Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 5 повідомлень - з 931 по 935 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #24797

    Газета “Южный край” от 14(26).06.1897

    #24799

    Газета “Южный край” от 25.06.(7.7).1897:

    #24801
    vicente
    Учасник

    Дякую, Сергію! Заспокоїв )))

    #24803
    vicente
    Учасник

    …на початку 1974 року 12 ділять між першим і другим депо (можливо, із закриттям 8 маршрута; 2 маршрут на цей час ще є, але десь от-от також закриється)

    Читаючи цей та інші коментарі попередніх часів, хочу ще раз пояснити. Любий висновок, що із закриттям “вісімки” або тринадцятого маршрутів “звільняються” якісь вагони для інших маршрутів окрім, відповідно, 15-го і 10-го – є хибним! “Скорочені” маршрути мали спільний випуск із “повними” (я завжди пишу про них 8/15… 10/13…). Мета “скороченого” маршруту – зменьшити інтервал руху на ділянці, де це потрібно. Адже, коли закрили “вісімку”, щоб витримати такий самий інтервал на “15” між Київською і вокзалом, ТРЕБА БУЛО ДОДАВАТИ ВАГОНИ, а не знімати їх з маршрутів.
    Те ж саме стосується ствердження (Владислав) про зняття 71-605 з “11” маршруту з відкриттям оновленої “вісімки” у 1984 році. Ця подія відбувалася на моїх очах, то ж (вже писав) жодного вагона не було додано на 8/15. Бо не було ніякого сенсу додавати. Але за рахунок “вісімки” було скорочено інтервали між Давидовською і вокзалом.

    #24804
    vicente
    Учасник

    Тут https://www.facebook.com/MIDnipro/posts/428239161934251?__tn__=K-R Музей історії Дніпра пише, що міський (не бельгійський) трамвай принаймні якогось часу у офіційних документах йменувався 2-м міським трамваєм.
    Можливо у цьому слід шукати пояснення тим “двійкам”, які ми бачимо на декількох фотографіях вагонів маршрута Брянський завод – Управа – Табори, і це на той час ще не номер маршрута. Хоча, звичайно, це таке пояснення, не дуже.

    “ПУТЕВОДИТЕЛЬ И КАТАЛОГ ЮЖНО-РУССКОЙ ОБЛАСТНОЙ ВЫСТАВКИ, УСТРОЕННОЙ ЕКАТЕРИНОСЛАВСКИМ ГУБЕРНСКИМ ЗЕМСТВОМ В Г. ЕКАТЕРИНОСЛАВЕ С 1…” (1910 рік) підтримує таке припущення та пропонує гостям знайомитися з містом, користуючись трамваями. Та називає маршрутами саме мережі! Бельгійську – першим, міську – другим.
    По міському пропонується сісти у вагон ДРУГОГО МАРШРУТУ з вокзалу на “нові плани”, далі говориться, що “вагони з напрямку заводів” слідують до Управської вулиці”… Але все це – один “маршрут”: другий.

Перегляд 5 повідомлень - з 931 по 935 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .