Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 2,011 по 2,025 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14628

    Тут вони ще й цегляні і з лоджіями.
    Четверте мені більше адмінбудівлю нагадує – міськрада, міськком партії, райрада, райком партії – таке щось.

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #14626

    будівля могла не дожити до наших днів .

    Всю післявоєнну Мечникова встиг зафотографувати В. Г. Путій (зібрано О. Волоком тут https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/albums/72157693264302100), а на додачу тепер же ж у нас є найпотужніша зброя – аерофото 1941 р.

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #14625

    Та ні, тут ціла серія про наслідки зливи. Це у нас треба шукати.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14623

    Там діра у паркані має бути. Я давно там не був, але не думаю, що діру прибрали. Просто, що йти треба на власний ризик через магістраль.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #14618

    Мені здається, що не Дніпропетровськ. Третя – точно не Дніпропетровськ.

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #14612

    Висловлюючи щиру подяку Олександрові Волоку і Нурії Бусигіній, хочу знов повернутися до цієї фотографії https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50009857193/in/album-72157714725080098/. Тут її наведено без будь-яких обрізань, і з підписом, начебто, все гаразд. Але я, як і раніше, геть не знаходжу місця зображеній сцені на тодішній вул. Тихій.
    Запрошую до обговорення і прошу висловлювати Ваші міркування, де це знято? Може я не бачу чогось очевидного?

    в відповідь на: Фото з різних джерел #14610

    І справді, Таромське. Як Ви це відкопали? Що там німці, ще й з італійцями, робили?

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14599

    На аерофото є міст. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=60441#18/48.50049/35.06159. Там і зараз, здається, можна рейки перейти. А з того боку за промзоною вже безумовне Старе Клочко.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #14597

    Тут https://artkostyuk.com/forums/topic/fotografii-okkupatsiy-dnepr/page/11. Коментар перед останнім Вашим. Причому, судячи з інших фотографій, Дніпро теж розливався, але тут явно наслідок дощів.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #14593

    Та й у мене ж теж. Вчора, проводячи поглядом над oldmaps, тільки бамц! – ці два фонтани на клумбі. О, думаю, цей пейзаж нам знайомий.
    А от просп. Калініна – днів п’ять інтенсивного пошуку. Всі можливі дахи передивився.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14592

    Ну, приблизно, та ж ситуація, що й з вул. Павлова.
    До речі, схоже, що хоч на Караваєва й був трикутник, але зупинки там, видимо, не було. Я поки не дістався до того, що таке Пролетарська, але ймовірніше, що то як не Яшина, то Олександрова (чи Александрова – як вірно – піди-розбери).

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #14587


    Крім водонапірної вежі, на заводі Карла Лібкнехта були ще дивні споруди…

    Тю, так ось же вони – на другому і третьому фото. Вкотре вражаюся своїй спостережливості – все це переглянуто вже мільйон разів, як можна було “металоконструкцію” не помітити?
    Може я повторююсь, але така правда – за ці фотографії дякуємо Г. Цапову і А. Костюку.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14586

    “Пристань” – вже такої й зупинки навіть нема.

    в відповідь на: Закрытые трамвайные линии #14585

    Список из летописи действительно убедительно выглядит. Там даже количество графиков указано. Нужно только узнать, откуда он взят. Может тоже брошюра какая-то или путеводитель. Ведь до войны наверняка путеводители какие-то о городе издавались.
    Может из газет.

    Есть ещё такой вариант, что № 10 и 12 появились примерно в одно время когда запускали № 11 на Рабочую. Тогда могли и обновить сеть и маршруты. Вообще для нового маршрута нужны новые вагоны, это значит, что для 11 маршрута взяли вагоны, которые работали на других маршрутах. То есть где-то их меньше стало.

    Список нібито станом на 1940 рік, а 11 з’явився на новий 1941, а 12 мав ще пізніше з’явитися. І тим не менш відомості викладено однотипно. Питання: відомості на 1940 рік і відомості про маршрути 11 і 12 могли бути з одного джерела?
    Вагони на нові маршрути, я підозрюю, що ми знайдемо: на 12 – зі скороченої вісімки; на 11 – згідно із літописами там 4 поїзди, не виключено, що, скажімо, моторні вагони інв. №№ 37 – 40 надійшли у 1940 році; на 10 – гадаю, що на кінець 30-х вже мав місце надлишок вузькоколійних вагонів, а якщо ще й трійку скоротили, то й поготів, хоча, звичайно, трійка і десятка – це різні депо.

    Вул. Павлова на маршруті № 8 – видимо, якимось дивом збережена в якійсь пам’яті ще з 1880-х років попередня назва вул. Ляпідевського – Староверівської. Хоча, швидше, зупинка “вул. Павлова” – це від якось перекрученої назви Павловської слободи, бо де та Ляпідевськго, а де трамвай. За цю історію велика подяка В. С. Старостіну. До речі, на вісімці вони називають “вул. Павлова”, а на трійці – “Павловська”.
    І історію вул. 89 Чонгарського полку також В. Старостін описав, тільки мені уважніше читати треба.
    Чомусь я раніше не звертав уваги на Пивний пров. на Фабриках (маршрут № 3), а він є на планах міста. Я так розумію, що після війни він йменувався вул. Чехова.

Перегляд 15 повідомлень - з 2,011 по 2,025 (всього 3,047)