Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 661 по 675 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #18794
    vicente
    Учасник

    Я тоже вижу 744

    #18797
    imperator
    Учасник

    А каким образом туда попал КТМ2 с прицепным вагоном, ведь это не с первого маршрута трамвай?
    Состав заходил с Нагорки/Чернышевского и потом возвращался на вокзал или Курчатова? Линия же около Исторического музея тогда уже в 68году была убрана?
    Что за маршрут был?

    #18798

    Це перший маршрут. У 1968-70 рр. Татр ще не вистачало повністю закрити перший маршрут, а сам маршрут вже було передано у третє депо. В цей час ходили Татри і КТМ/П-2.

    #18808

    А усі вже це бачили https://midnipro.museum/poshtovi-lystivky-pochatku-khkh-storichchia/?
    По-перше, можна підтвердити номер 36 на вагоні на Садовій https://artkostyuk.com/forums/topic/inventarni-nomeri-dnipropetrovskogo-ruhomogo-skladu/page/30/#post-15464.
    По-друге, листівка під надрукованим номером 16. Я таку, здається, бачу вперше. Або геть забув. Це на перехресті з Клубною – Воскресенською. Але що, в ті часи у нас були й односторонні вагони? Якої фірми б ці вагони могли бути (дуже схоже, що моторний і причіпний – це комплект)? До речі, такі вагони не попричіплчюєш-порозчіплюєш – тільки поїздом крутитися. Дуже вузьке застосування у той час. Залізно закріплено на нинішньому першому маршруті.
    І напевно ж такий поїзд не один був; які б в них могли б бути номери? Щось між 22 і 36?

    #18812

    По-друге, листівка під надрукованим номером 16. Я таку, здається, бачу вперше. Або геть забув.

    Спасибо за наводку, я тоже первый раз ее вижу.

    #18823

    Розворот на Табірному базарі з’являється на плані аж 1913 року. На плані 1912-го ще нема. Тобто згаданий вище поїзд не пізніше 1912 року поставки. Що б же ж це могли бути за вагони? Про номери боюся навіть щось припустити. Які там 22 – 36?! Тут мають бути шістдесят якісь.

    #18824

    Якщо це https://transphoto.org/photo/1287575/?gid=530, https://transphoto.org/photo/1287574/?gid=530 причіпні вагони 1911 року (Гостиньського), а судячи з усього, так воно й є, то у мене питання: який моторний їх тягав?
    Я вже не кажу про причіпні Брянського завода – там агрегат розміром з пульман, тільки двовісний і з одним (!) посадковим майданчиком – посередині вагона https://transphoto.org/photo/571858/ (звичайно, якщо у нашому місті маються на увазі саме ці вагони, точніше, якщо мається на увазі саме той завод).

    #18830
    vicente
    Учасник

    Алексей, по ерайней мере первые два, а то и три варшавских вагона на фото – моторные. Это и воздухозабоники на крыше и фара на ближайшем вагоне на первом фото…

    #18831

    Так, фара й мене дуже бентежить. На даху я, чесно кажучи, не розрізняю повітрозабірників – мені здається, то ліхтар (для потрапляння світла у салон, хоча, мабуть, не лише світла, а й повітря). Але на київських і митищівських причіпних повітрозабірники є.
    Якщо порівнювати з даними бухгалтерського звіту за 1931 рік, ці вагони дуже просяться у причіпні. До того ж у П’ятигорську у червні 1935 вони виглядають досить суттєво “відремонтованими” у порівнянні з виглядом у нас у жовтні 1934. А вагони з п’ятигорськими номерами 33, 32, 30 (мабуть і 31, і 34) – це вагони, побудовані у П’ятигорському депо. Так що там таким займалися.
    Не вважайте за упертість, я поки схиляюся більше до причіпних. Але фару пояснити важкувато. І, якщо Вам не важко, Олеже, придивіться, будь ласка, до посадкових майданчиків, чи нема там ще якихось ознак моторного вагона?

    #18832
    vicente
    Учасник

    Алексей, воздухозаборники на Х и М – разные. На М – это 4 короба, по два с каждой стороны, на Х – что-то подобное тому, что мв видим и на фото вагонов Гостиньского.
    https://transphoto.org/photo/1468728/?vid=529586
    К сожалению, поиск по форуму не срабатывает у меня и я не могу найти варшавскую фотографию, которую Вы приводили здесь. Посмотрите у себя: отличаются ли там крыши моторного и прицепного. Как по мне – отличие должно быть. Потому что на моторных вагонах на крыше за воздухозаборниками (скорее всего) – электрооборудование, в часности – пусковые сопротивления, для охлаждения которых и производился забор воздуха.
    На второй фотографии, предоставленной Вами польских вагонов (там, где они ближе) видно рулевое колесо стояночного тормоза. По аналогии с КТМ/КТП, при условии, что вагон – моторный, оно находится справа от водителя. В прицепных КТМ/КТП колесо стояночного тормоза находилось на “посту” кондуктора. То есть от посадочной площадки со стороны салона. С другой стороны, никакой информации в сети по этим вагонам не нахожу. Так что, сложно сказать.

    #18833

    Дякую, Олеже! Ті фотографії отут https://artkostyuk.com/forums/topic/inventarni-nomeri-dnipropetrovskogo-ruhomogo-skladu/page/28/#post-13971.
    Намагатимемось з часом розібратися з усіма цими вагонами. Якось не вписуються ці досить великі вагони у картину дореволюційного трамвая у місті, створену іншими, тогочасними, фотографіями.

    #18834

    Ну, а як цей вагон може функціонувати як двосторонній https://transphoto.org/photo/814970/?vid=502745? От зараз він поїде назад, виїде на двоколійку і що? Та й на Брянському заводі такий самий тупик. Я щось вже зарапортувався, нічого не розумію. Чи та палка знімається й переставляється на протилежний бік?

    #18835
    vicente
    Учасник

    Не снимается, а вращается. Кондуктор тянет за верёвочку, отсоединяя штангу от воздушной сети, затем проворачивает на 180° и устанавливает снова.

    #18836

    Олеже, зі штангою я зрозумів вже давно-давно. Це я тільки побачив (тисячний раз дивлячись на фотографію) палку вздовж відкритого салона, що не дає людям заходити-виходити з лівого боку вагона. Он, на неї поклав ліву руку пасажир чи кондуктор.

    #18837
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Намагатимемось з часом розібратися з усіма цими вагонами. Якось не вписуються ці досить великі вагони у картину дореволюційного трамвая у місті, створену іншими, тогочасними, фотографіями.

    Не только дореволюционного, а и советского послереволюционного тоже. Они ведь по отчёту дожили как минимум до рубежа 1931/1932 гг. Причём в 1931 году их аж 14 штук. А до 1931 могло быть и больше. И ни одного фото?

    Может те “брянские” прицепы — местного производства завода Петровского, и к тем пульманоподобным не имеют отношения?

    Один из маршрутов городского трамвая подъезжал к заводу. Городской трамвай мог заказать у завода или завод мог сам предложить изготовить несколько прицепов.

Перегляд 15 повідомлень - з 661 по 675 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .