Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей.

Цікаве про м. Дніпро

История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей.

История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей.

Головна Форуми Транспорт История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей.

Перегляд 11 повідомлень - з 76 по 86 (всього 86)
  • Автор
    Записи
  • #15210

    Квітень 1950 року. Ф. Шпильовий стверджує, що на “Міськраду”, як і наприкінці 1948 року, ходить одинадцятий маршрут.

    #15212

    Стійке переконання, що лінію вже подовжено до Верхнього селища. Певна річ, що це – П’ятий магазин.

    #15217

    У 1949-му отримано 11 поїздів КТМ/П-1. Чи дісталося хоча б щось 11-му і 12-му маршрутам, як було обіцяно? Фотографії трамваїв першого маршрута тих років кажуть, що навряд. Хоча самі поїзди 41-47 у 1961 році все ж у другому депо.

    #15219

    Серпень 1950 року. “Зоря” сперечається із Ф. Шпильовим і навіть сама із собою, щодо того, який же ж саме маршрут ходиа Базарною: 11-й чи 12-й? Явно вони тоді взяли собі за мету нас заплутати.
    Я б не відкидав варіант, що після першої невдачі з відкриттям дванадцятого маршрута, одинадцятий, у свою чергу, також повернув свою кінцеву з Міськради назад, на просп. Пушкіна; а от відкритий приблизно у липні 1949 вдруге дванадцятий тепер пішов до Міськради – вважаю такий варіант цілком ймовірним. Хоча, звичайно, можливо я й ускладнюю.

    #15221

    Що вони мають на увазі – чи це ті, 1949 року поставки, чи нові і знов саме 22 вагони?

    #15223

    Межа 1950 і 1951 років. Непрямо роблю висновок, що 12-й вже не ходить, 10-й – ще не ходить.

    #15225

    Травень 1951-го – десятка вже точно є. І розумію, що десятку “укомплектовано” новими поїздами, і чомусь нові поїзди не хотіли пускати на розворот трикутником, хоча знаю, що у сімдесятих тим трикутником успішно розверталися КТМ/П-2.
    Листопад 1952-го – кінцева одинадцятого точно на просп. Пушкіна.
    Лютий 1953-го – Є. Герасимова намагається нас переконати, що трамвайну лінію до П’ятого магазина прокладено у період з 1951-го до 1953-го. Але я б, все ж, на підставі тих оголошень посперечався і пропоную вважати часом подовження туди лінії – кінець 1949 року.

    #19536

    Дякуємо Тетяні Посохіній за https://www.facebook.com/photo.php?fbid=912372666016524&set=p.912372666016524&type=3 (сторінка о. Присягиної)!
    Досить велика ймовірність, що ми бачимо трамвай 13-го маршрута. Якщо ні – то 10-го. Можливо, хтось зміг би розшифрувати першу кінцеву?
    Знято на перехресті просп. Пушкіна – Шмідта.

    #24787

    кто подскажет,что был за марщрут третьего трамвая: Диевка-…ниже прочитать не могу

    Attachments:
    #24789
    Артем Костюк
    Хранитель

    кто подскажет,что был за марщрут третьего трамвая: Диевка-…ниже прочитать не могу

    https://artkostyuk.com/photo/tram/1940_Dnepr_tram.png

    Зелена лінія

    #24795
    vicente
    Учасник

    Ну, то – не до Робочої, не до маршрутів та ін….
    Але має бути “Виконкомська вул.” або “Виконкомівська вул.”.
    Коли побудували кільце в центрі – воно було колії 1524 мм, а коли вже туди добавили метрові рейки – дореволюційних вагонів на пасажирськіх маршрутах міста, принаймні, вже не було.

Перегляд 11 повідомлень - з 76 по 86 (всього 86)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .