- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 2 місяці тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
31.05.2021 о 22:10 #18838vladislav kliuchikУчасник
Олеже, зі штангою я зрозумів вже давно-давно. Це я тільки побачив (тисячний раз дивлячись на фотографію) палку вздовж відкритого салона, що не дає людям заходити-виходити з лівого боку вагона. Он, на неї поклав ліву руку пасажир чи кондуктор.
Там ещё по-нормальному должен быть маршрутоуказатель с двух сторон вагона, а на фото он только с одной. Его переставляли каждый раз в тупиках?
31.05.2021 о 22:33 #18839Олексій АдамчикУчасникВладиславе, придивіться, будь ласка, там протилежний
йкрай даху вагона закриває козирок якогось навісу на непарному боці Табірної вул. Мабуть зупиночний павільйон або “грибок” якийсь.31.05.2021 о 22:38 #18840vladislav kliuchikУчасникВладиславе, придивіться, будь ласка, там протилежнийй край даху вагона закриває козирок якогось навісу на непарному боці Табірної вул. Мабуть зупиночний павільйон або «грибок» якийсь.
Да, похоже на остановочный павильон-навес над путями.
31.05.2021 о 22:47 #18841Олексій АдамчикУчасникТрохи 73-го року сюди і у “Закриті тролейбусні лінії”.
1) “Дніпровська правда” за 14 січня із жахливої якості фотографією потрійного поїзда на теперішній вул. Р. Шухевича. Мабуть або йде у депо, або двійка. До речі, дуже цікаво було б побачити потрійний на вул. Короленка!
2) “Зоря” за 24 жовтня – МТВ-82 на 12-му маршруті.
3) “Електротранспортник” за 15 лютого 1974 р. Запам’ятаємо, що 293 закріплено за Володимиром Якимовичем. Хоча, текст, як на мене, дещо плутаний – це було раніше, чи 293 і є тією новою машиною? Продовження у “Закритих…”Attachments:
02.06.2021 о 13:36 #18865Олексій АдамчикУчасникДвійка у 1918 році! Поїзд з відкритих вагонів.
Ще раз щиро дякую Антонові Бондареву і Музеєві історії Дніпра!
P. S. Хоча, моторний точно не бачу – може то й закритий такий.
P. P. S. Певна річ, це було б доречно і у “Закритих трамвайних лініях”.Attachments:
02.06.2021 о 17:12 #18881imperatorУчасникШтангу отлично видно, едет на Короленко состав.
А как не попал в кадр торговый ряд, где сейчас кафе на углу К.Либкнехта и Шевченко и был “ПроКредитбанк”? И вроде там еще несколько одноэтажных зданий есть, думал дореволюционных.02.06.2021 о 17:51 #18882Олексій АдамчикУчасникПриблизно так https://www.google.com.ua/maps/@48.4621599,35.0459963,3a,21y,338.56h,97.73t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgfMuKmY0qcjqwSXUw6CWAQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk. Геть різні кути знімання, але для ілюстрації, гадаю, піде.
02.06.2021 о 18:27 #18888Олексій АдамчикУчасникТрапився мені шматок фотографії від В. Старостіна з колекції В. Козловського. Дуже дякуємо їм за нього! Цю фотографію датовано 1902-04 роками. Ну, мабуть є підстави датувати саме цим періодом. Тим дивовижніший зміст. Ми бачимо хоч і не вищезгадуваний вагон Брянського завода, але все ж причіпний, набагато більший за моторний.
(Я б, все ж таки, з цих підстав схилився б вважати це фото знятим після 1911 року. Але не сперечатимусь, бо впевнений, що коли датування є, то воно на чомусь ґрунтується.)
Більше різноманітних вагонів!Attachments:
03.06.2021 о 11:32 #18902Сергій МушенокУчасникДвійка у 1918 році! Поїзд з відкритих вагонів.
Ще раз щиро дякую Антонові Бондареву і Музеєві історії Дніпра!
P. S. Хоча, моторний точно не бачу — може то й закритий такий.
P. P. S. Певна річ, це було б доречно і у «Закритих трамвайних лініях».Стоп, поясните пожалуйста, а разве был участок пути по Казанской вверх в районе перекрестка с Шевченко?
Не вижу его ни на одной схеме. Или я что-то путаю?03.06.2021 о 18:36 #18903Олексій АдамчикУчасникА трамвай їде не Казанською, а
Шевченкаплощею. Для наочного уявлення можна взяти оті брички, що на передньому плані і правіше. Вони їдуть Казанською.03.06.2021 о 19:53 #18904Сергій МушенокУчасникДействительно, теперь после вашего комментария не понимаю, как мне могло показаться, что трамвай идет по Казанской, спасибо).
03.06.2021 о 22:43 #18905Олексій АдамчикУчасник… Це я тільки побачив… палку вздовж відкритого салона, що не дає людям заходити-виходити з лівого боку вагона…
А ось вагон з такою самою палкою вже на “бельгійському” маршруті. Чия це власність на момент знімання – я не знаю, бо бельгійський трамвай на той час вже майже рік як пережив націоналізацію; повертали його старим власникам чи ні – не знаю.
Мабуть логічно буде все ж розуміти ці палки так, що їх спеціально призначено проти виходу пасажирів на лівий бік, і перед зміною напрямку руху вагона вони мають переставлятися на його протилежний бік.Attachments:
04.06.2021 о 21:16 #18918Олексій АдамчикУчасникЩе один миколаївський, тепер моторний, з залишених на Лівому березі. 1942 рік, теперішня вул. Каруни. Швидше за все, причіпний на петлі “Череднички” – від цього моторного. А до 28 серпня 1943 їх, схоже, знов зчепили у поїзд https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=280843&rightmap=2011#17/48.49876/35.03799. На “Чередничках” вагона вже нема https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=280843&rightmap=2011#17/48.50371/35.04948.
Дублюю фото сюди також.Attachments:
09.06.2021 о 12:00 #18961Олексій АдамчикУчасникПричіпний № 146 ще до реінкарнації у моторний № 200. Автор невідомий, альбом О. П. Ковальчука, колекція Н. Д. Бусигіної, оцифрував О. М. Волок. Дуже дякуємо їм усім!
Attachments:
09.06.2021 о 18:52 #18964Олексій АдамчикУчасникЩе дві фотографії від О. П. Ковальчука, Н. Д. Бусигіної і О. М. Волока. Цього разу таке, якого ще не було https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/47524141422/in/album-72157704500775152/. Хоча викладено це вже досить давно, але я геть забув про це. Відкритий вагон № 30 і закритий з невідомим номером. Знято однозначно десь між сучасними Телевізійною і Транспортим інститутом. На моє уявлення ракурс знімання був приблизно як на скріншоті. Але тут я міг помилитися навіть у протилежний бік. Час знімання – швидше за все 1931-32 рр.
Ще раз дуже дякую згаданим людям!
І знов-таки, звичайно, це було б дуже доречним і у “Закритих трамвайних лініях” також.Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .