Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникОлексій АдамчикУчасник
1, 2. https://www.ebay.de/itm/Foto-Wehrmacht-Strassenszene-in-Dnjepropetrowsk-Dnipro-Ukraine-a/382654086705?hash=item5917f5fe31:g:C0wAAOSwjlVcAt4A:rk:2:pf:0.
3, 4. https://www.ebay.de/itm/Foto-Wehrmacht-Soldaten-vor-dem-Bahnhof-Dnjepropetrowsk-Dnipro-Ukraine-b/382654091301?hash=item5917f61025:g:JO4AAOSwqlxcAt8n:rk:3:pf:0.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникОлексій АдамчикУчасникНа ebay продають журнал https://www.ebay.de/itm/Strassenbahn-Magazin-10-88-elektischer-Nahverkehr-Strasenbahn-Wagen-Kassel/292825550773?hash=item442dc34fb5:g:8DIAAOSwHnJb6txm:rk:17:pf:0.
За щасливим збігом обставин для демонстрації нам відкрили сторінки з початком статті саме про міський транспорт Дніпропетровська. Але, на жаль, лише дві сторінки. Сходу в інтернеті не знайшов тексту статті у відкритому доступі – можливо, її і нема, бо на сайті журналу вони самі продають екземпляри.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникОлексій АдамчикУчасник1. Ще одне відоме фото А. А. Калужского.
(сучасний вигляд)
2. “Днепровская правда”, 14.07.1954 р.Трансформаторна будка: https://www.google.com.ua/maps/@48.493243,35.0668846,3a,75y,341.88h,66.32t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVfE2hnMOmCpcgTmLZFX7sg!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk
UPD: Щоб не шукати на форумі інші фото серії, публікую їх нижче:
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЗнов новини з pastvu.com. З’явилася фотографія Дн-вська, джерелом якої є сайт ворожого інформагенства. Там величезна бібліотека фотографій, і щодо Дніпра можна побачити багато цікавого, зокрема з міського транспорту 70-х. Не втримався і написав це повідомлення, коли побачив під готелем “Дніпропетровськ” біло-червоний Ікарус без “гармошки” (заявлено як 1972 рік і, схоже, що так і є). Я навіть не знав що такі існували в природі, а що були в нашому місті – й поготів. Виявляється були – Ікарус-556.
Скачувати фотографії в прийнятному розділенні звідти можна тільки зареєструвавшись, вимагають вказування якихось ВСІХ джерел, тому я собі накопіював лише дрібних файлів – сюди їх навіть розміщувати не варто. Але подивитися рекомендую.Олексій АдамчикУчасникhttps://www.ebay.de/itm/Orig-Foto-Grab-Ustuf-Strm-Beerdigung-am-Friedhof-DNJEPOPETROWSK-Russland/153238794684?hash=item23adbe71bc:g:2zQAAOSwn6Jb2FAj:rk:15:pf:0
Забудова вул. Довільної!
Виправте, будь ласка, мою версію щодо будинків на фотографії.
Будинок з чотирма димарями, я так розумію, до 1965 року не достояв, а в 1918 році взагалі багато чого було не так, як в 1941.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникМожливо, хтось впізнає, що за ринок?
https://www.ebay.de/itm/WH-Opel-PKW-am-Wochenmarkt-in-Dnjepropetrowsk-in-Rusland-1941/392164566142?hash=item5b4ed4647e:g:0mgAAOSw2~Zb2xqM:rk:5:pf:0Attachments:
Олексій АдамчикУчасникА вниз вулицею О. Кониського спускаються пари опор контактної мережі (на жаль, вже без таких великих елементів кріплень), і повертають так само парами на Вознесенську. Приклади на скріншотах.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникПерепрошую, що пишу тут.
Для https://reibert.info/members/zemgrad.28982/
Дякую, що звернули увагу. Підтверджую, що на момент, коли я подивився ebay, Ваше листування з Максимом Кривченком вже відбулося. Я навів ці фотографії тут, бо, на мій погляд, є сенс максимально позберігати тут цінні матеріали, що спливають у інтернеті. Та й користувачі можуть бути різними у різних ресурсів. А першоджерелом для мене все ж таки був ebay, посилання на який я і навів.
Кольорову фотографію я тут не наводив; гадаю, що це зробив Артем. Але я, так само як і Ви, абсолютно не проти. Ваш вибір саме цієї (кольорової) фотографії для ілюстрації місця я повністю вітаю – вона найбільш показова серед інших відомих.
З повагою, О. АдамчикОлексій АдамчикУчасник
(вот это место на известной всем фотографии)
1, 2. https://www.ebay.de/itm/foto-DNIPROPETROWSK-Dnepropetrovsk-bahnhof-LKW-Russland-Ukraine-ostfront/153231327389?hash=item23ad4c809d:g:ur4AAOSwG9Fb0ODH:rk:13:pf:0
3, 4. https://www.ebay.de/itm/foto-DNIPROPETROWSK-Dnepropetrovsk-Russland-Ukraine-ostfront/153231321058?hash=item23ad4c67e2:g:pHkAAOSw15Zb0N~K:rk:14:pf:0Attachments:
Олексій АдамчикУчасникМаєте на увазі, що це може бути Робітнича у районі схилу?..
Ні, хіба що на Більшовицькій. І то – навряд чи. Ще можна припустити, що це – десь по дев’ятому маршруту. Але більше я схиляюсь, що це не Дніпропетровськ – місцевість не впізнаю, опори – не наші, одновагонного такого трамвая на жодній фотографії не бачив.
І доречі — на фото з pastvu.com вдалині, здається, рейки йдуть не прямо, як сьогодні.
Так, мені теж, коли дивився на фотографію, так здалося. Але, все ж таки, не можу до пуття роздивитися, що там, за Театральною.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЗ’явився шедевр на pastvu.com.
Дещо змістимо діапазон часу зйомки: 1957 (ПК Машинобудівників здали до 7 листопада 1956 р.) – 1961 (вже точно мають бути тролейбусні зупинки). Гадаю, що навіть можна звузити до 1958 (дата на фасаді заводоуправління, з якого, мабуть, і знято) – 1961.
Завважимо, що на Робітничу ходять не лише “старі” вагони (перепрошую, не вмію їх розрізняти), а й “новіші” КТМ-1-КТП-1 (як на маршруті № 1 в той час). У зв’язку з цим згадаємо фотографію, що давно лежить на ebay:https://www.ebay.com/itm/RUS104-1958-DNIPROPETROVSK-CITY-TRAMWAY-TRAM-PHOTO-Russia-Ukraine/142540187886?hash=item21300ea8ee:g:e8gAAOxyYANTb7zh. Може, і справді Дніпропетровськ?
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникПара газетних фотографій 1955 року з не існуючимі нині ділянками трамвайних ліній на просп. Калініна. Їх ледь видно, але все ж видно.
1. “Днепровская правда”, 7.11.1955 р. Перехрестя з вул. Орловською – колія не повертає, а йде прямо.
2. “Днепровская правда”, 11.12.195 р. Перехрестя з вул. Щепкіна.
3. Додам фото, зняте з того ж місця в інший бік 21.09.1941 р. На ньому також видно трамвайну лінію.Attachments:
-
АвторЗаписи