- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 6 місяців, 3 тижні тому by
vicente.
-
АвторЗаписи
-
21.11.2020 о 00:58 #16816
Олексій Адамчик
УчасникЩе один київський МТВ-82 https://transphoto.org/photo/1386269/?gid=530#2732450. Ну, або мався на увазі Г-34.
22.11.2020 о 23:48 #16821vicente
УчасникПерепрошую! Небагато, але дещо знайшов у себе: у номері «Електротранспортника» за 2.08.74 згадано такі трамвайні вагони: 1001, 1005, 1035, 1061, 1062, 1079, 1080, 1127, 1028 (так у газеті), 1093, 1094, 278, 294, 295, 289, 293.
Есть “расфасовка” по депо для КТМ-2 в этом номере? Или по маршрутам, может?
23.11.2020 о 01:09 #16822Олексій Адамчик
УчасникНі, на жаль оце все що є. Принаймні, у мене ніяких натяків на це не зазначено.
Але дуже Вам дякую, що перепитали, бо я примудрився навіть тут надурити – це номер не за 2.08, а за 20.09.74. Дуже перепрошую ще раз.
Коли вже зайшлося про той номер газети, то ось з нього є ще дві фотографії.23.11.2020 о 01:36 #16825vicente
УчасникАлексей, а в связи с чем они (вагоны) упомянуты там? Я к тому, что “Татры” , получается, на тот момент все – депо 3. Логично предположить, что и КТМ – там же. Зависит от темы статьи. Тем более, что 289 уже упоминался Вами в 1974 году как депо 3. А 293 в 1975 на 17-м маршруте (у меня в таблице я расположил его в депо 3, но не помню: прямо ли Вы указали на депо или я его туда определил, “по совокупности фактов”, так сказать)
23.11.2020 о 02:16 #16826Олексій Адамчик
УчасникНа жаль, нічого не записав. Тільки номери. І що це – трамвайні вагони. (Але навіть такий мій запис не означає, що це одиночні вагони. Наскільки я бачу, тут напевно йдеться про поїзди, просто могло бути, наприклад, щось про те, які вагони пройшли ремонт, і перелічено усі вагони, по два з поїзда).
Матеріалу проштудіювати треба було багато, часу було шкода на детальні записи, і фотографував, хоч і багато, але далеко не все. Дуже часто в мене просто перелічено інвентарні номери, що згадуються у якомусь номері.
Я теж підозрюю, що стаття, з якої цей перелік, висвітлює якісь події у третьому депо.
Я собі позначу, спробую не забути, коли буду у бібліотеці, сфотографувати статтю. Але це, мабуть, не найближим часом. Але, якщо бібліотеки не позачиняють, то й дуже довго тягнути не буду.02.12.2020 о 10:02 #16883vladislav kliuchik
Учасник03.12.2020 о 19:26 #16886Олексій Адамчик
УчасникЦе не Дніпро, Житомир. https://www.ebay.de/itm/JA434-Schytomyr-Schitomir-1941-Ukraine-schon-bei-Aufraumung/184564356618?hash=item2af8e4960a:g:TY0AAOSwc2pfyQjg. У нас така вишка “засвітилася” у хроніці про відновлення першої лінії у листопаді 1943 року. Це я до того, що такі вишки, видимо, були звичайними у трамвайному господарстві.
Это же наш трамвай!..
Дякую, Владиславе! Цікаво, що тут фото навіть більше за фото з архіву. Можливо, джерело інше. Або А. Оландер чомусь обрізав.
17.12.2020 о 23:43 #17031Олексій Адамчик
УчасникПотрійний поїзд на дев’ятці виглядає ніби із світлими дахами https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300775#18/48.47571/35.09610. Невже 69 КТМ-1?
На пятнадцятому не менше чотирьох “трійників” плюс один на Вокзалі, певно, теж п’ятнадцятий. А от на решті маршрутів, здається, якось зовсім небагато трамваїв. Кілька перших на Жовтневій площі зібралися чомусь… Чи це я у деревах нічого не бачу?..19.12.2020 о 13:04 #17038vicente
УчасникДа, ну… Какие КТМ-1 в те годы? КТМ-2 тоже были со светлым верхом
https://transphoto.org/photo/1260149/?gid=530
Также посмотрите на фото “единицы” КТМ/КТП-2 на Соборной – там тоже светлый верх. ИМХО, серой крышу уже в городе делали.
UPD: С другой стороны, в 1975, наверное, большинстао (если не все) крыш были серыми. Так что, может, это просто солнце на фото так отсвечивает.19.12.2020 о 14:43 #17039Олексій Адамчик
УчасникТак, безумовно. Я також не вірю у КТМ-1 у 1975 році. Швидше за все, сонце.
(Олеже, я там Вам обіцяв “Електротранспортник” за 1974 р. – мушу вибачитися, зараз не вийде. Я попізніше це зроблю.)
27.12.2020 о 21:55 #17082vladislav kliuchik
Учасник28.12.2020 о 02:03 #17085Олексій Адамчик
УчасникДякую, Владиславе. Значить, все ж шістка. Здається, перший вагон – 3хх. Другий, як на мене, саме причіпний, КТП-2. Тим паче, що і у підпису так написано.
18.01.2021 о 09:29 #17242vicente
УчасникПеренесу фото, привнденное Сергеем в теме о линиях. Что скажете о вагоне? Кто-то обратил внимание, что он отличается от МАN, к которым мы привыкли?
20.01.2021 о 20:05 #17257Олексій Адамчик
УчасникА чим саме? Як на мене, це вагон такий, як 22 “бельгійський”, тільки, як Ви десь тут (шукав-шукав – так і не знайшов) вірно зазначили трохи “дороблений” – стоянкове гальмо прикрито кожухом і вікно на захист водієві додано.
Скажіть, будь ласка, чого ми не бачимо?27.01.2021 о 14:24 #17284vicente
УчасникДа, Вы правы. Эти фотографии я как-то упустил. Есть ещё фото открытого на Проспекте (кажется, тот же 22, но это не точно). Городские открытые вагоны были другими (см вагоны 25, 32…). Так что, вполне себе “бельгийский” вагон. Прошу прощения.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .