- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 8 місяців тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
22.04.2020 о 19:37 #14087Артем КостюкХранитель
Смотрите: что появилось в группе Елены Присягиной!
пересечение с ЖД веткой в этом месте, я правильно понял?
https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.47509/35.01592
22.04.2020 о 20:45 #14088Олексій АдамчикУчасникМайже. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.47526/35.01579.
Я розумію, що всі знають, але хай буде: залізниця – це колія “Міськвітки” – комунального підприємства міста, трамвайна колія – лінія восьмого маршрута.
А фотографія – шедевр у значенні інформаційної цінності (навіть попри те, що ми не бачимо й половини стрілок і пересічень на цьому перехресті).22.04.2020 о 20:57 #14089Сергій МушенокУчасник22.04.2020 о 21:13 #14091Сергій МушенокУчасникКомментарий отсюда https://transphoto.org/photo/369076/#2608620 от Владислава.
Маршрут № 3 (Діївка – Виконкомівська)
Трамвай шёл маршрутом: Диёвка (Кайдаки) — Фабрики — Пастера — Карла Маркса — Артёма — Чкалова — Кольцо на Исполкомовской
Т.е. тройка вот так вот мудрено там разворачивалась?
Хотя с другой стороны а как по другому там.22.04.2020 о 21:15 #14092Олексій АдамчикУчасникЯк вони їх фарбували в ті часи?! На більшій частині фотографій номери майже неможливо розгледіти, а про те, щоб розібрати їх й мови не йде! Ну ось тут – ну куди вже крупніше, ближче, що ще треба?! А номери – не прочитати! Чи це тонкощі фотопередачі якісь?
22.04.2020 о 21:18 #14093Олексій АдамчикУчасникКомментарий отсюда https://transphoto.org/photo/369076/#2608620 от Владислава.
Маршрут № 3 (Діївка — Виконкомівська)
Трамвай шёл маршрутом: Диёвка (Кайдаки) — Фабрики — Пастера — Карла Маркса — Артёма — Чкалова — Кольцо на Исполкомовской
Т.е. тройка вот так вот мудрено там разворачивалась?
Хотя с другой стороны а как по другому там.Так а що мудреного? Щоб ми все однаково розуміли – вул. Виконкомська – це нині існуючий тупик, не “Міськрада”.
22.04.2020 о 21:20 #14094Сергій МушенокУчасникА не может быть, что номера нет, вагон только поступил? Хотя не похоже, и кажется если есть трафарет с маршрутом, то должен быть и номер уже нанесен?
22.04.2020 о 21:34 #14095Олексій АдамчикУчасникНа моторному номери є – як мінімум біля посадкових майданчиків. Не здивуюся, якщо й на “морді” також є, але нам не видно – такі кольори. На причіпному – не знаходжу ніде.
А вагонів від початку 1910-х до 1927-го, вважаємо, що не надходило. Це поліпшений (як мінімум, кабіну водія зашито) M. A. N. з отих, видимо, найпізніших, “з виступом попереду”. Ага, і буфер додано такий, як був чи то у старіших M. A. N.’ів, чи то у міській компанії.22.04.2020 о 21:34 #14096Сергій МушенокУчасникТак а що мудреного? Щоб ми все однаково розуміли — вул. Виконкомська — це нині існуючий тупик, не «Міськрада».
Спасибо, не для всех это очевидно выходит, в т.ч. и меня)
Т.е. эта схема врет или была и такая конечная?Attachments:
22.04.2020 о 21:41 #14098Олексій АдамчикУчасникУ 1940-му і з 1949 до 1966 р. був тупик на Центральній площі. А з 1927 до як мінімум 1936 р. тупик був на Виконкомівській.
22.04.2020 о 21:48 #14099Сергій МушенокУчасникУ 1940-му і з 1949 до 1966 р. був тупик на Центральній площі. А з 1927 до як мінімум 1936 р. тупик був на Виконкомівській.
Спасибо, я начинаю понимать, что наверное мало что знаю о трамвайных маршрутах города, только верха какие-то. Насколько все менялось со временем. Не зря в этой теме уже 28 стр. написана).
22.04.2020 о 21:51 #14100Олексій АдамчикУчасникЩодо схем, то з часу їх появи на gorod.dp.ua все-таки з’явилося багато інформації – вони потихеньку застарівають. В принципі, посилатися на них вже трохи небезпечно, там є відверті помилки. На цій, 1940-го року, з першого погляду кидається в око таке: маршр. 5 має такий вигляд не з 1925, а з 1935 року, маршрут 7 з’явився не 1934, а 1932 (малоймовірно, але можливо, що 1931 або 1933) року, Цегельні заводи не мали номера – ні 6, ані якого іншого, і до вокзала цей маршрут не пролягав – лише до перехрестя Ю. Савченка – просп. Пушкіна.
Але на свій час ці схеми були, безумовно “прогресивними”, так що їх автору подякуємо за них.22.04.2020 о 21:53 #14101Олексій АдамчикУчасникУ 1940-му і з 1949 до 1966 р. був тупик на Центральній площі. А з 1927 до як мінімум 1936 р. тупик був на Виконкомівській.
Я також невірно написав – на Центральній площі – до 1957 року, а з 1957 до 1966 – на пл. Дем’яна Бідного.
22.04.2020 о 21:55 #14102Сергій МушенокУчасникА раз уж про схему зашла речь, с какого года появилась перемычка на 5-о маршруте перед зданием музея? С 1934, как указано на схеме или нет?
22.04.2020 о 22:02 #14103Олексій АдамчикУчасникА раз уж про схему зашла речь, с какого года появилась перемычка на 5-о маршруте перед зданием музея? С 1934, как указано на схеме или нет?
Так. Це відомо на 100 %. Уведено до експлуатації – 1 вересня 1934 р.
Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .