Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 676 по 690 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #18838
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Олеже, зі штангою я зрозумів вже давно-давно. Це я тільки побачив (тисячний раз дивлячись на фотографію) палку вздовж відкритого салона, що не дає людям заходити-виходити з лівого боку вагона. Он, на неї поклав ліву руку пасажир чи кондуктор.

    Там ещё по-нормальному должен быть маршрутоуказатель с двух сторон вагона, а на фото он только с одной. Его переставляли каждый раз в тупиках?

    #18839

    Владиславе, придивіться, будь ласка, там протилежнийй край даху вагона закриває козирок якогось навісу на непарному боці Табірної вул. Мабуть зупиночний павільйон або “грибок” якийсь.

    #18840
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Владиславе, придивіться, будь ласка, там протилежнийй край даху вагона закриває козирок якогось навісу на непарному боці Табірної вул. Мабуть зупиночний павільйон або «грибок» якийсь.

    Да, похоже на остановочный павильон-навес над путями.

    #18841

    Трохи 73-го року сюди і у “Закриті тролейбусні лінії”.
    1) “Дніпровська правда” за 14 січня із жахливої якості фотографією потрійного поїзда на теперішній вул. Р. Шухевича. Мабуть або йде у депо, або двійка. До речі, дуже цікаво було б побачити потрійний на вул. Короленка!
    2) “Зоря” за 24 жовтня – МТВ-82 на 12-му маршруті.
    3) “Електротранспортник” за 15 лютого 1974 р. Запам’ятаємо, що 293 закріплено за Володимиром Якимовичем. Хоча, текст, як на мене, дещо плутаний – це було раніше, чи 293 і є тією новою машиною? Продовження у “Закритих…”

    #18865

    Двійка у 1918 році! Поїзд з відкритих вагонів.
    Ще раз щиро дякую Антонові Бондареву і Музеєві історії Дніпра!
    P. S. Хоча, моторний точно не бачу – може то й закритий такий.
    P. P. S. Певна річ, це було б доречно і у “Закритих трамвайних лініях”.

    Attachments:
    #18881
    imperator
    Учасник

    Штангу отлично видно, едет на Короленко состав.
    А как не попал в кадр торговый ряд, где сейчас кафе на углу К.Либкнехта и Шевченко и был “ПроКредитбанк”? И вроде там еще несколько одноэтажных зданий есть, думал дореволюционных.

    #18882

    Приблизно так https://www.google.com.ua/maps/@48.4621599,35.0459963,3a,21y,338.56h,97.73t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgfMuKmY0qcjqwSXUw6CWAQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk. Геть різні кути знімання, але для ілюстрації, гадаю, піде.

    #18888

    Трапився мені шматок фотографії від В. Старостіна з колекції В. Козловського. Дуже дякуємо їм за нього! Цю фотографію датовано 1902-04 роками. Ну, мабуть є підстави датувати саме цим періодом. Тим дивовижніший зміст. Ми бачимо хоч і не вищезгадуваний вагон Брянського завода, але все ж причіпний, набагато більший за моторний.
    (Я б, все ж таки, з цих підстав схилився б вважати це фото знятим після 1911 року. Але не сперечатимусь, бо впевнений, що коли датування є, то воно на чомусь ґрунтується.)
    Більше різноманітних вагонів!

    Attachments:
    #18902

    Двійка у 1918 році! Поїзд з відкритих вагонів.
    Ще раз щиро дякую Антонові Бондареву і Музеєві історії Дніпра!
    P. S. Хоча, моторний точно не бачу — може то й закритий такий.
    P. P. S. Певна річ, це було б доречно і у «Закритих трамвайних лініях».

    Стоп, поясните пожалуйста, а разве был участок пути по Казанской вверх в районе перекрестка с Шевченко?
    Не вижу его ни на одной схеме. Или я что-то путаю?

    #18903

    А трамвай їде не Казанською, а Шевченка площею. Для наочного уявлення можна взяти оті брички, що на передньому плані і правіше. Вони їдуть Казанською.

    #18904

    Действительно, теперь после вашего комментария не понимаю, как мне могло показаться, что трамвай идет по Казанской, спасибо).

    #18905

    … Це я тільки побачив… палку вздовж відкритого салона, що не дає людям заходити-виходити з лівого боку вагона…

    А ось вагон з такою самою палкою вже на “бельгійському” маршруті. Чия це власність на момент знімання – я не знаю, бо бельгійський трамвай на той час вже майже рік як пережив націоналізацію; повертали його старим власникам чи ні – не знаю.
    Мабуть логічно буде все ж розуміти ці палки так, що їх спеціально призначено проти виходу пасажирів на лівий бік, і перед зміною напрямку руху вагона вони мають переставлятися на його протилежний бік.

    Attachments:
    #18918

    Ще один миколаївський, тепер моторний, з залишених на Лівому березі. 1942 рік, теперішня вул. Каруни. Швидше за все, причіпний на петлі “Череднички” – від цього моторного. А до 28 серпня 1943 їх, схоже, знов зчепили у поїзд https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=280843&rightmap=2011#17/48.49876/35.03799. На “Чередничках” вагона вже нема https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=280843&rightmap=2011#17/48.50371/35.04948.
    Дублюю фото сюди також.

    Attachments:
    #18961

    Причіпний № 146 ще до реінкарнації у моторний № 200. Автор невідомий, альбом О. П. Ковальчука, колекція Н. Д. Бусигіної, оцифрував О. М. Волок. Дуже дякуємо їм усім!

    #18964

    Ще дві фотографії від О. П. Ковальчука, Н. Д. Бусигіної і О. М. Волока. Цього разу таке, якого ще не було https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/47524141422/in/album-72157704500775152/. Хоча викладено це вже досить давно, але я геть забув про це. Відкритий вагон № 30 і закритий з невідомим номером. Знято однозначно десь між сучасними Телевізійною і Транспортим інститутом. На моє уявлення ракурс знімання був приблизно як на скріншоті. Але тут я міг помилитися навіть у протилежний бік. Час знімання – швидше за все 1931-32 рр.
    Ще раз дуже дякую згаданим людям!
    І знов-таки, звичайно, це було б дуже доречним і у “Закритих трамвайних лініях” також.

Перегляд 15 повідомлень - з 676 по 690 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .