Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Фотографии города 1950-1991

Цікаве про м. Дніпро

Фотографии города 1950-1991

Фотографии города 1950-1991

Головна Форуми Радянський Дніпропетровськ Фотографии города 1950-1991

Перегляд 15 повідомлень - з 1,066 по 1,080 (всього 1,369)
  • Автор
    Записи
  • #19375
    imperator
    Учасник

    Щодо https://www.facebook.com/photo/?fbid=4157687741017130&set=a.262978550488088.
    Тут стан місцевості не на 1956 р. — роки на три-чотири, мабуть, раніше. Я б з усього багатства незвичних для нас об’єктів особливо виокремив би два: вже прибудовану колонаду цирка і отой в’їзд-виїзд з депо. Він — вузькоколійний. І саме до нього прив’язана триниткова колія проспектом. А з усіх інших колій вже третю рейку прибрано. Навіщось його тримали! От зрозуміти б, навіщо!? І куди приводила триниткова колія?
    Та мабуть, на Артема приводила. Ну і ще на петлю Центральної площі. А далі куди? І що, повернутися в депо аж звідти можна лише заднім ходом?
    Дякуємо Валентині Лазебник і Олександрові Волоку!

    Может просто напортачили чертёжники?
    Судя по ветке с Пастера на К.Маркса там вообще четырёхнитковая колея с брошенным рельсом.
    Крытого рынка тогда ещё не было в планах и на перспективных планах?

    #19376

    Просто на кресленні дата — Листопад 1956.

    Інерція, мабуть, якась. Я орієнтуюся за тією-таки “Озеркою нашою”. Хоча, зрештою, все може бути.
    До речі (чи не до речі), про колонаду. Її показано умовно. В натурі колони не так розташовано.

    #19377

    Может просто напортачили чертёжники?
    Судя по ветке с Пастера на К.Маркса там вообще четырёхнитковая колея с брошенным рельсом.
    Крытого рынка тогда ещё не было в планах и на перспективных планах?

    Критий ринок був у планах ще з бозна-яких довоєнних років. Але у дуже абстрактних планах. Всерйоз за нього узялися лише 1959 року. Щодо колій – я вважаю, що там справді зображено триниткову колію, але вона вже як вузькоколійна, мабуть, не експлуатувалася. Це просто останній шматок, до якого ще руки не дісталися.

    #19401

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=4166284753490762&set=a.262978550488088 – тут усе на своєму місці. Роман правий, це – площа Горького. Ось тут, наприклад, видно цей будинок https://artkostyuk.com/wp-content/comment-image/22754.jpg.
    https://www.facebook.com/photo/?fbid=4166783113440926&set=a.262978550488088 – цю поки що не уявляю де б.

    #19411
    imperator
    Учасник

    А какого ж года это фото и то, где “кремль”?
    Конца 40х?

    Attachments:
    #19414

    Без Кремля – це 1 Травня 1953 року. З Кремлем – явно 7 Листопада. Рік – десь недалеко. Я більше схиляюсь, що початок 50-х, ніж кінець 40-х. (Що не раніше 1947-го – це 100 %.)
    UPD. Та як на мене, то на фотографіях все однакове. Я б сказав, що з Кремлем – то 7 Листопада 1952 р.

    #19415
    imperator
    Учасник

    Я к тому спрашиваю, что у Присягиной писали что все эти дома от 80го до 88го по К.Маркса строить начали в году так 52м, ну 53м максимум. А тут на моём фото дом на месте того, где “Сафари” на первом этаже, не то что разрушенный и под снос, а вполне жилой и можно даже сказать отреставрированный после войны, и стройплощадкой на его месте и не пахнет. И не выглядит он аварийным. Вот я и подумал что это то время, когда нынешние сталинки ещё и не планировалось на этом месте.

    #19416

    Там і справді досить кумедно усе було. Ось фото 1 Травня 1952 року https://artkostyuk.com/wp-content/comment-image/22749.jpg – так вже тут є протилежна частина 78-го будинка. А з цього боку і у 1953 ще роботи не розпочато.

    #19476
    Артем Костюк
    Хранитель

    Взгляните на фото. В принципе, стандартный ракурс, меня только смутил фрагмент рельс (возможно узкой колеи) на переднем плане справа. Рельсы уложены в брусчатку и уходят просто в тротуар. Есть подозрение, что это остатки старого довоенного путевого развития, но на аэроснимке жд ветка в этом месте идет под другим углом https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=2210841#18/48.47513/35.01604

    #19478

    Дякую, Артеме! Дуже цікаво!
    Вузької колії, гадаю, тут не було ніколи. Це має бути широка. На перший погляд, це – явний залишок від колії маршрутів 6 і 8 з Боброва на проспект, не заходячи на вокзал. Але, зокрема враховуючи, що залізницю знято (чому б тоді заразом не зняли б і трамвайну колію?), я б більше схилився до того, що вже після війни, але до побудови будинків 123, 125 там було влаштовано виїзд з депо на проспект без заїзду на вокзал. З будівництвом цих будинків такий виїзд (якщо він був), звичайно мало бути ліквідовано.
    Рік фотографії оцінюю як 1958-60. Чи, можливо, він відомий?

    #19479
    Артем Костюк
    Хранитель

    Рік фотографії оцінюю як 1958-60. Чи, можливо, він відомий?

    Ні, не відомій. Підписано “60-ті”.

    Дякую за пояснення!

    #19483

    Алексей, а теперь мне если не затруднит еще можете пояснить почему это не может быть ветка которая и сейчас есть?
    https://goo.gl/maps/JYXxDwkiwrvg7Cez6
    Или я что-то не так понял?

    #19485

    Йдеться про оцю колію. Вона веде не на Курчатова. Вона веде на Трамвайний провулок, чи як він насправді йменувався не знаю.

    Attachments:
    #19487

    Действительно, я на дальнюю ветку смотрел, спасибо).

    #19492

    Щодо https://www.facebook.com/photo/?fbid=4199967800122457&set=a.262978550488088.
    Дуже дякуємо Ю. Закревській і О. Волоку!
    Це 1949 рік. Наводжу фотографії з газет жахливої якості. Перепрошую! Тут Перше травня 1948, 1949 і 1950 років. Дивіться, будь ласка, балюстраду на даху і риштування технікума.

Перегляд 15 повідомлень - з 1,066 по 1,080 (всього 1,369)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .