Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 2,236 по 2,250 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #13440

    Дуже дякую, Сергію! Так, Ваш варіант вірний без сумнівів – просп. С. Нігояна, 7а. Окремо дякую за скорочення.

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #13420

    У мене вийшло якось так. Тільки там до 1941 року ще один будиночок додався.

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #13416

    Я її вже разів зо два десь розміщував, але зараз не знайшов. Повторю, часів окупації.

    в відповідь на: Видеохроники Екатеринослава #13408

    Сергію, на 2:00 – оператор дивиться крізь арку в бік вокзала, кортеж їде від вокзала в місто. На 2:50 оператор дивиться крізь арку в бік міста, ніхто нікуди не їде, всі чекають кортежа – бо ясна річ, що там все змонтовано, і зовсім не за хронологічним порядком.

    в відповідь на: Видеохроники Екатеринослава #13406

    Сергію, я мав на увазі, що арка – одна й та сама. Її показано з протилежних боків.

    в відповідь на: Видеохроники Екатеринослава #13405

    Ні, пасаж, де зараз К. Маркса, 113.

    в відповідь на: Фото з різних джерел #13403

    Дякую, бо там так і не відкривається.

    в відповідь на: Видеохроники Екатеринослава #13402

    Ні, це просп. К. Маркса, вид з перехрестя зі Шмідта на Пасаж чи як воно вірно називалося. Від 2:49 – вид на арку з протилежного боку, і добре розрізняється К. Маркса, 111 на розі.

    в відповідь на: Нові фотографії з Ebay #13395

    У мужика на тлі Гастронома пальто або дуже сільно порізане, або з якогось дива по-жіночому запнене. Ну, або я щось не те бачу.
    Якщо вже за цією ознакою не можна буде визначати віддзеркалені фотографії, то за якими ж тоді? Дивно – чого тільки не побачиш на старих фотографіях.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #13394

    … Десь в червні 1957 тролейбус доводять вже аж на Нове Клочко. В серпні 1957 прокладають трамвайні колії на пл. Дем’яна Бідного і пускають туди № 6 — з’являється ще один транспорт з центра на лівий берег…

    Та, навіть й без прив’язки до колій на Д. Бідного. Просто із подовженням тролейбусної лінії на Нове Клочко маршрут № 1 стає занадто довгим і його, хоч і не одразу, а трохи згодом, але все ж замінюють “відновленим” маршрутом № 3 – ну, власне, так, як Ви й написали. А трамвай 6, можливо, ще встиг пару разів розвернутися старим кільцем на Центральній площі. Хоча, це, звичайно, навряд. Швидше, що він пішов вже на Д. Бідного.

    Повороти з Пушкіна на Шмідта точно були у всіх напрямках, вони є на схемах 1913, 1925, 1929 років. А у 1935 – 1941 роках – це взагалі єдине сполучення передвоєнних ширококолійних маршрутів 6 і 9 з будь-яким депо (а саме – з другим; з першим – взагалі не було).
    Можливо, й можна там покласти поворот. Просто візуально, дивлячись на аерофото, у порівнянні з поворотом від Заводів на Леваневського вниз, там набагато загостреніший ріг – здається, що криві таких саме радіусів не ляжуть, але хто сказав, що меншими радіусами не можна?

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #13392

    Приєднуюсь до Вашого завершального запитання.
    Ще такий варіант: після відкриття тролейбусного руху мостом: трамвай 6 – Вокзал – АНДрайрада, тролейбус 1 – Барикадна – просп. Воронцова. Десь в червні 1957 тролейбус доводять вже аж на Нове Клочко. В серпні 1957 прокладають трамвайні колії на пл. Дем’яна Бідного і пускають туди № 6 – з’являється ще один транспорт з центра на лівий берег. Далі маячить перспектива подовження маршрута тролейбуса, що розвертається на Барикадній, ще далі – на Жовтневу площу, бо, інакше, перед Барикадною мали б йти паралельно три лінії – на Барикадну, на Дзержинського і на Жовтневу площу. Враховуючи наявність трамвая № 6, нібито відновлюють тролейбусний маршрут № 3: як і раніше – з вокзала на лівий берег, тільки іншим мостом. Так само, нібито відновлюють з подовженням “парадний” маршрут № 1 Вокзал – тепер вже Жовтнева площа.

    в відповідь на: Фотографии города 1950-1991 #13386

    Вчергове з великою вдячністю Олені Присягиній. https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct.
    Повернімося, Сергію, до минулої фотографії цього пам’ятника. https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/46452231_551816528614841_1503433940252229632_o.jpg. Там Сталін вийшов у жіночій шинелі. Запитую себе: як можна цього не помітити?! Будинок, тепер вже зрозуміло, що не площа, 7-а, а 8-го Березня, 8 позаду взуттєвої фабрики.
    Добру половину фотографій дзеркально роздруковано. Відіб’ємо цю як слід.
    UPD: Сергію, я вже дочитав на facebook.

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #13384

    Поневіряння маршрутів 1 і 3 я поки що осягнути не беруся.
    А Вам десь зустрічалося, що 1 і 3 одночасно ходять на лівий берег?
    Воно все, як завжди, дуже дивно виглядає. Все вирішувалося протягом дуже короткого часу. У серпні 1957 р. № 1 ще ходить на Нове Клочко, а під кінець року – вже на Жовтневу площу; а в листопаді на лівий берег ходить трійка – стаття Граужиніса поганенької різкості з “Зорі” за 13 листопада 1957 р.
    Рапорти в пресі про побудовану нову лінію (на Нове Клочко) йдуть тільки за результатами 1957 року. Що там могли б робити у 1954-55 роках – не уявляю. Для відома – під кінець 1954 року побудували перший віадук через залізницю.
    Щодо маршрута першої трійки – дуже сподіваюся на газети. Я внутрішньо також схиляюся більше до Миронова, але користувач gorod.dp.ua внр писав, що основний шлях на дерев’яний міст пролягав Харківською. Почекаємо пару-трійку тижнів. (Це я ще мовчу про 12-й трамвай – там пишуть, що він пішов – перестав ходити – потім знов ходить, згадують то вокзал, то центр; оголошення також відповідають цьому – то тільки 11, то 11 і 12. Так що з цим також дай бог ще розібратися. До речі, підтримайте або спростуйте, будь ласка, моє розуміння, що в той час з Робітничої на вокзал трамвай міг йти тільки через Шмідта, бо з греблі на Леваневського вниз трамвайний поворот не влаштувати).
    UPD: А ні, віадук – влітку 1954. Ось він, і без тролейбусних ліній, певна річ. https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/IMG01372.jpg

    в відповідь на: Закрытые троллейбусные линии #13379

    Ось воно – фото з transphoto від Олександра Сандлера. https://transphoto.org/photo/1297983/?gid=530. Дуже дякуємо їм за нього.
    Права тролейбусна лінія на ньому, вважаю, до кадру не потрапила просто, а дерево – воно просто дуже близько до фотографа, займає в кадрі багато місця, і тому здається що воно б заважало тролейбусу. На цьому фото натомість краще видно трамвайну контактну мережу, і я роблю висновок, що трикутник там таки влаштовано. Просто колією того дня не користувалися, і вона під снігом. А провід направо, на Ширшова, пішов.
    UPD: Хоча, ні! Все-таки не впевнений. Може, то й розтяжка, а не контактний провід.

    Attachments:
Перегляд 15 повідомлень - з 2,236 по 2,250 (всього 3,047)