Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 826 по 840 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #19484

    Олександре, я вже загубився. У чому зараз суперечка? На 41-му є, на 18-му нема, кінець 20-х – початок 30-х побудова?

    Користувачеві transphoto.org Kirr. Хочу подякувати за інформацію, що Ви надаєте!
    З приводу https://transphoto.org/photo/1456894/#2851368 і подальшого обговорення.
    Наполягатиму й надалі на існуванні чотирьохсотих ЗіУ-5 у Дніпропетровську. Принаймні у середині 80-х і принаймні у другому депо. Моя пам’ять малює кольорову гаму таку – голубуваті борти, синій низ, сині номери; задні мости – “тонкі”, як у ЗіУ-5Г; кількість – дуже мала, буквально одиниці. На тому, що у останньому реченні, – не наполягаю, на існуванні чотирьохсотих – наполягаю.
    Про історію їх появи – й гадки не маю, але все-таки логіку скидати з розгляду не варто, і я б шукав їх появу ще до появи Шкод у січні 1974-го. Але, все може бути. З номерів ЗіУ-5 питань – мільйон!
    Фото 339 у середині 80-х наводив тут Владислав (дякуємо йому і профспілці КП “Дніпровський електротранспорт”). Дублюю його, може є якась деталь, за яку можна зачепитися щодо системи управління? Якщо це, звичайно, знов-таки не перебивка.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #19478

    Дякую, Артеме! Дуже цікаво!
    Вузької колії, гадаю, тут не було ніколи. Це має бути широка. На перший погляд, це – явний залишок від колії маршрутів 6 і 8 з Боброва на проспект, не заходячи на вокзал. Але, зокрема враховуючи, що залізницю знято (чому б тоді заразом не зняли б і трамвайну колію?), я б більше схилився до того, що вже після війни, але до побудови будинків 123, 125 там було влаштовано виїзд з депо на проспект без заїзду на вокзал. З будівництвом цих будинків такий виїзд (якщо він був), звичайно мало бути ліквідовано.
    Рік фотографії оцінюю як 1958-60. Чи, можливо, він відомий?

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #19473

    Ні, клуба на аерофото’1918 нема. Та це воно, майже точно.

    1785, 1790, 1769, 1716, 1718, 1720, 1722, 1723, 1725, 1727, 1738 – 1742. Ну, це я не з пам’яті, це з Трансфото, звичайно. Дякую тому, хто зберіг цю інфоромацію!

    Масова передача машин з депо 1 до депо 2 і остаточна передача маршрута “Б” – це одна й та сама подія. Це – точно. Трансфото надає нам її час – листопад 1987 року.

    Возможно, это и есть тот период, который мы называем » совместныи обслуживанием»? Ааре Оландер запечатлел в ноябре 1985-го на «Б» 534, 537, 582, 1789, 1790, это чуть ли не весь выпуск. Причем «Б» он фотографировал в разных точках. Ни одной машины депо 2. Может, в газете речь о какой-то разовой акции?..

    На мою думку, оце – початок спільного обслуговування. Там, безумовно, спочатку було більше машин першого депо, ну і п’ять машин – це невелика частка від усього випуска. Гадаю, там було машин двадцять на маршруті. Ну нехай у обідній час машин дванадцять.
    Я так дивлюся, що і у датуванні фотографії “СЛАВУТИЧ’а” 1987 роком я можливо дарма сумнівався. Шкода, цього напису ніяк не пригадую. Від цього ще цікавіше, який же ж це був тролейбус?

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #19467

    Не зносять його?

    Щодо депо 2 на “Б”, у себе в записах знайшов з “Електротранспортника”, номер за 26.10.84: 705 депо 2 на маршруті “Б”, “…На маршруті “Кільце “Б”, куди відряджають водіїв з другого депо на допомогу першому…”. Фотографій заміток нема.
    Судячи з фрази, таке почало відбуватися, мабуть, десь незадовго до того.

    Так, бічний безумовно менше. Але, як на мій погляд, то на “СЛАВУТИЧ” ще півтаблички ну ніяк не влізе.
    Ось “пізній варіант”. Якщо поміркувати, то на такому “пізньому варіанті” вказівника маршрута “кільце Б” тільки й могло бути
    ВОКЗАЛ
    пр.К.МАРКСА,
    інших й варіантів нема. Це воно. Саме те, що Ви й пригадали.

    Attachments:
    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #19459

    Чи вірно я розумію? https://www.google.com.ua/maps/@48.4809153,35.0168035,3a,38.3y,15.32h,97.28t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNhACkwmEIWTe673wkCwHkA!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk.
    Джерело – “Госкаталог РФ”. Посилання не проходить.

    в відповідь на: Дома Екатеринослава #19436

    В. С. Старостіну. Щодо https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/51369846630/in/photostream/ і https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/51369060318/in/photostream/.
    Валентине Сергійовичу, пропоную вважати П’ятим міським жіночим училищем оце https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=30977#18/48.46768/35.01264. Наскільки я розумію, у післявоєнний час там була СШ № 55.
    З повагою і вдячністю за Ваші матеріали.

    Олеже, дуже дякую за ці подробиці! Я майже нічого з цього не пам’ятаю, а що й пригадую, то лише після того, як Ви розповіли.
    Але спробуйте подумки домалювати ліву половину таблички – вона зайде аж на двері. Це – чудово згаданий Вами “другий ЗіУшний варіант”! Ось ще для ілюстрації “першого ЗіУшного” “Вітя Глушаков – друг апачів”.

    Коли я те писав, то мав на увазі саме це. Але за цей час я вже зрозумів, що то я маячню припустив, просто вже поширювати тему не став. В усякому разі у 548-го принаймні на якомусь з бортів номер був.
    Щоправда, тут ще можливий варіант просто різних написів у різний час на одній машині. Адже, наскільки я зрозумів, тут усе пов’язано із згадуваною там Щоголь А. І. (принагідно подякуємо їй за фотографії!). Якщо вона довго працювала на 548, то…

    Власне я напису “Славутич” не пригадую. Але вже сильно усе поперемішалося у голові.
    На жаль, у Ваших запитаннях я теж не допоможу. Не пригадаю. Як мені здається: 1) Шкоди і депо 2 одночасно все ж були; 2) нові 2900, 2901, 2903 пішли працювати на “А”, а 2902 – на “Б” – це межа 1985-86 років; 3) У 1990-му – так, вже лише депо 2. І це відбулося значно раніше. Гадаю, під час реконструкції Робітничої, от тоді, коли “Б” ходив “Жовтнева площа” – “Уральська” (а це, як виявилося, було 1988 року), там вже було лише депо 2; 4) про білі й сині таблички геть не пригадаю, а навпаки – зніму своє зауваження про білий трафарет з попереднього коментаря.
    Перепрошую, що у справі нічим не допоміг, а лише хвилю здійняв непотрібну. Мабуть фотографія сподобалася. До речі, дякую Вам, що підняли її з нетрів Трансфото, а то раніше я її не бачив.

    https://transphoto.org/photo/355182/.
    А не може бути, що це 548 й є? І сумніваюся я, що це 1987 рік. Навіть якщо Шкоди й були на “Б” (я й у цьому сумніваюся), але з білим трафаретом… Гадаю, фото знято раніше.

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #19417

    Вчергове щиро дякую Н. Бусигіній і О. Волоку! За https://www.facebook.com/photo/?fbid=4163288273790410&set=a.262978550488088

    Все забуваю написати: так а може і це – фотографія Вечерського? Не може такого бути?

Перегляд 15 повідомлень - з 826 по 840 (всього 3,047)