Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
Олексій Адамчик
УчасникЦікаве зауваження, дякую! Я не пригадую двостороннього руху Ленінградською. Але схема 1981 і навіть 1984 року відправляє 29 і 54 автобуси саме Ленінградською, у обидва боки. Так що виключати двостороннього руху не стану, але й можливим є варіант зустрічної смуги для маршрутних автобусів.
Визначення будинка сумнівів не викликає. Це 100 % ріг Ленінградської – Мостової.Олексій Адамчик
УчасникМене тішить кількість уваги, приділеної трамваям (щоправда, усі зйомки – лише перший маршрут), але, як завжди, жодного номера вагону не розгледіти! Якщо хтось спіймає там хоч якийсь номер – обов’язково напишіть, будь ласка!
Цікаво, що люди висять на підніжках (у т. ч. й німці нарівні з нашими), а салони вагонів, начебто й не забито.
М 1575 10:01:06 – трамвай рушає з зупинки “Барикадна” (доіснувала до 80-х років). У цьому ж ролику до кадрів двічі потрапляє машина з пожежною командою – то в один бік проїхала, то у протилежний.Олексій Адамчик
УчасникОднозначно ось він: https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=41065&rightmap=30977#18/48.47663/35.02967. А фото – мабуть, років 80-х.
Щодо житла – не знаю. Первісно явно був житловим. Гадаю, що й на час знімання фотографії таким залишався.Олексій Адамчик
УчасникКраще, певна річ, було б, щоб Дмитро Бондаренко відповів. Ну, ще раз подякувавши йому за знахідку, https://www.archiv-akh.de/filme. У рядку пошуку задавати #1574 або який хочете подивитися номер, але з отим значком.
Олексій Адамчик
УчасникУ ролику М 168 є Новомосковськ.
Олексій Адамчик
УчасникМені здається, що до 8:26 не у нас.
У ролику М 1574 другий раз Дніпропетровськ 1:14:32 – 1:15:26. Ще й особливої уваги приділено трамваям.Олексій Адамчик
УчасникДякую! Підкоригую той списочок.
Олексій Адамчик
УчасникКоли вже зайшлося про Бердянську https://www.facebook.com/photo/?fbid=4260075087445061&set=a.262978550488088, то може хтось пригадає, права верхня фотографія https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/51240599072/in/album-72157719390637254/ – це не Бердянська, 1?
Олексій Адамчик
УчасникНайщиріша подяка Дмитрові Бондаренку за https://www.facebook.com/photo/?fbid=993574001445343&set=ecnf.100023782569794. Це, безумовно, нова сенсація!
Ще Дніпропетровськ помічено у ролику М 93, з 10:04:49 до 10:05:27 – швидше за все, завод К. Лібкнехта, бо колеса навалено, і панорама через стадіон “Динамо”. А може, навіть і аж до 10:05:55, тільки у такому випадку німці злетали у протилежному сучасному напрямку – від Дніпра.Олексій Адамчик
УчасникПовертаючись до питання заходів чоловічих пальт https://www.facebook.com/photo/?fbid=4250029605116276&set=a.262978550488088…
Із заходами жіночих тут без запитань…Олексій Адамчик
УчасникВиявилося, що Київ. Саме цих вагонів Трансфото і у Києві не знає, але ось такий, теж трьохсотий, і у такому ж розфарбуванні (щоправда, не такий – цей поїзд більше схожий на митищівський Х – М, ніж на КЗЕТ’івський): https://transphoto.org/photo/401280/?vid=193384. До речі, начебто і до Дніпра саме такі передали, вже у післявоєнний час. Цікаво, може і у нас вони так розфарбованими бігали?
Там від цього продавця ще пару наборів фотографій підписано Дніпропетровськом. Може також Київ?Олексій Адамчик
УчасникТам у коментарях до фотографії https://www.facebook.com/photo/?fbid=1248138335649320&set=oa.508153946355399 (на жаль, зараз у мене коментарі не відкриваються, тому посилання не даю, але фото продублюю) Володимир Амерник ставить запитання. Відповідь надаємо https://www.google.com.ua/maps/@48.4700108,35.0423058,3a,75y,28.29h,102.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sA3rQBlchUS_x6O-IkBuuLA!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk, але просто було не тому, що ми так добре пам’ятаємо всі вікна міста (бо ми їх усі і не пам’ятаємо, і не знаємо), а тому, що нам пригадується, що Володимир Амерник десь писав, що він з 19-ї школи.
Олексій Адамчик
УчасникТак, вулицями Кленовою і Чиркова. Там, мабуть, ще є де-не-де рештки колії. А військова частина – то склади КЕЧ, наскільки я розумію.
Олексій Адамчик
УчасникЧергова спроба.
Вимушений я поступитися своїми теоріями щодо якогось значення різних зчіпних пристроїв, щодо закритого моторного бельгійського № 11, щодо моторного бельгійського № 75.Бельгійський трамвай.
1 — 3 — три закритих моторних MAN (Німеччина) із бозна-чиїм електроустаткуванням (можливо, Elektrizitäts-AG vormals Schuckert & Co. (Німеччина) виготовлення 1896 року.
4 — 7 — чотири відкритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням (можливо, Elektrizitäts-AG vormals Schuckert & Co.) виготовлення 1896 року.
8 — 11 — чотири відкритих причіпних виробництва ймовірно MAN виготовлення 1896 року.
12 — 16 — п’ять закритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням (можливо, Elektrizitäts-AG vormals Schuckert & Co.) виготовлення 1896 року.
17 — 21 — п’ять відкритих причіпних виробництва ймовірно MAN виготовлення 1896 року.
22 — 26 — п’ять відкритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням (можливо, Elektrizitäts-AG vormals Schuckert & Co.) виготовлення 1896 року.
27 — 35 — дев’ять відкритих причіпних виробництва ймовірно MAN виготовлення 1896 року.
36 — 44 — дев’ять закритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням (можливо, Elektrizitäts-AG vormals Schuckert & Co.) виготовлення 1896 року.
45 — 49 — п’ять відкритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням виготовлення 1899 року.
50 — 53 — чотири закритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням виготовлення 1899 року.
54 — 62 — дев’ять закритих моторних MAN із бозна-чиїм електроустаткуванням виготовлення 1901 року.
63 — 72 — десять відкритих моторних MAN, можливо із електроустаткуванням електромеханічного завода «Сіменс-Шуккерт» (Росія), поставлених між 1901 і 1905 роками.
73 — 82 — десять відкритих причіпних виробництва ймовірно MAN, поставлених між 1901 і 1905 роками.
83 — 88 — шість відкритих причіпних фірми Ґостиньського (Польща, у складі тодішньої Російської імперії) виготовлення 1911 року.Не пізніше 1924, а швидше – не пізніше 1914 року було списано дев’ять причіпних ймовірно MAN, можливо №№ 8 – 11 і 17 – 21.
Не раніше 1915 і не пізніше 1924 року було списано два закритих і сім відкритих моторних MAN.Що відбувалося з бельгійським товариством протягом 1918 року – незрозуміло. Не виключено перенумерації бельгійських вагонів за бозна-якими системами.
У бухгалтерії міського трамвая усі націоналізовані бельгійські моторні вагони лічилися як «Сіменс-Шуккерт» 1896 року.
Після 1924 року моторні MAN з бельгійськими номерами 53 — 72 зберегли свою нумерацію; сім відкритих моторних MAN з бельгійськими номерами з діапазона 1 — 52 отримали номери 73 — 79, вісімнадцять закритих моторних MAN з бельгійськими номерами з діапазона 1 — 52 отримали номери 80 – 97; шість причіпних фірми Ґостиньського з бельгійськими номерами 83 – 88 отримали номери 121 — 126; дев’ятнадцять причіпних ймовірно MAN отримали номери 127 — 145.
У 1924-25 фінансовому році було списано вісім закритих моторних №№ 90 – 97 (можливо, з колишніми бельгійськими номерами 1 – 3 і 12 – 16) і одинадцять причіпних ймовірно MAN (можливо, №№ 135 – 145).
Не раніше 1927 і не пізніше 1930 року списано сімнадцять відкритих моторних (№№ 63 — 79) і вісім причіпних ймовірно MAN.
Не пізніше 1933 року було списано чотирнадцять, а можливо — усі, що ще залишалися, двадцять, вагонів т. зв. «Сіменс-Шуккерт» 1896 року. Чотирнадцять вагонів т. зв. «Сіменс-Шуккерт» 1896 року прийнято на баланс новоутвореного підприємства «Трамвантажоперевезення».
Ймовірно, але не факт, 1934 року списано усі дореволюційні вагони.Так мені вбачається, але варіанти цілком можливі.
Олексій Адамчик
УчасникПоки що ні. Пізніше. Можете глянути нашу розмову у “Фотографіях 1950-90 років”, на останній сторінці.
Тут ще є анонси https://www.facebook.com/media/set/?set=a.262978550488088&type=3. -
АвторЗаписи