Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникБррр… Не зовсім зрозумів, у чому зміст. Видимо, Pasha Po – це Павло Юлійович Поллюль. Бо це фото Ю. Поллюля, і саме його ми того разу другим обговорювали. Визначили точку знімання, здається, навіть. Звичайно, це Червоноповстанська балка з Феодосійськими казармами.
Ось вона у О. Волока https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/38229352215/in/album-72157687773699304/.
А! Побачив, що це – за 17.12.2017.
Олексій АдамчикУчасникНі, щодо місця ідей нема, але кілька міркувань є.
1. Це не сш 27. Напис “1953” на фронтоні ніхто пізніше б не наносив.
2. Написано не “средняя школа N 9”, а “средняя школа № (тобто ен-о)”.
3. Саме фото досить пізніх років, судячи з плафона ліхтаря на стовпі, та й з одягу також. Я б дав десь від самого кінця 60-х аж до 90-х. Хоча скульптури вже були рідкістю.
Олексій АдамчикУчасникПобачив зараз обговорення на transphoto.org трамвая, залишеного у 1941 році внизу Робітничої. Дозволю собі встрягнути. За устаткування нічого не скажу (хоча у архівній справі про поставку київських вагонів у Дніпро вказуються принаймні двигуни, але то потребує детального перегляду).
Поїзд на фотографії скаладається з моторного митищівського “Х” і причіпного київського, мабуть допустимо називати його “2П”, хоча в тій-таки архівній справі такі позначення не згадуються. Ця фотографія показова – на ній простий випадок, легко розрізнити за розташуванням повітрозабірників. На митищівських вагонах вони над третім і шостим вікнами, а на київських – над другим і сьомим.
На додаток: номер київського – 613. Майже впевнений, що десь на початку 1935 року була якась масштабна перенумерація, і київські ширококолійні причепи було перенумеровано з 186 – 204 (або 186 – 201 і три вагони без номерів) на 600 – 618 (або 601 – 619). Номер моторного, на жаль, у кінохроніці, де його знято зпереду, роздивитися не можу.
І ще на додаток: тоді ж, гадаю, й чотиривісники перенумерували з 304, 305, 309… на 400 – 402… (або 401 – 403…).
Олексій АдамчикУчасникТак, це він.
Олексій АдамчикУчасникТам на reibert.info все повіддзеркалювати треба – і кадри хроніки, про які Сергій казав (Максим Кривченко про напис питає), і парк Калініна з водонапірною вежею ДТРЗ.
Олексій АдамчикУчасникhttps://www.ebay.de/itm/Foto-K-u-k-Armee-Galizien-Front-Jekaterinoslaw-Dnipro-Ukraine-Soldaten-17288/303808492023?hash=item46bc65b1f7:g:aUMAAOSwmfFf1UNc.
Підпис – У Потьомкінському саду. Катеринослав, серпень 1918.
Олексій АдамчикУчасникПросп. Пушкіна, 6, 8, 10. Тільки там уся хроніка – 1941 рік. Це, швидше за все, жовтень.
Олексій АдамчикУчасникТак, мабуть слід розуміти, що на той час вже почалася його реконструкція, і на ньому влаштували показове тушіння.
Олексій АдамчикУчасникСергію, я підозрюю, що Володимир питає не про готель “Спартак”, а про якісь назвемо їх “трибуни” на тротуарі.
До деталей цього ролика від себе додам, що мені відома людина, що на початку біжить до пожежного сповіщувача і розбиває ліктем скло. Це Марко Наумович Український. Достеменно його місце роботи й посаду, надто на той час, не назву, але швидше за все, він працював у автомобільному господарстві пожежної охорони.
Олексій АдамчикУчасникЦе Тернопіль. Вид від замка на став.
Олексій АдамчикУчасникБазар, вважаю, може бути лише Нижньо-Троїцький.
Трамвай наш. Стоїть на перехресті з Харківською (прямує в бік Вокзала).
Олексій АдамчикУчасникНі, щодо трамвая – то просто припущення. Достеменно не роздивився.
Місця знімання останнього фото, на жаль, також не знаю.
Олексій АдамчикУчасникДякую, Володимире!
Олексій АдамчикУчасникВолодимире, а там на паперовій фотографії не видно, чи не трамвайний вагон оце праворуч, на Боброва?
Олексій АдамчикУчасникТак, Краснодар.
Друге – не просп. Пушкіна. Вул Святослава Хороброго. Знято з будинка 33. За бажання там неважко вирахувати й квартиру, у якій він мешкав. -
АвторЗаписи


