Главная Форум Советский Днепропетровск Послевоенный Днепропетровск

В этой теме 33 ответа, 7 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 3 нед., 5 дн. назад.

Просмотр 4 сообщений - с 31 по 34 (из 34 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #19301

    imperator
    Участник

    Да на олдмапс фото есть либо 44года, либо сразу 65го, причем последние в силу высотности не очень чёткие.

    #19302

    Та й я ж також лише на підставі цих знімків суджу. Але 4.10.1965 чіткий — далі нікуди, майже як з літака.
    На тютюнову фабрику — не думаю. Не думаю, що там взагалі щось додалося порівняно із 1941 роком. А от туди, на «Заготзерно» (якщо я не плутаю) колії могли бути. І, у принципі, аж до початку будівництва набережної

    #19308

    Сергей Мушенок
    Участник

    Алексей, вам не попадалась в прессе информация об открытии пешеходного моста на Комсомольский остров? Тут опять поднялся вопрос по поводу пролета, полученного по репарациям из Германии. Возможно там упоминалось и это, хотя вряд ли наверное. Насколько я помню, это должен быть ориентировочно 1954-55гг.

    #19309

    На жаль, прямого вказання про відкриття мосту не траплялося.
    Але я маю стійку підозру, що відкрили його аж на новий сезон 1956 року. Так, є фотографії з мостом, датовані 1955 роком, але, на мою думку, його там ще не дороблено і не відкрито. На жаль, дата і навіть рік встановлення прольота на опори поки що мені не відомі.
    Ось перше фото моста, що трапилося мені в газетах. Це «Зоря» за 8 травня 1956 року. Другий і третій файли — обов’язкові рішення виконкома міськради про порядок користування пляжами. Порівняння викладення, на мою думку, дозволяє зробити висновок, що у 1955 році міст ще не експлуатувався.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
Просмотр 4 сообщений - с 31 по 34 (из 34 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.