Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 601 по 615 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #16816

    Ще один київський МТВ-82 https://transphoto.org/photo/1386269/?gid=530#2732450. Ну, або мався на увазі Г-34.

    #16821
    vicente
    Учасник

    Перепрошую! Небагато, але дещо знайшов у себе: у номері «Електротранспортника» за 2.08.74 згадано такі трамвайні вагони: 1001, 1005, 1035, 1061, 1062, 1079, 1080, 1127, 1028 (так у газеті), 1093, 1094, 278, 294, 295, 289, 293.

    Есть “расфасовка” по депо для КТМ-2 в этом номере? Или по маршрутам, может?

    #16822

    Ні, на жаль оце все що є. Принаймні, у мене ніяких натяків на це не зазначено.
    Але дуже Вам дякую, що перепитали, бо я примудрився навіть тут надурити – це номер не за 2.08, а за 20.09.74. Дуже перепрошую ще раз.
    Коли вже зайшлося про той номер газети, то ось з нього є ще дві фотографії.

    #16825
    vicente
    Учасник

    Алексей, а в связи с чем они (вагоны) упомянуты там? Я к тому, что “Татры” , получается, на тот момент все – депо 3. Логично предположить, что и КТМ – там же. Зависит от темы статьи. Тем более, что 289 уже упоминался Вами в 1974 году как депо 3. А 293 в 1975 на 17-м маршруте (у меня в таблице я расположил его в депо 3, но не помню: прямо ли Вы указали на депо или я его туда определил, “по совокупности фактов”, так сказать)

    #16826

    На жаль, нічого не записав. Тільки номери. І що це – трамвайні вагони. (Але навіть такий мій запис не означає, що це одиночні вагони. Наскільки я бачу, тут напевно йдеться про поїзди, просто могло бути, наприклад, щось про те, які вагони пройшли ремонт, і перелічено усі вагони, по два з поїзда).
    Матеріалу проштудіювати треба було багато, часу було шкода на детальні записи, і фотографував, хоч і багато, але далеко не все. Дуже часто в мене просто перелічено інвентарні номери, що згадуються у якомусь номері.
    Я теж підозрюю, що стаття, з якої цей перелік, висвітлює якісь події у третьому депо.
    Я собі позначу, спробую не забути, коли буду у бібліотеці, сфотографувати статтю. Але це, мабуть, не найближим часом. Але, якщо бібліотеки не позачиняють, то й дуже довго тягнути не буду.

    #16883
    vladislav kliuchik
    Учасник
    #16886

    Це не Дніпро, Житомир. https://www.ebay.de/itm/JA434-Schytomyr-Schitomir-1941-Ukraine-schon-bei-Aufraumung/184564356618?hash=item2af8e4960a:g:TY0AAOSwc2pfyQjg. У нас така вишка “засвітилася” у хроніці про відновлення першої лінії у листопаді 1943 року. Це я до того, що такі вишки, видимо, були звичайними у трамвайному господарстві.

    Это же наш трамвай!..

    Дякую, Владиславе! Цікаво, що тут фото навіть більше за фото з архіву. Можливо, джерело інше. Або А. Оландер чомусь обрізав.

    #17031

    Потрійний поїзд на дев’ятці виглядає ніби із світлими дахами https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=300775#18/48.47571/35.09610. Невже 69 КТМ-1?
    На пятнадцятому не менше чотирьох “трійників” плюс один на Вокзалі, певно, теж п’ятнадцятий. А от на решті маршрутів, здається, якось зовсім небагато трамваїв. Кілька перших на Жовтневій площі зібралися чомусь… Чи це я у деревах нічого не бачу?..

    #17038
    vicente
    Учасник

    Да, ну… Какие КТМ-1 в те годы? КТМ-2 тоже были со светлым верхом
    https://transphoto.org/photo/1260149/?gid=530
    Также посмотрите на фото “единицы” КТМ/КТП-2 на Соборной – там тоже светлый верх. ИМХО, серой крышу уже в городе делали.
    UPD: С другой стороны, в 1975, наверное, большинстао (если не все) крыш были серыми. Так что, может, это просто солнце на фото так отсвечивает.

    #17039

    Так, безумовно. Я також не вірю у КТМ-1 у 1975 році. Швидше за все, сонце.

    (Олеже, я там Вам обіцяв “Електротранспортник” за 1974 р. – мушу вибачитися, зараз не вийде. Я попізніше це зроблю.)

    #17082
    vladislav kliuchik
    Учасник
    #17085

    Дякую, Владиславе. Значить, все ж шістка. Здається, перший вагон – 3хх. Другий, як на мене, саме причіпний, КТП-2. Тим паче, що і у підпису так написано.

    #17242
    vicente
    Учасник

    Перенесу фото, привнденное Сергеем в теме о линиях. Что скажете о вагоне? Кто-то обратил внимание, что он отличается от МАN, к которым мы привыкли?

    #17257

    А чим саме? Як на мене, це вагон такий, як 22 “бельгійський”, тільки, як Ви десь тут (шукав-шукав – так і не знайшов) вірно зазначили трохи “дороблений” – стоянкове гальмо прикрито кожухом і вікно на захист водієві додано.
    Скажіть, будь ласка, чого ми не бачимо?

    #17284
    vicente
    Учасник

    Да, Вы правы. Эти фотографии я как-то упустил. Есть ещё фото открытого на Проспекте (кажется, тот же 22, но это не точно). Городские открытые вагоны были другими (см вагоны 25, 32…). Так что, вполне себе “бельгийский” вагон. Прошу прощения.

Перегляд 15 повідомлень - з 601 по 615 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .