- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 8 місяців тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
27.05.2020 о 12:00 #14219Сергій МушенокУчасник
Набрел на такой план города 1928 из книги “Донбасс. Южный горно-промышленный район”
Интересна она тем, как мне кажется, что на ней указаны трамвайные маршруты с указанием номеров. Возможно она будет интересна в этой теме.Attachments:
27.05.2020 о 14:12 #14221Олексій АдамчикУчасникСергію, дуже дякую! Оце так знахідка!!!
Залізничну міськвітку зараховано до трамваю, є 5, а є 5д – ну, це все таке, а от колія Привокзальною вул. (з Островського на проспект) – це новина дня. Якщо це правда, то ось воно – з’єднання бельгійської з міською мережею. Мало проіснувати хоча б до 1931 року, до з’єднання на Чкалова між Артема і Короленка. Здавалося б, простіше було просто з’єднати лінії 4 і 5 на перехресті Пастера – Вокзальна, але їм (тодішнім людям) видніше, звичайно.
Схема, швидше за все, станом на 1925-26 рік, бо трійки нема і двійка коротка.
Клас! Дякую, Сергію!27.05.2020 о 14:23 #14222Олексій АдамчикУчасникМожливо, хтось зможе до пуття роздивитися, чи не прокладають вони її тут?
Attachments:
27.05.2020 о 14:46 #14224Сергій МушенокУчасникСтранно, на 1929 или даже раньше эта ветка по Привокзальной не обозначена.
Attachments:
27.05.2020 о 15:36 #14226Олексій АдамчикУчасникМожна було б сказати, що це з’єднання зробили на вокзальній петлі, і потреба у вітці Привокзальною відпала. Але з матеріалів, що є у Держ. архіві Дн-вської обл., ясно, що на початку 1934 року на тій петлі мережі не поєднувалися. Та й взагалі, дивним виглядає факт демонтажу тієї колії, після яких би подій він ні відбувся.
28.05.2020 о 21:39 #14230vladislav kliuchikУчасникИнтересно, когда появился и исчез этот 5-Д и вообще что означает буква “Д”? Долгий, длинный? Открывали его вроде как 5?
28.05.2020 о 22:46 #14240Олексій АдамчикУчасникНавіть неясно, 5д – від Пристані чи від Табірної? Щось воно у всі часи складнощі з лінією на Кодаки. А може, просто будь-які складнощі у трамвайному господарстві вирішували (вирішують?) насамперед на шкоду цій лінії. Треба чекати “Зорю” за 1926 рік. Заразом треба дізнатися про етапи подовження двійки.
До речі, про двійку. Я все просував ідею, що десь року з 1934 у двійки мав бути тупик через залізницю, на теперішній території з-да Леніна. Зараз я вже в це не вірю. На тому “німецько-нашому” плані трамвай явно домальован, швидше за все глибоко після війни, там є багато помилкового. Самий план, до реі, на flickr у О. Волока https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/albums/72157668394530929 покраще на місцях перегибів, ніж до цього ходив інтернетом – подякуємо йому за це.
Не за темою: на плані від С. Мушенка і на плані 1924 року Червона площа геть не там, де була згодом, а там – Шевченківська вул.28.05.2020 о 23:01 #14244vladislav kliuchikУчасникА помните как там одно время была разделена линия из-за ремонта на мосту? Люди должны были перейти под мостом и пересесть. Может в это время и сделали схему?
Звезда. — 1925. — № 992 (12 ноября). — С. 4.
Attachments:
28.05.2020 о 23:04 #14246Олексій АдамчикУчасникГеніально!
Щоправда, там перехід не на “набережній”, а навпроти Ленінградської, але все одно, дуже схоже, що це так.Бо десь вже на початку 1926 має подовжитися двійка, а 1925 ми весь прочитали.В оголошенні для таких, як я, все уточнено.28.05.2020 о 23:15 #14247vladislav kliuchikУчасникВыход на пересадку должен был быть здесь. Но вагоны по идее доезжали до самой пристани.
29.05.2020 о 00:12 #14249Сергій МушенокУчасникИнтересно, когда появился и исчез этот 5-Д и вообще что означает буква «Д»? Долгий, длинный? Открывали его вроде как 5?
“д” – добавочный, дополнительный?
11.06.2020 о 18:22 #14518vladislav kliuchikУчасникНайти бы эту брошюру
Attachments:
12.06.2020 о 00:11 #14529Олексій АдамчикУчасникУх! А ще б таку ж брошуру на 1934 рік!
AlexSan з transphoto https://transphoto.org/author/972/, здається, з Одеси, і Дніпро йому, здається, не зовсім чужий.
Владиславе, Ви бачили https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/7.dribN.E.A.-5-Mun.-Lager-in-Dnipropetrowsk-1941-N21058-1.jpg? Опори вул. Любарського (Білостоцького, Білостоцькою) далі завода Артема. Коли є опори, колії напевно теж є. А контактну мережу пообірвано, бо це вересень-жовтень 1941 р. Літопис ДЕТ http://www.det.dp.ua/about/history/%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81/, в принципі, під 1937 роком нерішуче натякає на лінію на Н.-Д.-Вузол, але з архіва мені пригадується, що у 1937 вони приймали лінію справді лише до завода Артема. А от пізніше, схоже, що вона таки подовжилася. Мені і кільце там на Вузлі ввижається. Зовсім не там, де зараз.14.06.2020 о 11:46 #14533vladislav kliuchikУчасникВ понедельник мне должны прислать её скан. Мы узнаем, ходила ли в 1937 восьмёрка до центра. И ещё может быть там интересные подробности будут, например, в этот список успеет попасть первая девятка.
14.06.2020 о 11:56 #14534vladislav kliuchikУчасникПо идее в 1937 маршруты были такие:
1. Вокзал — Лагерная петля
2. Заводы — горсовет
3. Центр — Диёвка
4. Вокзал — Казанская петля
5. Заводы — Октябрьская петля
6. Вокзал — левый берег (АНД)
7. Вокзал — Чкалова — ДИИТ.
8. пос. Фрунзе — вокзал или пос. Фрунзе — вокзал — центр. В какой-то момент линию продлили до Киевской.
9. Вокзал — левый берег (завод Артёма)
10. уже был ?
б/н. маршрут на кирпичный завод. -
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .