В этой теме 35 ответов, 4 участника, последнее обновление Артём Костюк Артём Костюк 3 нед., 3 дн. назад.

Просмотр 15 сообщений - с 16 по 30 (из 36 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #8533

    … багатоповерхові будинки — це, мабуть, Робітнича 89, 91, 93 — вони, певно тогочасні…

    Робітнича, 89 — 1952 року побудови. Мабуть «Нові багатоповерхові будинки» — автор має на увазі аж на Авіахімівській (Дм. Кедріна).

    #8534

    А літній кінотеатр, схоже таки є і в 1965 році — поруч із Палацом машинобудівників…

    Тепер я вже бачу на знімку два літніх кінотеатри обабіч Палацу — один великий і один такий, як решта по місту

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #8536
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    Тоже врядли. Как раз там проходила Ж/Д ветка с завода в военную часть. Она шла от восточной проходной по Кленовой и Чиркова.
    А военная часть помоему даже раньше завода была. Может поворот колеи вправо был несущественный, просто в рамках улицы немного. Например с середины к тротуару. Вроде и повернули вправо, но в масштабе улицы ничего не поменялось. Я там вырос, на днях попробую у месных старожилов узнать
    UPD: Узнал у местных, говорит » Колея по самой Рабочей просто чуть вправо виляла к тротуару, а возле проходной был разворот трамвая, кольцо»

    Да, посмотрел по спутниковому снимку — там шла ж\д колея и это объясняет «закруглённость» улицы. Пару дней назад ходил там — не осталось даже следов Ж\д ветки. А разворот был чуть левее Центральной проходной, Вы его имеете в виду?

    null

    Всё же, есть слухи, что линия трамвая раньше шла по территории завода.

    #8537

    Будинок Робітнича, 93 — 1950 року побудови. В 1949-му, напевно, вже будувався.

    #8558

    Пару нотаток з «Зорі» 1946 року.
    Перше фото — з номера за 6 жовтня. Такий саме (майже) ескіз наведено в монографії Савчука і Старостіна «Дн-вський національний ун-т імені Олеся Гончара: від перших споруд до сучасного університетського містечка» з посиланням на Поточний архів НВП «ПІК-А». З підпису і тексту в книзі я зрозумів, що це мало б бути по проспекту, на місці, де і раніше були навчальні корпуси. Але на ескізі будівля стоїть на рівнині, а не на схилі.
    Друге фото — з номера за 25 грудня. Палац залізничників на ньому ще в такому вигляді, як до війни і до революції — без ґанку і з балконами. А от у 1967 році вигляд вже змінився. (Третє фото — давно гуляє інтернетом).
    Оголошення з номера за 18 грудня. «19 грудня Дніпропетровським управлінням колгоспних ринків відкривається новий колгоспний ринок (Верхнє-червоний), розташований між вул. К. Лібкнехта, Красною і Базарною. На ринку будуть відкриті м’ясні, продуктові і промтоварні магазини. Управління колгоспних ринків м. Дніпропетровська.»
    Крім самого факту і дати відкриття ринку (я гадаю, з ними можна пов’язати припинення існування Нижньотроїцького, чи як він називався, ринку) вважаю цікавим вживання назви Базарна. Тобто на 1946 рік вона ще не була Чкалова. Звісно «Велика Базарна» десь загубилася в першій половині ХХ ст., але після війни все ще була Базарна. Хоча, каша з назвами ще яка — ринок — Верхнє-червоний, а вулиця — Красна!

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #8583

    Сторінки путівника «Дніпропетровськ» видання 1959 року, присвячені міському транспорту.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #8588

    Дві фотографії статей з «Зорі» за 1966 рік, присвячених відкриттю Нового мосту. За 5 і 6 листопада відповідно.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #8850
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    Олексій, я буду дублювати сюди фото газет з коментарів.. Буду родити це сам, не обтяжуйте себе. Хочу в одне місце збирати газети..

    #8851
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    Олексій Адамчик: Тема сусідства ресторану з бібліотекою, виявляється, зацікавила не лише мене. «Днепровская правда» за 31 травня 1959 року

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #8853
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    Олексій Адамчик: А це «Днепровская правда» за 22 жовтня 1958 року. Видно, до 1 вересня не встигли здати. Подякуємо автору, що розповів, які були на цій частині лінії зупинки. Гадаю, «Університетською» він називає все ж таки кінцеву.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #8855

    Так, звичайно. Дякую!
    Я, в основному, теж сюди буду публікувати, швидше за все, просто компонуючи матеріали по роках.

    #8856
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    Олексій Адамчик: Замітка в газеті «Зоря» за 4 листопада 1960 року підтверджує інформацію вікіпедії про відкриття нової лінії проспектом Металургів і про відкриття маршрутів 5 і 15. (З інших номерів газети я зрозумів так, що і власне проспект сформували в цей період). Про 7 маршрут поки інформації не трапилося. Статтю наводжу на фото — якість погана, але прочитати можна.
    Замітка в «Зорі» за 7.11.60 р. підтверджує дані вікіпедії про 16 маршрут.
    «Ще один трамвайний маршрут»
    Учора, в переддень всенародного свята, в Дніпропетровську було відкрито ще один новий трамвайний маршрут. Він зв’язав місто з одним з великих промислових підприємств — шинним заводом.
    Трамвай № 16, який курсуватиме від тупика трамваю № 4, рухатиметься спочатку по існуючій колії трамваю № 12, а в районі селища Будівельників робитиме поворот до шинного заводу.
    З відкриттям нової трамвайної лінії значно поліпшується перевезення будівельників і експлуатаційників ще одного великого підприємства обласного центра.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #8858
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    Олексій Адамчик: «Днепровская правда» за 11 квітня 1956 року. Видно трамвайний вагон до переносу лінії.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #8860
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    Олексій Адамчик: Перехрестя Мануйлівського і Слобожанського проспектів (Шосейної і не знаю точно, можливо, Замісткової вулиць). Видно трамвай № 9 і тролейбусну лінію — «Зоря» за 3 серпня 1957 року.

    В продовження — фото з «Днепровской правды» за 16 вересня 1958 року — щоб більше уявляти, як воно все виглядало там.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #8863
    Артём Костюк
    Артём Костюк
    Хранитель

    Олексій Адамчик: «Днепровская правда» за 30 вересня 1958 р.

    Фото з площі М. Островського (в той час її називають Передмостовою). Видно трамвайну лінію, що йде з Вокзальної вул. в бік проспекта. Швидше за все, під вантажівкою немає рейок. Але ще ж і трйіка мала якось розвертатися (можливо, десь про це і написано, але не пригадую).

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
Просмотр 15 сообщений - с 16 по 30 (из 36 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.