- This topic has 85 відповідей, 7 учасників, and was last updated 8 місяців, 1 тиждень тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
02.08.2020 о 16:50 #15210Олексій АдамчикУчасник
Квітень 1950 року. Ф. Шпильовий стверджує, що на “Міськраду”, як і наприкінці 1948 року, ходить одинадцятий маршрут.
Attachments:
02.08.2020 о 16:53 #15212Олексій АдамчикУчасникСтійке переконання, що лінію вже подовжено до Верхнього селища. Певна річ, що це – П’ятий магазин.
Attachments:
02.08.2020 о 16:57 #15217Олексій АдамчикУчасникУ 1949-му отримано 11 поїздів КТМ/П-1. Чи дісталося хоча б щось 11-му і 12-му маршрутам, як було обіцяно? Фотографії трамваїв першого маршрута тих років кажуть, що навряд. Хоча самі поїзди 41-47 у 1961 році все ж у другому депо.
Attachments:
02.08.2020 о 17:04 #15219Олексій АдамчикУчасникСерпень 1950 року. “Зоря” сперечається із Ф. Шпильовим і навіть сама із собою, щодо того, який же ж саме маршрут ходиа Базарною: 11-й чи 12-й? Явно вони тоді взяли собі за мету нас заплутати.
Я б не відкидав варіант, що після першої невдачі з відкриттям дванадцятого маршрута, одинадцятий, у свою чергу, також повернув свою кінцеву з Міськради назад, на просп. Пушкіна; а от відкритий приблизно у липні 1949 вдруге дванадцятий тепер пішов до Міськради – вважаю такий варіант цілком ймовірним. Хоча, звичайно, можливо я й ускладнюю.Attachments:
02.08.2020 о 17:08 #15221Олексій АдамчикУчасникЩо вони мають на увазі – чи це ті, 1949 року поставки, чи нові і знов саме 22 вагони?
Attachments:
02.08.2020 о 17:10 #15223Олексій АдамчикУчасникМежа 1950 і 1951 років. Непрямо роблю висновок, що 12-й вже не ходить, 10-й – ще не ходить.
Attachments:
02.08.2020 о 17:16 #15225Олексій АдамчикУчасникТравень 1951-го – десятка вже точно є. І розумію, що десятку “укомплектовано” новими поїздами, і чомусь нові поїзди не хотіли пускати на розворот трикутником, хоча знаю, що у сімдесятих тим трикутником успішно розверталися КТМ/П-2.
Листопад 1952-го – кінцева одинадцятого точно на просп. Пушкіна.
Лютий 1953-го – Є. Герасимова намагається нас переконати, що трамвайну лінію до П’ятого магазина прокладено у період з 1951-го до 1953-го. Але я б, все ж, на підставі тих оголошень посперечався і пропоную вважати часом подовження туди лінії – кінець 1949 року.Attachments:
20.08.2021 о 17:50 #19536Олексій АдамчикУчасникДякуємо Тетяні Посохіній за https://www.facebook.com/photo.php?fbid=912372666016524&set=p.912372666016524&type=3 (сторінка о. Присягиної)!
Досить велика ймовірність, що ми бачимо трамвай 13-го маршрута. Якщо ні – то 10-го. Можливо, хтось зміг би розшифрувати першу кінцеву?
Знято на перехресті просп. Пушкіна – Шмідта.Attachments:
03.03.2024 о 19:35 #24787Горлов ВладимирУчасниккто подскажет,что был за марщрут третьего трамвая: Диевка-…ниже прочитать не могу
Attachments:
04.03.2024 о 10:53 #24789Артем КостюкХранителькто подскажет,что был за марщрут третьего трамвая: Диевка-…ниже прочитать не могу
https://artkostyuk.com/photo/tram/1940_Dnepr_tram.png
Зелена лінія
18.03.2024 о 05:55 #24795vicenteУчасникНу, то – не до Робочої, не до маршрутів та ін….
Але має бути “Виконкомська вул.” або “Виконкомівська вул.”.
Коли побудували кільце в центрі – воно було колії 1524 мм, а коли вже туди добавили метрові рейки – дореволюційних вагонів на пасажирськіх маршрутах міста, принаймні, вже не було. -
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .