на месте того, где “Сафари” на первом этаже, не то что разрушенный и под снос, а вполне жилой и можно даже сказать отреставрированный после войны, и стройплощадкой на его месте и не пахнет. И не выглядит он аварийным. Вот я и подумал что это то время, когда нынешние сталинки ещё и не планировалось на этом месте.
06.08.2021 о 06:10 #19416Олексій Адамчик
УчасникТам і справді досить кумедно усе було. Ось фото 1 Травня 1952 року https://artkostyuk.com/wp-content/comment-image/22749.jpg – так вже тут є протилежна частина 78-го будинка. А з цього боку і у 1953 ще роботи не розпочато.
16.08.2021 о 13:42 #19476Артем Костюк
ХранительВзгляните на фото. В принципе, стандартный ракурс, меня только смутил фрагмент рельс (возможно узкой колеи) на переднем плане справа. Рельсы уложены в брусчатку и уходят просто в тротуар. Есть подозрение, что это остатки старого довоенного путевого развития, но на аэроснимке жд ветка в этом месте идет под другим углом https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=2210841#18/48.47513/35.01604
16.08.2021 о 17:58 #19478Олексій Адамчик
УчасникДякую, Артеме! Дуже цікаво!
Вузької колії, гадаю, тут не було ніколи. Це має бути широка. На перший погляд, це – явний залишок від колії маршрутів 6 і 8 з Боброва на проспект, не заходячи на вокзал. Але, зокрема враховуючи, що залізницю знято (чому б тоді заразом не зняли б і трамвайну колію?), я б більше схилився до того, що вже після війни, але до побудови будинків 123, 125 там було влаштовано виїзд з депо на проспект без заїзду на вокзал. З будівництвом цих будинків такий виїзд (якщо він був), звичайно мало бути ліквідовано.
Рік фотографії оцінюю як 1958-60. Чи, можливо, він відомий?16.08.2021 о 18:19 #19479Артем Костюк
ХранительРік фотографії оцінюю як 1958-60. Чи, можливо, він відомий?
Ні, не відомій. Підписано “60-ті”.
Дякую за пояснення!
16.08.2021 о 19:28 #19483Сергій Мушенок
УчасникАлексей, а теперь мне если не затруднит еще можете пояснить почему это не может быть ветка которая и сейчас есть?
https://goo.gl/maps/JYXxDwkiwrvg7Cez6
Или я что-то не так понял?16.08.2021 о 19:34 #19485Олексій Адамчик
УчасникЙдеться про оцю колію. Вона веде не на Курчатова. Вона веде на Трамвайний провулок, чи як він насправді йменувався не знаю.
Attachments:
16.08.2021 о 20:13 #19487Сергій Мушенок
УчасникДействительно, я на дальнюю ветку смотрел, спасибо).
16.08.2021 о 21:40 #19492Олексій Адамчик
УчасникЩодо https://www.facebook.com/photo/?fbid=4199967800122457&set=a.262978550488088.
Дуже дякуємо Ю. Закревській і О. Волоку!
Це 1949 рік. Наводжу фотографії з газет жахливої якості. Перепрошую! Тут Перше травня 1948, 1949 і 1950 років. Дивіться, будь ласка, балюстраду на даху і риштування технікума. -
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .