- This topic has 222 відповіді, 11 учасників, and was last updated 9 місяців тому by Артем Костюк.
-
АвторЗаписи
-
30.04.2018 о 23:42 #8592Олексій АдамчикУчасник
“Зоря”, 2 березня 1966 року.
Мені видаєьтся, номер тролейбуса 123. Якщо так, то це вже не перше його фото в інтернеті.
Але найцікавіше, що я бачу, – це дві пари проводів. Питання – навіщо? Чи був тролейбусний спуск вулицею Шмідта?Attachments:
05.05.2018 о 19:12 #8603Олексій АдамчикУчасникЯкийсь дуже короткий час четвірка ходила не вулицею Сєрова, а вулицею Шмідта.
“Днепровская правда”, 15 жовтня 1957 року.
Цікаво, як вона туди повертала з проспекта – безпосередньо чи через вокзал?
Як на мене, всі три шляхи – і Курчатова, і Шмідта, і Сєрова цілком могли б існувати одночасно і мати свого пасажира.Attachments:
28.05.2018 о 22:58 #8845Артем КостюкХранительПоворот с Мануиловского на Слобожанский
05.07.2018 о 19:22 #8954Олексій АдамчикУчасникЗафіксуємо, щоб пригадати через тридцять років:
В липні 2018 у зв’язку з перекриттям розвороту на Фурманова тролейбуси маршрута № 1, як в 60-ті роки, ходять до Підстанції.21.07.2018 о 01:44 #9266Денис ЩербинаУчасникЭто же обычный подворот )) таких случаев много и каждый день.
Из закрытого еще – участок контактной сети на перекрестке Титова / Кирова на разворотной петле 1, 5 маршрутов. Там был заанкерованый с обеих сторон кусочек проводов, метров 5-6, для троллейбуса-техпомощи. Снят году так в 2016.
Кроме того, раньше въезд и выезд из депо №2 был на месте нынешнего заезда.
По старым кольцам – разворот троллейбуса №16 был в районе нынешней остановки “ул. Тополиная”, первая от тупика современного.
Кроме того, какое-то время и 3ка, и 7ка ходили на ЖД вокзал. 7ка, я так думал, через ул. Центральная, а потом на Гопнер уходила. Но выше пишут, что это был лишь объезд площади Ленина. Тогда как 7-ка шла с моста на проспект?
А вот для 3-ки, значит, был поворот с вокзала на Островского?21.07.2018 о 01:52 #9267Денис ЩербинаУчасникПо поводу Шмидта / Пушкина и троллейбусов “Б”. Откройте карту 1965 года, спутник. Там явно видны рельсы со стороны Рабочей к Озерке в оба направления на этом перекрестке, кроме того, кажется, виден даже троллейбус на Философской на развороте.
А ходил он туда, видимо, из-за перегруза перекрестка контактной сетью и не5обходимостью поставить кучу пересечений трамвай – троллейбус.
Схему прилагаю. Красный – трамвай, синий – троллейбус.
Attachments:
22.07.2018 о 17:57 #9269Олексій АдамчикУчасникЭто же обычный подворот )) таких случаев много и каждый день.
Так, погоджуюсь. То я погарячкував. Гадав, що це пов’язано з метро і буде надовго. А воно тривало, мабуть, отой один день, коли я побачив. Не рахується!
22.07.2018 о 18:33 #9270Олексій АдамчикУчасникКроме того, раньше въезд и выезд из депо №2 был на месте нынешнего заезда.
По старым кольцам — разворот троллейбуса №16 был в районе нынешней остановки «ул. Тополиная», первая от тупика современного.
Кроме того, какое-то время и 3ка, и 7ка ходили на ЖД вокзал. 7ка, я так думал, через ул. Центральная, а потом на Гопнер уходила. Но выше пишут, что это был лишь объезд площади Ленина. Тогда как 7-ка шла с моста на проспект?
Шановний Денисе!
Якщо можна, то повторіть ще раз! Може, Ви мали на увазі – навпаки, на місці нинішнього виїзду? Про заїзд (навпроти Фабрично-Заводської) нічого не скажу, а ось виїзд (поруч з Тітова) був завжди, і мені здається, що і заїхати там раніше можна було, але я можу і вигадати. Я бачу, що Ви не кажете, що виїзду не було, але якщо не важко, то уточніть будь-ласка!Щодо 16-го. Також, буль-ласка детальніше! Це коли? Наскільки я знаю, спочатку він розвертався чи то на розвилці на аеропорт, чи то десь на Першій Тополі, а от щоби були розвороти на Панікахи – не пригадую, щоб чув чи бачив. (Зупинка мається на увазі та, що називається “Гастроном (“Азербайджан”)”?)
Що Ви маєте на увазі “Через Центральну на Гопнер”? Просто хочеться зібрати все, що відомо про ту лінію на Ширшова. А щодо 7-ки, то я вважаю, що після будівництва мосту все було так, як зараз – Плеханова – Московська – проспект, проспект – Московська – Глінки – Миронова – Плеханова. А от як було з 1949 до 1966 року – оце питання з питань. На фотографії швидше за все 7-ка.
Attachments:
22.07.2018 о 18:43 #9272Олексій АдамчикУчасникА ходил он туда, видимо, из-за перегруза перекрестка контактной сетью и необходимостью поставить кучу пересечений трамвай — троллейбус.
Можливо, з цієї ж причини прибрали лінію вулицею Шмідта вниз
01.08.2018 о 22:14 #9331Illia BolilyiУчасникСхоже, що розв’язка, яку наводив вище Денис, незабаром до нас повернеться.
Фото в додатку зроблено в неділю. Це навішена, але не підключена контактна мережа для повороту з вулиці Шмідта на проспект Пушкіна.Плюс, є розмови, про намір повернути трамвайний поворот з Пушкіна (з боку Робітничої) на Шмідта.
Attachments:
14.08.2018 о 18:08 #9373Денис ЩербинаУчасникСегодня пообщался с диспетчером, работающим на предприятии с 1970 какого-то года.
Разворот на Философской был служебный, в регулярном использовании не замечен.
Разворот 16-го маршрута изначально был в районе между нынешними Космическая и Паникахи. Потом неоднократно продлевался.
По Курчатова, после закрытия 1-цы в старом виде, заходила линия троллейбуса “Б” аж к управлению метро и использовалась как площадка для отстоя троллейбусов “Б” на обеде/межпике.
По Шмидта линию “вниз” она тоже помнит, но без подробностей.
Во время строительства метро 4-ка не доходила до з-да Петровского, а разворачивалась на квартал ближе к Леваневского от Орловской/Калинина. Это с её слов, но вряд ли. Там места нет.Ответ на вопросы Алексея Адамчика.
1) Нет, изначально, в 1980 году, въезд и выезд были на Фабрично-Заводской. Выпускной диспетчер сидел в нынешней будке охраны. Здания на нынешнем выезде не было, как и бокового веера, на котором впоследствии устроили платную стоянку, ныне закрытую. Современный выезд появился через несколько лет после открытия депо.
2) Водитель, работающий давно, рассказывал и показывал где был разворот на Тополе, там до сих поры опоры стоят даже. Это на остановке “ул. Тополиная”, в районе перекрестка с одноименной улицей. Схему как показал водитель прилагаю.
3) Илья, тот поворотик для выезда из депо №1 устроили. Насчет “Б” еще думают что делать и как. Хотят к сентябрю пустить и 1-цу по нормальному, и “Б”.
Attachments:
14.08.2018 о 18:35 #9375Денис ЩербинаУчасникЕще все мы не назвали кусок сети под Центральным мостом в направлении Победы. Бывший маршрут №11 Победа – Речпорт, ЕМНИП. Кроме того, запасные провода для отстоя в тупике маршрута 15, на фото видны крепления для КС слева от троллейбуса transphoto.ru/photo/414152/
15.08.2018 о 02:13 #9376Олексій АдамчикУчасникДякую!
Я взагалі якось проґавив, відколи це з’явилася тролейбусна зупинка “Вул. Тополина”.03.02.2019 о 12:59 #10281Олексій АдамчикУчасникДякую https://www.facebook.com/dnepr.history.
Attachments:
24.03.2019 о 23:11 #10815Олексій АдамчикУчасникПодякуємо Олені Присягиній, людям, що надали їй фото, і, звичайно, автору за цю ще одну цеглинку для створення цілісної картини тролейбусної мережі центра міста до побудови Нового моста. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=622236181572875&set=oa.473067886530672&type=3&theater&ifg=1 (посилання на колекцію; в ній п’ятнадцяте фото) Час знімання зазначено як невідомий, тому дозволимо собі його дещо окреслити – 1957 – 1966 роки.
Хотілося б спитати у електротранспортників чи просто знавців, те, що виділено, може бути просто розтяжкою, чи це – контактний провід трамваю? Бо я ніяк не можу зрозуміти з інших джерел, чи було в ті роки там влаштовано трикутник, чи ні? Його ані на фотографіях, ані на аерознімках не видно, але ж він напрошується, і я вважаю, що він там має бути (тут диспетчерська; цей-таки трикутник залишено після зняття лініі на Демяна Бідного). -
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .