Ні, ну чому… Видно.
Але про третю рейку ми знаємо й з інших фотографій. Я мав на увазі, що з цієї фотографії достеменно ясно, що на зовнішньому колі її не було.
А що це за споруда? І що то за гаражі далі, за нею, туди, вперед, уходять? І взагалі, куди зникають рейки просто перед нами?
Чи то моя уява це все мені понамальовувала?
Друзі, я в порядку. Дякую за переживання!
Я у ЗСУ. Часу й можливості займатися краєзнавством зараз нема. Але інформацію, що з’являється, намагаюся переглядати.
Я тут думав про “12” за схемами 1941 року. То ж “Електротранспорт України” стверджує, що він курсував від вокзалу з вісімкою до Калініна, повертав там ліворуч (що вимагає відповідний поворот). А з Пушкіна – ліворуч на Шмідта і на Проспект. Вигадка А. Оландера і К° (а там на схемі, звісно, є ще вигадки)? З Проспекта ліворуч на Шмідта не було ж повороту ніколи?