Главная Форум Транспорт История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей.

В этой теме 81 ответ, 5 участников, последнее обновление  Олексій Адамчик 10 мес., 3 нед. назад.

Просмотр 15 сообщений - с 61 по 75 (из 82 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #13238

    imperator
    Участник

    Или все вагоны с узкой колеей были уничтожены в процессе освобождения Днепропетровска? Так вроде некоторые маршруты в 44-45г.г. запустили как узкоколейные, хотя бы к ДИИТу

    #13239

    Ці будинки — післявоєнні, а саме селище Верхнє — довоєнне. Я раніше щось вираховував на аерофотознімку, повторю тут.
    Щоб довоєнна трамвайна лінія йшла саме сюди — це малоймовірно, швидше прямо — вул. Робітничою, але поки що невідомо.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #13242

    В нашому розпорядженні з’явилася нова низка аерофотознімків 1941, 43 і 44 років. Не можу втриматися і не зазначити, що на цих фотографіях дуже багато нової і надцікавої інформації. Дякуємо Сергію Чигвінцеву. З часом Артем Костюк розмістить їх на Oldmaps.dp.ua із прив’язкою. Ну, і чому я про це почав — нарешті маємо кінцеву 11-го маршрута 1940 року. Це — розворотна петля, справді аж у кінці тогочасної Робітничої — аж біля залізничного роз’їзду Фабричний (зараз — станція Дніпро-Вантажний). Наводжу скріншот з фрагментом аерофотознімка з кінцем Робітничої і селищем Верхнім. І з петлею трамвая. Зараз це місце — це, приблизно, там, де теперішній трамвай виїздить з Призаводської на Будівельників. Дата зйомки фото — 26.07.1941 р.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #13244
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    А это Титова?

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #13246

    Ні, це Литовська. Лінію сучасної Тітова я оцінюю приблизно так:

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #13391
    vladislav kliuchik
    vladislav kliuchik
    Участник

    До речі, підтримайте або спростуйте, будь ласка, моє розуміння, що в той час з Робітничої на вокзал трамвай міг йти тільки через Шмідта, бо з греблі на Леваневського вниз трамвайний поворот не влаштувати

    А такое точно было? Не представляю себе поворот с Пушкина со стороны Рабочей на Шмидта вниз.
    И почему на Леваневского невозможно сделать поворот?

    #13393

    Повороти з Пушкіна на Шмідта точно були у всіх напрямках, вони є на схемах 1913, 1925, 1929 років. А у 1935 — 1941 роках — це взагалі єдине сполучення передвоєнних ширококолійних маршрутів 6 і 9 з будь-яким депо (а саме — з другим; з першим — взагалі не було).
    Можливо, й можна там покласти поворот. Просто візуально, дивлячись на аерофото, у порівнянні з поворотом від Заводів на Леваневського вниз, там набагато загостреніший ріг — здається, що криві таких саме радіусів не ляжуть, але хто сказав, що меншими радіусами не можна?

    #13547

    Пізно второпав, що є ж спеціальна тема. Відкриття маршрута 10а — коментар #13543 тут https://artkostyuk.com/forums/topic/zakrytye-tramvajnye-linii/page/22.

    #15158

    «… точно у встановлений строк 1 вересня 1945 року трамвайна колія має увійти в експлуатацію!» Чи все ж таки у листопаді (1945)?
    Все-таки 1 вересня він пішов. Хоча, видимо, і без введення у експлуатацію. Лінія працювала, явно, лише у одну колію; слід розуміти, що, принаймні, один роз’їзд мав бути. І будмайданчиком завода трамвай не йшов. Тобто до роз’їзда Фабричного він вже не доходив; орієнтовно, кінцева була у нинішньому кінці Робітничої вулиці.
    Дати виходу заміток у газетах (а це — найважливіше) прошу дивитися у назвах файлів. Продовжу завтра. Тобто, сьогодні. Тільки зранку чи вдень.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15169

    1946 рік — якийсь суцільний неспокій та невизначеність, чи то лінію треба побудувати, чи то завершити будівництво, чи то її вже побудовано, чи то треба здавати до експлуатації.
    Умовно вважаю, що все це пов’язано із будівництвом другої колії.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15174

    1947 рік — навпаки, з трамваєм на Автозавод панує суцільна ідилія. У листопаді прямо зазначено, що лінія не абияка, а двоколійна. Ну, буду вважати, що весь 1947 рік так і було.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15180

    1948 рік, зима. Що трапилося? Нещодавно відновлені колії нікуди не придатні, ближче до літа на маршруті припиняється рух — як так? Знов якась епопея з відкриттям саме двоколійного руху. Нове кільце? Можливо те, де згодом розвертатиметься 13-й, але цілком можливо, що й якесь зовсім інше.
    Умовно приймаю версію, що до вересня 1948 на маршруті № 11 рух здійснюється (звичайно, коли здійснюється) одиночними вагонами.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15184

    Вересень — міськрада обіцяє допомогу — поїзди і нові маршрути.
    Жовтень — одинадцятий вже ходить до міськради, судячи з усього, одиночними вагонами.
    Якщо газетярі не затримали у себе відповідь виконкома міськради, то до грудня дванядцятий так і не пішов. Але от у грудні — пішов. Але погано. Як і одинадцятий.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15190

    Лютий 1949-го. Дванадцятий походив лише місяць і вже не ходить.
    Липень. Знов обіцянки надати поїзди, ще й левину долю з цілого міста. Щоб ми тут, через сімдесят років, геть зламали собі голову, запроваджується якась абстрактна вказівка на обидва маршрути «Центр — Автозавод». Ну, принаймні, про дванадцятий знов згадали.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
    #15197

    До жовтня 1949 кінцева на Автозаводі явно ще на сел. Нижньому. Далі — можливо там і залишається, але можливо й ні. Принаймні, грудневе оголошення запрошує нас на Верхнє селище.

    Вложения:
    Вы должны войти для просмотра вложений.
Просмотр 15 сообщений - с 61 по 75 (из 82 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.