Цікаве про м. Дніпро

Ви читаєте

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Цікаве про м. Дніпро

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Головна Форуми Транспорт Інвентарні номери дніпропетровського рухомого складу

Перегляд 15 повідомлень - з 241 по 255 (всього 912)
  • Автор
    Записи
  • #12844

    Щодо підписів – так, звичайно.

    Щодо дати фотографії 501-502 – так А. Оландер застав зчіпки (ну, можливо, і останню, а може й ні) ще наприкінці 1985 року. У першій половині 80-х їх ще багато ходило.

    #12875

    Поневіряння “миколаївських” вагонів. “Звезда” за 20 листопада 1925 року.

    Attachments:
    #12887

    Сьогодні мені трапився кошторис 1935 року на перебудову (у нас – в майстернях чи ВРЗ – що там на той час було) ЮМТ’івського причіпного вузькоколійного вагона № 146 у моторний ширококолійний № 200. (Відомий нам вагон з тупика двійки).
    Кошторис – це, звичайно, план, а не факт. Але, гадаю це було втілено у життя. Бо вагон ширококолійний 200 ж таки існував.
    Звертає на себе увагу, що одразу закладалася зміна інвентарного номера. Якщо це перебудований вагон – ну і був би собі моторним 146-м. Ні, надається йому номер, схожий з іншими моторними.
    UPD. Додамо сюди фото 200.
    А причіпний-то у нього не миколаївський. Миколаївські причіпні, мабуть, у ширококолійні не перебудовували.
    (ЮМТ – Южный машиностроительный трест – зустрічав у оголошеннях у “Звезді”).

    Attachments:
    #12889

    А какой все таки год фотографии по вашему мнению, хотя бы примерно? Потому что на трансфото, например, не пришли к единому мнению.

    #12890

    На мою думку – 1943. А ото тому що він перебудований – він односторонній. Причіпний, здається, двосторонній.
    Не 42-й – точно, бо влітку 1942 трамваї не ходили. У 1941 пішли десь на межі вересня-жовтня. Жінка занадто легко одягнена. А у тому, що це фотографія воєнного часу, як на мене, сумніватися не слід. Так просто це не вигадали б. Та й А. Оландер так суттєво б не помилився.

    #12892
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Краща прибиральниця / Л. Педенко, Г. Щербіна // Електротранспортник. – 1958. – № 22 (41). – 6 июня. – С. 2.
    Упоминается поезд №№ 255—162.

    Більше уваги до роботи / І. Кучерявий // Електротранспортник. – 1958. – № 31 (50). – 8 августа. – С. 1.
    Упоминается прицепка № 516.

    #12893
    vladislav kliuchik
    Учасник

    Прицепки на 5×× были у вагонов Х №№ 1—40? А на 130 и далее – у Николаевских 2××?

    #12894

    В «Электротранспортнике» (1961. — № 38 (210). — 23 сентября. — С. 1) упоминается поезд 255—515 производства ДТВРЗ.

    Краща прибиральниця / Л. Педенко, Г. Щербіна // Електротранспортник. — 1958. — № 22 (41). — 6 июня. — С. 2.
    Упоминается поезд №№ 255—162…

    А ещё поезд 36—136…

    Там так просто закономірність не вирахувати!

    #12903

    Що таке п’ятий маршрут — це загадка загадок. Беззаперечно про нього відомо, що у 1929 році він ходив проспектом повз нинішній театр Горького, у 1934 році до перешивання коліі першого маршрута він ходив на Вокзальну петлю першого маршрута (явно мав там кінцеву) і проспектом проходив ділянку Трамвайний провулок (це заїзд у перше депо навпроти вул. Привокзальної) — Горького…

    Перепрошую, тут знов є моя помилка, а саме щодо Трамвайного провулка.
    Подальше ознаймлення з довоєнними трамвайними документами однозначно приводить до розуміння, що Трамвайним провулком йменувалося не “продовження” вулиці Привокзальної, як я зрозумів спочатку. Трамвайним йменувався той, нібито безіменний, за “німецькою” картою, провулок, що навпроти виїзда з Привокзальної площі на проспект – там, де сходилися колії маршрутів 1 і 8.
    Цікаво, а той, що я спочатку подумав – це що, Чічеріна виходила на проспект?

    #12966

    Зараз передивився свій коментар щодо вагонів Київського заводода ім. Т. Домбаля і бачу, що я чомусь забув згадати Акт Дніпропетровського трамвая, І парк, складений 22 жовтня 1933 року після кількох днів експлуатації щойно прибулих моторних вагонів цього завода за номерами 306, 307 і 308.

    Тепер зазначу те, що хотів окремим коментарем. Ще один “пульман” мав у Дніпропетровську інвентарний номер 309. Папери щодо цього будуть. І папери дуже значущі. Сьогодні перефотографувати не було часу, але там таке… Але одразу пропоную готуватися до того, що ми нічого не розуміємо. З того, що я запам’ятав – сто дев’яності номери причіпних вагонів продовжуються і переходять на 200 і 201 – так, ці номери були і у причіпних вагонів також. Митищівські вагони своїми номерами і в миколаївські номери вклинюються (пара вагонів з двісті двадцятими номерами), і на двісті сорок пару номерів мають, і 10-14. Є моторні вагони на сто. Крім “пульмана” 309, я нічого не зрозумів. Це все – 1934 рік. Як сфотографую – будемо розв’язувати це все.

    #12980

    Матеріали з архівної справи Державного архіва Дніпропетровської області, що має назву “Управління капітального будівництва Трамвая. Річний звіт за 1934 рік”. Приношу вибачення за художню аплікацію.

    #13011

    Перепало від “Дніпровської правди” нашому знайомому – героїчному поїзду 304. Номер за 10 лютого 1951 року.

    #13080

    Відомості ремонтів вагонів з бухгалтерського звіту за 1931 рік. Напис “Причіпки” у “Випадкоих ремонтах”, там де перелічуються вагони на двісті – 100 % помилка, маються на увазі моторні вагони.
    Також з цього я роблю висновок, що у відомості зі звіта 1934 року номери митищівських вагонів на сто (моторних) і на двісті (причіпних) до появи якоїсь іншої інформації слід сприймати як заводські підприємства-виробника.
    Знайти б ще пояснення київським причіпним з номерами 200 і 201 (також з відомості 1934 року).

    #13098

    Витяги з інвентарних відомостей майна на 1 січня 1932 року. Вагони і колії – інформація – бомба!
    Як би дізнатися, що за колії “Кювет” і “Ловушки на Кодаках”?
    Це з того ж звіта за 1931 рік.

    #13103

    Придбане та вибуле протягом 1931 року майно Дніпропетровського Трамвая.
    З цього ж звіта.

Перегляд 15 повідомлень - з 241 по 255 (всього 912)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .