Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 616 по 630 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #17345

    Можна дивитися скільки завгодно. Але це номер 59! https://www.facebook.com/MIDnipro/photos/a.133912831366887/434448581313309/?type=3&theater.

    #17346
    vicente
    Учасник

    https://transphoto.org/photo/815985/?vid=177640#2612672

    Не думаю, что “девятка” могла быть настолько “кривой”. Ещё более (как по мне) невероятным кажется там “ноль”. ИМХО, это дефект на фото – присутствуют “лишние” линии.

    #17452

    Нібито Харків. Здається, № 226. З іншими харківськими не порівнював. Просто машина цікава.

    #17535

    Надаю сьогоднішні фотографії “Електротранспортника” 1968, 1969, 1974 років з подробицями, яких я раніше не записав. У сенсі прив’язок вагонів до депо.
    Дати виходу статей у газеті прошу дивитися у назвах файлів. Також перепрошую, де-не-де погана якість.
    Зверну увагу на колаж у номері за 18.07.69: водій четвертого маршрута на тлі КТМ/П-1. Що б це означало – чи то нічого не означає (швидше за все), чи то КТМ/П-1 таки є у третьому депо, чи то четвірку вже переводять назад у перше?..

    #17665
    vicente
    Учасник

    Я так понимаю, “113-813” – опечатка. Речь, очевидно, идёт о поезде 713-813…

    #17670

    Звичайно, як і 10,61 і 1127 у останній замітці.

    #17673
    vicente
    Учасник

    Подождите, подождите. А, что с нумерацией КТМ/КТП-1? Почему у меня в голове – каша? Прицепные должны быть на 4 десятка меньше, чем моторные, нет? 49-409 и т.д.??
    Что это за поезд 93-494???

    #17674
    vicente
    Учасник

    UPD..
    Тоже очепятка, наверное. Там же на 461 всё закончилось, а 462 уже КТП-2 был с 1963 года, а вагон 494 в то время, когда статья писалась вполне себе существовал в поезде КТМ/КТП-2 344-494

    #17780

    Я щось знов трохи замислився і знов я до пуття не розумію сенсу в так розповсюджених перебивках інвентарних номерів. Якщо неважко, може хтось пояснити на прикладі коментаря Андрія Янковського, хай пробачить він мені таке використання його коментаря? І окремо дякую йому за нього! https://transphoto.org/photo/1398457/#2785262.
    Я продублюю його частину, Андрій припускає, що: “…1149 официально переделали в служебный Г-34, но реально под этим номером где-то до 1995 года ездил МТВ-82. Вероятно, контроль за служебным ПС был не такой строгий и там могли быть перебивки даже между вагонами совсем разных моделей.
    По документам разных вагонов с номером Г-34 быть скорее всего не могло.”
    Мені неясно таке: куди за такою “схемою” подіти за бухгалтерськими документами цей самий МТВ-82?
    P. S. Не можу зайвий раз не відзначити, що для прикладу трапився той унікально (?) перебудований на двосторонній явно київський МТВ-82.

    #18123

    От ще новини
    “…Виготовлені у Миколаєві трамвайні вагони отримали у Києві деповські номери 801 – 820. Вони виявилися надійними і витривалими, отож пропрацювали у Києві до початку 1950-х років. Після ремонту та модернізації вагони, виготовлені у Миколаєві, були передані із Києва у інші міста України, зокрема 10 таких вагонів отримав Дніпропетровськ…”
    Це стверджують тут https://photo-lviv.in.ua/iz-istorii-vyrobnytstva-tramvaiv-v-ukraini/.
    Але десять знов виявлених вагонів… Більш ніж підозрило. Штук для 5-7 я б вигадав пояснення. Для десяти… – майже виключаю таку можливість.

    #18127

    На трансфото у цих вагонів інша доля, правдоподібніша звичайно, але диму без вогню ж не буває. Звідкілясь автори ж таке взяли.
    Принагідно – чудова книжка https://elib.nlu.org.ua/view.html?&id=605! Хтозна, може щось подібне, скажімо, щодо всієї України було видано? А у цій, зокрема, можна зблизька і зсередини подивитися на “пульмани” з-да Домбаля.

    #18435

    Нехай сьогодні буде день дніпропетровського електротранспорта.
    Якийсь витвір КЗЕТ’а на пл. М. Островського. 99 % сьомий маршрут. Це не М1, хоча й схоже на їхні передки. Але тут задок. Швидше за все той КТП-59 № 701 (віримо “Електротранспорту України”), але це також не факт. Їхні задки також переважно не такі були. Може, якийсь “позасистемний” пульман?
    І ще: мені візуально здається, що там між стійками 6 вікон. Але цього не може бути, це не КТП-1 – 10000 %. Сподіваюся, що це лише здається, і там 12 вікон між стійками, які йдуть далеко ліворуч за кадр.
    P. S. До речі, у пульманів (просто пульманів, німецьких, перебудованих КЗЕТ’ом) посередині були ще стійки; вікна вздовж вагона між стійками розподілялися 6-3-6. Це я на http://www.mashke.org надивився. Дякую С. Машкевичу!
    “Прапор юності”, 21 червня 1967 року. Дякуємо їм і Р. Суворову.

    #18437

    Щиро дякуючи Вікторові Грабовському і Олені Присягиній, хотілося б запитати: який номер у друого “Б” (що на зупинці)?, що намальовано на вітрині “Соків – Вод – Морозива”?, який номер вагона, що їде в бік Вокзала?, чи вірно я бачу решту номерів – 625 і 1253? На оригіналі все це, мені здається, має бути видно.
    Я переконаний, що це все ж вісімдесяті роки, щось 1981-82 – на підставі тих-таки номерів, перш за все. Наперед дякую!
    Йдеться про https://www.facebook.com/photo?fbid=1147817882348033&set=oa.487191225118338.

    (Два тролейбуси один за одним – класика жанру!)

    #18438
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Якийсь витвір КЗЕТ’а на пл. М. Островського. 99 % сьомий маршрут. Це не М1, хоча й схоже на їхні передки. Але тут задок. Швидше за все той КТП-59 № 701 (віримо «Електротранспорту України»), але це також не факт. Їхні задки також переважно не такі були. Може, якийсь «позасистемний» пульман?
    І ще: мені візуально здається, що там між стійками 6 вікон. Але цього не може бути, це не КТП-1 — 10000 %. Сподіваюся, що це лише здається, і там 12 вікон між стійками, які йдуть далеко ліворуч за кадр.

    Может быть, что это тот самый КТП-59, но ДТТУ за несколько лет успело его немного, так сказать, “подредактировать”.

    #18439

    Щиро дякуючи Вікторові Грабовському і Олені Присягиній, хотілося б запитати: який номер у друого «Б» (що на зупинці)?, що намальовано на вітрині «Соків — Вод — Морозива»?, який номер вагона, що їде в бік Вокзала?, чи вірно я бачу решту номерів — 625 і 1253? На оригіналі все це, мені здається, має бути видно.
    Я переконаний, що це все ж вісімдесяті роки, щось 1981-82 — на підставі тих-таки номерів, перш за все. Наперед дякую!
    Йдеться про https://www.facebook.com/photo?fbid=1147817882348033&set=oa.487191225118338.

    (Два тролейбуси один за одним — класика жанру!)

    Вижу только 625 номер троллейбуса, на все остальные вопросы ответов нет.

Перегляд 15 повідомлень - з 616 по 630 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .