Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
Учасникhttps://www.facebook.com/photo/?fbid=4204863402966230&set=a.262978550488088, https://www.facebook.com/photo/?fbid=4204888332963737&set=a.262978550488088 – дуже дякуємо О. Волоку і І. Науменку! І. М. Науменко, звичайно, у своєму репертуарі, але попри неточності тут багато цікавого. Знати б ще, де ті неточності, а де точності?
Науменко стверджує, що 1949 року трійка пішла Харківською, Миронова. Це як? Але я б сходу не відкидав це твердження. Все ж є фотографія трійки, що їде повз 46-й будинок проспектом. Може була якась наддивна схема, за якою з Вокзала тролейбус йшов проспект – Московська – Центральна площа – Миронова – Плеханова – Дерев’яний міст, а на Вокзал – Дерев’яний міст – Харківська – проспект?
Цікаво, що ж є тим автобусним гаражем у депо: оце https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300544#18/48.47374/35.01703 чи оце https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300544#18/48.47361/35.01781? У будь-якому разі, це далеченько від проспекта, там цілу лінію мало бути прокладено.Олексій Адамчик
Учасникhttps://www.facebook.com/photo/?fbid=1239749126488241&set=oa.613487099155416.
Дуже дякуємо Л. Соколовій, К. Шульману, О. Присягиній!
1976 рік – тролейбусної лінії вниз вже нема!P. S. “Якір”, “Колос”… Але “Снігур” – це цирк якийсь (майже такий, як поруч)! Це ж треба таку назву вигадати!
Олексій Адамчик
Учасникhttps://www.facebook.com/photo/?fbid=4204888332963737&set=a.262978550488088.
Олександре, дуже дякую! Чи не розібрати там достеменно оцю цифру?Attachments:
Олексій Адамчик
Учасник… У «Електротранспортнику» мені траплявся 386…
Перепрошую, не 386, а 384. У номері за 24 лютого 1978 року. На жаль, фото не зробив. Зроблю колись пізніше. Там само згадуються тролейбуси 566, 215, 290, 184, 156, 94, 291, 263, 552, 168.
(94 – номер Шкоди-9, у 68-му році згадується № 84, а це номер Шкоди-8. І це – не єдині приклади перебивок (?) між різними моделями. А може номери списаних офіційно надавали новим машинам? Кіно.)Олексій Адамчик
УчасникНі, не варто, не гайте часу. Там усе якось складніше було, і дуже схоже, що там ледь не усі тролейбуси із зміненими номерами. На прикладі згадуваного 339: первісний 339 мав бути із новішою емблемою ЗіУ, а той, що на фото – зі старішою. І подібних питань дуже багато, а відповідей малувато.
Олексій Адамчик
УчасникОлеже, на жаль з 586-м не допоможу. Просто вже у голові все поперемішалося, особливо за останній час. Я особисто цілком припускаю, що такий міг бути. Щоправда, “чужих” шрифтів не пригадую, начебто такі не траплялися. Але про це питання не забудемо. Воно обов’язково рано чи пізно з’ясується. На існуванні чотирьохсотих – наполягаю.
Як Вам зараз здається, у які роки Ви могли бачити 586? (Нехай навіть Ви помилитеся з роками, але хоч перше наближення). Щодо чотирьохсотих: чи не відомо, який “найбільший трьохсотий” номер “офіційно визнається”? У “Електротранспортнику” мені траплявся386384.Не хотів цього робити, але, враховуючи “глобальність” питань, давайте спробуємо.
Звертаюся до працівників (тролейбусного) депо 2, загалом КП “Дніпровський електротранспорт”, органів міської влади з пропозицією сформулювати важливі, важкоз’ясовувані питання з історії елктротранспорта Дніпропетровська і у свою чергу звернутися до ветерана дніпропетровського електротранспорта Миколи Володимировича Найпака із проханням надати відповідь (не офіційну, а відповідь спеціаліста і людини, частиною життя якої це все було) на ті сформульовані питання, а також на питання про існування і історію тролейбусних машин 586 і чотирьохсотих, а також розповісти все, що він вважатиме за потрібне, з історії електротранспорта Дніпропетровська.
Окремо хочу перепросити за таке турбування у Миколи Володимировича!Олексій Адамчик
Учасникhttps://www.facebook.com/photo/?fbid=4202150853237485&set=a.262978550488088
Середній будинок квартала, перед триповерхівкою?Attachments:
Олексій Адамчик
УчасникДякую, Олександре!
Олексій Адамчик
УчасникГотовий погодитися, що це не власне свято Першого травня й демонстрація, а справді якісь мотозмагання, але у межах 2 – 7 травня 1949 року.
Олексій Адамчик
УчасникВидимо, хтось хоче нас підготувати до того, що написи на фотографіях не варті ламаного шеляга, й брати до уваги їх не слід. Уважно стежитимемо за подіями.
Це я жартую, звичайно.Олексій Адамчик
УчасникЦікавий сьогодні вечір, звичайно https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4200182010101036&set=p.4200182010101036&type=3! Якісь зірки у Всесвіті сходяться-розходяться.
Про всяк випадок ще раз наголошу: на фографії абсолютно точно Перше травня 1949 року.
Олексій Адамчик
УчасникКстати дальняя ветка вроде как из трёх рельсов.
В 51м сделали на вокзале разворот и для оставшихся довоенных узкоколейных вагонов? Тогда понятно почему на плане Озёрки 56года вдоль её по проспекту идёт трёхрельсовая нитка. Только до куда она шла и собственно зачем?Ні-ні-ні! На вокзалі у 1951 зробили вже виключно ширококолійний розворот. Є фото. Як “під’їзні” колії – не знаю.
До речі!!! Голова ж не працює! Може це (обрізані рейки) – рештки тимчасового розворота на час, поки площу було закрито?Олексій Адамчик
УчасникСергію, дуже дякую за фотографії!
Не хочу нікого засмучувати, але це – досить неоковирна фальсифікація. Це фото – не пізніше 1949 року, і геть ніякого не 28 березня. 1949 року озеро реконструйовано – парканчик, “Самсон”, ідеальний лад навколо, станція “Піонерська”… 28 березня у наших краях такого листя на деревах вже не залишається.
Просто дивно, що люди творять. І якщо вже їм цікаво таким займатися, ну невже не цікаво самим справжню дату дізнатися? Хоча… написати сюди березень… там, мабуть, справді все одно, що 51-й, що 1851-й…Олексій Адамчик
УчасникЩодо https://www.facebook.com/photo/?fbid=4199967800122457&set=a.262978550488088.
Дуже дякуємо Ю. Закревській і О. Волоку!
Це 1949 рік. Наводжу фотографії з газет жахливої якості. Перепрошую! Тут Перше травня 1948, 1949 і 1950 років. Дивіться, будь ласка, балюстраду на даху і риштування технікума.Олексій Адамчик
УчасникЙдеться про оцю колію. Вона веде не на Курчатова. Вона веде на Трамвайний провулок, чи як він насправді йменувався не знаю.
Attachments:
-
АвторЗаписи