Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій АдамчикУчасникСторінка Олени Присягиної. https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct.
Бачу – що хочу!
(https://www.google.com.ua/maps/@48.4654476,35.044851,3a,17.2y,263.68h,71.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1sFcR39B91kuMOb3eCT3a45Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk)Attachments:
Олексій АдамчикУчасник9-та фотографія. Куди ні їдь – всюди ІV.
Олексій АдамчикУчасникПерепрошую у читачів, що пишу тут.
Бачу, що коментарів до стоп-кадра з фільма “Выйти замуж за капитана” на сторінці О Присягиної https://www.facebook.com/groups/421334225037372/?ref=direct прибуває. Хитнемо дещо шальки назад і для історії занотуємо:
Шановні читачі! Повірте людській пам’яті і полиште усілякі сумніви – Олег абсолютно правий. Це автобус з трафаретом АТП – 03125 (31231, 11231) “ЦЕНТР 28 Татарская”.
Шановний Олеже! Нехай це буде нам наукою – як читати бортові номери вагонів – на фотографіях можна побачити що завгодно!
P. S. “Центром” називали свою кінцеву також 38 і 62 маршрути (того ж АТП).
Олексій АдамчикУчасникРозбираючи завали файлів, натрапив на пару заміток у “Дніпровській правді”: за 23 листопада і 4 грудня 1957 року відповідно. Перепрошую за якість.
Владиславе, Вам, мабуть, знайома газета завода пресів “За технічний прогрес”? Бачимо, що її редакцію турбує хід будівництва 12 маршрута.
Бажання пасажирів їздити вісімкою до центру міста – це, очевидно, спадковість щодо ідей 1934 року. Власне, для вісімки ж й будувалося те кільце.Attachments:
Олексій АдамчикУчасникУ підписах до фото мовиться, що там горить будинок. Мабуть, так воно й є, але сюжетом фотографій, на мій погляд, є те, що з відра водою поливають людей, що стоять на балконі.
Підписи всіх цих фотографій починаються з Luftwaffe, а там, де люди у комбінезонах – у підписах є “Mechaniker” (“механіки”), так що Ви – праві.
Олексій АдамчикУчасникВчорашнє з ebay. Тільки я майже нічого, крім очевидного, не впізнаю. Завдячуючи tfde.dp.ua, де наведено вигляд Дм. Яворницького, 94а у 1944 році, можемо не сумніватися, що біля вказівника – це вони стоять на розі Дм. Яворницького і Мостової. Хоча, хоч вбий, не розумію, чому на Фабрікштрассе треба йти прямо далі, коли вона або позаду, або бозна-де звідси попереду? Крім того, можливо, хочу, але, ну ніяк не можу повірити, що майдан з ліхтарями й трамвайними лініями перед фотографом і під парканом – це Дніпропетровськ. Закликаю всіх долучатися до розв’язання ребусів.
Attachments:
11.01.2020 о 23:53 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #13246
Олексій АдамчикУчасникНі, це Литовська. Лінію сучасної Тітова я оцінюю приблизно так:
Attachments:
11.01.2020 о 19:55 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #13242
Олексій АдамчикУчасникВ нашому розпорядженні з’явилася нова низка аерофотознімків 1941, 43 і 44 років. Не можу втриматися і не зазначити, що на цих фотографіях дуже багато нової і надцікавої інформації. Дякуємо Сергію Чигвінцеву. З часом Артем Костюк розмістить їх на Oldmaps.dp.ua із прив’язкою. Ну, і чому я про це почав – нарешті маємо кінцеву 11-го маршрута 1940 року. Це – розворотна петля, справді аж у кінці тогочасної Робітничої – аж біля залізничного роз’їзду Фабричний (зараз – станція Дніпро-Вантажний). Наводжу скріншот з фрагментом аерофотознімка з кінцем Робітничої і селищем Верхнім. І з петлею трамвая. Зараз це місце – це, приблизно, там, де теперішній трамвай виїздить з Призаводської на Будівельників. Дата зйомки фото – 26.07.1941 р.
Attachments:
07.01.2020 о 19:32 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #13239
Олексій АдамчикУчасникЦі будинки – післявоєнні, а саме селище Верхнє – довоєнне. Я раніше щось вираховував на аерофотознімку, повторю тут.
Щоб довоєнна трамвайна лінія йшла саме сюди – це малоймовірно, швидше прямо – вул. Робітничою, але поки що невідомо.Attachments:
07.01.2020 о 17:04 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #13234
Олексій АдамчикУчасникП’ятий магазин – ось, на О. Макарова, 37. Хоча, якого підприємства це був п’ятий магазин, я також не знайшов.
До решти поставлених Вами запитань я приєднуюся.07.01.2020 о 01:58 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #13229
Олексій АдамчикУчасникНа той момент номер 10 очікує відкриття маршрута “Заводи” – “ДІІТ” (остання фраза у https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/T500804Z3-IMG04059.jpg). Але вже у 1951-му щось зміниться, і 10 піде на Робітничу, слід розуміти, за маршрутом “Виконкомівська” – “П’ятий магазин” (оголошення в “Дніпровській правді” за 26 травня 1951 року). 12 десь тоді ж зникне. А 13-й з’явиться, судячи з усього, 1955 року. Можливо, при подовженні 10 і 11 до ДМЗ.
Attachments:
06.01.2020 о 22:39 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #13225
Олексій АдамчикУчасник11-й та 12-й маршрути мали спільну кінцеву. Швидше за все – “П’ятий магазин”.
Пара оголошень з “Дніпровської правди” за 1 і 11 липня 1950 року відповідно.Attachments:
06.01.2020 о 14:34 в відповідь на: История трамвайных маршрутов № 10, 10-А, 11, 12, 13 по ул. Рабочей. #13223
Олексій АдамчикУчасникТак, на “Автозавод” 12-й маршрут ходив. Як мінімум, до сел. Нижнього. Оголошення з “Дніпровської правди” за 6 червня 1950 року. За якість приношу вибачення.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникЯ тут бачу “27”.
Attachments:
Олексій АдамчикУчасникДякую за фотографію! А то там періодично доступ закривається.
Номер вагона – так, схоже на 25, 26 чи 28. А в світлі https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/20770063_1837785996550504_3758967184439852314_n.jpg тепер не знаєш, що й думати. Ну, все-таки, поки що будемо сподіватися, що це все – якісь оптичні ілюзії, і біля металургійного, наприклад, якийсь 41, а тут – наприклад, якийсь 56. Хоча всі на п’ятдесят (а також і той-таки 41), наскільки я розумію – друге депо аж до 1965 року. А ці фото знято, мабуть, раніше? -
АвторЗаписи























