Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 916 по 930 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #23461
    vicente
    Учасник

    Я тут почав перечитування всіх транспортних гілок… Може статися, що не тільки 12, але й 11 маршрут не ходив до війни. Ось стаття, яку Ви оприлюдили у “маршрутах 10,11,12,13”. Там хтось (не бачу ім’я автора) стверджує, що 11 – маршрут, якого “не було до війни”

    #23463
    vicente
    Учасник

    “Зоря” за 4 серпня 1950 року, яку оприлюдив тут Олексій у повідомленні #13162. “Ніколи такого не було, і ось – знов…”©️
    Сімка пішла В. Базарною до Транспортного напрямком, якого “до війни не було”. Може того, хто то писав,”не було до війни” у місті?

    UPD
    Написав, відправив, подумав – можливо, мається на увазі новий напрямок усього сьомого маршруту: замість Проспектом і Артемівською – Шмідта і Пушкіна.

    #23466
    vicente
    Учасник

    [Quote quote=16021] До цього я вважав, що у цей період п’ятірку було повернуто на маршрут 1932-33 років “Петля Казанська – Заводи”.
    Тепер – ні, не вважаю більше так. Тепер вважаю, що в цей час вона ходить з Заводів або на Парк Шевченка, або на Транспортний інститут… [/quote]

    А мені здається – навпаки! “5” як раз таки “Заводи – Казанська”. Тому й посилювали вагонами з “4”, коли скоротили маршрут на першому етапі, а на другому, коли перешивка досягла траси “п’ятірці” – взагалі скасували маршрут. БО “5” З ПЕРЕХРЕСТЯ ПУШКІНА/ШМІДТА ДУБЛЮВАВ “4” до Казанській. Інакше, треба було на ділянці Пушкіна/Короленка – Казанська влаштувати рух якогось тимчасового маршруту.

    Щодо вагону 245… А хіба сімка в той час – депо 1?

    #23467

    Ні, вони були до війни.
    Будові 11-го приділено чимало уваги у газетах 1940-го року.
    12-й і 2-А згадуються у газеті 1941-року без уточнення напрямків руху.

    #23468

    Так, напевно мається на увазі весь сьомий маршрут. Але все одно, абсолютно новим цей напрямок не був. В газетах 30-х років він згадується як резервний шлях, якщо на К. Маркса – Артема щось заважало руху.

    #23469

    Зараз добре не пригадаю, але здається, з різних матеріалів в мене склалося враження, що десь під кінець 1934-го п’ятірка – це колишня шістка “Заводи – Транспортний інститут”, дев’ятку так чомусь на парк Шевченка і не пустили, але вона ходила десь до середини 1935 року “Заводи – Базарна”. Десь у середині 1935-го мабуть скасовують дев’ятку, а п’ятірку пускають замість Транспортного на парк Шевченка.
    Четвірка з початком перешивання ходить частина вагонів (одиночки) на Казанську, а частина (поїзди) – на Базарну. Що було, коли перешили ділянку від Казанської до перехрестя Короленка – Базарної – геть незрозуміло. Схоже, що до середини 1935 там взагалі трамвай не ходив.
    Таке в мене враження. Пізніше зберемо докупи наявні матеріали, трохи додамо чіткості.
    Щодо 245-го. Знов-таки моє враження з різних фото-, газетних, архівних матеріалів – що 7-й маршрут обслуговувався обома депо (але не 1932 року – там виключно першим). Та й самі вагони все ж нерідко переміщували з одного депо у інше.

    #23470

    Подскажите, если это наша 3-ка на фото, то что за Димитрова, или не Димитрова на трафарете. Ну и где это конкретно было бы интересно узнать, если в нашем городе.

    #23472
    imperator
    Учасник

    Может это Фабрика? В пользу этого идёт узкая колея 1000мм
    Там же был какой-никакой бульвар?
    Площади ж Дзержинского(конечной тройки в Кайдаках) судя по аэрофото до постройки хрущёвок вокруг петли разворота не было? Может какая-то улица там и была до 41года “Димитрова”, та что на ДПРЗ вела или начало Бр.Трофимовых.

    #23473

    Так, звичайно, наша трійка. Дуже дякую, Сергію!
    Діївка-1 – селище Димитрова, Діївка-2 – селище Чкалова.
    Стоять вони на В. Базарній, від Артема до Короленка. Пізніше роздивлюся, де саме.
    Поїзд не на маршруті. Їх там навіщось було виставлено. Навіщо – це нам ще належить з’ясувати.

    #23474

    Це – оцей поїзд https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&double=0#18/48.46094/35.03947.
    З номером вагона поки не квапитимемось.

    #23475
    vladislav kliuchik
    Учасник

    12-й до войны существовал. Он упоминается в газете днепропетровского трамвая. Но в каком виде он был — неизвестно. Есть две версии:
    1. Вокзал – центр. Эта версия приведена в книге И. Науменко “З вершини століть”. Но первоисточник этой информации найти пока не удалось.
    2. Фабричный разъезд – вокзал, то есть от тупика 11-го по Рабочей, оттуда на Пушкина, Шмидта и далее как четвёрка. В послевоенных делах о восстановлении довоенных линий фигурирует такой маршрут следования. В декабре 1948 был открыт (возобновлён) маршрут № 12, но тогда уже до Криворожской (разворотный треугольник), в 1949 продление линии до 5-го магазина, а где-то летом 1950 его закрыли.

    При этом в декабре 1950 открыта 10-ка, но непонятно в каком виде. По одним данным Автозавод – Октябрьская площадь, по другим данным Автозавод – ДИИТ.

    #23476

    >>Так, звичайно, наша трійка. Дуже дякую, Сергію!

    И вам спасибо, Алексей, пишите хотя бы иногда, не важно по какому поводу.

    #23482
    vicente
    Учасник

    Тільки я не бачив цю публікацію від Музею Історії Дніпра на Фейсбуці? Нажаль, там не вказано дати постанови. Та й саме документ не викладено, а тільки зміст.

    #24791
    vicente
    Учасник

    Мабуть – дурниці, але останнього часу в мене виникає питання з приводу дати відкриття руху трамваїв у місті. Дозволю собі перевикласти тут три файли, які свого часу викладав Олексій. Звіт 1931 року каже нам, що вагони, які названо як “Сіменс-Шукерт” побудовано у 1896 році. Це, звісно, нічого не важить, бо побудувати їх могли й до відкриття. Навіть за пів/півтори роки.
    Але зверніть увагу, будьласка, на те, що дніпропетровські трамвайники святкували 50-річчя трамваю у 1946 році, а 55-річчя – у 1951-му!!!
    В газкті за 1946 рік прямо вказано: рух було відкрито в червні 1896 року.
    Ну? І як ото розуміти? Більшовики “збрехнули на кілометрах”?
    До речі, черговість відкриття трамвайного руху в РІ така умовна зміна дати згідно Вікіпєдії не порушує. Адже якби рух було відкрито на рік раніше – катеринославський трамвай залишається третім по черзі.

    #24796

    Але зверніть увагу, будьласка, на те, що дніпропетровські трамвайники святкували 50-річчя трамваю у 1946 році, а 55-річчя – у 1951-му!!!
    В газкті за 1946 рік прямо вказано: рух було відкрито в червні 1896 року.
    Ну? І як ото розуміти? Більшовики “збрехнули на кілометрах”?

    Вважаю що або банальна помилка, або щоб видати бажане за дійсне, як і з датою заснування міста взагалі.

Перегляд 15 повідомлень - з 916 по 930 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .