Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 406 по 420 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #14087
    Артем Костюк
    Хранитель

    Смотрите: что появилось в группе Елены Присягиной!

    пересечение с ЖД веткой в этом месте, я правильно понял?

    https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.47509/35.01592

    #14088

    Майже. https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.47526/35.01579.
    Я розумію, що всі знають, але хай буде: залізниця – це колія “Міськвітки” – комунального підприємства міста, трамвайна колія – лінія восьмого маршрута.
    А фотографія – шедевр у значенні інформаційної цінності (навіть попри те, що ми не бачимо й половини стрілок і пересічень на цьому перехресті).

    #14089
    #14091

    Комментарий отсюда https://transphoto.org/photo/369076/#2608620 от Владислава.

    Маршрут № 3 (Діївка – Виконкомівська)

    Трамвай шёл маршрутом: Диёвка (Кайдаки) — Фабрики — Пастера — Карла Маркса — Артёма — Чкалова — Кольцо на Исполкомовской

    Т.е. тройка вот так вот мудрено там разворачивалась?
    Хотя с другой стороны а как по другому там.

    #14092

    Як вони їх фарбували в ті часи?! На більшій частині фотографій номери майже неможливо розгледіти, а про те, щоб розібрати їх й мови не йде! Ну ось тут – ну куди вже крупніше, ближче, що ще треба?! А номери – не прочитати! Чи це тонкощі фотопередачі якісь?

    #14093

    Комментарий отсюда https://transphoto.org/photo/369076/#2608620 от Владислава.

    Маршрут № 3 (Діївка — Виконкомівська)

    Трамвай шёл маршрутом: Диёвка (Кайдаки) — Фабрики — Пастера — Карла Маркса — Артёма — Чкалова — Кольцо на Исполкомовской

    Т.е. тройка вот так вот мудрено там разворачивалась?
    Хотя с другой стороны а как по другому там.

    Так а що мудреного? Щоб ми все однаково розуміли – вул. Виконкомська – це нині існуючий тупик, не “Міськрада”.

    #14094

    А не может быть, что номера нет, вагон только поступил? Хотя не похоже, и кажется если есть трафарет с маршрутом, то должен быть и номер уже нанесен?

    #14095

    На моторному номери є – як мінімум біля посадкових майданчиків. Не здивуюся, якщо й на “морді” також є, але нам не видно – такі кольори. На причіпному – не знаходжу ніде.
    А вагонів від початку 1910-х до 1927-го, вважаємо, що не надходило. Це поліпшений (як мінімум, кабіну водія зашито) M. A. N. з отих, видимо, найпізніших, “з виступом попереду”. Ага, і буфер додано такий, як був чи то у старіших M. A. N.’ів, чи то у міській компанії.

    #14096

    Так а що мудреного? Щоб ми все однаково розуміли — вул. Виконкомська — це нині існуючий тупик, не «Міськрада».

    Спасибо, не для всех это очевидно выходит, в т.ч. и меня)
    Т.е. эта схема врет или была и такая конечная?

    #14098

    У 1940-му і з 1949 до 1966 р. був тупик на Центральній площі. А з 1927 до як мінімум 1936 р. тупик був на Виконкомівській.

    #14099

    У 1940-му і з 1949 до 1966 р. був тупик на Центральній площі. А з 1927 до як мінімум 1936 р. тупик був на Виконкомівській.

    Спасибо, я начинаю понимать, что наверное мало что знаю о трамвайных маршрутах города, только верха какие-то. Насколько все менялось со временем. Не зря в этой теме уже 28 стр. написана).

    #14100

    Щодо схем, то з часу їх появи на gorod.dp.ua все-таки з’явилося багато інформації – вони потихеньку застарівають. В принципі, посилатися на них вже трохи небезпечно, там є відверті помилки. На цій, 1940-го року, з першого погляду кидається в око таке: маршр. 5 має такий вигляд не з 1925, а з 1935 року, маршрут 7 з’явився не 1934, а 1932 (малоймовірно, але можливо, що 1931 або 1933) року, Цегельні заводи не мали номера – ні 6, ані якого іншого, і до вокзала цей маршрут не пролягав – лише до перехрестя Ю. Савченка – просп. Пушкіна.
    Але на свій час ці схеми були, безумовно “прогресивними”, так що їх автору подякуємо за них.

    #14101

    У 1940-му і з 1949 до 1966 р. був тупик на Центральній площі. А з 1927 до як мінімум 1936 р. тупик був на Виконкомівській.

    Я також невірно написав – на Центральній площі – до 1957 року, а з 1957 до 1966 – на пл. Дем’яна Бідного.

    #14102

    А раз уж про схему зашла речь, с какого года появилась перемычка на 5-о маршруте перед зданием музея? С 1934, как указано на схеме или нет?

    #14103

    А раз уж про схему зашла речь, с какого года появилась перемычка на 5-о маршруте перед зданием музея? С 1934, как указано на схеме или нет?

    Так. Це відомо на 100 %. Уведено до експлуатації – 1 вересня 1934 р.

Перегляд 15 повідомлень - з 406 по 420 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .