- This topic has 85 відповідей, 7 учасників, and was last updated 8 місяців, 1 тиждень тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
18.11.2019 о 21:39 #12668vladislav kliuchikУчасник
Почитав газету “Електротранспортник” за 1957—1958 гг. делаю вывод, что с самого начала маршрут № 13 был каким-то неосновным маршрутом, который развозил только в часы пик.
В самом первом номере газеты (1957. – № 1. – 2 августа. – С. 2) опубликована заметка о ревизоре трамвайных маршрутов №№ 10, 11 М. М. Ивановой. По логике она должна была быть ревизором и маршрута № 13, но он не упомянут. Или у маршрута № 13 был свой отдельный ревизор?
18.11.2019 о 21:45 #12670vladislav kliuchikУчасникДругие цитаты по маршрутам улицы Рабочей:
… Самовіддано трудяться в ці дні водій тролейбуса т. Григоренко, вожатий трамваїв № 10-го і 13-го маршрутів т. Яшин…
Вище прапор соціалістичного змагання / [б. а.] // Електротранспортник. – 1957. – № 3. – 16 августа. – С. 1–2.
18.11.2019 о 21:46 #12671vladislav kliuchikУчасникЯ мав їхати по вулиці Робітничій нагору. “Десятки” не було. “Одинадцятий” тільки-но почав розвертатись на стрілці. Пасажирів на зупинці було багатенько…
Випадок у трамваї : [очерк о некультурном поведении пассажира на остановке и в вагоне] / Володимир Спиридоненко // Електротранспортник. – 1957. – № 4. – 23 августа. – С. 2.
18.11.2019 о 21:47 #12672vladislav kliuchikУчасник… 20 січня, наприклад, о сьомій годині п’ятнадцять хвилин, як раз підчас ранкового перевезення робітників водій 47-ї машини четвертого тролейбусного маршруту Довгополий на проспекті ім. Пушкіна в районі вулиці Шмідта зробив обрив несучого троса. Наслідком цього було те, що в години “пік” будо допущено затримку руху вагонів 2, 4, 7, 10, 13, 14 трамвайних маршрутів на 25 хвилин і на цілу годину тролейбусів четвертого маршруту…
Безаварійність – вирішальний показник роботи / А. Вайцман, начальник відділу безпеки руху // Електротранспортник. – 1958. – № 4 (23). – 24 января. – С. 1.
18.11.2019 о 21:48 #12673vladislav kliuchikУчасникСкоро трамваї одинадцятого маршруту будуть ходити до вокзалу. Це створить великі зручності для пасажирів. Перехрестя вул. Робочій та проспекту ім. Пушкіна буду розвантажене, що дасть можливість збільшити безпеку руху в цьому районі.
Зміни на маршруті : [о продлении трамвайного маршрута № 11] / Г. Ступін, начальник служби руху // Електротранспортник. – 1958. – № 20 (39). – 23 мая. – С. 2.
18.11.2019 о 21:49 #12674vladislav kliuchikУчасникЧотири дні тому наші бригади розпочали ремонт трамвайних колій по 10, 11, 13 маршрутах. Тут буде виконано великий обсяг робіт і ми повинні капітально відремонтувати 1,3 кілометра колій від Палацу культурі машинобудівників до Криворізької вулиці)…
Високі забов’язання / І. В. Сирих, А. І. Дмитрієв, майстри служби руху // Електротранспортник. – 1958. – № 45 (64). – 21 ноября. – С. 1.
18.11.2019 о 21:50 #12675vladislav kliuchikУчасникВ кожній справі потрібна уважність. Особливо уважнім в роботі повинен бути вагоновод. Найменший зівок або необережність водія можуть привести до поганих наслідків.
Так і сталося з вагоноводом Бриковою, яка працює на поізді № 53 по 13 маршруту. Ранком 19 листопада на розі вулиць Леваневського і 4-ї Чечелівки, загавившись, вона ввімкнула секцію електрострілки – і стрілочний перевод автоматично переключився, через що стався сход поїзда № 253, який шов попереду. Так, в результаті неуважності водія трамваї 2, 10, 11, 13, 14 маршрутів припинили рух на цілу годину, чим було зірвано перевезення трудящих на роботу в години “пік”
Рух вагонів затримано на годину / А . Вайцман, начальник відділу безпеки руху служби руху // Електротранспортник. – 1958. – № 46 (65) – 28 ноября.
18.11.2019 о 21:51 #12676Олексій АдамчикУчасникДякуємо, Владиславе!
Сімка є. Ще б з чотирнадцятим розібратися до пуття – що воно за маршрут.18.11.2019 о 21:52 #12677vladislav kliuchikУчасникЗа 1958 год читал подшивку уже наискось, поскольку времени не было. В следующий раз почитаю подробней, может быть ещё что-нибудь попадётся.
18.11.2019 о 21:56 #12678Олексій АдамчикУчасник10 і 13 на перехресті Леваневського – Нестерова (Камчатська)? Я чогось недорозумію. І 11 пускають на вокзал не у 1957, коли вже, наскільки я розумію, є можливість, а на рік пізніше. Це щось пов’язане з перенесенням колій з просп. Пушкіна на Свердлова, тільки поки не можу зрозуміти, що саме.
Таке враження, що у листопаді 1958 на Робітничій від Свердлова до Пушкіна колій нема, а от на дамбі і на просп. Пушкіна від дамби до Робітничої є. І поворот згори Леваневського направо на дамбу є. Дивно якось.18.11.2019 о 22:03 #12680Олексій АдамчикУчасникА на 13-му – КТМ/П-1, як і на 10-му. Значить – парадний маршрут.
18.11.2019 о 23:19 #12699vladislav kliuchikУчасникКстати, может быть там какое-то время было полукольцо с односторонними путями на Калинина и Свердлова?
Например,
10-ка шла от Исполкомовской по Пушкина, Калинина, Леваневского, Свердлова, Рабочей, Пушкина;
11 – по Рабочей, Калинина, Леваневского, Боброва, обратно Леваневского, Свердлова, Рабочей;
13 – по Рабочей, Калинина, Леваневского, Свердлова, Рабочей
2 и 14 – По Пушкина, Калинина, Леваневского, Бабушкина, обратно – Бабушкина, Леваневского, Свердлова, Рабочая, Пушкина
???18.11.2019 о 23:50 #12707vladislav kliuchikУчасникнарисовал в виде схемы
Как вам такая гипотеза?Attachments:
19.11.2019 о 00:35 #12710Олексій АдамчикУчасникШвидко Ви! Так, має бути щось таке, як у Вас. Бо те що я написав – то дурниця, бо як би на те перехрестя потрапляла двійка?
19.11.2019 о 00:52 #12711vladislav kliuchikУчасникНаверное пути с просп. Калинина перемещали постепенно. В течение года или полутора. В августе 1957 в “Электротранспортнике” тоже не писали о переносе на Маяковского, только про Бабушкин и Свердлова. Возможно, на Маяковского их перенесли уже в самую последнюю очередь
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .