Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасник38 і 62 маршрути (того ж АТП).
38 маршрут виявився придніпровського АТП 03127 – 31233 – 11233. Я або не знав, або забув. Але на трафарет 28 це не впливає.
Олексій АдамчикУчасникВчорашнє з ebay. Зворотні сторони на ebay також виставлено.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникПодякуємо Валентину Старостіну за оприлюднену на https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1398814410447667&type=3 фотографію і поставимо собі запитання: а чи не колію на Йорданську вони там розбирають?
Олексій АдамчикУчасникЦікава річ. Під час відновлення мосту, схоже, Комсомольський острів був взагалі закритим. “Дніпровська правда” за 6 липня 1949 року із обов’язковим рішенням виконкому.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникДякую за фотографії звідти, а то, схоже, що вони надовго закрилися.
24.01.2020 о 00:46 в відповідь на: Прежние названия улиц (а также проспектов, площадей, шоссе и пр.) #13307
Олексій АдамчикУчасник1935 рік (на жаль, дату забув подивитися, швидше за все – перша половина). Вулиця Шмідта – це вулиця М. Горького.
???
Вулиця Горького в тогочасних справах зустрічається мені поки що безальтернативно вулицею Широкою.
Власне підстанція ось https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841#17/48.46906/35.02315.
UPD: Дата цієї записки – 16 липня 1935 року.Attachments:
Олексій АдамчикУчасник22 червня 1935 року вулицею Базарною ще пролягає ДЕВ’ЯТИЙ трамвайний маршрут. Занотовуємо цю дату.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникО який наказ з Державного архіва Дніпропетровської області!
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникНа фотографіях “човники” стоять тут: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&double=1#18/48.47387/35.02232. Нижче, на першому фото це місце, коли Кам’яні ряди палають. Коли вже зайшла мова, то ось, на другому фото, цей самий тир-театр 4 грудня 1942 року – достояв, ще й з тим самим портретом чи що там за шарж якийсь. А “човники” в той час, коли палають ряди, стоять ось: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=2210841&double=1#18/48.47230/35.02112. Ті самі, чи такі самі – не знаю, бо не знаю, коли саме знято фотографії “від Сергія” і третю фотографію “від мене”.
Олексій АдамчикУчасникТа ні, Сергію! Придивіться, будь ласка ще раз. Все те саме. Човників – шість. На одній фотографії один вільний, на іншій – два. Якби не ті люди, що сидять, – а вони різні на фотографіях – я б взагалі припустив, що це фотограф з різних боків сфотографував приблизно в один і той самий час.
Олексій АдамчикУчасникСергію, а чому різні? Я поки що не побачив відмінностей. Як на мене, це одні й ті самі човники.
Олексій АдамчикУчасникТимчасові розвороти біля Палацу водних видів спорту «Метеор» і на перехресті Уральської і Робітничої. Під час реконструкції вул. Робітничої маршрут «А» був Жовтнева пл. — Стадіон «Метеор» (в обидвох напрямках), а «Б» — вул. Фурманова — вул. Уральська (також в обидвох напрямках). В цей же час трамваї 10, 11 ходили без зміни маршрутів (пам’ятаю, що вони їхали з Криворізької на Робітничу прямо через будмайданчик підземного переходу над ямами з обох боків). До речі, вже в той час всі розуміли і казали, що підземний перехід перш за все треба було б збудувати не на цьому перехресті, а на Більшовицькій — Криворізькій.
Який це період часу, хоч приблизно?
1985 — 1987 — гадаю, що в цей період. А тривало це, здається, один сезон від весни до осені…
Дуже перепрошую за затримку у пару років з відповіддю, але краще пізно.
Як завжди, я намагався надурити. Вказані мною кінцеві були у 1988 році. Ось замітки з “Дніпра вечірнього” за 4 червня і 26 листопада (з другою датою можу помилятися) – перші два файли. Але, це ще не все. Тоді, виходить, підземний перехід так і не будували, а будували його у 1989 році і знов перекривали тролейбусний рух – третій файл, “Дніпро вечірній” за 7 квітня 1989 року. Але цього разу кінцева “Б” мені до кінця не зрозуміла. Особисто я інших, крім Уральської, – не пам’ятаю. Коли саме відновили тролейбусний рух Робітничою у 1989 році, на жаль, не знайшов.
Олексій АдамчикУчасникЩоб заершити про 8-му фотографію. Ось ракурс знімання і для ілюстрації – ця будівля від колій.
Щодо 11-ї фотографії – бентежить, що на решті фотографій з міста листя немає, а тут розпал літа, але поки що хай все ж вважається що це – Дніпропетровськ.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЯ їх додам без посилань. А те фото – ну явно вокзал, але знати саме цю стіну – ну ніяк не можу.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникФото № 8 – це (як і слід було очікувати) Київ. На вокзалі. Я поки що не розібрався із взаємним розташуванням там споруд, але в крайньому випадку, це там, де зараз Південний вокзал. А швидше за все – там, де Головний.
-
АвторЗаписи


































