- This topic has 222 відповіді, 11 учасників, and was last updated 11 місяців, 1 тиждень тому by Артем Костюк.
-
АвторЗаписи
-
01.02.2020 о 00:57 #13390vladislav kliuchikУчасник
Про то, что 1 и 3 ходили одновременно – я уже не знаю откуда взял.
И всё же меня не покидает ощущение, что с тех пор как закрыли линию по деревянному мосту и до конца 1957 № 3 и вовсе не было.В “Электротранспортнике” в подшивке за 1957 год м-т № 3 я впервые встретил тоже где-то в конце года. Ноябрь или декабрь.
А как вам такая гипотеза?
Изначально запланировали маршрут “Вокзал – старый мост – Воронцова – Новомосковское шоссе – АНД-райсовет (он же виадук)”Строили постепенно, поэтому сначала открыли его первую очередь, за старым мостом, где-то в районе перекрёстка Каруна/Воронцова.
Маршрут “Вокзал – Старый мост” слишком короткий. Мост можно перейти пешком за 10 минут. Так что решили сделать с центра (тем более, вы говорили про 8 машин, которые на таком коротком маршруте с проблемами на подстанции все сразу курсировать никак не могли). А если он был с центра, то № 1 “Вокзал – Баррикадная” и не особо нужен. Дали новому маршруту вместо запланированного номера 3 – номер 1, а первый № 1 закрыли. То есть даже и не закрыли, а вообще, можно сказать, продлили: “Центр – старый мост – Каруна” – это по сути удлинённая исконная единица.
Затем маршрут с Каруна/Воронцова продлили по Воронцова, далее по имеющейся ветке (оставшейся от “деревянной” тройки) на Новомосковском шоссе до АНД-райсовета, и сократили с центра на вокзал (от вокзала через центр и так № 2 проезжал, а также трамвайные №№ 1, 3, 6 – хватало с головой).
В конце 1957 проложили линию от ул. Дзержинского вверх по просп. Карла Маркса и по Октябрьской площади, ему присвоили парадный № 1. А левобережный № 1 переименовали в № 3, как и планировали.
Хотя тут возникает вопрос – почему маршруту “Завод Петровского – Парк Шевченко”, открытому в августе 1957, не дали следующий свободный № 3, а дали № 4? Но, возможно, номера держали наперёд.
01.02.2020 о 01:48 #13392Олексій АдамчикУчасникПриєднуюсь до Вашого завершального запитання.
Ще такий варіант: після відкриття тролейбусного руху мостом: трамвай 6 – Вокзал – АНДрайрада, тролейбус 1 – Барикадна – просп. Воронцова. Десь в червні 1957 тролейбус доводять вже аж на Нове Клочко. В серпні 1957 прокладають трамвайні колії на пл. Дем’яна Бідного і пускають туди № 6 – з’являється ще один транспорт з центра на лівий берег. Далі маячить перспектива подовження маршрута тролейбуса, що розвертається на Барикадній, ще далі – на Жовтневу площу, бо, інакше, перед Барикадною мали б йти паралельно три лінії – на Барикадну, на Дзержинського і на Жовтневу площу. Враховуючи наявність трамвая № 6, нібито відновлюють тролейбусний маршрут № 3: як і раніше – з вокзала на лівий берег, тільки іншим мостом. Так само, нібито відновлюють з подовженням “парадний” маршрут № 1 Вокзал – тепер вже Жовтнева площа.01.02.2020 о 02:27 #13394Олексій АдамчикУчасник… Десь в червні 1957 тролейбус доводять вже аж на Нове Клочко. В серпні 1957 прокладають трамвайні колії на пл. Дем’яна Бідного і пускають туди № 6 — з’являється ще один транспорт з центра на лівий берег…
Та, навіть й без прив’язки до колій на Д. Бідного. Просто із подовженням тролейбусної лінії на Нове Клочко маршрут № 1 стає занадто довгим і його, хоч і не одразу, а трохи згодом, але все ж замінюють “відновленим” маршрутом № 3 – ну, власне, так, як Ви й написали. А трамвай 6, можливо, ще встиг пару разів розвернутися старим кільцем на Центральній площі. Хоча, це, звичайно, навряд. Швидше, що він пішов вже на Д. Бідного.
09.03.2020 о 21:09 #13533Олексій АдамчикУчасникДещо з сьогоднішнього відвідування бібліотеки. Владислав знайшов у каталозі пару газетних статей. Ось що в них міститься:
1) “Дніпро вечірній” за 26, 30 квітня, 7 травня і 23 знов квітня 1973 року – відкриття тринадцятого маршрута, але тут більше про власне будівництво;
2) “Дніпровська правда” за 13 листопада 1963 року – відкриття другого п’ятого маршрута; якийсь дивак встввив туди оте слово “кільцевий” – тільки плутає все; але найкумедніше – це, звичайно, відретушована фотографія, оригінал якої минулого року Владислав знайшов в архіві; переписати зміст трафаретів – навіщо це робити? (в оригіналі бачу “стадион Металлург 5 хх. Титова”).
3) Ну й на десерт в “Дніпрі вечірньому” виявився сюрприз. Дивіться, будь ласка, у “Закриті трамвайні лінії”.Attachments:
09.04.2020 о 21:11 #14058Олексій АдамчикУчасникВід Олександра Волока з архіва О. П. Вандюк. Дякуємо їм, а також автору фотографії.
Фотографія з тролейбусною лінією з вул. Ширшова на проспект К. Маркса. Одне з найчіткіших зображень цієї діляночки. https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/49711018651/in/album-72157713617129016/.Attachments:
20.06.2020 о 16:08 #14665Сергій МушенокУчасникЩодо маршрута першої трійки — дуже сподіваюся на газети. Я внутрішньо також схиляюся більше до Миронова, але користувач gorod.dp.ua внр писав, що основний шлях на дерев’яний міст пролягав Харківською
В фильме Хмурое утро 1959, где показан наш деревянный мост, видно и подход к мосту со стороны правого берега. Правда не совсем уверен, что это наш город. Но если так, то заезд выходит был четко с Харьковской
Вот этот момент сам в фильме:
Если не открылось на моменте, то 1:00:3320.06.2020 о 16:18 #14666Сергій МушенокУчасникКстати, вот фото от Дяди Олега с его телеграмм-канала, приблизительно 1957г.
Перекресток Плеханова и Харьковской. Должны тут быть опоры контактной сети или их уже успели поснимать?Attachments:
20.06.2020 о 16:47 #14668Олексій АдамчикУчасникДякую за фотографію!
Лінія у19561957 (перепрошую за ці вагання) має ще бути. Далі – хто його зна. Очікувалося, звичайно, побільше опор побачити, але то таке…
Щодо кіно, то я раніше теж вважав, що то не наше місто, але тепер мені здається, що ракурси, де видно стовпчики – це справді заїзд на міст, тільки чому ж правобережний? Як на мене – явно лівобережний.20.06.2020 о 16:56 #14669Сергій МушенокУчасникКогда по сюжету добегают до конца моста почти, то видно днипромлын или это я уже путаю или режиссер?
Attachments:
20.06.2020 о 16:59 #14671Сергій МушенокУчасникНу и потом дальше по хронометражу вроде бы водная станция на левом берегу или нет?
Attachments:
20.06.2020 о 17:17 #14673Олексій АдамчикУчасникЯ теж так розумію, що Дніпромлин. З другим кадром я так уявляю, що це не водна станція, а щось подалі в парку, вище, так би мовити, за течією Гнилокиша, хоча й не стверджую. Але ж все це промовляє за лівобережний підхід моста.
20.06.2020 о 17:22 #14674Олексій АдамчикУчасникТак, це явно з правого “берега” знято.
Attachments:
20.06.2020 о 17:41 #14676Олексій АдамчикУчасникТак, Сергію, мабуть, правобережний підхід. Але зовсім нічого не видно високого на задньому плані – може все ж не Дніпропетровськ?
20.06.2020 о 17:57 #14677Олексій АдамчикУчасникСергію, я погоджуюся – це правобережний підхід, дуже перепрошую за внесений хаос.
Ще б розібратися з будинком з табличкою…20.06.2020 о 18:07 #14678Олексій АдамчикУчасникПрибудова https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&rightmap=google#18/48.46935/35.05109.
Дві години знадобилося просто зрозуміти те, з чого Ви почали. Дякую дуже, Сергію!Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .