- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 2 місяці тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
29.01.2021 о 21:28 #17345Олексій АдамчикУчасник
Можна дивитися скільки завгодно. Але це номер 59! https://www.facebook.com/MIDnipro/photos/a.133912831366887/434448581313309/?type=3&theater.
29.01.2021 о 22:29 #17346vicenteУчасникhttps://transphoto.org/photo/815985/?vid=177640#2612672
Не думаю, что “девятка” могла быть настолько “кривой”. Ещё более (как по мне) невероятным кажется там “ноль”. ИМХО, это дефект на фото – присутствуют “лишние” линии.
09.02.2021 о 11:33 #17452Олексій АдамчикУчасникНібито Харків. Здається, № 226. З іншими харківськими не порівнював. Просто машина цікава.
Attachments:
16.02.2021 о 00:54 #17535Олексій АдамчикУчасникНадаю сьогоднішні фотографії “Електротранспортника” 1968, 1969, 1974 років з подробицями, яких я раніше не записав. У сенсі прив’язок вагонів до депо.
Дати виходу статей у газеті прошу дивитися у назвах файлів. Також перепрошую, де-не-де погана якість.
Зверну увагу на колаж у номері за 18.07.69: водій четвертого маршрута на тлі КТМ/П-1. Що б це означало – чи то нічого не означає (швидше за все), чи то КТМ/П-1 таки є у третьому депо, чи то четвірку вже переводять назад у перше?..Attachments:
20.02.2021 о 05:03 #17665vicenteУчасникЯ так понимаю, “113-813” – опечатка. Речь, очевидно, идёт о поезде 713-813…
20.02.2021 о 10:38 #17670Олексій АдамчикУчасникЗвичайно, як і 10,61 і 1127 у останній замітці.
20.02.2021 о 12:07 #17673vicenteУчасникПодождите, подождите. А, что с нумерацией КТМ/КТП-1? Почему у меня в голове – каша? Прицепные должны быть на 4 десятка меньше, чем моторные, нет? 49-409 и т.д.??
Что это за поезд 93-494???20.02.2021 о 12:11 #17674vicenteУчасникUPD..
Тоже очепятка, наверное. Там же на 461 всё закончилось, а 462 уже КТП-2 был с 1963 года, а вагон 494 в то время, когда статья писалась вполне себе существовал в поезде КТМ/КТП-2 344-49401.03.2021 о 20:40 #17780Олексій АдамчикУчасникЯ щось знов трохи замислився і знов я до пуття не розумію сенсу в так розповсюджених перебивках інвентарних номерів. Якщо неважко, може хтось пояснити на прикладі коментаря Андрія Янковського, хай пробачить він мені таке використання його коментаря? І окремо дякую йому за нього! https://transphoto.org/photo/1398457/#2785262.
Я продублюю його частину, Андрій припускає, що: “…1149 официально переделали в служебный Г-34, но реально под этим номером где-то до 1995 года ездил МТВ-82. Вероятно, контроль за служебным ПС был не такой строгий и там могли быть перебивки даже между вагонами совсем разных моделей.
По документам разных вагонов с номером Г-34 быть скорее всего не могло.”
Мені неясно таке: куди за такою “схемою” подіти за бухгалтерськими документами цей самий МТВ-82?
P. S. Не можу зайвий раз не відзначити, що для прикладу трапився той унікально (?) перебудований на двосторонній явно київський МТВ-82.25.03.2021 о 17:19 #18123Олексій АдамчикУчасникОт ще новини
“…Виготовлені у Миколаєві трамвайні вагони отримали у Києві деповські номери 801 – 820. Вони виявилися надійними і витривалими, отож пропрацювали у Києві до початку 1950-х років. Після ремонту та модернізації вагони, виготовлені у Миколаєві, були передані із Києва у інші міста України, зокрема 10 таких вагонів отримав Дніпропетровськ…”
Це стверджують тут https://photo-lviv.in.ua/iz-istorii-vyrobnytstva-tramvaiv-v-ukraini/.
Але десять знов виявлених вагонів… Більш ніж підозрило. Штук для 5-7 я б вигадав пояснення. Для десяти… – майже виключаю таку можливість.25.03.2021 о 23:11 #18127Олексій АдамчикУчасникНа трансфото у цих вагонів інша доля, правдоподібніша звичайно, але диму без вогню ж не буває. Звідкілясь автори ж таке взяли.
Принагідно – чудова книжка https://elib.nlu.org.ua/view.html?&id=605! Хтозна, може щось подібне, скажімо, щодо всієї України було видано? А у цій, зокрема, можна зблизька і зсередини подивитися на “пульмани” з-да Домбаля.30.03.2021 о 20:21 #18435Олексій АдамчикУчасникНехай сьогодні буде день дніпропетровського електротранспорта.
Якийсь витвір КЗЕТ’а на пл. М. Островського. 99 % сьомий маршрут. Це не М1, хоча й схоже на їхні передки. Але тут задок. Швидше за все той КТП-59 № 701 (віримо “Електротранспорту України”), але це також не факт. Їхні задки також переважно не такі були. Може, якийсь “позасистемний” пульман?
І ще: мені візуально здається, що там між стійками 6 вікон. Але цього не може бути, це не КТП-1 – 10000 %. Сподіваюся, що це лише здається, і там 12 вікон між стійками, які йдуть далеко ліворуч за кадр.
P. S. До речі, у пульманів (просто пульманів, німецьких, перебудованих КЗЕТ’ом) посередині були ще стійки; вікна вздовж вагона між стійками розподілялися 6-3-6. Це я на http://www.mashke.org надивився. Дякую С. Машкевичу!
“Прапор юності”, 21 червня 1967 року. Дякуємо їм і Р. Суворову.Attachments:
30.03.2021 о 20:49 #18437Олексій АдамчикУчасникЩиро дякуючи Вікторові Грабовському і Олені Присягиній, хотілося б запитати: який номер у друого “Б” (що на зупинці)?, що намальовано на вітрині “Соків – Вод – Морозива”?, який номер вагона, що їде в бік Вокзала?, чи вірно я бачу решту номерів – 625 і 1253? На оригіналі все це, мені здається, має бути видно.
Я переконаний, що це все ж вісімдесяті роки, щось 1981-82 – на підставі тих-таки номерів, перш за все. Наперед дякую!
Йдеться про https://www.facebook.com/photo?fbid=1147817882348033&set=oa.487191225118338.(Два тролейбуси один за одним – класика жанру!)
31.03.2021 о 01:40 #18438vladislav kliuchikУчасникЯкийсь витвір КЗЕТ’а на пл. М. Островського. 99 % сьомий маршрут. Це не М1, хоча й схоже на їхні передки. Але тут задок. Швидше за все той КТП-59 № 701 (віримо «Електротранспорту України»), але це також не факт. Їхні задки також переважно не такі були. Може, якийсь «позасистемний» пульман?
І ще: мені візуально здається, що там між стійками 6 вікон. Але цього не може бути, це не КТП-1 — 10000 %. Сподіваюся, що це лише здається, і там 12 вікон між стійками, які йдуть далеко ліворуч за кадр.Может быть, что это тот самый КТП-59, но ДТТУ за несколько лет успело его немного, так сказать, “подредактировать”.
31.03.2021 о 10:29 #18439Сергій МушенокУчасникЩиро дякуючи Вікторові Грабовському і Олені Присягиній, хотілося б запитати: який номер у друого «Б» (що на зупинці)?, що намальовано на вітрині «Соків — Вод — Морозива»?, який номер вагона, що їде в бік Вокзала?, чи вірно я бачу решту номерів — 625 і 1253? На оригіналі все це, мені здається, має бути видно.
Я переконаний, що це все ж вісімдесяті роки, щось 1981-82 — на підставі тих-таки номерів, перш за все. Наперед дякую!
Йдеться про https://www.facebook.com/photo?fbid=1147817882348033&set=oa.487191225118338.(Два тролейбуси один за одним — класика жанру!)
Вижу только 625 номер троллейбуса, на все остальные вопросы ответов нет.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .