Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникhttps://www.facebook.com/photo/?fbid=4068173706635201&set=a.262978550488088.
Так а навіщо йому шпиль відламали? Чи стали готувати до знесення, та Яворницький зупинив?
Олексій АдамчикУчасникЭто справа рельсы тройки узкоколейной со стрелкой на трамвайный гейт?..
Ні, це все колії з вокзала на міст. Трійка там попереду внизу, під залізницею.
А гейт був. Начебто на вул. Горького.
Олексій АдамчикУчасникНі, тоді закинув її. Дякую, що звернули увагу!
Мабуть не Дніпро. Можливо Маріуполь. Там у серії є фотографії іншого міста – дуже схоже, що то саме Маріуполь.
Олексій АдамчикУчасника год какой-41?
Так, швидше за все — перше вересня.
Перепрошую! Мабуть, не перше вересня, а кінець вересня, коли обстріли вже минули.
Олексій АдамчикУчасникЩе можна заради справедливості відзначити, що німці криють дах на нашому млинкомбінаті, пошкоджений чиєюсь артилерією.
Олексій АдамчикУчасникЗвичайно наше. Просто я не всю серію розмістив. Там ще Тихвинський монастир з цілою дзвіницею був.
Олексій АдамчикУчасникЗакритий моторний т. зв. “Сіменс-Гальске”. Можливо, інв. № 12.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникОсь ще – до Кременчука затісалося.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникОсь ще цей будинок на заводі Комінтерна. Якось не щастило йому з фотографами. Ще раз щиро подякуємо Дмитрові Позднякову!
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникТак, швидше за все – перше вересня.
Олексій АдамчикУчасникМаю вкотре відзначити правоту припущень, висловлених свого часу Олегом. Цього разу йдеться про абревіатуру, яку я читав як “В. Е. К.”. Відзначаю – був неправий. Вірне припущення Олега, що там написано “В. Б. К.”. Як розшифрувати літеру “К” – не знаю, але мається на увазі “Московське акціонерне товариство вагонобудівного заводу”. У радянський час – Митищівський машинобудівний завод. Щиро дякую Олегові і перепрошую за неуміння читати! Як кумедний факт слід відзначити, що, наприклад, у Москві приблизно в ті роки на вагонах цього завода часто встановлено електоустаткування “ВКЕ”.
Тепер у розвиток теорії еволюції інвентарних номерів трамвайних вагонів Дніпра.
Колись ми обов’язково дістанемося остаточного безпомилкового варіанту долі дореволюційних вагонів. Але цей – вже суттєво ближчий.
Бельгійський трамвай.
1 – 39 – дев’ять відкритих моторних MAN (Німечччина), шістнадцять закритих моторних MAN, із бозна-чиїм електроустаткуванням, чотирнадцять причіпних відкритих виробництва ймовірно MAN виготовлення 1896 року.
40 – 53 – п’ять відкритих моторних MAN, чотири закритих моторних MAN, із бозна-чиїм електроустаткуванням, п’ять причіпних відкритих виробництва ймовірно MAN виготовлення 1899 року.
54 – 62 – дев’ять закритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням виготовлення 1901 року.
UPD!
63 – 73 – одинадцять відкритих моторних MAN, можливо із електроустаткуванням електромеханічного завода «Сіменс-Шуккерт» (Росія), поставлених між 1901 і 1905 роками.
74 – 79 – шість причіпних фірми Ґостиньського (Польща, у складі тодішньої Російської імперії) виготовлення 1911 року. Конструкція — поки що загадка.Міський трамвай.
1 — 6 — відкриті моторні Ґанц (Ganz, Австро-Угорщина) виготовлення 1905 чи 1906 року.
7 — 10 — відкриті моторні MAN, можливо з електроустаткуванням завода «Сіменс і Гальске» (Росія) виготовлення 1906 року.
11 — 18 — закриті моторні MAN, можливо з електроустаткуванням завода «Сіменс і Гальске» виготовлення 1906 року.
19 — 24 — закриті моторні MAN, можливо з електроустаткуванням завода «Сіменс і Гальске» виготовлення 1907 року.
25 — 30 — відкриті моторні MAN, можливо з електроустаткуванням завода «Сіменс і Гальске» виготовлення 1907 року.
31 — 34 — відкриті моторні виробництва «Московського акціонерного товариства вагонобудівного заводу» (Росія) їз бозна-чиїм електроустаткуванням – т. зв. «В. Б. К.» – виготовлення 1910 року.
35 — 42 — закриті моторні т. зв. «В. Б. К.» виготовлення 1910 року.
43 — 52 – закриті моторні т. зв. «В. Б. К.» виготовлення 1914 року.
101 — 106 — відкриті причіпні Ґанц виготовлення 1905 року.
UPD!
107 — 120 — причіпні Брянського завода (Росія) виготовлення 1913 року. Конструкція — поки що загадка.Ймовірно, ще не пізніше 1917 року було списано дев’ять відкритих моторних виготовлення 1896 року бельгійського товариства.
У бухгалтерії міського трамвая усі націоналізовані бельгійські моторні вагони лічилися як «Сіменс-Шуккерт» 1896 року.
UPD!
У 1924-25 фінансовому році було списано вісім моторних і одинадцять причіпних колишніх бельгійських вагонів, один моторний Ґанц і один причіпний Ґанц; п’ять моторних Ґанц – перебудовано у причіпні. Після 1924 року міські вагони зберегли свою нумерацію; шістнадцять моторних вагонів з бельгійськими номерами з діапазона (1 – 52) отримали номери 74 – 89; моторні з бельгійськими номерами 53 — 73 зберегли свою нумерацію; причіпні колишні бельгійські отримали нумерацію 121 – 126 (вагони фірми Ґостиньського) і 127 – 134 (вагони ймовірно MAN).Не раніше 1927 і не пізніше 1930 року списано сімнадцять моторних MAN (№№ 63 – 79), вісім причіпних ймовірно MAN (№№ 127 – 134), виготовлених у 1896 і 1899 роках, і п’ять моторних вагонів т. зв. «Сіменс-Гальске» 1906 року (№№ 7 – 10 і № 12).
На фотографії 1932 року поїзда з моторним вагоном № 221 на зупинці “Міський сад” можна бачити відкритий причіпний вагон. Це – вагон або Брянського завода, або фірми Ґостиньського.
Не пізніше 1933 року було списано п’ять причіпних, перебудованих з моторних, вагонів Ґанц 1905 чи 1906 року; три моторних вагони т. зв. «Сіменс-Гальске» 1906 року (№№ 11, 13, 14); чотирнадцять, а ймовірно – усі двадцять, вагонів т. зв. «Сіменс-Шуккерт» 1896 року. Цих чотирнадцять вагонів т. зв. «Сіменс-Шуккерт» 1896 року прийнято на баланс новоутвореного підприємства «Трамвантажоперевезення».
Не пізніше 1934 року списано шістнадцять моторних вагонів т. зв. «Сіменс-Гальске» 1906 і 1907 років (№№ 15 – 30) і п’ять моторних вагонів т. зв. «В. Б. К.» 1910 року (№№ 35 – 39). Принаймні вагони №№ 16 – 19, 27, 29 прийнято на баланс «Трамвантажоперевезень». Вагони №№ 35 – 39 передано до П’ятигорська. Ймовірно, але не факт, 1934 року списано усі дореволюційні вагони.
Після ліквідації бозна-коли «Трамвантажоперевезень» ймовірно його вантажні вагони і платформи було прийнято на баланс трамвайного підприємства. Після цього повернення інвентарні номери колишніх причіпних вагонів ймовірно залишено без змін, а колишні моторні вагони ймовірно мали отримати нові номери, можливо у межах 101 – 129. На воєнних фотографіях можна бачити: 1) платформу № 102, явно побудовану з вагона Ґанц; 2) два колишніх відкритих моторних т. зв. «Сіменс-Гальске» 1907 року з вагонів з номерами до 1934 року 26 – 30; 3) один колишній відкритий моторний т. зв. «В. Б. К.» 1910 року з вагонів з номерами до 1934 року 31 – 34. На фотографії 1948 року можна бачити платформу, зовнішньо схожу на № 102, але побудовану явно з іншого вагона, не з Ґанц.
Олексій АдамчикУчасникТак, все вірно Ви пишете у останньому абзаці. Спалена довга – це Горького, 3.
Олексій АдамчикУчасникРобітнича вул. непогано так виглядає. Парканчик такий, як на проспекті. До речі, на фотографії з книги “Нацистський “новий порядок”…” видно останні стовпчики цього парканчика.
Квартал Горького – Фрунзе вигорів вщент.
Гідролітаків ми, начебто, ще не бачили.Attachments:
Олексій АдамчикУчасник
Олексій АдамчикУчасник… Не знаю, що там написано на фотографії — «30» чи «50», але до революції 50 — це має бути закритий вагон. 30 має бути такий, як 25.
Завтра спробую роздивитися, що там за вагон.Вважаю, що це може бути лише відкритий моторний Сіменс-Гальске 1907 року. Відповідно, його номер слід читати як “30”. Але він відрізняється від вагона № 25. Вагон № 25 взагалі розташуванням своїх лавок поки що видається унікальним.
-
АвторЗаписи












