Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Закрытые трамвайные линии

Цікаве про м. Дніпро

Закрытые трамвайные линии

Закрытые трамвайные линии

Головна Форуми Транспорт Закрытые трамвайные линии

Перегляд 15 повідомлень - з 691 по 705 (всього 935)
  • Автор
    Записи
  • #17247
    imperator
    Учасник

    Офф. По непостроенным трамвайным линиям.
    До революции планировали под мерефо-херсонским мостом проложить трамвайную линию на левый. На завод К.Либкнехта или как там он до 17года назывался скорее всего. И для этого проложили даже улицу Новую от АгроУнивера нынешнего, сейчас проход-бульвар возле летнего театра на территории парка Шевченко. А как планировали туда трамвай заводить, ведь линия по Проспекту была не государственной, а бельгийской, значит им этот маршрут не надо был, а как тогда городской трамвай попал бы на Новую – это по Шевчеко,Гоголя и Дзержинского от ГорДумы что ли прокладывать пути собирались? Там где Артём нашел план 13года с путевым развитием гортрамвая на Чечеловке и Боброва нет похожего плана года так 14го с этими новыми маршрутами?

    #17248
    vladislav kliuchik
    Учасник

    До революции планировали под мерефо-херсонским мостом проложить трамвайную линию на левый. На завод К.Либкнехта или как там он до 17года назывался скорее всего.

    Линия планировалась из Екатеринослава в Новомосковск.

    #17274

    Тут https://www.facebook.com/MIDnipro/posts/428239161934251?__tn__=K-R Музей історії Дніпра пише, що міський (не бельгійський) трамвай принаймні якогось часу у офіційних документах йменувався 2-м міським трамваєм.
    Можливо у цьому слід шукати пояснення тим “двійкам”, які ми бачимо на декількох фотографіях вагонів маршрута Брянський завод – Управа – Табори, і це на той час ще не номер маршрута. Хоча, звичайно, це таке пояснення, не дуже.

    #17276

    Хочу щиро подякувати О. Волоку і тим, хто йому сприяє, за сьогоднішню публікацію https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/with/50880185262/. Дозволю собі деякі міркування і доповнення з використанням сьогоднішніх фотографій. (Там з приєднаними нижче файлами виникали технічні труднощі, тому туди можна не дивитися.)
    На фото https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50880194402/ ми бачимо двониткову колію на “перегоні” Горького – Пастера у 1952 році. На фото https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/50879417953/ – триниткова колія на “перегоні” Пастера – Привокзальна (на задньому плані – Управління Придн. залізниці до реконструкції). Але найголовніше: колія явно невикористовувана! Тобто це – період до побудови Привокзальної площі. Оскільки є тролейбуси МТБ-82 і оскільки це 7 Листопада, то роки знімання 1948, або 1949, або 1950.
    Головний висновок. В цей бік у період побудови площі трамваї не доїздили. Гіпотетично можна уявити їх розворот маршрутом проспект – ліворуч на тодішній вихід вул. Чичеріна – праворуч у депо – праворуч з депо на проспект. Але мені здається, що за всю історію існування першого депо заїзду до нього з напрямку “центр – вокзал” не було. Владиславе, Ви колись розверталися в трамваї через депо. Пригадайте, будь ласка, ще раз, як це могло бути здійснено?
    Тому, а також, враховуючи любов у всі часи трамвайників до кривої з проспекта на Горького, враховуючи подальшу історію маршрутів 1, 4, 7, вважаю справедливим вважати, що із закриттям площі на реконструкцію десь у 1946 чи 1945 році перший маршрут став розвертатися Проспект – Горького – Вокзальна – Пастера – Проспект (ну, як і у 1986-95 роках), а четвертий, дванадцятий і з 1950 року сьомий – Шмідта – Горького – Вокзальна – Пастера – Проспект – Шмідта.
    От тільки тепер (як зазвичай – краще пізно, ніж ніколи) постає непояснюване: як же ж би розвернути вузькоколійну сімку з 1946 (45) до 1948 року? У свіжому світлі постають газетні замітки https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/450718Z1-IMG05889-scaled.jpg, https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/451018D1-IMG05806-scaled.jpg.

    #17283
    vicente
    Учасник

    Музей історії Дніпра пише, що міський (не бельгійський) трамвай принаймні якогось часу у офіційних документах йменувався 2-м міським трамваєм.
    Можливо у цьому слід шукати пояснення тим «двійкам», які ми бачимо на декількох фотографіях вагонів маршрута Брянський завод — Управа — Табори, і це на той час ще не номер маршрута. Хоча, звичайно, це таке пояснення, не дуже.

    Я давно это предположил то ли здесь, то ли в теме о вагонах. “Двойки” на вагонах видны на фото у казарм и на Пушкина. Но, это один маршрут. Что можно сказать с уверенностью, что эти белые круглые таблички с номером мы видим только на вагонах Городского Трамвая. На фото вагонов Бельгийского Общества таких табличек нет. К сожалению, на фото вагона на Вокзальной улице, номер на табличке не читается. Вот, если бы там видна была двойка, можно было бы окончательно “поставить точку над i” в этом вопросе.

    #17285

    а почему в газете написано маршрут №7,ул.Базарная-Транспортный институт,это же полный маршрут,до Чкалова он должен был как-то доехать,маршрут я так понимаю должен был быть:Пастера-Вокзальная-Горького-Шмидта-Пушкина-Чкалова-Чернышевского-Лагерная-Транспортный институт.

    #17286

    Тут Вокзальну – Горького прибирайте одразу, бо на них ширококолійка з 1935 року лежала, двониткова, без вузькоколійки.
    От тепер, коли я стикнувся з тим, що, начебто, вузькоколійному на Вокзалі особливо й не розвернутися (трикутники на Пастера, Горького вигадати, мабуть, можна), така кінцева (Базарна) вже й не вилядає абсурдом.
    Але залишається без відповіді, як можна розвернутися на Базарній з боку Транспортного інститута? Та й у жовтні 1945 автор замітки явно розвертає сімку на Вокзалі.

    #17287

    Головний висновок. В цей бік у період побудови площі трамваї не доїздили.

    В хронике 1956г. видно как трамвай поворачивает на площадь, или это потому что уже завершающий этап восстановления вокзальной площади?
    https://www.facebook.com/dnepr.history/videos/2809124592699015
    C 1:38.

    #17288

    Може там або на петлі “Базарна”, або, мабуть навіть швидше, на повороті Базарна – Артема все ж було влаштовано трикутник спеціально для можливості розвернутися?..

    #17289

    Головний висновок. В цей бік у період побудови площі трамваї не доїздили.

    В хронике 1956г. видно как трамвай поворачивает на площадь, или это потому что уже завершающий этап восстановления вокзальной площади?
    https://www.facebook.com/dnepr.history/videos/2809124592699015
    C 1:38.

    Ні, Сергію, то пізно. На Жовтневі свята 1951 року весь транспорт – і трамвай, і тролейбус – пішов на нову площу.

    #17291
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Владиславе, Ви колись розверталися в трамваї через депо. Пригадайте, будь ласка, ще раз, як це могло бути здійснено?

    С проспекта (со стороны Пастера) в депо по петле, а потом выезд сразу в сторону Пастера.

    #17292

    Петля – це на площі?

    #17295

    Чи там був заїзд з боку Пастера, бо як би туди інакше вагони потрапляли, поки метро будувалося?
    Депо тільки закрили, а вже забув. От же ж…

    #17296
    imperator
    Учасник

    Вопрос такой:
    На данном фото я так понимаю 58я школа справа.
    И далее бывший “Буратино”, сейчас там “Аренда”
    Почему тогда рельсы так близко друг к другу расположены, ведь там бульвар по центру проспекта метров так под 8мь?
    Ведь не могут же эти люди все стоять на колее в 6 футов=1524мм-полтора метра-рост ребёнка лет в 10-12, они же не ростом 1.20-1.30 метра?

    #17299
    imperator
    Учасник

    Вот например на этой фотографии, где явно два рельса под метровую колею и под широкую в 6футов,а миниатюрные послевоенные девушки ростом 1,6м с каблуками стоят соответсвенно на расстоянии между рельсами в 52см, и то расстояние там как то с их ростом соотносится. А на первой фотографии непонятно.
    Кстати для меня ростом 1.88 между рельсами нынешними всего один неширокий шаг. А на фото с 58й школой снимающиеся лечь между рельсами могут и то не достанут до них или руками или головой.
    Кстати а где на нижней фото с девушками третий рельс?

Перегляд 15 повідомлень - з 691 по 705 (всього 935)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .