- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 2 місяці тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
18.05.2021 о 13:57 #18794vicenteУчасник
Я тоже вижу 744
18.05.2021 о 23:44 #18797imperatorУчасникА каким образом туда попал КТМ2 с прицепным вагоном, ведь это не с первого маршрута трамвай?
Состав заходил с Нагорки/Чернышевского и потом возвращался на вокзал или Курчатова? Линия же около Исторического музея тогда уже в 68году была убрана?
Что за маршрут был?19.05.2021 о 09:29 #18798Олексій АдамчикУчасникЦе перший маршрут. У 1968-70 рр. Татр ще не вистачало повністю закрити перший маршрут, а сам маршрут вже було передано у третє депо. В цей час ходили Татри і КТМ/П-2.
24.05.2021 о 10:43 #18808Олексій АдамчикУчасникА усі вже це бачили https://midnipro.museum/poshtovi-lystivky-pochatku-khkh-storichchia/?
По-перше, можна підтвердити номер 36 на вагоні на Садовій https://artkostyuk.com/forums/topic/inventarni-nomeri-dnipropetrovskogo-ruhomogo-skladu/page/30/#post-15464.
По-друге, листівка під надрукованим номером 16. Я таку, здається, бачу вперше. Або геть забув. Це на перехресті з Клубною – Воскресенською. Але що, в ті часи у нас були й односторонні вагони? Якої фірми б ці вагони могли бути (дуже схоже, що моторний і причіпний – це комплект)? До речі, такі вагони не попричіплчюєш-порозчіплюєш – тільки поїздом крутитися. Дуже вузьке застосування у той час. Залізно закріплено на нинішньому першому маршруті.
І напевно ж такий поїзд не один був; які б в них могли б бути номери? Щось між 22 і 36?25.05.2021 о 11:48 #18812Сергій МушенокУчасникПо-друге, листівка під надрукованим номером 16. Я таку, здається, бачу вперше. Або геть забув.
Спасибо за наводку, я тоже первый раз ее вижу.
27.05.2021 о 18:55 #18823Олексій АдамчикУчасникРозворот на Табірному базарі з’являється на плані аж 1913 року. На плані 1912-го ще нема. Тобто згаданий вище поїзд не пізніше 1912 року поставки. Що б же ж це могли бути за вагони? Про номери боюся навіть щось припустити. Які там 22 – 36?! Тут мають бути шістдесят якісь.
28.05.2021 о 16:33 #18824Олексій АдамчикУчасникЯкщо це https://transphoto.org/photo/1287575/?gid=530, https://transphoto.org/photo/1287574/?gid=530 причіпні вагони 1911 року (Гостиньського), а судячи з усього, так воно й є, то у мене питання: який моторний їх тягав?
Я вже не кажу про причіпні Брянського завода – там агрегат розміром з пульман, тільки двовісний і з одним (!) посадковим майданчиком – посередині вагона https://transphoto.org/photo/571858/ (звичайно, якщо у нашому місті маються на увазі саме ці вагони, точніше, якщо мається на увазі саме той завод).Attachments:
29.05.2021 о 01:58 #18830vicenteУчасникАлексей, по ерайней мере первые два, а то и три варшавских вагона на фото – моторные. Это и воздухозабоники на крыше и фара на ближайшем вагоне на первом фото…
29.05.2021 о 08:55 #18831Олексій АдамчикУчасникТак, фара й мене дуже бентежить. На даху я, чесно кажучи, не розрізняю повітрозабірників – мені здається, то ліхтар (для потрапляння світла у салон, хоча, мабуть, не лише світла, а й повітря). Але на київських і митищівських причіпних повітрозабірники є.
Якщо порівнювати з даними бухгалтерського звіту за 1931 рік, ці вагони дуже просяться у причіпні. До того ж у П’ятигорську у червні 1935 вони виглядають досить суттєво “відремонтованими” у порівнянні з виглядом у нас у жовтні 1934. А вагони з п’ятигорськими номерами 33, 32, 30 (мабуть і 31, і 34) – це вагони, побудовані у П’ятигорському депо. Так що там таким займалися.
Не вважайте за упертість, я поки схиляюся більше до причіпних. Але фару пояснити важкувато. І, якщо Вам не важко, Олеже, придивіться, будь ласка, до посадкових майданчиків, чи нема там ще якихось ознак моторного вагона?29.05.2021 о 16:25 #18832vicenteУчасникАлексей, воздухозаборники на Х и М – разные. На М – это 4 короба, по два с каждой стороны, на Х – что-то подобное тому, что мв видим и на фото вагонов Гостиньского.
https://transphoto.org/photo/1468728/?vid=529586
К сожалению, поиск по форуму не срабатывает у меня и я не могу найти варшавскую фотографию, которую Вы приводили здесь. Посмотрите у себя: отличаются ли там крыши моторного и прицепного. Как по мне – отличие должно быть. Потому что на моторных вагонах на крыше за воздухозаборниками (скорее всего) – электрооборудование, в часности – пусковые сопротивления, для охлаждения которых и производился забор воздуха.
На второй фотографии, предоставленной Вами польских вагонов (там, где они ближе) видно рулевое колесо стояночного тормоза. По аналогии с КТМ/КТП, при условии, что вагон – моторный, оно находится справа от водителя. В прицепных КТМ/КТП колесо стояночного тормоза находилось на “посту” кондуктора. То есть от посадочной площадки со стороны салона. С другой стороны, никакой информации в сети по этим вагонам не нахожу. Так что, сложно сказать.29.05.2021 о 17:45 #18833Олексій АдамчикУчасникДякую, Олеже! Ті фотографії отут https://artkostyuk.com/forums/topic/inventarni-nomeri-dnipropetrovskogo-ruhomogo-skladu/page/28/#post-13971.
Намагатимемось з часом розібратися з усіма цими вагонами. Якось не вписуються ці досить великі вагони у картину дореволюційного трамвая у місті, створену іншими, тогочасними, фотографіями.29.05.2021 о 22:57 #18834Олексій АдамчикУчасникНу, а як цей вагон може функціонувати як двосторонній https://transphoto.org/photo/814970/?vid=502745? От зараз він поїде назад, виїде на двоколійку і що? Та й на Брянському заводі такий самий тупик. Я щось вже зарапортувався, нічого не розумію. Чи та палка знімається й переставляється на протилежний бік?
31.05.2021 о 09:46 #18835vicenteУчасникНе снимается, а вращается. Кондуктор тянет за верёвочку, отсоединяя штангу от воздушной сети, затем проворачивает на 180° и устанавливает снова.
31.05.2021 о 10:23 #18836Олексій АдамчикУчасникОлеже, зі штангою я зрозумів вже давно-давно. Це я тільки побачив (тисячний раз дивлячись на фотографію) палку вздовж відкритого салона, що не дає людям заходити-виходити з лівого боку вагона. Он, на неї поклав ліву руку пасажир чи кондуктор.
31.05.2021 о 21:57 #18837vladislav kliuchikУчасникНамагатимемось з часом розібратися з усіма цими вагонами. Якось не вписуються ці досить великі вагони у картину дореволюційного трамвая у місті, створену іншими, тогочасними, фотографіями.
Не только дореволюционного, а и советского послереволюционного тоже. Они ведь по отчёту дожили как минимум до рубежа 1931/1932 гг. Причём в 1931 году их аж 14 штук. А до 1931 могло быть и больше. И ни одного фото?
Может те “брянские” прицепы — местного производства завода Петровского, и к тем пульманоподобным не имеют отношения?
Один из маршрутов городского трамвая подъезжал к заводу. Городской трамвай мог заказать у завода или завод мог сам предложить изготовить несколько прицепов.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .