Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникДуже дякую, Сергію! Так, Ваш варіант вірний без сумнівів – просп. С. Нігояна, 7а. Окремо дякую за скорочення.
Олексій АдамчикУчасникУ мене вийшло якось так. Тільки там до 1941 року ще один будиночок додався.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЯ її вже разів зо два десь розміщував, але зараз не знайшов. Повторю, часів окупації.
Олексій АдамчикУчасникСергію, на 2:00 – оператор дивиться крізь арку в бік вокзала, кортеж їде від вокзала в місто. На 2:50 оператор дивиться крізь арку в бік міста, ніхто нікуди не їде, всі чекають кортежа – бо ясна річ, що там все змонтовано, і зовсім не за хронологічним порядком.
Олексій АдамчикУчасникСергію, я мав на увазі, що арка – одна й та сама. Її показано з протилежних боків.
Олексій АдамчикУчасникНі, пасаж, де зараз К. Маркса, 113.
Олексій АдамчикУчасникДякую, бо там так і не відкривається.
Олексій АдамчикУчасникНі, це просп. К. Маркса, вид з перехрестя зі Шмідта на Пасаж чи як воно вірно називалося. Від 2:49 – вид на арку з протилежного боку, і добре розрізняється К. Маркса, 111 на розі.
Олексій АдамчикУчасникУ мужика на тлі Гастронома пальто або дуже сільно порізане, або з якогось дива по-жіночому запнене. Ну, або я щось не те бачу.
Якщо вже за цією ознакою не можна буде визначати віддзеркалені фотографії, то за якими ж тоді? Дивно – чого тільки не побачиш на старих фотографіях.
Олексій АдамчикУчасник… Десь в червні 1957 тролейбус доводять вже аж на Нове Клочко. В серпні 1957 прокладають трамвайні колії на пл. Дем’яна Бідного і пускають туди № 6 — з’являється ще один транспорт з центра на лівий берег…
Та, навіть й без прив’язки до колій на Д. Бідного. Просто із подовженням тролейбусної лінії на Нове Клочко маршрут № 1 стає занадто довгим і його, хоч і не одразу, а трохи згодом, але все ж замінюють “відновленим” маршрутом № 3 – ну, власне, так, як Ви й написали. А трамвай 6, можливо, ще встиг пару разів розвернутися старим кільцем на Центральній площі. Хоча, це, звичайно, навряд. Швидше, що він пішов вже на Д. Бідного.
01.02.2020 о 02:04 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #13393
Олексій АдамчикУчасникПовороти з Пушкіна на Шмідта точно були у всіх напрямках, вони є на схемах 1913, 1925, 1929 років. А у 1935 – 1941 роках – це взагалі єдине сполучення передвоєнних ширококолійних маршрутів 6 і 9 з будь-яким депо (а саме – з другим; з першим – взагалі не було).
Можливо, й можна там покласти поворот. Просто візуально, дивлячись на аерофото, у порівнянні з поворотом від Заводів на Леваневського вниз, там набагато загостреніший ріг – здається, що криві таких саме радіусів не ляжуть, але хто сказав, що меншими радіусами не можна?
Олексій АдамчикУчасникПриєднуюсь до Вашого завершального запитання.
Ще такий варіант: після відкриття тролейбусного руху мостом: трамвай 6 – Вокзал – АНДрайрада, тролейбус 1 – Барикадна – просп. Воронцова. Десь в червні 1957 тролейбус доводять вже аж на Нове Клочко. В серпні 1957 прокладають трамвайні колії на пл. Дем’яна Бідного і пускають туди № 6 – з’являється ще один транспорт з центра на лівий берег. Далі маячить перспектива подовження маршрута тролейбуса, що розвертається на Барикадній, ще далі – на Жовтневу площу, бо, інакше, перед Барикадною мали б йти паралельно три лінії – на Барикадну, на Дзержинського і на Жовтневу площу. Враховуючи наявність трамвая № 6, нібито відновлюють тролейбусний маршрут № 3: як і раніше – з вокзала на лівий берег, тільки іншим мостом. Так само, нібито відновлюють з подовженням “парадний” маршрут № 1 Вокзал – тепер вже Жовтнева площа.
Олексій АдамчикУчасникВчергове з великою вдячністю Олені Присягиній. https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct.
Повернімося, Сергію, до минулої фотографії цього пам’ятника. https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/46452231_551816528614841_1503433940252229632_o.jpg. Там Сталін вийшов у жіночій шинелі. Запитую себе: як можна цього не помітити?! Будинок, тепер вже зрозуміло, що не площа, 7-а, а 8-го Березня, 8 позаду взуттєвої фабрики.
Добру половину фотографій дзеркально роздруковано. Відіб’ємо цю як слід.
UPD: Сергію, я вже дочитав на facebook.
Олексій АдамчикУчасникПоневіряння маршрутів 1 і 3 я поки що осягнути не беруся.
А Вам десь зустрічалося, що 1 і 3 одночасно ходять на лівий берег?
Воно все, як завжди, дуже дивно виглядає. Все вирішувалося протягом дуже короткого часу. У серпні 1957 р. № 1 ще ходить на Нове Клочко, а під кінець року – вже на Жовтневу площу; а в листопаді на лівий берег ходить трійка – стаття Граужиніса поганенької різкості з “Зорі” за 13 листопада 1957 р.
Рапорти в пресі про побудовану нову лінію (на Нове Клочко) йдуть тільки за результатами 1957 року. Що там могли б робити у 1954-55 роках – не уявляю. Для відома – під кінець 1954 року побудували перший віадук через залізницю.
Щодо маршрута першої трійки – дуже сподіваюся на газети. Я внутрішньо також схиляюся більше до Миронова, але користувач gorod.dp.ua внр писав, що основний шлях на дерев’яний міст пролягав Харківською. Почекаємо пару-трійку тижнів. (Це я ще мовчу про 12-й трамвай – там пишуть, що він пішов – перестав ходити – потім знов ходить, згадують то вокзал, то центр; оголошення також відповідають цьому – то тільки 11, то 11 і 12. Так що з цим також дай бог ще розібратися. До речі, підтримайте або спростуйте, будь ласка, моє розуміння, що в той час з Робітничої на вокзал трамвай міг йти тільки через Шмідта, бо з греблі на Леваневського вниз трамвайний поворот не влаштувати).
UPD: А ні, віадук – влітку 1954. Ось він, і без тролейбусних ліній, певна річ. https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/IMG01372.jpgAttachments:
Олексій АдамчикУчасникОсь воно – фото з transphoto від Олександра Сандлера. https://transphoto.org/photo/1297983/?gid=530. Дуже дякуємо їм за нього.
Права тролейбусна лінія на ньому, вважаю, до кадру не потрапила просто, а дерево – воно просто дуже близько до фотографа, займає в кадрі багато місця, і тому здається що воно б заважало тролейбусу. На цьому фото натомість краще видно трамвайну контактну мережу, і я роблю висновок, що трикутник там таки влаштовано. Просто колією того дня не користувалися, і вона під снігом. А провід направо, на Ширшова, пішов.
UPD: Хоча, ні! Все-таки не впевнений. Може, то й розтяжка, а не контактний провід.Attachments:
-
АвторЗаписи





