Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 811 по 825 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #19526

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=4204863402966230&set=a.262978550488088, https://www.facebook.com/photo/?fbid=4204888332963737&set=a.262978550488088 – дуже дякуємо О. Волоку і І. Науменку! І. М. Науменко, звичайно, у своєму репертуарі, але попри неточності тут багато цікавого. Знати б ще, де ті неточності, а де точності?
    Науменко стверджує, що 1949 року трійка пішла Харківською, Миронова. Це як? Але я б сходу не відкидав це твердження. Все ж є фотографія трійки, що їде повз 46-й будинок проспектом. Може була якась наддивна схема, за якою з Вокзала тролейбус йшов проспект – Московська – Центральна площа – Миронова – Плеханова – Дерев’яний міст, а на Вокзал – Дерев’яний міст – Харківська – проспект?
    Цікаво, що ж є тим автобусним гаражем у депо: оце https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300544#18/48.47374/35.01703 чи оце https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300544#18/48.47361/35.01781? У будь-якому разі, це далеченько від проспекта, там цілу лінію мало бути прокладено.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #19525

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=1239749126488241&set=oa.613487099155416.
    Дуже дякуємо Л. Соколовій, К. Шульману, О. Присягиній!
    1976 рік – тролейбусної лінії вниз вже нема!

    P. S. “Якір”, “Колос”… Але “Снігур” – це цирк якийсь (майже такий, як поруч)! Це ж треба таку назву вигадати!

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #19523

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=4204888332963737&set=a.262978550488088.
    Олександре, дуже дякую! Чи не розібрати там достеменно оцю цифру?

    Attachments:

    … У «Електротранспортнику» мені траплявся 386…

    Перепрошую, не 386, а 384. У номері за 24 лютого 1978 року. На жаль, фото не зробив. Зроблю колись пізніше. Там само згадуються тролейбуси 566, 215, 290, 184, 156, 94, 291, 263, 552, 168.
    (94 – номер Шкоди-9, у 68-му році згадується № 84, а це номер Шкоди-8. І це – не єдині приклади перебивок (?) між різними моделями. А може номери списаних офіційно надавали новим машинам? Кіно.)

    Ні, не варто, не гайте часу. Там усе якось складніше було, і дуже схоже, що там ледь не усі тролейбуси із зміненими номерами. На прикладі згадуваного 339: первісний 339 мав бути із новішою емблемою ЗіУ, а той, що на фото – зі старішою. І подібних питань дуже багато, а відповідей малувато.

    Олеже, на жаль з 586-м не допоможу. Просто вже у голові все поперемішалося, особливо за останній час. Я особисто цілком припускаю, що такий міг бути. Щоправда, “чужих” шрифтів не пригадую, начебто такі не траплялися. Але про це питання не забудемо. Воно обов’язково рано чи пізно з’ясується. На існуванні чотирьохсотих – наполягаю.
    Як Вам зараз здається, у які роки Ви могли бачити 586? (Нехай навіть Ви помилитеся з роками, але хоч перше наближення). Щодо чотирьохсотих: чи не відомо, який “найбільший трьохсотий” номер “офіційно визнається”? У “Електротранспортнику” мені траплявся 386 384.

    Не хотів цього робити, але, враховуючи “глобальність” питань, давайте спробуємо.
    Звертаюся до працівників (тролейбусного) депо 2, загалом КП “Дніпровський електротранспорт”, органів міської влади з пропозицією сформулювати важливі, важкоз’ясовувані питання з історії елктротранспорта Дніпропетровська і у свою чергу звернутися до ветерана дніпропетровського електротранспорта Миколи Володимировича Найпака із проханням надати відповідь (не офіційну, а відповідь спеціаліста і людини, частиною життя якої це все було) на ті сформульовані питання, а також на питання про існування і історію тролейбусних машин 586 і чотирьохсотих, а також розповісти все, що він вважатиме за потрібне, з історії електротранспорта Дніпропетровська.
    Окремо хочу перепросити за таке турбування у Миколи Володимировича!

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #19516

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=4202150853237485&set=a.262978550488088
    Середній будинок квартала, перед триповерхівкою?

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #19510

    Дякую, Олександре!

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #19507

    Готовий погодитися, що це не власне свято Першого травня й демонстрація, а справді якісь мотозмагання, але у межах 2 – 7 травня 1949 року.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #19506

    Видимо, хтось хоче нас підготувати до того, що написи на фотографіях не варті ламаного шеляга, й брати до уваги їх не слід. Уважно стежитимемо за подіями.
    Це я жартую, звичайно.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #19505

    Цікавий сьогодні вечір, звичайно https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4200182010101036&set=p.4200182010101036&type=3! Якісь зірки у Всесвіті сходяться-розходяться.

    Про всяк випадок ще раз наголошу: на фографії абсолютно точно Перше травня 1949 року.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #19504

    Кстати дальняя ветка вроде как из трёх рельсов.
    В 51м сделали на вокзале разворот и для оставшихся довоенных узкоколейных вагонов? Тогда понятно почему на плане Озёрки 56года вдоль её по проспекту идёт трёхрельсовая нитка. Только до куда она шла и собственно зачем?

    Ні-ні-ні! На вокзалі у 1951 зробили вже виключно ширококолійний розворот. Є фото. Як “під’їзні” колії – не знаю.
    До речі!!! Голова ж не працює! Може це (обрізані рейки) – рештки тимчасового розворота на час, поки площу було закрито?

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #19503

    Сергію, дуже дякую за фотографії!
    Не хочу нікого засмучувати, але це – досить неоковирна фальсифікація. Це фото – не пізніше 1949 року, і геть ніякого не 28 березня. 1949 року озеро реконструйовано – парканчик, “Самсон”, ідеальний лад навколо, станція “Піонерська”… 28 березня у наших краях такого листя на деревах вже не залишається.
    Просто дивно, що люди творять. І якщо вже їм цікаво таким займатися, ну невже не цікаво самим справжню дату дізнатися? Хоча… написати сюди березень… там, мабуть, справді все одно, що 51-й, що 1851-й…

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #19492

    Щодо https://www.facebook.com/photo/?fbid=4199967800122457&set=a.262978550488088.
    Дуже дякуємо Ю. Закревській і О. Волоку!
    Це 1949 рік. Наводжу фотографії з газет жахливої якості. Перепрошую! Тут Перше травня 1948, 1949 і 1950 років. Дивіться, будь ласка, балюстраду на даху і риштування технікума.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #19485

    Йдеться про оцю колію. Вона веде не на Курчатова. Вона веде на Трамвайний провулок, чи як він насправді йменувався не знаю.

    Attachments:
Перегляд 15 повідомлень - з 811 по 825 (всього 3,047)