Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 256 по 270 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #13106
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Тройки не было?

    #13107

    Вважаю, що була з 1927 (або з 1926) року – Діївка – Базарна. А п’ятірка – Фабрика – Табори. Лінія – п’ята. А трійка ходить цією п’ятою лінією і її подовженням до Кодаків.
    Ну і все ж пропущено її до 1926 мало бути не просто так. Поки що вважаю, що раніше третій номер могла мати лінія Вокзал – Йорданська.
    На цей час (1931 рік) вже були і шістка Заводи – Транспортний інститут, і сімка Вокзал – Транспортний інститут. Саме для них колії вулицями Базарною і Табірною. Базарна – це ділянка Короленка – Артема, а Табірна – це ділянка Табори – Транспортний інститут. І побудовано їх, як ми бачимо, саме 1931 року.

    #13147

    Усе моє єство протестує, я не хочу бачити там ні “27”, ні “27х”, але я нічого не можу зробити з тим, що, як я ні не хочу, але я бачу там ці цифри. Якщо хтось може, спростуйте, будь ласка, а то ми ж так ніколи не розберемося з номерами вагонів.
    Фотографія з фейсбука В. Старостіна https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1398814410447667&type=3. Дякуємо йому за добре розділення.

    В принципі, там “27” не на місці. Для порівняння – на 49-му номер нанесено чітко під гербом. Може, якось за це можна зачепитися, може, то на фото щось домальовано?

    UPD. До речі, те, що кронштейн контактного провода так покривлено, не заважає бугелю?
    2UPD. Побачив фотографію з проспекта навпроти другого корпуса університета з таким точно чином покривленим кронштейном. Що це вони таке робили?

    #13152

    Вижу тоже номер 27, но после семерки там может быть еще одна цифра, видно плохо.

    #13155

    З шістьма тролейбусами transphoto максимально близький до правди, але для чотирьох місця не знайшлося. Відомості з “Зорі” за 21 квітня і 18 червня 1950 року. Маршрут № 1 ще є. Мабуть, з кінцевими “Вокзал” – “Міськрада”.

    #13195

    Ну що ж, за підсумками сьогоднішньої публікації на transphoto.ru від користувача metafizich слід визнати і вважати доконаним фактом передачу мінімум п’ятьох дніпропетровських миколаївських вагонів у П’ятигорськ. Щиро дякую, metafizich, і доповнюю парою фотографій цих наших вагонів вже з П’ятигорська, взятих за посиланням, наданим metafizich.
    Відзначимо, що картина заплутується, заплутується, заплутується…
    Відзначу окремо, що в архіві, де я дивлюсь справи саме за 1934-35 рр., мені жодного слова про цю передачу ще не трапилося.
    Дозволю собі уточнення – на transphoto обидві фотографії від 2 ЖОВТНЯ 1934 р., то там погано видно.
    Ну і нарешті (можливо, всі це й так знали), я полишаю всілякі сумніви щодо того, що у нас були як мінімум два різновиди миколаївських моторних вагонів. Я давно вже дивлюся на фотографію дивної події у Дніпропетровську, яку наводжу нижче третьою, а тепер маю ще й вигляд вагонів, переданих у П’ятигорськ. Порівняйте, будь ласка, поручні на посадкових майданчиках й бічні вікна з основною масою фотографій дніпропетровських миколаївських моторних вагонів. Різниця наочна. Ну, і ще один такий моторний https://transphoto.ru/photo/815995/?gid=530.

    #13201

    Не знаю, хто як, а я після цього достеменно розумію, що я абсолютно нічого не розумію. Тут вже точно, чітко все видно – миколаївський вагон, нехай, навіть, і причіпний, у 1941 році, з номером 402. О!!!
    І знов-таки. Цій фотографії в інтернеті вже скільки років, а я тільки роздивився.
    Ні, ну звідки до війни 402???????
    А де вони – оці на чотириста – після війни поділися?
    Вважається, що всі миколаївські вагони 1927 р. в. Він що, з 1927 року чотириста другий???????
    Може, це у нас причіпні на шість вікон будували? Або в Києві виключно для Дніпропетровська? Хоча, київські також не мають бути на чотириста.

    UPD. А це не миколаївський причіпний. Це – “пульман”! Аж легше стало! Отже маємо вже мінімум чотири “пульмани” до війни: 304, 305, 309, 402. Логічно припустити, що і 401 був. Цілком можливо, що саме 401 стоїть поруч, ближче до просп. Калініна. Де ж вони поділися після війни??? Невже, справді, німці вивезли?

    #13204

    Ось вони два.

    #13207

    Зараз побачив, що Олег на transphoto вже давно вирахував, що вони там два поспіль стоять.

    #13209
    vicente
    Учасник

    Позволю себе не согласиться.
    Четырёхосный вагон на переднем плане (мне кажется, или там лишняя тележка?) разрушен и не имеет бортов. Номер, о котором Вы говорите, принадлежит параллельно стоящему николаевскому. Совсем не уверен, что там “402”. Обратите внимание, что “двойка” просматривается очень условно и “дорисовывается” лишь воображением. И, даже если так, она совершенно другого размера. Мне видится, что это блик или дефект фото. Номер вагона может быть х40.
    В любом случае, по крайней мере этот “пульман” можно смело “списывать” – слстояние корпуса и деформация тележек позволяют предположить, что восстановлению такой вагон не подлежал.

    #13210

    Та ні! Тут ми щось одне одного не розуміємо. На передньому плані, скажу так: на зустрічній для нас колії – на фотографію потрапили три вагони без бортів. Це – можливо, миколаївські, а, можливо, навіть два ближчих ще старіші (синім пообводив їх). А на правій для нас колії, за цими зруйнованими вагонами, стоїть вагон, у якого ми бачимо шість вікон. Але ці шість вікон – це лише половина вагона, друга його половина праворуч за кадром. Це й є той “пульман”, який Ви вірно визначили поруч із тим “пульманом”, якого добре видно (на іншій фотографії).
    Ну а щодо 402, то – ну погодьтеся, будь ласка, що там добре все видно, всі цифри одного шрифта і сумнівів не викликають. До речі, додам неспотворену фотографію.

    #13213

    Вагони без бортів на зустрічній нам колії – це, звичайно, дореволюційні вагони. Можливо, різні.
    Але для мене важливіший висновок, що і потрапив під паровоз, і до П’ятигорська поїхали зовсім не миколаївські вагони, а перебудовані (видимо, на нашому ВРЗ чи що там на той час було) дореволюційні вагони. Гіпотетично, вони, навіть, могли справді мати дніпропетровські номери 35 – 39. Просто слабо віриться, що отак з номерами підряд були вагони в стані на відправку, так що пропоную 35 – 39 все-таки вважати п’ятигорськими номерами.

    #13216
    vicente
    Учасник

    Согласен.
    Тут опубликовано на фейсбуке фото КТМ 1. Присмотритесь к номеру. Мне , почему-то, видится первая цифра “2”

    Attachments:
    #13218

    Дякую за фотографію! А то там періодично доступ закривається.
    Номер вагона – так, схоже на 25, 26 чи 28. А в світлі https://artkostyuk.com/wp-content/uploads/20770063_1837785996550504_3758967184439852314_n.jpg тепер не знаєш, що й думати. Ну, все-таки, поки що будемо сподіватися, що це все – якісь оптичні ілюзії, і біля металургійного, наприклад, якийсь 41, а тут – наприклад, якийсь 56. Хоча всі на п’ятдесят (а також і той-таки 41), наскільки я розумію – друге депо аж до 1965 року. А ці фото знято, мабуть, раніше?

    #13219
    vladislav kliuchik
    Учасник

    А на фото вагона у мет. института виден номер. Там сбоку вроде как-то нечётко всё. Или я не ту фотографию смотрю?

Перегляд 15 повідомлень - з 256 по 270 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .