Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Фотографии города 1950-1991

Цікаве про м. Дніпро

Фотографии города 1950-1991

Фотографии города 1950-1991

Головна Форуми Радянський Дніпропетровськ Фотографии города 1950-1991

Перегляд 15 повідомлень - з 61 по 75 (всього 1,369)
  • Автор
    Записи
  • #10948

    З приводу фотографії навпроти входу до скверу МОПР’а у Олени Присягиної https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct.
    Я, звісно, засвоїв, що тіні, в принципі, можуть вказувати навіть на південний захід, але, все ж таки, до появи ще якихось свідчень, вважатиму, що на фотографії перехрестя просп. Пушкіна – Сєрова.
    Хіба не правильно було б називати цей знімок фотографією Ю. Поллюля?

    #10949

    Мне все таки кажется, что изначально перекресток на фото определен правильно – Серова-Комсомольская, я ориентируюсь на высоту подъема лестницы в сквер (кол-во ступенек). Со стороны Пушкина там он выше. Может конечно и ошибаюсь.

    По поводу авторства снимка, спасибо, попрошу пометить.

    #10954

    Чим більше дивлюся на нього, тим більше знаходжу аргументів за всі три варіанти, причому найменш ймовірний – мій (Сєрова – Пушкіна). Відсутність сходів, люк на мостовій, точність відомостей про наявність пілонів, а також свідчнення Катерини Вальтер – за Кірова – Пушкіна, але поки лишаю для себе питання відкритим.
    Про Поллюля – так, це я взяв у О. Волока. Я б про авторство і не зауважував – не підписане фото – ну й не підписане, але тут Присягина, Грицаєнко є, а автора немає – вводить в оману.

    Не там пишу, де належить, але ж: на фото Ковальчука – 7-ка, яка повертала на Артема вгору і біля Гірничого не ходила. Порівнюючи інші фотографії, методом виключення доходжу висновку, що це Леніна. Мій варіант – трамвай йде в бік Транспортного. До речі, іншу фотографію Ковальчука – з афішею – зроблено на зупинці в протилежний бік (тобто, на мою думку, на Леніна в бік вокзала).

    #10955

    Щодо ще одного питання з https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct – щодо парка Шевченка – так, вони підіймаються до Сталіна.

    #10956

    Про авторство все правильно подсказали, если уж человек совершенно бескорыстно делится с общественностью своим крайне ценным фотоархивом, то должен быть хотя бы достоин того, чтобы его упомянули при размещении его фотографий.

    По фото Ковальчука, спасибо за вариант, у меня их нет, ни к чему не могу привязаться, даже на аэрофото, киоска не вижу.

    #10957

    Думал нашел, присмотрелся – нет, хотя киоск довольно похож, и место вроде то же
    https://artkostyuk.com/photo/1950s/1-1.jpg (Узнаете свой комментарий?)
    Может его перенесли/отремонтировали/скопировали?
    Сама тема здесь https://artkostyuk.com/history-dnepr/dnepr-50e.html

    #10961

    Так, те питання пам’ятаю, але кіоск це вже, звичайно, інший. Той війну точно не пережив, а ще більше я схиляюсь, що і на аерофото 1941-го року його справді вже нема. Та й дерева на кварталі Леніна – Сєрова в 1941-му вже омолоджені, більше схожі на дерева квартала Леніна – Короленка, ніж на дерева квартала Сєрова – площа Горького.
    Пропоную продовжувати в “Фотографіях 20-30-х років”

    #11005

    На сторінці Олени Присягиної https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct йде цікаве обговорення питання про місце знімання фотографії з Л. І. Брежнєвим. Я б запропонував читачам приєднатися до нього і дозволив би собі повністю підтримати здогадку Сергія Мушенка про аеропорт. На жаль, мені важкувато уявити, де саме були ці альтанки (на інших фотографіях я їх не помітив), але для підтвердження чи спростування це уявлення швидше за все нічого б не додало. Але за версію аеропорта промовляє дуже значна схожість у деталях, ну і звичайно два стовпи. Так, верхівки альтанок суттєво спростились, але в усьому іншому – як на мене, то ті самі.
    Версія, що позаду Дніпро, потребує призначення дерев островами. А мені здається, що це цілком схоже на поле саме з деревами і чи то кущами, чи то, наприклад, якимись аеропортівськими знаками. Я б припустив, що злітна смуга ліворуч від нас, а праворуч – майбутній аеровокзал (підтверджень ніяких) – все ж таки було б непогано дізнатися, де стояли ці альтанки.
    Вчергове перепрошую за втручання.

    #11006

    Алексей, при анализе фото посещали те же мысли. Т.к. нет информации про точное расположение беседок, то и привязаться к местности сложно. Может быть такое в теории, что оба фото не из Днепропетровска.
    В комментариях к фото 1954 г. на gorod.dp.ua есть информация, что беседку (ки?) восстановили, но так ли это?
    https://gorod.dp.ua/photo/fullpic.php?id=1901
    Пока не нашел где-либо еще это фото и другое фото беседок этих.

    #11007

    Добавлю и сюда для удобства

    Attachments:
    #11015
    #11039

    По аэропорту кстати, предположение подтвердилось, на ФБ один из читателей лично ездил на местность, чтобы провести рекогносцировку. Так что оба фото с альтанками “наши”. На заднем плане таки трубы Приднепровской ТЭС.

    #11040

    Ні, Сергію, це виключено. Ми ж дивимось через льотне поле (літак на фото без Брежнєва), а воно від аеровокзала в протилежний бік. То якийсь створ для літаків чи щось таке.

    #11041

    Приведу полностью ответ, там смысл в том, что на фото с Брежневым съемка идет с противоположной стороны, чем на фото с самолетом.

    Ув., Сергей. Ваш ответ мною окончательно принят. Напрасно я Вас втянул в дополнительную проверочную дискуссию. Мне показалось, что беседки немного разные и ввел в оману «склон». К выводу, что это один и тот же аэродром я пришел еще вчера, но все же не поленился и поехал на рекогносцировку. Вот как укрупнено выглядит задник фото сегодня. Что имеем по «дорогому» Леониду Ильичу. Это Днепропетровск. Это действительно поле с куста ми (Ваша правильная дополнительная подверсия) . За полем-река Днепр. Это ГРЭС (первый блок с двумя большими трубами, корпус второго блока тоже есть, но пять теперешних труб еще отсутствуют). Это (перед его корпусами) островок, где ны не установлены мачты ЛЭП (сейчас он за рос зеленью и выше, и гуще). Островок находится на линии экспонирования, но слишком далеко, мал и на фото не просматривается. Это «прообраз» нашего нынешнего аэропорта (как угодно: «первоначальный аэропорт города», «временный аэропорт города 50-х г.г.», «ранняя взлет но-посадочная полоса», «бывший военный полевой аэродром», «запасная полоса на период строительства центрального аэропорта г. Днепропетровска», «правительственная зона» и т.д. и т.п.), расположенный практически там же , где и нынешний. Это снимок, сделанный вдоль неглубокой длинной балки (тогда с открытыми склонами), идущей прямо от старого здания аэропорта к Днепру . На день съемки через пустые поля, а ныне по левой окраине поселка Сажинка. И, наконец. «Ларчик», оказывается, открывается очень просто. Партполитработники стоят у входа на взлетную площадку (примитивно оформленного двумя деревянными альтанками) лицом (!) к ровному взлетному полю (а фотограф-спиной). По тому и «склон», уходящая вниз перспектива. Помимо того, что мы определили локацию памятного исторического снимка имеем еще в плюсах и однозначное подтверждение того, что ранее «сомнительный» объект с беседками и самолетом-теперь уже точно наш. Спасибо за внимание. До новых головоломок.

    #11050

    Напрямок зйомки обох фотографій визначається за розташуванням стовпив – альтанки знято з одного і того ж боку. Погоджуюсь, що те, що на задньому плані, дуже схоже на труби ДРЕС. Але скільки не крутив, поки що не викрутив так, щоб і труби, і літак, і аеродром ув’язати. Дуже хотілося б вирахувати, де і як альтанки розташовувалися. Судячи зі Щербицького і Ватченка, – це 1956-57 роки, власник фото заявляє 1957 – значить, мабуть, так і є. Тоді можна вважати, що фотографувати альтанки не заважає навіть будівництво аеровокзала.

Перегляд 15 повідомлень - з 61 по 75 (всього 1,369)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .