- This topic has 85 відповідей, 7 учасників, and was last updated 8 місяців, 2 тижні тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
07.01.2020 о 17:53 #13238imperatorУчасник
Или все вагоны с узкой колеей были уничтожены в процессе освобождения Днепропетровска? Так вроде некоторые маршруты в 44-45г.г. запустили как узкоколейные, хотя бы к ДИИТу
07.01.2020 о 19:32 #13239Олексій АдамчикУчасникЦі будинки – післявоєнні, а саме селище Верхнє – довоєнне. Я раніше щось вираховував на аерофотознімку, повторю тут.
Щоб довоєнна трамвайна лінія йшла саме сюди – це малоймовірно, швидше прямо – вул. Робітничою, але поки що невідомо.Attachments:
11.01.2020 о 19:55 #13242Олексій АдамчикУчасникВ нашому розпорядженні з’явилася нова низка аерофотознімків 1941, 43 і 44 років. Не можу втриматися і не зазначити, що на цих фотографіях дуже багато нової і надцікавої інформації. Дякуємо Сергію Чигвінцеву. З часом Артем Костюк розмістить їх на Oldmaps.dp.ua із прив’язкою. Ну, і чому я про це почав – нарешті маємо кінцеву 11-го маршрута 1940 року. Це – розворотна петля, справді аж у кінці тогочасної Робітничої – аж біля залізничного роз’їзду Фабричний (зараз – станція Дніпро-Вантажний). Наводжу скріншот з фрагментом аерофотознімка з кінцем Робітничої і селищем Верхнім. І з петлею трамвая. Зараз це місце – це, приблизно, там, де теперішній трамвай виїздить з Призаводської на Будівельників. Дата зйомки фото – 26.07.1941 р.
Attachments:
11.01.2020 о 23:08 #13244vladislav kliuchikУчасникА это Титова?
Attachments:
11.01.2020 о 23:53 #13246Олексій АдамчикУчасникНі, це Литовська. Лінію сучасної Тітова я оцінюю приблизно так:
Attachments:
01.02.2020 о 01:06 #13391vladislav kliuchikУчасникДо речі, підтримайте або спростуйте, будь ласка, моє розуміння, що в той час з Робітничої на вокзал трамвай міг йти тільки через Шмідта, бо з греблі на Леваневського вниз трамвайний поворот не влаштувати
А такое точно было? Не представляю себе поворот с Пушкина со стороны Рабочей на Шмидта вниз.
И почему на Леваневского невозможно сделать поворот?01.02.2020 о 02:04 #13393Олексій АдамчикУчасникПовороти з Пушкіна на Шмідта точно були у всіх напрямках, вони є на схемах 1913, 1925, 1929 років. А у 1935 – 1941 роках – це взагалі єдине сполучення передвоєнних ширококолійних маршрутів 6 і 9 з будь-яким депо (а саме – з другим; з першим – взагалі не було).
Можливо, й можна там покласти поворот. Просто візуально, дивлячись на аерофото, у порівнянні з поворотом від Заводів на Леваневського вниз, там набагато загостреніший ріг – здається, що криві таких саме радіусів не ляжуть, але хто сказав, що меншими радіусами не можна?09.03.2020 о 21:36 #13547Олексій АдамчикУчасникПізно второпав, що є ж спеціальна тема. Відкриття маршрута 10а – коментар #13543 тут https://artkostyuk.com/forums/topic/zakrytye-tramvajnye-linii/page/22.
02.08.2020 о 00:56 #15158Олексій АдамчикУчасник“… точно у встановлений строк 1 вересня 1945 року трамвайна колія має увійти в експлуатацію!” Чи все ж таки у листопаді (1945)?
Все-таки 1 вересня він пішов. Хоча, видимо, і без введення у експлуатацію. Лінія працювала, явно, лише у одну колію; слід розуміти, що, принаймні, один роз’їзд мав бути. І будмайданчиком завода трамвай не йшов. Тобто до роз’їзда Фабричного він вже не доходив; орієнтовно, кінцева була у нинішньому кінці Робітничої вулиці.
Дати виходу заміток у газетах (а це – найважливіше) прошу дивитися у назвах файлів. Продовжу завтра. Тобто, сьогодні. Тільки зранку чи вдень.Attachments:
02.08.2020 о 15:52 #15169Олексій АдамчикУчасник1946 рік – якийсь суцільний неспокій та невизначеність, чи то лінію треба побудувати, чи то завершити будівництво, чи то її вже побудовано, чи то треба здавати до експлуатації.
Умовно вважаю, що все це пов’язано із будівництвом другої колії.Attachments:
02.08.2020 о 15:55 #15174Олексій АдамчикУчасник1947 рік – навпаки, з трамваєм на Автозавод панує суцільна ідилія. У листопаді прямо зазначено, що лінія не абияка, а двоколійна. Ну, буду вважати, що весь 1947 рік так і було.
Attachments:
02.08.2020 о 16:03 #15180Олексій АдамчикУчасник1948 рік, зима. Що трапилося? Нещодавно відновлені колії нікуди не придатні, ближче до літа на маршруті припиняється рух – як так? Знов якась епопея з відкриттям саме двоколійного руху. Нове кільце? Можливо те, де згодом розвертатиметься 13-й, але цілком можливо, що й якесь зовсім інше.
Умовно приймаю версію, що до вересня 1948 на маршруті № 11 рух здійснюється (звичайно, коли здійснюється) одиночними вагонами.Attachments:
02.08.2020 о 16:12 #15184Олексій АдамчикУчасникВересень – міськрада обіцяє допомогу – поїзди і нові маршрути.
Жовтень – одинадцятий вже ходить до міськради, судячи з усього, одиночними вагонами.
Якщо газетярі не затримали у себе відповідь виконкома міськради, то до грудня дванядцятий так і не пішов. Але от у грудні – пішов. Але погано. Як і одинадцятий.Attachments:
02.08.2020 о 16:27 #15190Олексій АдамчикУчасникЛютий 1949-го. Дванадцятий походив лише місяць і вже не ходить.
Липень. Знов обіцянки надати поїзди, ще й левину долю з цілого міста. Щоб ми тут, через сімдесят років, геть зламали собі голову, запроваджується якась абстрактна вказівка на обидва маршрути “Центр – Автозавод”. Ну, принаймні, про дванадцятий знов згадали.Attachments:
02.08.2020 о 16:38 #15197Олексій АдамчикУчасникДо жовтня 1949 кінцева на Автозаводі явно ще на сел. Нижньому. Далі – можливо там і залишається, але можливо й ні. Принаймні, грудневе оголошення запрошує нас на Верхнє селище.
Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .