Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 721 по 735 (всього 909)
  • Автор
    Записи
  • #19456
    vicente
    Учасник

    Але спробуйте подумки домалювати ліву половину таблички — вона зайде аж на двері…

    Да. Именно это и навеяло на воспоминания. И за иллюстрацию. Но, мне кажется, табличка как раз-таки – такого же размера, как и в “друге аппачей”. Справа виден желоб. Моя ошибка. Я просмотрел несколько фотографий на СТТС, но , к сожалению, не наткнулся на поздний вариант. Но, очевидно, вторая моя ошибка – боковые не были взаимозаменяемыми с передними. Вот, взгляните: более раннее фото:
    https://transphoto.org/photo/359199/?vid=93743
    Мне кажется, или боковой все-таки меньше?

    Этот “К. Маркса” справа внизу МУ не укладывается у меня. Что-то я явно подзабыл.

    #19461

    Так, бічний безумовно менше. Але, як на мій погляд, то на “СЛАВУТИЧ” ще півтаблички ну ніяк не влізе.
    Ось “пізній варіант”. Якщо поміркувати, то на такому “пізньому варіанті” вказівника маршрута “кільце Б” тільки й могло бути
    ВОКЗАЛ
    пр.К.МАРКСА,
    інших й варіантів нема. Це воно. Саме те, що Ви й пригадали.

    Attachments:
    #19463
    vicente
    Учасник

    https://transphoto.org/photo/355182/.
    А не може бути, що це 548 й є? І сумніваюся я, що це 1987 рік. Навіть якщо Шкоди й були на «Б» (я й у цьому сумніваюся), але з білим трафаретом… Гадаю, фото знято раніше.

    А вообще, своим вопросом я хотел дознаться: какой из её троллейбусов на фото.
    https://transphoto.org/photo/355183/?vid=93639#732005
    Здесь описано, что А. И. Щеголь сначала покрасила 548, а ЗАТЕМ пересела на 564 и покрасила его “тем же трафаретом”. Ааре Оландер “поймал” 564 в 1985 году. Надпись уже есть:
    https://transphoto.org/photo/362471/?vid=93625
    То есть, смена машины произошла ДО 29 ноября 1985 года. Но, это не исключает возможности датировки фото 1987. Вначале 1986 года МУ были ещё белыми. Более того, там был ещё один “этап” в “эволюции” МУ. Прежде, чем они стали синими, будучи ещё белыми все депо трамвая и троллейбуса перекрасили таблички таким образом, что на них были не только конечные
    https://transphoto.org/photo/360701/
    https://transphoto.org/photo/363222/
    https://transphoto.org/photo/362467/?vid=93621
    но и две улицы/проспекта по ходу маршрута. То есть, появилась третья строка. Допустим, мой, “15” трамвайный маршрут вместо “вокзал – Криворiзька”, сменил таблички на “ВОКЗАЛ (вторая строка) ул. Гомельская, пр. Металлургов (и третья) Криворожская”. На рубеже 1985/1986 МУ не только белые, но и “двухстрочные”.
    К сожалению, с фотографиями этого периода – не густо…

    #19464

    Щодо депо 2 на “Б”, у себе в записах знайшов з “Електротранспортника”, номер за 26.10.84: 705 депо 2 на маршруті “Б”, “…На маршруті “Кільце “Б”, куди відряджають водіїв з другого депо на допомогу першому…”. Фотографій заміток нема.
    Судячи з фрази, таке почало відбуватися, мабуть, десь незадовго до того.

    #19465
    vicente
    Учасник

    Возможно, это и есть тот период, который мы называем ” совместныи обслуживанием”? Ааре Оландер запечатлел в ноябре 1985-го на “Б” 534, 537, 582, 1789, 1790, это чуть ли не весь выпуск. Причем “Б” он фотографировал в разных точках. Ни одной машины депо 2. Может, в газете речь о какой-то разовой акции?

    Кстати, вот, боеовой МУ с тремя строками, которые я упоминал выше. Правда, в 1992 году уже (естественно) синий.
    https://transphoto.org/photo/363216/

    #19468

    Масова передача машин з депо 1 до депо 2 і остаточна передача маршрута “Б” – це одна й та сама подія. Це – точно. Трансфото надає нам її час – листопад 1987 року.

    Возможно, это и есть тот период, который мы называем » совместныи обслуживанием»? Ааре Оландер запечатлел в ноябре 1985-го на «Б» 534, 537, 582, 1789, 1790, это чуть ли не весь выпуск. Причем «Б» он фотографировал в разных точках. Ни одной машины депо 2. Может, в газете речь о какой-то разовой акции?..

    На мою думку, оце – початок спільного обслуговування. Там, безумовно, спочатку було більше машин першого депо, ну і п’ять машин – це невелика частка від усього випуска. Гадаю, там було машин двадцять на маршруті. Ну нехай у обідній час машин дванадцять.
    Я так дивлюся, що і у датуванні фотографії “СЛАВУТИЧ’а” 1987 роком я можливо дарма сумнівався. Шкода, цього напису ніяк не пригадую. Від цього ще цікавіше, який же ж це був тролейбус?

    #19469
    vicente
    Учасник

    О какой массовой передаче речь? Какие машины были переданы в 1987? 1797? Ещё какие?

    #19470

    1785, 1790, 1769, 1716, 1718, 1720, 1722, 1723, 1725, 1727, 1738 – 1742. Ну, це я не з пам’яті, це з Трансфото, звичайно. Дякую тому, хто зберіг цю інфоромацію!

    #19471
    vicente
    Учасник

    Спасибо большое. Я как-то упустил эти события. А ведь в 1987 довольно активно интересовался инвентарными.

    #19481

    Користувачеві transphoto.org Kirr. Хочу подякувати за інформацію, що Ви надаєте!
    З приводу https://transphoto.org/photo/1456894/#2851368 і подальшого обговорення.
    Наполягатиму й надалі на існуванні чотирьохсотих ЗіУ-5 у Дніпропетровську. Принаймні у середині 80-х і принаймні у другому депо. Моя пам’ять малює кольорову гаму таку – голубуваті борти, синій низ, сині номери; задні мости – “тонкі”, як у ЗіУ-5Г; кількість – дуже мала, буквально одиниці. На тому, що у останньому реченні, – не наполягаю, на існуванні чотирьохсотих – наполягаю.
    Про історію їх появи – й гадки не маю, але все-таки логіку скидати з розгляду не варто, і я б шукав їх появу ще до появи Шкод у січні 1974-го. Але, все може бути. З номерів ЗіУ-5 питань – мільйон!
    Фото 339 у середині 80-х наводив тут Владислав (дякуємо йому і профспілці КП “Дніпровський електротранспорт”). Дублюю його, може є якась деталь, за яку можна зачепитися щодо системи управління? Якщо це, звичайно, знов-таки не перебивка.

    #19514
    vicente
    Учасник

    Алексей, да будет Вам! Какая ТИСУ на ЗиУ? Да, ещё и в 70-е. Товарищ там явно “путается в показаниях”. И не только в этом вопросе. По поводу трмваев КТ4SU,я проверяю. Видел и ездил на них во Львове. Помню, что у них был типичный электронный блок на крыше секции, что без пантографа. Почему мне казалось, что электронный? Не было отверстий для вентиляции, как на “Шкодах” 9Тр. Кстати, последние – всех модификаций для СССР, как написал Виктор Селезнев, были с “печками”, никакой электроники, ничего лишнего. 🙂
    По поводу 400… эх… мне тоже кажется, что что-то было, что-то видел. Ещё трехзначное… но, не уверен, не уверен. Есть ещё одно “видение” у меня из юности: троллейбус 586. Несмотря на то, что меня на СТТС “запинали за него тапками”, я почти уверен, что такая машина была, ездила по “13” маршруту, была явно переданная и явно не 19-21Тр. Я обратил внимание, что окошко за задней дверью было другой формы по сравнению с нашими 9Тр. Шрифт бортового был отличгым от общепринятого, цифры были меньше и “квадратные”.

    #19515
    vicente
    Учасник

    UPD. 4xx – может, это воображение нам “дорисовывает” их? “Шкоды” на 5хх… я был уверен, что приходившие перед ними ЗиУ были и на 4хх. О том, что их “не было” я узнал уже на СТТС. Потом – “Лiтопис” тоже пишет: “четырёхсотый разряд был пропущен”. Версия, в принципе, имеет право на существование – ведь пропустили же в трамваях 9хх….

    #19518

    Олеже, на жаль з 586-м не допоможу. Просто вже у голові все поперемішалося, особливо за останній час. Я особисто цілком припускаю, що такий міг бути. Щоправда, “чужих” шрифтів не пригадую, начебто такі не траплялися. Але про це питання не забудемо. Воно обов’язково рано чи пізно з’ясується. На існуванні чотирьохсотих – наполягаю.
    Як Вам зараз здається, у які роки Ви могли бачити 586? (Нехай навіть Ви помилитеся з роками, але хоч перше наближення). Щодо чотирьохсотих: чи не відомо, який “найбільший трьохсотий” номер “офіційно визнається”? У “Електротранспортнику” мені траплявся 386 384.

    Не хотів цього робити, але, враховуючи “глобальність” питань, давайте спробуємо.
    Звертаюся до працівників (тролейбусного) депо 2, загалом КП “Дніпровський електротранспорт”, органів міської влади з пропозицією сформулювати важливі, важкоз’ясовувані питання з історії елктротранспорта Дніпропетровська і у свою чергу звернутися до ветерана дніпропетровського електротранспорта Миколи Володимировича Найпака із проханням надати відповідь (не офіційну, а відповідь спеціаліста і людини, частиною життя якої це все було) на ті сформульовані питання, а також на питання про існування і історію тролейбусних машин 586 і чотирьохсотих, а також розповісти все, що він вважатиме за потрібне, з історії електротранспорта Дніпропетровська.
    Окремо хочу перепросити за таке турбування у Миколи Володимировича!

    #19519
    vicente
    Учасник

    Где-то после 1987 и до октября 1990. Официальная версия на СТТС по 3хх – вроде писалось о 362 или 364. Я поэтому и “сдулся” насчёт 4хх – слишком большой интервал. Обратите внимание, что 336 1971 г.в., а модель снята с производства в 1972. Надо по “Летописи” Науменко будет ещё раз просчитать. Там по годам получения количество этих троллейбусов.

    #19520

    Ні, не варто, не гайте часу. Там усе якось складніше було, і дуже схоже, що там ледь не усі тролейбуси із зміненими номерами. На прикладі згадуваного 339: первісний 339 мав бути із новішою емблемою ЗіУ, а той, що на фото – зі старішою. І подібних питань дуже багато, а відповідей малувато.

Перегляд 15 повідомлень - з 721 по 735 (всього 909)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .