- This topic has 934 відповіді, 11 учасників, and was last updated 7 місяців, 4 тижні тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
19.11.2023 о 03:01 #23461vicenteУчасник
Я тут почав перечитування всіх транспортних гілок… Може статися, що не тільки 12, але й 11 маршрут не ходив до війни. Ось стаття, яку Ви оприлюдили у “маршрутах 10,11,12,13”. Там хтось (не бачу ім’я автора) стверджує, що 11 – маршрут, якого “не було до війни”
Attachments:
21.11.2023 о 10:27 #23463vicenteУчасник“Зоря” за 4 серпня 1950 року, яку оприлюдив тут Олексій у повідомленні #13162. “Ніколи такого не було, і ось – знов…”©️
Сімка пішла В. Базарною до Транспортного напрямком, якого “до війни не було”. Може того, хто то писав,”не було до війни” у місті?UPD
Написав, відправив, подумав – можливо, мається на увазі новий напрямок усього сьомого маршруту: замість Проспектом і Артемівською – Шмідта і Пушкіна.Attachments:
23.11.2023 о 08:48 #23466vicenteУчасник[Quote quote=16021] До цього я вважав, що у цей період п’ятірку було повернуто на маршрут 1932-33 років “Петля Казанська – Заводи”.
Тепер – ні, не вважаю більше так. Тепер вважаю, що в цей час вона ходить з Заводів або на Парк Шевченка, або на Транспортний інститут… [/quote]А мені здається – навпаки! “5” як раз таки “Заводи – Казанська”. Тому й посилювали вагонами з “4”, коли скоротили маршрут на першому етапі, а на другому, коли перешивка досягла траси “п’ятірці” – взагалі скасували маршрут. БО “5” З ПЕРЕХРЕСТЯ ПУШКІНА/ШМІДТА ДУБЛЮВАВ “4” до Казанській. Інакше, треба було на ділянці Пушкіна/Короленка – Казанська влаштувати рух якогось тимчасового маршруту.
Щодо вагону 245… А хіба сімка в той час – депо 1?
23.11.2023 о 13:18 #23467Олексій АдамчикУчасникНі, вони були до війни.
Будові 11-го приділено чимало уваги у газетах 1940-го року.
12-й і 2-А згадуються у газеті 1941-року без уточнення напрямків руху.23.11.2023 о 13:21 #23468Олексій АдамчикУчасникТак, напевно мається на увазі весь сьомий маршрут. Але все одно, абсолютно новим цей напрямок не був. В газетах 30-х років він згадується як резервний шлях, якщо на К. Маркса – Артема щось заважало руху.
23.11.2023 о 14:12 #23469Олексій АдамчикУчасникЗараз добре не пригадаю, але здається, з різних матеріалів в мене склалося враження, що десь під кінець 1934-го п’ятірка – це колишня шістка “Заводи – Транспортний інститут”, дев’ятку так чомусь на парк Шевченка і не пустили, але вона ходила десь до середини 1935 року “Заводи – Базарна”. Десь у середині 1935-го мабуть скасовують дев’ятку, а п’ятірку пускають замість Транспортного на парк Шевченка.
Четвірка з початком перешивання ходить частина вагонів (одиночки) на Казанську, а частина (поїзди) – на Базарну. Що було, коли перешили ділянку від Казанської до перехрестя Короленка – Базарної – геть незрозуміло. Схоже, що до середини 1935 там взагалі трамвай не ходив.
Таке в мене враження. Пізніше зберемо докупи наявні матеріали, трохи додамо чіткості.
Щодо 245-го. Знов-таки моє враження з різних фото-, газетних, архівних матеріалів – що 7-й маршрут обслуговувався обома депо (але не 1932 року – там виключно першим). Та й самі вагони все ж нерідко переміщували з одного депо у інше.23.11.2023 о 23:46 #23470Сергій МушенокУчасникПодскажите, если это наша 3-ка на фото, то что за Димитрова, или не Димитрова на трафарете. Ну и где это конкретно было бы интересно узнать, если в нашем городе.
Attachments:
24.11.2023 о 00:34 #23472imperatorУчасникМожет это Фабрика? В пользу этого идёт узкая колея 1000мм
Там же был какой-никакой бульвар?
Площади ж Дзержинского(конечной тройки в Кайдаках) судя по аэрофото до постройки хрущёвок вокруг петли разворота не было? Может какая-то улица там и была до 41года “Димитрова”, та что на ДПРЗ вела или начало Бр.Трофимовых.24.11.2023 о 07:16 #23473Олексій АдамчикУчасникТак, звичайно, наша трійка. Дуже дякую, Сергію!
Діївка-1 – селище Димитрова, Діївка-2 – селище Чкалова.
Стоять вони на В. Базарній, від Артема до Короленка. Пізніше роздивлюся, де саме.
Поїзд не на маршруті. Їх там навіщось було виставлено. Навіщо – це нам ще належить з’ясувати.24.11.2023 о 14:09 #23474Олексій АдамчикУчасникЦе – оцей поїзд https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&double=0#18/48.46094/35.03947.
З номером вагона поки не квапитимемось.24.11.2023 о 16:54 #23475vladislav kliuchikУчасник12-й до войны существовал. Он упоминается в газете днепропетровского трамвая. Но в каком виде он был — неизвестно. Есть две версии:
1. Вокзал – центр. Эта версия приведена в книге И. Науменко “З вершини століть”. Но первоисточник этой информации найти пока не удалось.
2. Фабричный разъезд – вокзал, то есть от тупика 11-го по Рабочей, оттуда на Пушкина, Шмидта и далее как четвёрка. В послевоенных делах о восстановлении довоенных линий фигурирует такой маршрут следования. В декабре 1948 был открыт (возобновлён) маршрут № 12, но тогда уже до Криворожской (разворотный треугольник), в 1949 продление линии до 5-го магазина, а где-то летом 1950 его закрыли.При этом в декабре 1950 открыта 10-ка, но непонятно в каком виде. По одним данным Автозавод – Октябрьская площадь, по другим данным Автозавод – ДИИТ.
24.11.2023 о 19:56 #23476Сергій МушенокУчасник>>Так, звичайно, наша трійка. Дуже дякую, Сергію!
И вам спасибо, Алексей, пишите хотя бы иногда, не важно по какому поводу.
30.11.2023 о 06:54 #23482vicenteУчасникТільки я не бачив цю публікацію від Музею Історії Дніпра на Фейсбуці? Нажаль, там не вказано дати постанови. Та й саме документ не викладено, а тільки зміст.
Attachments:
18.03.2024 о 02:40 #24791vicenteУчасникМабуть – дурниці, але останнього часу в мене виникає питання з приводу дати відкриття руху трамваїв у місті. Дозволю собі перевикласти тут три файли, які свого часу викладав Олексій. Звіт 1931 року каже нам, що вагони, які названо як “Сіменс-Шукерт” побудовано у 1896 році. Це, звісно, нічого не важить, бо побудувати їх могли й до відкриття. Навіть за пів/півтори роки.
Але зверніть увагу, будьласка, на те, що дніпропетровські трамвайники святкували 50-річчя трамваю у 1946 році, а 55-річчя – у 1951-му!!!
В газкті за 1946 рік прямо вказано: рух було відкрито в червні 1896 року.
Ну? І як ото розуміти? Більшовики “збрехнули на кілометрах”?
До речі, черговість відкриття трамвайного руху в РІ така умовна зміна дати згідно Вікіпєдії не порушує. Адже якби рух було відкрито на рік раніше – катеринославський трамвай залишається третім по черзі.Attachments:
19.03.2024 о 19:59 #24796Сергій МушенокУчасникАле зверніть увагу, будьласка, на те, що дніпропетровські трамвайники святкували 50-річчя трамваю у 1946 році, а 55-річчя – у 1951-му!!!
В газкті за 1946 рік прямо вказано: рух було відкрито в червні 1896 року.
Ну? І як ото розуміти? Більшовики “збрехнули на кілометрах”?Вважаю що або банальна помилка, або щоб видати бажане за дійсне, як і з датою заснування міста взагалі.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .