Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 421 по 435 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #14106
    vicente
    Учасник

    пересечение с ЖД веткой в этом месте, я правильно понял?

    Да. Но, я такой зум с этого ракурса ещё не встречал. Интересна вот эта стрелка в ширококоллейное депо. Вернее – это выезд из него. Параллельно ней, “от вокзала” стрелки не видно. Въезд в депо был выше по Трамвайному переулку. Его видно на аэроснимке. Очевидно, выезжали они в сторону вокзала. По-прежнему не укладывается в голове какая либо возможность поворота с переулка на Проспект.

    #14107

    Интересна вот эта стрелка в ширококоллейное депо. Вернее — это выезд из него. Параллельно ней, «от вокзала» стрелки не видно. Въезд в депо был выше по Трамвайному переулку. Его видно на аэроснимке. Очевидно, выезжали они в сторону вокзала. По-прежнему не укладывается в голове какая либо возможность поворота с переулка на Проспект.

    Тобто, тут вагони першого маршрута заїздили заднім ходом, як у другому депо? Перепрошую, можливо й нормально заїздили.
    Щодо повороту – у мене тепер також з’явилися величезні сумніви. Поворота з проспекта на провулок, на мій погляд, точно немає, але з провулка на проспект оці рейки мали б вивести. Але місця їм я щось не дуже знаходжу.

    #14109

    По фото с тройкой, как я его не крутил, что я с ним не делал, но даже намека на номер вагона не увидел.

    #14110

    На аерофото 1941 бачу ще й заїзди (не виключаю, що виїзди також є) в сараї першого депо з цього (Трамвайного, видимо) провулка.

    #14111
    vicente
    Учасник

    С обоих путей? Мне кажется, что стрелки были только с тех путей, которые быди со стороны депо: выезд мы видим на фото, а заезд – дальше по Переулку со стороны ул. Трамвайной/ул. Боброва.

    #14112
    vicente
    Учасник

    По поводу вагона – мне кажется, что вагон не последней серии Бельгийского Трамвая. На тех контроллер был как бы “вынесен” в торце вагона. Здесь, вроде , нет такого. Фара… фара может быть, была добавлена. Осторожно предположу, что вагон – из Городского Трамвая номер 13 или 43

    #14113

    С обоих путей? Мне кажется, что стрелки были только с тех путей, которые быди со стороны депо: выезд мы видим на фото, а заезд — дальше по Переулку со стороны ул. Трамвайной/ул. Боброва.

    Тобто, так, як я припустив до закреслення – заїзд вагонів першого маршрута – лише задом? Я просто вирішив, що радіус у заїзда з напрямку від вокзала буде такий саме, як і від Боброва, і тому нічого не заважає йому там бути, просто я його не бачу. (Я просто і від Боброва не бачу заїзда у відкритий парк (саме так у архівних документах називають цю частину десь від початку 1934 року; до цього називали її “третім парком”).
    А от заїзд в сараї старої частини першого депо я, начебто, розрізняю. Від вокзала точно, але можливо, що й виїзд у напрямку вокзала також є.
    Додаю цю ділянку покрупніше і акти 1934 року зі вказанням колій відкритого парка, щоправда, це 1934 рік, до 1941 щось могло й змінитися. У 1934, виявляється, тут були й вузькі колії також.
    Стоп. Оце написав і тільки зараз подумав: які вузькі колії? Як, звідки на них заїхати??? Та й взагалі, де там дванадцять колій??? Все нові й нові питання. Де б взяти відповідей?

    #14125

    По поводу вагона — мне кажется, что вагон не последней серии Бельгийского Трамвая. На тех контроллер был как бы «вынесен» в торце вагона. Здесь, вроде , нет такого. Фара… фара может быть, была добавлена. Осторожно предположу, что вагон — из Городского Трамвая номер 13 или 43

    Ось контролер, здається, є. Знов ця дика гра світла, тіней і чорно-білих кольорів.
    Для розваги зазначу, що я біля задніх “дверей” бачу щось, схоже на 42, а біля передніх – щось, схоже на 52.

    #14127

    Ось контролер, здається, є. Знов ця дика гра світла, тіней і чорно-білих кольорів…

    Хотів вже написати, що ні, не може бути – на вагонах 46 і 50 (впевнений, що там 59) контролер зовсім у іншому місці. Ач ось ще одне відоме фото – контролер саме у цьому місці. Вагон також M. A. N., тільки відкритий, як 46, і з таким саме буфером, але контролер – не з краю, а ближче до середини, як на нашому фото.
    От тільки знов-таки: що ж в нього нагорі написано??? Це 1924 рік.
    P. S. Щось модифікацій вагонів стає забагато.

    #14129
    vicente
    Учасник

    Алексей, Вы путаете контроллер со стояночным тормозом. Я ещё раз прикрепляю фото страницы Straßenbahn Magazin. Обратите внимание на фото вагона 12 вверху. Вал стояночного тормоза находится снаружи (позже их одели в кожух, его-то мы и видим на фото). Левой рукой водитель держит контроллер, которым и управляет вагоном. Ручка контроллера вращает барабанный механизм с контактами. Этот блок находится в кабине и не виден нам. На 44-54 Бельгийского Трамвая весь этот блок как бы вынесен наружу и образует что-то похожее на закругленный “балкон”. И находится по центру маски вагона. Стояночный в кожухе там тоже присутствует сбоку на своём месте.

    #14131
    Артем Костюк
    Хранитель

    Я этот альбом так давно листал, что совсем забыл какие фото я там видел. Да и запомнить сложно, потому что там сотни фотографий. Когда я его покупал, меня предупредили, что не желательно публиковать, поэтому я и положил книгу на полку. Раз такое дело, я периодически буду публиковать хотя бы для своих в разных ветках этого форума интересные фотографии

    #14133

    Дякую, Олеже! Про контролер – то я від великого розуму так вигадав.
    Я тільки тепер розгледів, що там лише труба – отой кожух гальма, а я сприймав так, що то й є отой “балкон”. Ну тепер вже розгледів. Дякую!
    Щодо фото 1924 року, то на даху, можливо, фара чи гучномовець?
    (На фото спробував показати, що я собі уявив).

    #14136

    Повертаючись до питання про пересадкові пункти – релама з адреса-календаря Катеринославської губернії на 1900 рік (тобто видано його у 1899 році).
    За такої системи я геть не бачу сенсу в маршруті на Йорданську, довшому ніж від проспекта. Безумовно, одразу виникає думка – точно так само нема сенсу у маршруті Пристань – Базарна – логічніше було б підвозити до проспекта від Базарної і від пристані. Але факт наявності цього маршрута – доконаний.

    Attachments:
    #14160
    vicente
    Учасник

    Ну, пересадка может быть в обратную сторону:
    Можно было ехать с Соборной на Б.Базарную, С Соборной или Б.Базарной на Иорданскую и с вокзала на Пристань ))

    #14211

    Давно хотів таке побачити. Стрілка з проспекта на Шмідта. Колійникам, здається, там є що підправити. За фото дякуємо Григорієві Цапову.
    Ще б побачити з невеликої висоти колії на перехресті Шмідта – просп. Пушкіна…

    Attachments:
Перегляд 15 повідомлень - з 421 по 435 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .