- This topic has 911 відповідей, 10 учасників, and was last updated 2 місяці тому by vicente.
-
АвторЗаписи
-
25.11.2019 о 22:03 #12844Олексій АдамчикУчасник
Щодо підписів – так, звичайно.
Щодо дати фотографії 501-502 – так А. Оландер застав зчіпки (ну, можливо, і останню, а може й ні) ще наприкінці 1985 року. У першій половині 80-х їх ще багато ходило.
26.11.2019 о 01:31 #12875Олексій АдамчикУчасникПоневіряння “миколаївських” вагонів. “Звезда” за 20 листопада 1925 року.
Attachments:
27.11.2019 о 21:48 #12887Олексій АдамчикУчасникСьогодні мені трапився кошторис 1935 року на перебудову (у нас – в майстернях чи ВРЗ – що там на той час було) ЮМТ’івського причіпного вузькоколійного вагона № 146 у моторний ширококолійний № 200. (Відомий нам вагон з тупика двійки).
Кошторис – це, звичайно, план, а не факт. Але, гадаю це було втілено у життя. Бо вагон ширококолійний 200 ж таки існував.
Звертає на себе увагу, що одразу закладалася зміна інвентарного номера. Якщо це перебудований вагон – ну і був би собі моторним 146-м. Ні, надається йому номер, схожий з іншими моторними.
UPD. Додамо сюди фото 200.
А причіпний-то у нього не миколаївський. Миколаївські причіпні, мабуть, у ширококолійні не перебудовували.
(ЮМТ – Южный машиностроительный трест – зустрічав у оголошеннях у “Звезді”).Attachments:
27.11.2019 о 22:43 #12889Сергій МушенокУчасникА какой все таки год фотографии по вашему мнению, хотя бы примерно? Потому что на трансфото, например, не пришли к единому мнению.
27.11.2019 о 23:30 #12890Олексій АдамчикУчасникНа мою думку – 1943. А ото тому що він перебудований – він односторонній. Причіпний, здається, двосторонній.
Не 42-й – точно, бо влітку 1942 трамваї не ходили. У 1941 пішли десь на межі вересня-жовтня. Жінка занадто легко одягнена. А у тому, що це фотографія воєнного часу, як на мене, сумніватися не слід. Так просто це не вигадали б. Та й А. Оландер так суттєво б не помилився.28.11.2019 о 01:34 #12892vladislav kliuchikУчасникКраща прибиральниця / Л. Педенко, Г. Щербіна // Електротранспортник. – 1958. – № 22 (41). – 6 июня. – С. 2.
Упоминается поезд №№ 255—162.Більше уваги до роботи / І. Кучерявий // Електротранспортник. – 1958. – № 31 (50). – 8 августа. – С. 1.
Упоминается прицепка № 516.28.11.2019 о 01:36 #12893vladislav kliuchikУчасникПрицепки на 5×× были у вагонов Х №№ 1—40? А на 130 и далее – у Николаевских 2××?
28.11.2019 о 02:01 #12894Олексій АдамчикУчасникВ «Электротранспортнике» (1961. — № 38 (210). — 23 сентября. — С. 1) упоминается поезд 255—515 производства ДТВРЗ.
Краща прибиральниця / Л. Педенко, Г. Щербіна // Електротранспортник. — 1958. — № 22 (41). — 6 июня. — С. 2.
Упоминается поезд №№ 255—162…А ещё поезд 36—136…
Там так просто закономірність не вирахувати!
29.11.2019 о 01:37 #12903Олексій АдамчикУчасникЩо таке п’ятий маршрут — це загадка загадок. Беззаперечно про нього відомо, що у 1929 році він ходив проспектом повз нинішній театр Горького, у 1934 році до перешивання коліі першого маршрута він ходив на Вокзальну петлю першого маршрута (явно мав там кінцеву) і проспектом проходив ділянку Трамвайний провулок (це заїзд у перше депо навпроти вул. Привокзальної) — Горького…
Перепрошую, тут знов є моя помилка, а саме щодо Трамвайного провулка.
Подальше ознаймлення з довоєнними трамвайними документами однозначно приводить до розуміння, що Трамвайним провулком йменувалося не “продовження” вулиці Привокзальної, як я зрозумів спочатку. Трамвайним йменувався той, нібито безіменний, за “німецькою” картою, провулок, що навпроти виїзда з Привокзальної площі на проспект – там, де сходилися колії маршрутів 1 і 8.
Цікаво, а той, що я спочатку подумав – це що, Чічеріна виходила на проспект?04.12.2019 о 21:05 #12966Олексій АдамчикУчасникЗараз передивився свій коментар щодо вагонів Київського заводода ім. Т. Домбаля і бачу, що я чомусь забув згадати Акт Дніпропетровського трамвая, І парк, складений 22 жовтня 1933 року після кількох днів експлуатації щойно прибулих моторних вагонів цього завода за номерами 306, 307 і 308.
Тепер зазначу те, що хотів окремим коментарем. Ще один “пульман” мав у Дніпропетровську інвентарний номер 309. Папери щодо цього будуть. І папери дуже значущі. Сьогодні перефотографувати не було часу, але там таке… Але одразу пропоную готуватися до того, що ми нічого не розуміємо. З того, що я запам’ятав – сто дев’яності номери причіпних вагонів продовжуються і переходять на 200 і 201 – так, ці номери були і у причіпних вагонів також. Митищівські вагони своїми номерами і в миколаївські номери вклинюються (пара вагонів з двісті двадцятими номерами), і на двісті сорок пару номерів мають, і 10-14. Є моторні вагони на сто. Крім “пульмана” 309, я нічого не зрозумів. Це все – 1934 рік. Як сфотографую – будемо розв’язувати це все.
05.12.2019 о 21:42 #12980Олексій АдамчикУчасникМатеріали з архівної справи Державного архіва Дніпропетровської області, що має назву “Управління капітального будівництва Трамвая. Річний звіт за 1934 рік”. Приношу вибачення за художню аплікацію.
Attachments:
08.12.2019 о 01:09 #13011Олексій АдамчикУчасникПерепало від “Дніпровської правди” нашому знайомому – героїчному поїзду 304. Номер за 10 лютого 1951 року.
Attachments:
12.12.2019 о 23:26 #13080Олексій АдамчикУчасникВідомості ремонтів вагонів з бухгалтерського звіту за 1931 рік. Напис “Причіпки” у “Випадкоих ремонтах”, там де перелічуються вагони на двісті – 100 % помилка, маються на увазі моторні вагони.
Також з цього я роблю висновок, що у відомості зі звіта 1934 року номери митищівських вагонів на сто (моторних) і на двісті (причіпних) до появи якоїсь іншої інформації слід сприймати як заводські підприємства-виробника.
Знайти б ще пояснення київським причіпним з номерами 200 і 201 (також з відомості 1934 року).Attachments:
12.12.2019 о 23:41 #13098Олексій АдамчикУчасникВитяги з інвентарних відомостей майна на 1 січня 1932 року. Вагони і колії – інформація – бомба!
Як би дізнатися, що за колії “Кювет” і “Ловушки на Кодаках”?
Це з того ж звіта за 1931 рік.Attachments:
12.12.2019 о 23:50 #13103Олексій АдамчикУчасникПридбане та вибуле протягом 1931 року майно Дніпропетровського Трамвая.
З цього ж звіта.Attachments:
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .