…на початку 1974 року 12 ділять між першим і другим депо (можливо, із закриттям 8 маршрута; 2 маршрут на цей час ще є, але десь от-от також закриється)
Читаючи цей та інші коментарі попередніх часів, хочу ще раз пояснити. Любий висновок, що із закриттям “вісімки” або тринадцятого маршрутів “звільняються” якісь вагони для інших маршрутів окрім, відповідно, 15-го і 10-го – є хибним! “Скорочені” маршрути мали спільний випуск із “повними” (я завжди пишу про них 8/15… 10/13…). Мета “скороченого” маршруту – зменьшити інтервал руху на ділянці, де це потрібно. Адже, коли закрили “вісімку”, щоб витримати такий самий інтервал на “15” між Київською і вокзалом, ТРЕБА БУЛО ДОДАВАТИ ВАГОНИ, а не знімати їх з маршрутів.
Те ж саме стосується ствердження (Владислав) про зняття 71-605 з “11” маршруту з відкриттям оновленої “вісімки” у 1984 році. Ця подія відбувалася на моїх очах, то ж (вже писав) жодного вагона не було додано на 8/15. Бо не було ніякого сенсу додавати. Але за рахунок “вісімки” було скорочено інтервали між Давидовською і вокзалом.