Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 691 по 705 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #19063

    Я так до пуття й не збагнув, чому свого часу була поставлена під сумнів можлівість вагонів бельгійського трамвая мати номери 59 і більше, проте тепер це питання треба знімати. Музей історії Дніпра дарує нам вагон № 70 (13 (видимо, 26).09.1914 на маршруті “Торгова” (не знаю, як правильно йменувалася зупинка) – Йорданська). Дуже дякуємо Ю. В. Берестеневі і музею!
    https://www.facebook.com/MIDnipro/photos/a.133912831366887/517422639682569/?type=3&theater.

    #19075

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=1200083343788153&set=oa.473067886530672. Дякуємо Олександрові Ткачову і Олені Присягиній!
    ЗіУ-5Д зі “шпаківнею”. От йоханий бабай! Ну як тут можна якісь системи вибудовувати?! Ще й номера геть не видно! Ну чому його не видно, га???! 452 (я розумію, що маячня)???, 252???

    #19076

    Пропоную на це https://artkostyuk.com/forums/topic/skany-zhurnala-strassenbahn-magazin-so-statej-ob-elektrotransporte-dnepra#post-19064 не зважати. Перепрошую за неспокій, але воно мені потрібно для поступового переходу до істини.
    Отже:
    міський трамвай: 1 – 6 – моторні Ґанц (Ganz, Австро-Угорщина); 7 – 30 – моторні MAN (Німеччина) з електроустаткуванням Сіменс-Гальске (Siemens & Halske, Німеччина); 31 – 52 – моторні т. зв. “В. Е. К.” – на моє припущення і переконання, В. К. Е. (Всезагальна компанія електрики, Росія), можливо, їхнє тільки електроустаткування, а виробництво вагонів – MAN; 101 – 106 – причіпні Ґанц; 107 – 120 – причіпні Брянського завода (Росія).
    Нумерація бельгійських причіпних на відміну від нумерації міських причіпних йде не паралельно нумерації моторних, а упереміж.
    Після націоналізації бельгійських вагонів міські зберегли свою нумерацію, а колишні бельгійські отримали нову, що продовжувала нумерацію міських. Можливо, моторні з бельгійських №№ 53 – 79 зберегли свою нумрацію після націоналізації. Громадянську війну не пережили не більше 9 вагонів з обох товариств.
    Між 1914 і 1931 роками п’ять або всі шість моторних Ґанц’ів було перебудовано у причіпні. Ставши причіпними, вони зберегли свої попередні інвентарні номери.
    Поділити Сіменс-Гальске і “В. Е. К.” на відкриті і закриті спробуємо у подальшому. Ґанц’и – усі відкриті. Вагони Брянського завода – загадка.

    Був би надвдячний за спростування, бо сто років минуло; на жаль, можна лише щось припускати, а людині властиво помилятися.

    #19077
    imperator
    Учасник

    Алексей, если в 21м году допустим действительно на весь город осталось после войны 9 вагонов – то как осуществлялись перевозки по минимум 3
    трём маршрутам – 1, 2 и 4й? Ведь первые вагоны пр-ва СССР зашли в город только в 27м вроде? Да и сканы тут были Вестника Катеринославщины про восстановление вагонов царских времён и миллионах перевезенных к 25му году.

    #19078

    Все навпаки. Не менше 142 вагонів пережили всі складнощі революції і війни. Не більше 9 вагонів, а швидше менше, стали жертвою цих подій.

    #19079

    Перенесу фото, привнденное Сергеем в теме о линиях. Что скажете о вагоне? Кто-то обратил внимание, что он отличается от МАN, к которым мы привыкли?

    Хочу щиро перепросити за якусь дурну впертість. Це справді інший, незвичний для нас MAN. На бампері під гальмом можна роздивитися номер – 66. Щиро дякую, Олеже! Є ще фотографія такого закритого вагона. (Мені так взагалі здається, що на ньому такий саме номер – 66, але то, мабуть, мої марення). – дурниць понаписував, то інший вагон.

    #19082

    Там же https://www.facebook.com/photo.php?fbid=899830363813454&set=oa.565807903923336&type=3&theater&ifg=1

    Я тут з усією цією катавасією став бачити невидиме. Там під фарою великим шрифтом “13”. Це Сіменс-Гальске міського товариства.
    І причіпним тут є Ґанц. Цілком ймовірно, що колишній моторний. Чому цей поїзд на трійці – гадки не маю. До революції ці вагони були у другому депо.

    #19084

    Бельгійський трамвай.
    1 – 39 – дев’ять відкритих моторних MAN, сімнадцять закритих моторних MAN, тринадцять причіпних відкритих виробництва ймовірно MAN виготовлення 1896 року. Моторні з цієї поставки можливо мали електроустаткування виробництва Elektrizitäts-AG vormals Schuckert & Co. (Німеччина). У 1931 році швидше за все мали інвентарні номери 53 – 62 і 80 – 89, т. зв. “Сіменс-Шуккерт”.
    40 – 50 – п’ять відкритих моторних MAN, чотири закритих моторних MAN, два причіпних відкритих виробництва ймовірно MAN виготовлення 1899 року. Починаючи з цієї партії, на вагонах застосовано новий зчіпний пристрій, не сумісний із зчіпними пристроями вагонів попередньої партії, а також їз зчіпними пристроями вагонів міського трамвая. (Можливо, звичайно, що тут я пишу дурниці – припускаю, що зчіпити можна що завгодно із чим завгодно, і взагалі, можливо, то не зчіпний пристрій, а просто буфер, але у будь-якому разі конструкція тієї штуки пішла нова.)
    51 – 59 – дев’ять закритих моторних MAN виготовлення 1901 року.
    60 – 70 – одинадцять відкритих моторних MAN виготовлення 1905 року.
    71 – 80 – десять причіпних фірми Гостиньського (Польща, у складі тодішньої Російської імперії) виготовлення 1911 року. Конструкція – поки що загадка. У 1931 році швидше за все мали інвентарні номери 121 – 126.
    До 1914 року один закритий моторний не дожив.
    Повторю й тут: був би надвдячний за спростування, бо сто років минуло; на жаль, можна лише щось припускати, а людині властиво помилятися.

    #19085

    UPD. UPD.
    Міський трамвай: 31 — 34 — відкриті моторні MAN з електроустаткуванням В. К. Е. виготовлення 1910 року; 35 — 42 — закриті моторні MAN з електроустаткуванням В. К. Е. виготовлення 1910 року.
    Відзначаю, що закриті кардинально різняться із відкритими. До П’ятигорська поїхали п’ять саме закритих моторних «В. Е. К.» – не причіпні Гостиньського, як ми припускали раніше. Як вони так підгадували, щоб наші інвентарні номери суворо продовжили їхню нумерацію – у голові не владається.
    Цікаво, що ж ми побачимо, коли з’являться фотографії вагонів 43 – 52?
    43 – 52 відкриті моторні MAN з електроустаткуванням В. К. Е. виготовлення 1914 року.
    43 – 52 закриті моторні MAN з електроустаткуванням В. К. Е. виготовлення 1914 року.
    Перепрошую. Просто вже шарики за ролики усі позаскакували, блукаю там поміж двох сосон.

    #19086

    Міський трамвай: 7 – 10 – відкриті моторні MAN з електроустаткуванням Сіменс-Гальске виготовлення 1906 року; 11 – 18 – закриті моторні MAN з електроустаткуванням Сіменс-Гальске виготовлення 1906 року; 19 – 24 – закриті моторні MAN з електроустаткуванням Сіменс-Гальске виготовлення 1907 року; 25 – 30 – відкриті моторні MAN з електроустаткуванням Сіменс-Гальске виготовлення 1907 року.

    #19087

    Бельгійський трамвай. На скріншоті – народна творчість. Відкриті вагони закрито з лівого боку замість палки бортами.
    Див. наступний коментар. Треба думати.

    Attachments:
    #19089

    Так…
    Щось моя теорія щодо бельгійського трамвая йде кудись у світ фантазій. Я, як такий, що навчився бачити невидиме, але одразу подумати – розуму не вистачає, за місяць нарешті роздивився на моторному номер. “75”!!! О як!
    Виходить, це ніяка не народна творчість. Припустимо, що це творчість фірми Гостиньського. Але мені дуже здається, що не лише моя теорія не свистить, а й “загальноприйнята” про загальну кількість бельгійських моторних 1914 року у 54 одиниці.

    #19090

    Бельгійський трамвай. Варіант, ґрунтований на відомостях Strassenbahn Magazin’а.
    1 – 39 – дев’ять відкритих моторних MAN, шістнадцять закритих моторних MAN, чотирнадцять причіпних відкритих виробництва ймовірно MAN виготовлення 1896 року. Моторні з цієї поставки можливо мали електроустаткування виробництва Elektrizitäts-AG vormals Schuckert & Co. (Німеччина). У 1931 році швидше за все мали інвентарні номери 53 – 62 і 80 – 89, т. зв. “Сіменс-Шуккерт”.
    40 – 53 – п’ять відкритих моторних MAN, чотири закритих моторних MAN, п’ять причіпних відкритих виробництва ймовірно MAN виготовлення 1899 року. Починаючи з цієї партії, на вагонах застосовано новий зчіпний пристрій чи буфер, що, можливо, унеможливлювало зчеплення з вагонами попередньої партії без переробки.
    54 – 62 – дев’ять закритих моторних MAN виготовлення 1901 року.
    63 – 84 – двадцять два відкритих моторних MAN, поставлених між 1905 і 1908 роками.
    85 – 90 – шість причіпних фірми Гостиньського (Польща, у складі тодішньої Російської імперії) виготовлення 1911 року. Конструкція – поки що загадка. У 1931 році швидше за все мали інвентарні номери 121 – 126.
    До 1914 року одинадцять відкритих моторних не дожили.

    Загалом, мені подобається. Так, мабуть, навіть стрункіше, ніж перший варіант, ґрунтований на відомостях “Електротранспорта України” і літописів.

    #19093

    Ще дві фотографії від О. П. Ковальчука, Н. Д. Бусигіної і О. М. Волока. Цього разу таке, якого ще не було https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/47524141422/in/album-72157704500775152/. Хоча викладено це вже досить давно, але я геть забув про це. Відкритий вагон № 30 і закритий з невідомим номером…

    … Цікаво, що ж ми побачимо, коли з’являться фотографії вагонів 43 — 52?

    Вони вже з’явилися, і можемо усе бачити. На фото Ковальчука ніякий не № 30, а № 50, і це “В. Е. К.” 1914 року виготовлення. І мабуть, розумним буде вважати, що “В. Е. К.” – це лише електроустаткування. Конструкція вагона явно викриває себе як MAN’івску. Оновлю коментар https://artkostyuk.com/forums/topic/inventarni-nomeri-dnipropetrovskogo-ruhomogo-skladu/page/47/#post-19085.
    (Я бачу, що відкриті вагони 1914-го року більш схожі на закриті 1910-го, ніж відкриті 1910-го, але проти цифр піти не можу. Залишається як є.)

    Нічого подібного! Не знаю, що там написано на фотографії – “30” чи “50”, але до революції 50 – це має бути закритий вагон. 30 має бути такий, як 25.
    Завтра спробую роздивитися, що там за вагон.

    #19094

    Міський трамвай.
    В принципі, начебто, нічого не заважає вагонам №№ 7 – 10 бути не Сіменс-Гальске, а Ґанц’ами. У 1931 році їх що так, що так вже немає.
    Можливо, 10 моторних – 6 причіпних Ґанц’ів – правдоподібний варіант. Поки залишається під невеликим питанням.

    Перепрошую! Все залишаємо як було: 7 – 10 – чотири відкритих моторних MAN з електроустаткуванням Сіменс-Гальске виготовлення 1906 року.

Перегляд 15 повідомлень - з 691 по 705 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .