Цікаве про м. Дніпро

Створені відповіді

Перегляд 15 повідомлень - з 991 по 1,005 (всього 3,047)
  • Автор
    Записи
  • Трапився мені шматок фотографії від В. Старостіна з колекції В. Козловського. Дуже дякуємо їм за нього! Цю фотографію датовано 1902-04 роками. Ну, мабуть є підстави датувати саме цим періодом. Тим дивовижніший зміст. Ми бачимо хоч і не вищезгадуваний вагон Брянського завода, але все ж причіпний, набагато більший за моторний.
    (Я б, все ж таки, з цих підстав схилився б вважати це фото знятим після 1911 року. Але не сперечатимусь, бо впевнений, що коли датування є, то воно на чомусь ґрунтується.)
    Більше різноманітних вагонів!

    Attachments:
    в відповідь на: 1918 рік #18883

    Четверту фотографію знято з наріжного балкона готеля “Пальміра”. Що мені там ввижаються за вікна на протилежному боці проспекта – не знаю – міраж. На самому лівому краї фотографії, яким це ні неправдоподібним здається, видно тінь на деревах від отієї вази на розі будинка Вюрглера (UPD: ну добре, не від отієї, а від такої само далі, на двоповерховій частині будинка). Чому до кадра не потрапило дерево перед фотографом – також не знаю, але, оскільки його не було у 1941-му році, роблю висновок, що не було вже у 1918-му.
    Кіоск, судячи з усього, той, на якому наклеєно афішу на фотографії Ковальчука.

    UPD. Чи все-таки це Воскресенська?.. От там точно дерев перед фотографом нема. Але там як би не виходить підібрати точку знімання. Але, мабуть, ще подумаємо. Перепрошую, звичайно!

    Приблизно так https://www.google.com.ua/maps/@48.4621599,35.0459963,3a,21y,338.56h,97.73t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgfMuKmY0qcjqwSXUw6CWAQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk. Геть різні кути знімання, але для ілюстрації, гадаю, піде.

    в відповідь на: 1918 рік #18880

    … восьма — чудовий незвичний ракурс пристані.

    Та ні. Міст мостом, але це не Катеринослав. Це вже було б занадто. Може Херсон?
    UPD. І не Херсон. Не було там мосту.

    в відповідь на: 1918 рік #18878

    Може одна й та сама подія?

    в відповідь на: 1918 рік #18877

    Начебто треба дзеркально. Але як вони тримають духові інструменти, то начебто треба як було спочатку. Але на кіоску у дзеркальному варіанті начебто можна прочитати “мука”. Та й дорога так добре на узвіз пішла, а на протилежному боці навіть, здається, Реальне училище проглядає…
    Тримаюся дзеркального варіанта.

    Ні, все ж вихідний варіант правильний. Дуже-дуже перепрошую!

    в відповідь на: 1918 рік #18874

    Так, мабуть, покраще.
    Щось сьогодні у мене з файлами не того. На перший не треба дивитися.

    Attachments:
    в відповідь на: 1918 рік #18873

    … Наразі я відкинув Садову, Воскресенську, Троїцьку, бо на протилежному боці не сквер, якісь вікна там видно. Не видно ні Асторії, ні того будинка, що буде частиною Універмага. Поки розглядаю Управську, Казанську і Першозванівську…

    Такі дурниці, звичайно, пишу. Зараз щось вигадаємо. Для мене відкриття (не перестаю собі дивуватися!) – наявність і відсутність насаджень дерев на тротуарах кварталів проспекта.

    в відповідь на: 1918 рік #18872

    Четверта – непарний бік проспекта. Наразі я відкинув Садову, Воскресенську, Троїцьку, бо на протилежному боці не сквер, якісь вікна там видно. Не видно ні Асторії, ні того будинка, що буде частиною Універмага. Поки розглядаю Управську, Казанську і Першозванівську.
    Я б подумав, що й броньовик десь позаду міськради, але у цих фотографій автори різні.

    в відповідь на: 1918 рік #18870

    З простих – п’ята – перехрестя Філософської і просп. Пушкіна, восьма – чудовий незвичний ракурс пристані.

    в відповідь на: 1918 рік #18869

    Ні, сходу поки що ні. Будемо дивитися.

    Двійка у 1918 році! Поїзд з відкритих вагонів.
    Ще раз щиро дякую Антонові Бондареву і Музеєві історії Дніпра!
    P. S. Хоча, моторний точно не бачу – може то й закритий такий.
    P. P. S. Певна річ, це було б доречно і у “Закритих трамвайних лініях”.

    Attachments:
    в відповідь на: 1918 рік #18864

    Ого! Оце сьогодні день задався!
    Щиро дякуємо Антонові Бондареву (перепрошую, якщо спотворив) і Музеєві історії Дніпра! Посилання на першу фотографію https://www.facebook.com/MIDnipro/photos/pcb.509366230488210/509364167155083/?type=3&theater.

    в відповідь на: Послевоенный Днепропетровск #18854

    Знову дуже дякую Олександру Волоку і Юрію Пахоменкову за матеріали щодо технікума електрифікації сільського господарства https://www.flickr.com/photos/alexander_volok/albums/72157719345453885! Крім безцінного плана з трамвайними мережами ще й трохи історії про випрямлення просп. Гагаріна і про поневіряння ділянки з теперішніми адресами просп. Гагаріна, 97, 99 – спочатку університет не зміг, згодом технікум не зміг; хто зміг – не знаю, мабуть завод шахтної автоматики. А університет і технікум поїхали на Казакова. І, виявляється, ось звідки взялася їдальня з пивбаром на просп. Гагаріна, 74д!
    Ще раз величезне дякую!
    За однакові файли перепрошую!

    в відповідь на: Фотографии города 20-х – 30-х годов #18853

    Щодо https://www.facebook.com/photo/?fbid=3987338061385433&set=a.262978550488088.
    Фонтани, схоже, реалізували трохи у іншому місці, на Столєтова, https://oldmaps.dp.ua/?leftmap=60441&rightmap=2011#18/48.49365/35.07336. Маленьке фото майдана тут: https://artkostyuk.com/forums/topic/novye-fotografii-s-ebay/page/18/#post-14545.

Перегляд 15 повідомлень - з 991 по 1,005 (всього 3,047)